Kopen via ebay

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 09:26

Het lukt me niet iets te kopen via ebay.. paypal hij vraagt steeds om een creditcard nummer maar die heb ik dus niet.. iemand een idee hoe ik het anders kan betalen?

mag ook via pb als iemand kan helpen.

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:02

De verkoper kan dat instellen. Ik zou dus contact opnemen met de verkoper.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 10:58

bedankt riddershow ga ik doen!

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:05

Heb jij paypal gekoppeld aan je bankgegevens? Dus inloggen in paypal en een bank rekening toegevoegd?

Als je dit gedaan hebt is de kans inderdaad de de verkoper alleen paypal met een credit card toestaat helaas

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 13:56

ja had ik net gedaan.. maar dan lukt het ook niet.. kennis heeft het voor me gedaan die heeft ook geen creditcard zegtie maar hij kon wel betalen

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:01

SecretLIN schreef:
ja had ik net gedaan.. maar dan lukt het ook niet.. kennis heeft het voor me gedaan die heeft ook geen creditcard zegtie maar hij kon wel betalen



Klopt het duurt een paar dagen voor je bankrekening is toegevoegd en is nagekeken. Je krijgt binnen een paar dagen een paar cent van paypal op je rekening gestort, vervolgens log je op paypal in en geef je aan wanneer die storting is en voor welk bedrag. Pas daarna kan je paypal gebruiken met je bankrekening.

Even snel een paypal account maken en gelijk iets kopen op met je bankrekening gaat om veiligheids redenen dus niet

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:13

En let op paypal heeft een limit van hoeveel geld je er opstort! Ze hebben van mij over 2000 euro een maand gegijzeld gehouden, ik wist dus NIET van het limit werdt ook niet gewaarschuwd toen ik geld wilde overmaken :n

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:59

Je hoeft niet perse geld op paypal te storten. Bij mij staat er eigenlijk nooit iets op. Er is (was) wel een limiet hoeveel je kunt betalen met paypal (in 1x).

Maar ik heb bijvoorbeeld ook enkele keren dat ik iets niet kan bestellen omdat ik geen creditcard aan mijn paypal heb gekoppeld, maar dat is vaak niet via ebay

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Kopen via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 16:52

dieseltje dat kreeg ik vanmorgen 2 kleine bedragen die ingevuld.. maar dan nog wou het niet