Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 138 [ 3440 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 138  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Problemen met de buren

 
Profiel   

Gefeliciteerd met Mika
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:55 



 
Profiel   

chanicha schreef
Gefeliciteerd met Mika *\%/*

Rien gefeliciteerd met je verjaardag!

Het is een mooie dag om geboren te worden, of om een dag oud te zijn. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je zoon :)

En die buren :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 16:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de geboorte van Mika.

Mooie naam ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 17:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Mika!

Ik zou ook een laatste reactie geven, kort maar bondig (vooral niet al teveel tijd in stoppen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:47 



 

Gefeliciteerd!!

Ik zou een samenvatting als laatste reactie geven. Kort het tijdspad aangeven van de zaak. Om te duiden hoe belachelijk dat is indirect. En de conclusie van het kadaster nog eens onderstrepen. Hop klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:02 



 
Profiel   

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Mika! Heel veel geluk samen en natuurlijk dat hij in de toekomst een mooi veld heeft voor zijn trampoline, boomhut en voetbal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie zoon! Mooi dat alles goed gaat en nu vooral genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 02:07 



 
Profiel   

<3 Wat een prachtige naam! Gefeliciteerd met jullie zoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 04:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie zoon en jammer dat de ellende nog niet over was voor zijn geboorte. Het recht komt echt jullie kant uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 07:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de geboorte van mika!

Ik zou ook het advies opvolgen en de advocaat een woord laten doen.


Ik wil ook wel 5 euro doneren hoor... Wat.. Wel 10.
Als je het laatste woord maar gaat krijgen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 08:24 



 
Profiel   

Jolliegirl schreef
Gefeliciteerd met de geboorte van mika!

Ik zou ook het advies opvolgen en de advocaat een woord laten doen.


Ik wil ook wel 5 euro doneren hoor... Wat.. Wel 10.
Als je het laatste woord maar gaat krijgen :')


Nou, dit inderdaad.

En gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Mika. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 08:51 



 
Profiel   

Ts misschien even een open betaallink hier neerzetten zodat al die bokkers kunnen doneren voor het laatste woord?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 08:53 



 
Profiel   

litilaura schreef
Ts misschien even een open betaallink hier neerzetten zodat al die bokkers kunnen doneren voor het laatste woord?


Dat mag niet hier op Bokt dacht ik. En misschien slaan we nu ook wel een beetje door in ons medeleven vind je niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 10:37 



 
Profiel   

ik denk dat litilaura dat met een kwinkslag bedoelt ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 10:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie kindje, hele mooie naam gekozen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 12:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd TS, geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 12:19 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de geboorte van Mika TS! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 12:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie zoon Mika!!

Dat is toch het belangrijkste op dit moment en logisch dat een laatste reactie op een laag pitje staat.

Geniet lekker met je gezinnetje en de dag komt vanzelf dat er een uitspraak komt.
En we duimen voor een goede afloop uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 13:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie zoon! <3

Het enige dat ik aan de rechter zou willen duidelijk maken is dat je niet begrijpt dat een zaak die eigenlijk zo duidelijk is, zolang moet duren en dat de buren ongestraft al die tijd van jullie grond gebruik heeft mogen maken, zet er dan een hek op dat niet hun en niet jullie op mogen komen, want hun getraineer heeft hen vruchtgebruik opgeleverd en jullie alleen maar stress en gedoe, buiten hun kinderlijke getreiter . Mijn vraag maar de rechter zou zijn deze mensen te waarschuwen voor hun gedrag en toch een soort straf voor het landje pik.
(Ik kan erg slecht tegen onrecht)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:01 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Gefeliciteerd met jullie zoon! <3

Het enige dat ik aan de rechter zou willen duidelijk maken is dat je niet begrijpt dat een zaak die eigenlijk zo duidelijk is, zolang moet duren en dat de buren ongestraft al die tijd van jullie grond gebruik heeft mogen maken, zet er dan een hek op dat niet hun en niet jullie op mogen komen, want hun getraineer heeft hen vruchtgebruik opgeleverd en jullie alleen maar stress en gedoe, buiten hun kinderlijke getreiter . Mijn vraag maar de rechter zou zijn deze mensen te waarschuwen voor hun gedrag en toch een soort straf voor het landje pik.
(Ik kan erg slecht tegen onrecht)

Vergeet daarbij de extra onkosten van de advocaat niet. Omdat er elke keer wel actie moest worden ondernomen door deze loopt de teller ook door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:09 



 
Profiel   

meggiemeg schreef
knollentuin schreef
Gefeliciteerd met jullie zoon! <3

Het enige dat ik aan de rechter zou willen duidelijk maken is dat je niet begrijpt dat een zaak die eigenlijk zo duidelijk is, zolang moet duren en dat de buren ongestraft al die tijd van jullie grond gebruik heeft mogen maken, zet er dan een hek op dat niet hun en niet jullie op mogen komen, want hun getraineer heeft hen vruchtgebruik opgeleverd en jullie alleen maar stress en gedoe, buiten hun kinderlijke getreiter . Mijn vraag maar de rechter zou zijn deze mensen te waarschuwen voor hun gedrag en toch een soort straf voor het landje pik.
(Ik kan erg slecht tegen onrecht)

Vergeet daarbij de extra onkosten van de advocaat niet. Omdat er elke keer wel actie moest worden ondernomen door deze loopt de teller ook door.


Ook nog, maar als de buren verliezen draaien ze op voor de kosten toch?? Anders idd genoegdoening zou wel het minste zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:18 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, leuke naam hebben jullie gekozen :)

Het zal gevoelsmatig wel schelen dat je dat geld inderdaad anders ook kwijt bent als je het laat zitten, gezien die grond toch ook best wat waard zal zijn als je je huis ooit nog eens verkoopt.

Maar ik hoop ook dat zulke mensen flink het deksel op de neus krijgen en met een flinke kostenpost achterblijven, want hoe rechtvaardig is het als jullie met de door hun veroorzaakte kosten zouden blijven zitten :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:22 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Ook nog, maar als de buren verliezen draaien ze op voor de kosten toch?? Anders idd genoegdoening zou wel het minste zijn

Nee niet standaard.
Soms kun je wat kosten vergoed krijgen, maar dat is in veel gevallen absoluut niet genoeg.
Citaat
Veel mensen denken dat wanneer zij een rechtszaak winnen de kosten die zij aan hun advocaat hebben betaald vergoed moeten worden door de wederpartij. Het klopt dat de partij die verliest meestal een vergoeding moet betalen aan de andere partij, maar deze vergoeding is vaak niet kostendekkend.

Als de rechter vindt dat de buren misbruik hebben gemaakt van het procesrecht wordt er meestal meer vergoed, maar dat komt niet heel vaak voor.
Omdat te laten gelden zouden de buren een rechtszaak moeten beginnen die niet terecht was, maar nu heeft TS de zaak begonnen.
https://www.rechtdoor.nl/kennisbank/con ... an-vergoed
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 15:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 138 [ 3440 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 138  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen