Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 15 [ 352 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pandora

 
Profiel   

Ik zag op facebook een super mooi bedeltje met een kat en een maan. Maar ik kan die hier niet vinden bij pandora.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 17:07 



 
Profiel   

Thanks voor de feedback! Moet binnenkort maar eens even spul in huis halen om het op te poetsen.
Het is een officiele pandora bedel, afkomstig uit de pandora shop in Disneyland Parijs, dus ik ga er vanuit dat het gewoon weg te poetsen is.

Voor de rest koop ik in principe ook alleen Pandora, op de HP bedels na die ik dan in de studios kocht vorig jaar. Op dat moment waren er ja ook nog geen officiele HP pandora bedels te krijgen en vond ik ze te leuk om te laten liggen. Ik kocht toen de gehele set met armband erbij, maar de armband verkleurde heel snel en sommige ronde bedeltjes ook waar spreuken op stonden. De hang bedeltjes zijn wel nog steeds heel mooi nu dus die hangen dan nu wel aan m'n pandora armband - zijn ook heel anders als de HP pandora collectie dus dat is dan wel een leuke toevoeging vind ik. Hoop voor kerst stiekem ook wel een HP pandora bedeltje te krijgen hihi. Ben benieuwd!

Wat voor bedels, Als er iets van bedels op jullie lijstje staan, hebben jullie voor kerst gevraagd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 17:40 



 
Profiel   

Ik poets onze armband nooit zelf. Ik breng hem naar de winkel daar doen ze hem gratis in een of ander speciaal badje. Wel alleen pandora bedels

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 18:46 



 
Profiel   

@ Cursebreaker. Kan je foto maken van jou HP bedels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 19:04 



 
Profiel   

Ik heb net nieuwe bedels besteld. En krijg er een gratis armband bij dus ja dure dag weer _O-
Maar ze kunnen aan mijn huidige armband of ik begin een nieuwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 19:07 



 
Profiel   

Mijn limited edition armband (die je gratis krijgt) is zojuist gebroken. Zucht... kan ik weer naar de winkel. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 19:32 



 
Profiel   

Britt_xxx schreef
Mijn limited edition armband (die je gratis krijgt) is zojuist gebroken. Zucht... kan ik weer naar de winkel. :(


:(:)
Dat is niet fijn.

Hopelijk kunnen ze je helpen.

Ik heb nog geen e-mail gehad met bevestiging van mijn bestelling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 19:46 



 
Profiel   

Meliaforever schreef
Bijna een jaar verder, dit is mijn armband nu. :D
[ [url=m/Tfzgos.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ay3a2B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh jaloers!! Dat veiligheidskettinkje wilde ik eigenlijk, maar mijn pandora winkel in de stad had hem niet meer en ook niet meer verkrijgbaar via de webshop :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 13:33 



 
Profiel   

Hoe werkt zo’n veiligheidsketting? Kun je die op alle armbanden gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 14:26 



 
Profiel   

Nee, alleen op armbanden met schroef uiteinden:
[ img ]

De limited edition van deze winter heeft dat bv niet:
[ img ]

Je kan hem alsnog aan alle moments armbanden doen, als je ze mooi vind. Ze geven bij armbanden zonder schroef einden alleen geen extra veiligheid.

Filmpje over die kettinkjes:
https://youtu.be/JGFHHeUGlh8

Je kan trouwens ook, als je een armband met schroef einden hebt, een bedel aan het einde doen die je erop moet schroeven, dat werkt eigenlijk het zelfde wbt verliezen van bedels. Voordeel van een ketting is alleen wel dat je eerder door hebt dat je armband los schiet, mocht dat gebeuren. Moet je ketting uiteraard niet te lang zijn, anders blijft hij alsnog niet echt achter je hand hangen.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 14:39 



 
Profiel   

Mijn veiligheidsketting kan ik overal op de armband vast klikken. :) Niks met de schroef te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 16:13 



 
Profiel   

Meliaforever schreef
Mijn veiligheidsketting kan ik overal op de armband vast klikken. :) Niks met de schroef te maken.


Ligt eraan welke ketting je hebt. ;) Sommige werken wel degelijk alleen met zo'n schroef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 16:24 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Meliaforever schreef
Mijn veiligheidsketting kan ik overal op de armband vast klikken. :) Niks met de schroef te maken.


Ligt eraan welke ketting je hebt. ;) Sommige werken wel degelijk alleen met zo'n schroef.


Dat weet ik, daarom zeg ik ook mijn veiligheidsketting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 16:33 



 
Profiel   

Oh ik wist niet dat die ook bestonden! :D is dat met een siliconen dingetje erin zodat hij op dezelfde plek blijft zitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 18:09 



 
Profiel   

Ik heb wel zo’n stop om te voorkomen dat mijn bedels van de armband af vallen.
Dank jullie wel voor jullie antwoord.

Ik heb nog steeds geen mail gehad met bevestiging maar vanmorgen gebeld en alles is goed gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 18:34 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is mijn 3e armband. Deze is met alleen met Disney bedels. Heb er nog 2 met andere bedels. Ik draag ook een ketting van Pandora met 3 Disney bedels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 19:01 



 
Profiel   

Ik heb vandaag de lion king armband van mm vriend gekregen voor kerst ! Als een klein kind zo blij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 19:12 



 
Profiel   

J0anieke schreef
Oh ik wist niet dat die ook bestonden! :D is dat met een siliconen dingetje erin zodat hij op dezelfde plek blijft zitten?


Uhm moet even kijken of er ook echt zo'n siliconen dingetje in zit. Deze vind ik erg handig, omdat ik hem kan vastzetten waar ik wil. Als ik zo'n kettinkje neem die je aan zo'n schroefje draait dan valt die zo van mijn pols af, mocht die los schieten. Dus dat schiet niet op dan. :D

Leuk Jessica! Heb je er een foto van?

Mooi Bora! Draag je ze ook alle 3?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 20:28 



 
Profiel   

Draag ze regelmatig. Heb pas de 3e.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 22:48 



 
Profiel   

Ja heb ik!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 22:49 



 
Profiel   

Jessica_1998 schreef
Ja heb ik!

[ [url=m/4glcpH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b53Gut.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohwww die armband vond ik ook zo mooi door de tekst!

Ik heb voor kerst nieuwe armbanden + bedel gehad
[ img ]

En een volle stempelkaart *\o/*
Maar kreeg de tip te wachten tot eind januari met het uitzoeken van een bedel want dan is de nieuwe collectie er.

Er is nu trouwens sale. Mocht iemand iets nodig hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-19 17:26 



 
Profiel   

Mooie atmbanden komen er weer voorbij zeg!

Lees nu iets over een stempelkaart? Waar? Hoe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-19 17:51 



 
Profiel   

Bij aankopen in de winkel krijg je stempels en bij een volle kaart mag je een bedel twv 29 euro uitzoeken.

https://nl.pandora.net/nl/pandora-club-card/


Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 25-12-19 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-19 17:53 



 
Profiel   

Oh? Heb laatst 2 bedels gkocht in de winkel, niks van gehoord. Goed dat ik t weet, mn armband is nog lang niet vol :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-19 17:55 



 
Profiel   

Ja ik had ook al een halve armband vol toen ze ineens vroegen of ik een stempelkaart had. Maar ze hebben me toen wel gematst met stempels <<)

Heb de link met info er nog even bij gezet in m'n vorige bericht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-19 17:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 15 [ 352 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen