Problemen met de buren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 15:25

Moonfight schreef:
En vervelende buren kan je overal treffen natuurlijk.


Klopt vervelende buren zijn overal wel te vinden.
Zou voor mij wel verschil maken of het gezeur een keer ten einde komt of niet. In je eigen huis en op je eigen grond zo moeten leven is voor mij op een gegeven moment klaar. Je betaald geen hypotheek om zo te moeten leven.
Ik ben ook heel lang zo geweest, nergens op reageren, net doen alsof je gek bent, maar bij sommige mensen moet er nu eenmaal een reactie komen, ik was het zat na een jaar of 7-8, als ik dan wat zeg-doe is het ook goed raak, dit blijkt bij onze buren te werken, dan is er wel een rem in wat ze aan het doen zijn. Maar mijn leefgenot is wel weg. Plus dat sommige acties zoals bij TS nu eenmaal wel om een tegenreactie vragen. Dat kan je niet zo maar voorbij laten gaan.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 16:50

rien10 schreef:
Fitzroy schreef:

Fijn dat je met 56 al afgeschreven wordt 8)7 (niet dat ik die leeftijd heb maar het viel me op. )

Ik ga vast mijn huis verkopen. Ik ben 58. Rijp voor een flatje.

Dat was dus niet wat ik schreef so calm your tits woman :')
Je hoeft je huis nog lang niet te verkopen wat mij betreft...

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 17:04

Exitium schreef:
Holy crap, 100 dB is pak 'm beet dezelfde hoeveelheid als bij een gemiddeld concert volgens mij :oo Dat briefje zou ik persoonlijk sowieso doen, maar ook al vaker de politie gebeld? Ik ervaar al zoveel last van m'n bovenburen dat ik begin volgend jaar ga verhuizen, maar ik kom bij lange na niet in de buurt van wat jij beschrijft... :x


Vanaf 70 Db is gehoorbescherming verplicht bij bedrijven/werk. 100 Db is voor mij meteen 112. Kun Ga je permanente gehoorschade aan over houden.

Bloemetje75
Berichten: 1990
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 17:15

100 db is ongeveer mijn bosmaaier op benzine. Rotherrie!

Shiloh

Berichten: 19787
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 17:48

Júist. Gelukkig komt dat niet dagelijks voor, maar toch wel een paar keer maand (dat het boven de 90/100 komt). Zeker in de zomer. Ook midden op de dag. En dan ga je klagen (ze hoort de bel niet eens) “ja maar het is toch weekend??” Ja hallo! Ook in het weekend is dit niet normaal! En ga nou niet doen of je dit alleen in het weekend doet.

En we bellen dan ook zeker de politie wel hoor. Al willen die ook niet altijd komen. “Ja in het weekend moet een feestje kunnen” en namen ze het ons kwalijk dat we belde. Uhm, meneer de agent, ik loop gehoorschade op in mijn eigen tuin door de buren, dat lijkt me toch niet normaal.

Moet wel zeggen. De frustratie zit nog hoog, maar eerlijk is eerlijk, laatste tijd is het weer iets rustiger (maar goed, het weer is ook slechter)

Maar goed, dit topic gaat niet over mij. Wilde alleen maar zeggen dat vanuit mijn perspectief ook met alle mot naast die buren van TS (tot nog toe) best te leven valt in vergelijking. Ik zou dat best kunnen negeren zonder dat het mijn woongenot verstoord. Dus dan kun je denk ik zoals TS ook zegt en besluit er beter boven staan. Als jij niet laat merken dat het je deert, gaat de lol er (hopelijk) vanzelf af.

Maar ja. Fantaseren blijft leuk. (Hoe vaak ik al wel niet heb gewenst dat ik zo’n lucht Hoorn toeter in huis had om even de muziek lekker hard te verstoren “ja, gebruikte dit maar, want de bel hoorde jullie niet.”)

Gini
Berichten: 17935
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 09:30

M_D_H schreef:
rien10 schreef:

Ik ga vast mijn huis verkopen. Ik ben 58. Rijp voor een flatje.

Dat was dus niet wat ik schreef so calm your tits woman :')
Je hoeft je huis nog lang niet te verkopen wat mij betreft...


Maar schreef je dan ook. :') Dat er met 56 ook wel een einde aan komt. Bij een tachtiger zou ik dat nog begrijpen, maar iemand die nog 20 of 30 jaar langs me kan wonen, dat is gevoelsmatig niet echt 'ik zie licht aan het einde van de tunnel, nog efkes doorbijten'. :')

rien10
Berichten: 14734
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 09:31

Calm your tits?
Pardon? Schrijf even normaal svp als je me aanspreekt.

