[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
welmoed__

Berichten: 6565
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:06

Verschrikkelijk!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:28


ferropaard

Berichten: 533
Geregistreerd: 29-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 11:44


DuoPenotti

Berichten: 29475
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:14

ik wilde die niet plaatsen :D

En eens met jou argument. Dan is het echt doei en tot nooit meer.
Daarnaast welke mannen willen zich nu zelf laten castreren?

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:51

Werden ze onder dwang gecastreerd? Vast niet vrijwillig toch?

DuoPenotti

Berichten: 29475
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:51

Dat staat er wel, maar dat vind ik ook zo raar.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:54

En ze wisten niet dat hij niet deskundig was, hoe dan :=

DuoPenotti

Berichten: 29475
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:56

zo gauw je de keukentafel ziet kan ik me toch niet voorstellen dat je nog denkt, dat is gewoon een bij beunende arts :D
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 29-10-21 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:56

Dat is niet zo raar hoor, het is een bepaalde fetisj/levensstijl.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:56

Niobe schreef:
En ze wisten niet dat hij niet deskundig was, hoe dan :=


Oké dus je wilt gecastreerd worden en dan ga je volledig met een gerust hart op iemands keukentafel liggen en niet naar een ziekenhuis/kliniek? Heel raar verhaal dit.

DuoPenotti

Berichten: 29475
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:56

MarcoBorsato schreef:
Dat is niet zo raar hoor, het is een bepaalde fetisj/levensstijl.

leg uit, want die en ik in deze vorm niet

beert
Berichten: 2426
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:29

Denk dat je voor castratie niet in het ziekenhuis terecht kunt. Mannen worden nog weleens gesteriliseerd, maar dat is een andere ingreep. Op zich is castratie bij dieren niet de meest ingewikkelde ingreep ook, de narcose is vooral heel belangrijk en hygiënisch werken.

Kan best zijn dat deze man ze verteld heeft dat ze het in het ziekenhuis niet doen, en dat hij het thuis wel kan regelen (en arts is).

DuoPenotti

Berichten: 29475
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:32

Dat zou een verklaring kunnen zijn ja :j
Maar welke man wil dat?
Enige wat ik kan denken een pedo die zo hoopt van lusten af te komen?

beert
Berichten: 2426
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:38

Het is de sm Scene als ik het zo las. Misschien omdat ze het niet mooi vinden of omdat ze heel erg onderdanig wilden zijn ofzo? Ik zou het meer in die hoek zoeken.

Sommige mannen beseffen wellicht ook niet wat de gevolgen zijn.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:39

Nou ja, als ik ze had hangen dan zou ik ze ook weg willen hebben hoor. :+

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:44

beert schreef:
Het is de sm Scene als ik het zo las. Misschien omdat ze het niet mooi vinden of omdat ze heel erg onderdanig wilden zijn ofzo? Ik zou het meer in die hoek zoeken.

Sommige mannen beseffen wellicht ook niet wat de gevolgen zijn.


Hij begon in de BDSM scene, maar dit was daar een vervolg op, geen onderdeel van volgens mij. Ik zit zelf vrij intensief in de BDSM scene en natuurlijk, alles kan een kink zijn, maar deze is in ieder niet heel wijdverspreid (ik heb er in ieder geval nog niet van gehoord).

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:47

Overal zijn extremen in natuurlijk.

Maar sorry voor het onbewuste kinkshamen mocht iemand zich aangesproken voelen

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:52

Niobe schreef:
Overal zijn extremen in natuurlijk.

Maar sorry voor het onbewuste kinkshamen mocht iemand zich aangesproken voelen


Netjes! En inderdaad, overal zijn extremen in. Niet in de laatste plaats in de BDSM scene :P Ieder z'n kink!

DuoPenotti

Berichten: 29475
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 15:33


Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 19:18

Mijn pink kwam mijn scheermes tegen:
Spoiler:
Afbeelding

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 09:14

beert schreef:
Het is de sm Scene als ik het zo las. Misschien omdat ze het niet mooi vinden of omdat ze heel erg onderdanig wilden zijn ofzo? Ik zou het meer in die hoek zoeken.

Sommige mannen beseffen wellicht ook niet wat de gevolgen zijn.


Kink of niet, dit vind ik toch wel heftig. Bijna vergelijkbaar met een vrouw die zelf een vrouwenbesnijdenis wil...

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 09:31

Ik heb hier toevallig gisteren een gesprek over gehad met mijn vriend (en Dominant) naar aanleiding van dit topic. Dit is waarschijnlijk inderdaad een kink. Een tijd lang heeft er een man op een sociale media site voor kinksters allerlei vrouwen aangesproken en gevraagd of ze met zijn auto over zijn hand wilde rijden. Bizar, maar waar.

