[FOTO] Show je Kerstpakket!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Independence
Berichten: 1380
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:27

Vandaag mijn kerstpakket gekregen van mijn werk op de manege. Allemaal lekkers van een lokale kaaswinkel. En het belangrijkste, chocolaaaaa
Laatst bijgewerkt door Dani op 20-11-19 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto op verzoek weggehaald.

Kairos
Berichten: 2720
Geregistreerd: 07-08-17

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:18

Ik ben helaas een foto vergeten te maken, maar wij hadden echt een super leuk, goed gevuld kerstpakket, met ook echt dingen wat ook leuk waren voor jongeren (chocola, spekkies, speculaas, chocomel maken, slagroom _/-\o_ )

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:02

@Independence wat een mooi pakket <3

@Kairos, je helaas, no pics then it didn't happen :+ Nee flauw, klinkt goed in ieder geval :D

Kairos
Berichten: 2720
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:37

Alwiene schreef:
@Independence wat een mooi pakket <3

@Kairos, je helaas, no pics then it didn't happen :+ Nee flauw, klinkt goed in ieder geval :D

We waren gisteren iets te enthousiast haha :')

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:26

Ik heb een bon gehad van 35 euro om te besteden bij de Hanos, dus volgende week daar kerstboodschappen doen...

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 13:18

Hier ook kerstmarkt gehad. Konden zelf uitzoeken maar er was niet zo heel veel bijzonders.
Maar rituals gekocht en bij kraam van de bakker geweest. Daar chocolade, kerststol, suikerbrood en wat kleine dingetjes gekocht

Nathalie__

Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:28

Wij hebben een code gekregen.. dus nog niks in handen. Maar we kunnen via een site zelf iets uitzoeken en dan bestellen. Ga denk ik voor een vleespakket van de slager .
Mijn man krijgt hem als het goed is vandaag. Stuur ik morgen wel een foto van! Ben benieuwd wat het dit jaar word.

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:33

ik heb hem afgelopen dinsdag gekregen. Kan er nog wel een foto maken op zich. Pakket van Hema. met oa fleecekleed, kerstkransjes, doucheschuim, kaarsen en nog meer lekkers.

Mijn man heeft een boek gekregen waaruit hij voor een bepaald aantal "cheques" iets uit mag zoeken. We klinken nu misschien verwend, maar er zit echt zeer weinig tussen waar wij iets aan hebben. Overwegen dus nu om voedselpakket te bestellen en die vervolgens te doneren aan de voedselbank oid..

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:37

spottedponie schreef:
Ik heb een bon gehad van 35 euro om te besteden bij de Hanos, dus volgende week daar kerstboodschappen doen...

Dat zijn de betere cadeaus! Daar kan je best wat lekkere dingen scoren!

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:38

Mijn vader kreeg een vleespakket van de slager (hij werkt bij een verfgroothandel). Inhoud was een mooie houten plank, kleine hapjes, toastjes, verschillende luxe vleeswaren, grillworst en een droge franse worst. Ik helemaal happy :')

Morgen mag ik mijn kerstpakket ophalen en als het goed is zit er onder andere een soort tracker in. Ben benieuwd!

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:13

Dallista schreef:
Dat zijn de betere cadeaus! Daar kan je best wat lekkere dingen scoren!


Ja hebben ze zeker lekkere dingen!!

Zelf doen wij een klein vleespakket (biefstuk, rug, haasje, stoofvlees, allemaal van hert) met een muts van ons bedrijf voor onze relaties. Allemaal mannen dus valt altijd goed in de smaak

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 12:45

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelynn

Berichten: 3151
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 13:10

Mijn werk doet niet aan extra's zoals een bonus / 13e maand of kerstpakketten helaas. Maar mocht dit jaar wel een fles rode en witte wijn hebben.. die ze zelf ook gekregen hebben van een leverancier :')
Ik drink alleen geen alcohol _O-

Gelukkig heb ik een hele leuke baan, maar ben wel een beetje jaloers op jullie pakketjes hoor :P

haffiefreak

Berichten: 1669
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:29

Afbeelding

Wij mochten zelf een pakket samen stellen. Rollade, ossenworst, doosje koeiendrop van de buffelfarm, pakketje koekjes, amaryllis in potje, geschenkset met doucheschuim en bodylotion, pakketje met 3 bieren van Hertog Jan. En een blokzijler brok

Indi_Vito

Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:39

Mijn mega kerst pakket 30x30 met een fles port, bier en oude kaas bluhhh gelukkig lust mijn vriend dat want ik heb er niks aan..Afbeelding

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:44

Rebecca schreef:
[ [url=m/dDWDxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXUQca.jpg]Afbeelding[/url] ]


Eerder dan gepland :~ , mooi pakket van de baas . En rollade stopt hij er altijd extra bij in , je werkt bij de slager of niet _O- . Hij had 1 pakket gehaald en die kreeg ik :)F , lekker op tijd

Mooi pakket,maar is dat touw voor als het pakket je niet bevalt :? Wat moet je daar nu mee?

