Pandora

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7358
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 18:56

Willeke b3dankt voor de info. Ik ga dit onthouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:53

Mooie armbanden en kerstcadeaus allemaal!
Ik heb van een vriendin een nieuwe armband gekregen met clip en bedel, zodat ik verder kan sparen omdat mijn eerste armband vol is. Zo lief! En van mijn vriend een bedeltje. <3

xoranlover schreef:
Oh wat een leuk topic.
Ik heb een armband van see you gedenksierraden. Die is bijna hetzelfde als de pandora armband.
Ik heb daar een bedel aan van see you met as van mijn overleden kat. En verder een paar pandora bedels. Ik wilde de armband alleen gebruiken met bedels van een kat.
In het hartje (van see you) staat Zika. De naam van mijn overleden kat.
[ [url=m/Apoo58.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel mooi! Ik wil bij See You een ring bestellen, maar zo'n bedel is ook erg mooi.

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:33

Ik heb dus eergisteren de big ben gekregen die ik deelde, en voor kerst nog 4 bedels: de sneeuwpop, hangende en normale angel of love en de "daughter" bedel <3

Dit is mijn armband nu, heb hem sinds juni :D
Afbeelding

CynThier

Berichten: 346
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:57

Eerste kerstdag cadeau van vriendlief <3
Afbeelding


En mijn armband in zijn geheel op het moment

Afbeelding

CynThier

Berichten: 346
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:04

2de kerstdag nog eens extra verwend ook door schoonouders <3


Afbeelding

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:09

Heel mooi!

xoranlover

Berichten: 6605
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:08

Yeah mij nieuwe bedels net gekregen.
Afbeelding

En de armband.
Afbeelding

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:50

Vandaag me Pandora Ring verloren baal echt als een stekker |(

hetty007

Berichten: 519
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Op de berg

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:49

Dat is balen Henniie
Ik baal ook als een stekker. Ik had via de e store een armband plus 2 bedels besteld voor 99 euro. Alles netjes thuis gekregen en blijkt dat ze mij een bedel van de me collectie hebben gestuurd.
Ik bellen en mailen maar ik krijg geen gehoor. Vervolgens de winkel gebeld. Ik mocht hem omruilen als ik de factuur geprint meenam. Vandaag naar de winkel gegaan. Alles meegenomen. Mag ik de bedel niet omruilen omdat de waarde van de gekregen bedel (12 euro) niet klopt met de waarde van de bedel die ik besteld had (28 euro) ik kon hoog of laag springen maar ik moet maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Anders had de winkel een kas verschil. Terwijl ik aan de telefoon al gezegt had dat ik een goedkopere bedel had ontvangen. Dus voor niks 70 km gereden.

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 16:16

hetty007 schreef:
Dat is balen Henniie
Ik baal ook als een stekker. Ik had via de e store een armband plus 2 bedels besteld voor 99 euro. Alles netjes thuis gekregen en blijkt dat ze mij een bedel van de me collectie hebben gestuurd.
Ik bellen en mailen maar ik krijg geen gehoor. Vervolgens de winkel gebeld. Ik mocht hem omruilen als ik de factuur geprint meenam. Vandaag naar de winkel gegaan. Alles meegenomen. Mag ik de bedel niet omruilen omdat de waarde van de gekregen bedel (12 euro) niet klopt met de waarde van de bedel die ik besteld had (28 euro) ik kon hoog of laag springen maar ik moet maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Anders had de winkel een kas verschil. Terwijl ik aan de telefoon al gezegt had dat ik een goedkopere bedel had ontvangen. Dus voor niks 70 km gereden.


Ow wat erg dan zou ik ook pissig zijn. Hopelijk kunnen ze het wel nog netjes voor je oplossen

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 17:17

Slechte service dat zij niet even voor je bellen eigenlijk...

xoranlover

Berichten: 6605
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 17:54

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail van bijna 2 weken terug. Ja dat ze het druk en hebben en zo maar geen inhoudelijk antwoord. Ik zou bij de bevestiging een bon van €10 krijgen maar ik heb nooit wen bevestiging of bon gezien dus ik gemaild maar krijg geen antwoord.

@hetty dat is dan ook mooi balen.

hetty007

Berichten: 519
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Op de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:14

J0anieke schreef:
Slechte service dat zij niet even voor je bellen eigenlijk...

Nee dat deden ze niet. Had ik ook al gevraagd. Ik heb diverse keren gebeld. Maar uiteindelijk beland ik bij een Engelse medewerker. En wat kan ik nou slecht tja Engels praten.

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:10

Wel gek, ik heb ook eens gebeld en kreeg vrij snel een Nederlandse aan de telefoon..

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:39

Ik heb inmiddels een hele verzameling <3

Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 00:25

Weet iemand wat er met de essence collectie is gebeurd? Die wat kleinere armbandjes en bedeltjes? (Weet niet 100% zeker of het nou essence heette :+ )

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 00:40

xoranlover schreef:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail van bijna 2 weken terug. Ja dat ze het druk en hebben en zo maar geen inhoudelijk antwoord. Ik zou bij de bevestiging een bon van €10 krijgen maar ik heb nooit wen bevestiging of bon gezien dus ik gemaild maar krijg geen antwoord.

@hetty dat is dan ook mooi balen.


Ah ik heb hetzelfde probleem! 19 december over gemaild en ook alleen een reactie gehad dat ze vertraging hebben bij de beantwoording van mails.

Ik heb de bon van 10 euro ook niet gehad. En de bestelbevestiging ook niet.

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 09:46

Arantes schreef:
Weet iemand wat er met de essence collectie is gebeurd? Die wat kleinere armbandjes en bedeltjes? (Weet niet 100% zeker of het nou essence heette :+ )

Waarschijnlijk uit de collectie. Ik denk dat de petit memories (die kleine dingen die je in een ketting kan stoppen) er ook uit gaan. Die zijn nu ook allemaal in de aanbieding.

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 09:48

Arantes schreef:
Weet iemand wat er met de essence collectie is gebeurd? Die wat kleinere armbandjes en bedeltjes? (Weet niet 100% zeker of het nou essence heette :+ )


Die zijn in Uden nog gewoon verkrijgbaar , online is nu ook uitverkoop hiervan 50% korting
Heet idd essence

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 09:52

Op de webshop van pandora zelf kan ik geen essence meer vinden..

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 10:02

Ik zag ze op bedelsoutlet.nl
Edit..nu Ik de site beter bekijk vraag ik me af of dit wel echte pandora bedels zijn? Wel verneukeratieve site anders...

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 10:18

Die site is ook al eerder in dit topic langsgekomen.. Grote kans dat dat inderdaad namaak is.

laetitia98

Berichten: 559
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Ergens in een gat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 15:54

Afbeelding

Ik heb mezelf ook een cadeautje gedaan voor kerst <3 zo blij mee

Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 00:08

Wauw leatitia98, heel gaaf!

J0anieke schreef:
Arantes schreef:
Weet iemand wat er met de essence collectie is gebeurd? Die wat kleinere armbandjes en bedeltjes? (Weet niet 100% zeker of het nou essence heette :+ )

Waarschijnlijk uit de collectie. Ik denk dat de petit memories (die kleine dingen die je in een ketting kan stoppen) er ook uit gaan. Die zijn nu ook allemaal in de aanbieding.


Ah ja daar was ik al bang voor -O- Ik heb pas 5 bedeltjes aan die armband, wist niet dat zoiets er helemaal uit kon gaan. Nja, dan blijft het gewoon een subtiel armbandje, ook wel mooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 00:15