Mijn vriend en ik zijn het erover eens dat, hoewel kinkshamen not-done is, sommige kinks gewoon niet heel gezond zijn. Ik doe het volgende stukje even in spoiler omdat het best heftig kan zijn:

Spoiler:
Er zijn mensen zo masochistisch dat ze zich laten floggen (zwepen) tot het bloed uit de wonden loopt en ze het daarna doodleuk met pure alcohol even schoonmaken. Of mensen die alleen een orgasme kunnen bereiken van ernstig zuurstofgebrek. Voor eigenlijk alles is wel een kink.


Bovenstaande zijn wel écht extremen, zelfs in de BDSM scene. Mijn vriend en ik hadden het er gister over dat wij (gelukkig) allebei niet zo ver willen gaan, ook niet in de toekomst. Het moet gezond en leuk blijven, en op elk moment kunnen stoppen zonder grote gevolgen om eerst nog mee te dealen. En nogmaals, kinkshaming is echt not-done maar er zijn wel mensen waarbij je je afvraagt of ze niet eens met iemand moeten gaan praten. Sommige kinks zijn zo specifiek, zoals die met de auto, daar moet eigenlijk wel iets achter zitten waar beter mee gedeald kan worden dan het uitleven van de kink.

BDSM is een hele gave manier om jezelf en je grenzen te ontdekken, en ik ben trots dat ik deel uitmaak van de community. Het gaat om intens vertrouwen en consent. Zonder consent en mogelijkheid om alles stil te leggen is het geen BDSM, maar machtsmisbruik. Dat is ook waarom wij kinksters Fifty Shades of Grey verafschuwen: dat heeft niks met BDSM te maken. Mijn vriend is niet 24/7 mijn Dom, we zijn volledig gelijkwaardig, en hij zal me nooit op andere gedachten proberen te brengen als ik nee zeg. Unlike a certain Mr. Grey...

Terugkomend op het topic: waarschijnlijk was dit dus inderdaad een kink van die mannen, maar hadden ze (imo) beter hulp kunnen zoeken dan de kink uitleven. Waarmee ik die zogenaamde "arts" niet vrijpleit, die mag echt de rest van zijn leven opgesloten worden van mij.

fleurtjeuh
Berichten: 10316
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 10:15

VuurVleugels schreef:
Ik heb hier toevallig gisteren een gesprek over gehad met mijn vriend (en Dominant) naar aanleiding van dit topic. Dit is waarschijnlijk inderdaad een kink. Een tijd lang heeft er een man op een sociale media site voor kinksters allerlei vrouwen aangesproken en gevraagd of ze met zijn auto over zijn hand wilde rijden. Bizar, maar waar.

Mijn vriend en ik zijn het erover eens dat, hoewel kinkshamen not-done is, sommige kinks gewoon niet heel gezond zijn. Ik doe het volgende stukje even in spoiler omdat het best heftig kan zijn:

Spoiler:
Er zijn mensen zo masochistisch dat ze zich laten floggen (zwepen) tot het bloed uit de wonden loopt en ze het daarna doodleuk met pure alcohol even schoonmaken. Of mensen die alleen een orgasme kunnen bereiken van ernstig zuurstofgebrek. Voor eigenlijk alles is wel een kink.


Bovenstaande zijn wel écht extremen, zelfs in de BDSM scene. Mijn vriend en ik hadden het er gister over dat wij (gelukkig) allebei niet zo ver willen gaan, ook niet in de toekomst. Het moet gezond en leuk blijven, en op elk moment kunnen stoppen zonder grote gevolgen om eerst nog mee te dealen. En nogmaals, kinkshaming is echt not-done maar er zijn wel mensen waarbij je je afvraagt of ze niet eens met iemand moeten gaan praten. Sommige kinks zijn zo specifiek, zoals die met de auto, daar moet eigenlijk wel iets achter zitten waar beter mee gedeald kan worden dan het uitleven van de kink.

BDSM is een hele gave manier om jezelf en je grenzen te ontdekken, en ik ben trots dat ik deel uitmaak van de community. Het gaat om intens vertrouwen en consent. Zonder consent en mogelijkheid om alles stil te leggen is het geen BDSM, maar machtsmisbruik. Dat is ook waarom wij kinksters Fifty Shades of Grey verafschuwen: dat heeft niks met BDSM te maken. Mijn vriend is niet 24/7 mijn Dom, we zijn volledig gelijkwaardig, en hij zal me nooit op andere gedachten proberen te brengen als ik nee zeg. Unlike a certain Mr. Grey...

Terugkomend op het topic: waarschijnlijk was dit dus inderdaad een kink van die mannen, maar hadden ze (imo) beter hulp kunnen zoeken dan de kink uitleven. Waarmee ik die zogenaamde "arts" niet vrijpleit, die mag echt de rest van zijn leven opgesloten worden van mij.

Mooi gezegd en helemaal mee eens!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 10:16

Vuurvleugels jij beschrijft het idd precies goed, dit is zo extreem dat iemand in mijn ogen beter (medische/ psychologische) hulp kan krijgen. Wat mij betreft doet iedereen gewoon lekker zijn of haar ding maar als je het een goed idee vindt om je te laten castreren op iemands keukentafel gaat het niet goed met iemand...

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 10:38

Bedankt voor je uitleg VuurVleugels.