MarjanB

Berichten: 16495
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:01

Hoe een topic kan ontsporen :')

Voordat we hier ook de rijdende rechter nodig hebben.. ga wat leuks doen en voel je niet onnodig aangesproken door iemand die je toch niet kent. En doorrrr.. :D

rien10
Berichten: 14734
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:59

Als TS er maar goed uitkomt dat is t belangrijkste.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 14:01

Gini schreef:
M_D_H schreef:

Dat was dus niet wat ik schreef so calm your tits woman :')
Je hoeft je huis nog lang niet te verkopen wat mij betreft...


Maar schreef je dan ook. :') Dat er met 56 ook wel een einde aan komt. Bij een tachtiger zou ik dat nog begrijpen, maar iemand die nog 20 of 30 jaar langs me kan wonen, dat is gevoelsmatig niet echt 'ik zie licht aan het einde van de tunnel, nog efkes doorbijten'. :')

Ik blijf positief :j
Ik zie dat zeker als een licht wat dichter bij is dan met jonge guppies :))


MarjanB schreef:
Hoe een topic kan ontsporen :')

Voordat we hier ook de rijdende rechter nodig hebben.. ga wat leuks doen en voel je niet onnodig aangesproken door iemand die je toch niet kent. En doorrrr.. :D

Zeker aangezien het bericht totaaaaaallll uit zijn verband wordt getrokken door 2 personen :+

Anyway... ik vind ts in ieder geval heel sterk en beheerst overkomen, laat zich niet onnodig opnaaien door de pesterijtjes van de buren :n

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 14:00

M_D_H schreef:
Zeker aangezien het bericht totaaaaaallll uit zijn verband wordt getrokken door 2 personen :+
(kom even uit mijn meeleesstand)
Dat zal best, maar misschien scheelt het als jij je op jouw beurt wat volwassener uitdrukt.

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 16:48

Is het een idee om hier gewoon over op te houden, zodat het hier weer over het onderwerp van het topic kan gaan?

Christiene
Berichten: 7730
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 18:31

Ipv burenproblemen word het bijna topic problemen. En met bovenstaande eens

Ik hoop dat er deze maand eindelijk een uitspraak is

XFiemoX
Berichten: 4555
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 23:38

Ik, woensdag 6 oktober van achter aangevallen door mijn schuinonder buurvrouw ik slaap slecht, heb nact merries en de angst om naar buiten toe te gaan. Aangifte direct gedaan en de hele mikmak.

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 23:45

XFiemoX schreef:
Ik, woensdag 6 oktober van achter aangevallen door mijn schuinonder buurvrouw ik slaap slecht, heb nact merries en de angst om naar buiten toe te gaan. Aangifte direct gedaan en de hele mikmak.

Wat vervelend voor je Y;( ! Misschien als je er een topic over opent zijn er bokkers die goede adviezen voor je hebben

MizzMontana

Berichten: 5687
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:22

Wat vervelend Fimo :(:)

Ik snap wel als je op problemen met buren zoekt en een topic van 85 pagina’s tegen komt dat je denkt dat het een algemeen topic is. Maar helaas voor ts gaat het allemaal over 1 situatie hier.

Moonfight

Berichten: 3682
Geregistreerd: 23-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-21 10:34

Je gelooft het niet hoor :+

UITSTEL tot halverwege november. Hoe moeilijk is het nou 8)7 8)7 8)7

En daarmee zijn we dan officieel 3 jaar bezig met deze kwestie. Wie bakt er een taart?

pmarena

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:36

Nee joh _-:(

Wat een gebed zonder einde dit.... alsof je nu überhaupt nog gelooft dat het dan wèl gaat gebeuren.... -O-

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:43

Wat een gedoe Moonfight. Is er nog een reden gegeven voor het uitstel?

Moonfight

Berichten: 3682
Geregistreerd: 23-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-21 10:45

Hilli schreef:
Wat een gedoe Moonfight. Is er nog een reden gegeven voor het uitstel?

Nope

speurneusc

Berichten: 5393
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:45

Moonfight schreef:
Je gelooft het niet hoor :+

UITSTEL tot halverwege november. Hoe moeilijk is het nou 8)7 8)7 8)7

En daarmee zijn we dan officieel 3 jaar bezig met deze kwestie. Wie bakt er een taart?


tja en zooooo zuur dat je tegen deze beslissing niets kunt doen.... heel veel sterkte..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:46

Jemig, hoe vaak kan er nog uitstel komen? En kan dit verjaren?

Merexa

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:46

Niet te geloven dit. Je zou bijna denken dat de buren iemand daar kennen die dit elke keer loopt te verzetten, maar ik las ook een artikel van vorig jaar dat er personeel te kort is en zaken niet de aandacht krijgen die ze verdienen (o.a. ook oplichting). Nu maar hopen dat volgende maand dan ook echt een punt hier achter gezet kan worden..
Laatst bijgewerkt door Merexa op 14-10-21 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:48

Meen je niet!
Ongelooflijk wat belachelijk

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:53

WTF joh!
Dit gaat helemaal nergens meer over!!
Wat is dit frustrerend voor jullie....
Kan je niet iets doen?