Ik heb van mijn nl,baas een pakket gehad met eten en een kado bon.In Belgie doen ze niet aan kerstpakketten daar krijg je geld.

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:49

haffiefreak schreef:
[ [url=m/ldsSfg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij mochten zelf een pakket samen stellen. Rollade, ossenworst, doosje koeiendrop van de buffelfarm, pakketje koekjes, amaryllis in potje, geschenkset met doucheschuim en bodylotion, pakketje met 3 bieren van Hertog Jan. En een blokzijler brok

Jouw amaryllis lijkt verdacht veel op een hyacint.

Had je een markt dat je het zelf mocht samenstellen?

AnnemiekvM

Berichten: 8253
Geregistreerd: 17-07-03

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:35

Wij hadden een gezellige bijeenkomst met soep en brood. Werk op een school en alle scholen van de stichting waren uitgenodigd. Het plein was mooi versierd en en was echt moeite in gestoken.
Daarna mocht je bij de plaatselijke boekhandel voor 30 euro aan boeken kiezen.

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:48

Wij gaan 21 december lunchen met het team. Dit is dan ook de laatste dag voor de vakantie (onderwijs) het is het eerste schooljaar dat ik voor deze stichting werk dus ik heb geem idee of we ook nog een kerstpakket krijgen.

Ik vind wel dat jullie allemaal super leuke pakketten krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:51

beatje schreef:
[naam] schreef:
[ [url=m/dDWDxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXUQca.jpg]Afbeelding[/url] ]


Eerder dan gepland :~ , mooi pakket van de baas . En rollade stopt hij er altijd extra bij in , je werkt bij de slager of niet _O- . Hij had 1 pakket gehaald en die kreeg ik :)F , lekker op tijd

Mooi pakket,maar is dat touw voor als het pakket je niet bevalt :? Wat moet je daar nu mee?

Ik heb van mijn nl,baas een pakket gehad met eten en een kado bon.In Belgie doen ze niet aan kerstpakketten daar krijg je geld.

:')

Nee is een touw met licht erin ! , die ligt nu op de kast bij mijn donkere hoekje super leuk

haffiefreak

Berichten: 1669
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 17:18

Astorga schreef:
haffiefreak schreef:
[ [url=m/ldsSfg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij mochten zelf een pakket samen stellen. Rollade, ossenworst, doosje koeiendrop van de buffelfarm, pakketje koekjes, amaryllis in potje, geschenkset met doucheschuim en bodylotion, pakketje met 3 bieren van Hertog Jan. En een blokzijler brok

Jouw amaryllis lijkt verdacht veel op een hyacint.

Had je een markt dat je het zelf mocht samenstellen?


Het kan ook een hyacint zijn hoor. Wij hadden inderdaad een markt.

Bentee

Berichten: 618
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 17:57

Ik heb gisteren mijn kerstpakket gekregen. We kregen een pasje met punten die we online konden besteden.
Ik heb besteld:
-broodrooster
-kruik+warme sokken
-gezichtsreinigingsset (zo'n elektrisch ding met verschillende borsteltjes
-een reep Tony chocoloneley (hoe schrijf je dat :') )
en toen had ik nog een paar punten over die ik op moest maken dus toen heb ik zo'n druklampje op batterijen gekozen voor in de zadelkast oid.

Tof kerstpakket wel :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:52

beatje schreef:
Rebecca schreef:
[ [url=m/dDWDxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tXUQca.jpg]Afbeelding[/url] ]


Eerder dan gepland :~ , mooi pakket van de baas . En rollade stopt hij er altijd extra bij in , je werkt bij de slager of niet _O- . Hij had 1 pakket gehaald en die kreeg ik :)F , lekker op tijd

Mooi pakket,maar is dat touw voor als het pakket je niet bevalt :? Wat moet je daar nu mee?

Ik heb van mijn nl,baas een pakket gehad met eten en een kado bon.In Belgie doen ze niet aan kerstpakketten daar krijg je geld.


Hahahah leef jij onder een steen? Dat is echt de hype van dit moment. Je ziet ze overal, die touwen met ledlampjes erin :j

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:59

Wij kregen ze afgelopen vrijdag ook. :D

Afbeelding

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:10

Rebecca schreef:
Nee is een touw met licht erin ! , die ligt nu op de kast bij mijn donkere hoekje super leuk

:)* :D Nog niet gezien .Wel fijn dat je het gebruiken kan.