Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 436 van de 499 [ 12464 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[18+] Bijzonder luguber

 
Profiel   

Dst is dus het enge aan Bliksem, zo onvoospelbaar, maar machtig mooi om te zien.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:25 



 
Profiel   

Dit vind ik dus aardig luguber; vrouw gaat samenwonen onder toeziend oog van de reclassering van man. Man blijkt jaren terug vriendin te hebben vermoord in haar slaap en tbs met dwangverpleging opgelegd te hebben gekregen.

https://www.ad.nl/binnenland/man-die-ex ... ~a10d49d2/

Ughhhh ze weet er alles van en gaat alsnog met hem verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:54 



 
Profiel   

Luguber vind ik het net, oer stom wel.
En weinig eigenwaarde denk ik dan, dat je denkt niks beters te kunnen krijgen dan zo'n engnek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:55 



 
Profiel   

Dit vind ik dan weer niet luguber. Zijn duizenden vrouwen die bij mannen blijven waar ik niks van begrijp :o .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:58 



 
Profiel   

Serial killers hebben vaak een enorme fangroep van vrouwen, ik snap het ook niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:03 



 
Profiel   

Bij de podcast daders hoor je ook 1 dader die nu een nieuwe vriendin heeft.
Hij had toen jaren terug ook zijn vriendin vermoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 14:21 



 
Profiel   

Sommige kicken just op die spanning, dat heb iets kan gebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 15:47 



 
Profiel   

Doe ik wel een keer over zo'n enge brug lopen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 15:49 



 
Profiel   

ruitje schreef
Dit vind ik dan weer niet luguber. Zijn duizenden vrouwen die bij mannen blijven waar ik niks van begrijp :o .

Dat dus :D

Zo'n bolbliksem lijkt me doodeng. Ooit eens in een boek iets van gelezen dat die een huis was binnen gekomen via een schoorsteen. Van de vrouw die op dat moment in een stoel zat vlakbij de schoorsteen was alleen een onderbeen over. Voor de rest was er niks beschadigd. Heel bizar. Stond ook een foto bij. Ik zal eens zoeken of ik het terug kan vinden. In dat boek ging heg ook over de Bermuda driehoek, dat vond ik ook altijd zo enorm fascinerend

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 16:03 



 
Profiel   

Net even ingelezen, wat eng zeg.
Vooral dat het dus inderdaad ook je huis binnen kan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:05 



 
Profiel   

Ja mijn oom heeft dat ooit gehad. Raam en deur tegen elkaar open omdat het af begon te koelen.
Vervolgens komt er een bol binnen door het raam naar binnen en de deur weer uit.
Heel precies weer ik het niet meer. Is 40 jaar gelden. Maar nu jullie het er over hebben schiet het me weer te binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:11 



 
Profiel   

Ja bolbliksems zijn eng. Kennis van me heeft dat een aantal jaren geleden gehad. Door de schoorsteen naar binnen, via de telefoondraden naar de slaapkamer en daar via het raam weer naar buiten.
Hun geluk was dat het om 5u 's morgens gebeurde en ze nog in bed lagen. Doordat ze niet in contact met de grond waren hebben ze er niets aan overgehouden.
Het huis was wel flink beschadigd. De schoorsteen in 2en gespleten, alle elektriciteitskabels doorgebrand en de meterkast is verkoold een paar meter verder teruggevonden.

Hoe prachtig ik onweer ook vind, sinds dat verhaal vind ik bliksem toch ietwat enger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:32 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Ja mijn oom heeft dat ooit gehad. Raam en deur tegen elkaar open omdat het af begon te koelen.
Vervolgens komt er een bol binnen door het raam naar binnen en de deur weer uit.
Heel precies weer ik het niet meer. Is 40 jaar gelden. Maar nu jullie het er over hebben schiet het me weer te binnen.


Mijn oma had dat ook, op de middelste flat op de middelste verdieping, heel bizar. Je zag het schroeipad lopen en alle elektrische apparaten naar zijn grootje :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:37 



 
Profiel   

Ik dacht dat die bolbliksem een zeldzaam fenomeen was. Blijkbaar niet als ik de verhalen hier zo hoor. := Die dingen zijn blijkbaar erg aangetrokken tot schoorstenen. :') Spijtig dat er niet veel filmmateriaal van te vinden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:47 



 
Profiel   

Ik heb in Australiƫ wel eens gehad dat de bliksem insloeg in het huis en de telefoon was ontploft daardoor. Was ook doodeng. Ik zag de bliksem echt door het huis gaan. Toen mocht ik ook nog midden in de nacht, nadat de onweer weg was, paarden vangen omdat die uit de paddock waren gebroken := de hond des huizes, die normaal achter onweer aanjoeg, gilde echt toen deze insloeg. Was echt een bizarre ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:32 



 

Ik heb de bliksem ook nog zien inslaan bij mijn grootouders terwijl ik in de keuken zat. Hun televisie was toen kapot en heb jaren schrik gehad van onweer. Was toen een jaar of 4-5-6

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:34 



 
Profiel   

aantal jaar geleden sloeg de bliksem vlak naast de bouwkeet waar ik werk in. Ik zat naast het raam en zag een grote flits. Daarna was alles donker en deden meer dan de helft van de PC's het niet meer.
later bleek ook de server gefrituurd te zijn en de telefoons aan de kant van de inslag.

Hoop chaos, want we konden ineens helemaal niets meer en de ICT wilde ons 2 weken laten wachten op nieuwe PC's. Daar was de manager het niet mee eens, en is even boos geworden. De volgende ochtend stonden ze met een auto vol PC's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 09:46 



 
Profiel   

Ik vind dat van die flat die is ingestort in Florida ook wel heel heftig, zoveel doden en misschien ook nog mensen die hebben geleden voor ze stierven

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 22:41 



 
Profiel   

Weten ze al een oorzaak? Of een vermoeden van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 23:01 



 
Profiel   

Onali schreef
Weten ze al een oorzaak? Of een vermoeden van?


Volgens mij is het nog niet bekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 23:03 



 
Profiel   

Nou inderdaad nog veel vermisten. Als je de foto's ziet van het gebouw kan je je haast niet voorstellen dat daar veel overlevers zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 10:45 



 
Profiel   

Ja verschrikkelijk.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er nog overlevenden zijn. En zijn ze er wel moeten ze snel gevonden worden ivm geen water. Dus die kans word uiteindelijk ook erg klein.

Echt bizar de beelden, verschrikkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 10:48 



 
Profiel   

Interessant filmpje van Vsauce over waarom mensen de neiging hebben lugubere dingen te (be)kijken.
Er komen een paar voorbeelden voorbij, niet heel grafisch :)

https://youtu.be/ZbdMMI6ty0o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:48 



 
Profiel   

Op AD.nl staat een filmpje over mishandeling in een slachthuis in Nederland. Ik heb hem op de helft weg gedrukt met tranen in mn ogen, dat dit kan in Nederland. Ben er gewoon naar van

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 20:27 



 
Profiel   

De zieke geest van de medewerkers daar, dat vind ik luguber, inderdaad. Wat een afschuwelijke beelden (op het nieuws). Heb echt weggekeken, want kon het echt niet aanzien. En dat gegil van die dieren... Ik hoop dat ze stuk voor stuk ontslagen worden en dat het bedrijf gesloten wordt. Vlees kun je ook op andere manieren verkrijgen, bijvoorbeeld bij de boer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 21:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 436 van de 499 [ 12464 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen