[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 08:29

Ik heb zo'n melding nog niet gezien.
Nu doe ik ook wel bijna niks met Instagram, dus geen idee of ik er overheen kijk. :=

Jolliegirl

Berichten: 32968
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:09

Als er maar genoeg mensen rapporteren, gaat het geloof ik automatisch.

Anders even contact opnemen met insta?

Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:10

Niet super luguber maar op de een of andere manier blijft het in mijn hoofd spoken. We keken gisteren helden van hier en daar vond de politie een fiets die niet op slot stond met een heuptasje met identiteitskaart en handschoenen.

Op zich niet supergek natuurlijk maar wel raar dat het er zo stond. Ze konden verder niemand vinden en droegen het over aan collega’s. Nou bleek na onderzoek er een bejaard echtpaar te zijn gaan fietsen, zij is met haar elektrische fiets het kanaal in gefietst en hij wilde haar waarschijnlijk redden, de dag erna hebben ze ze beiden uit het kanaal gevist.

wendy1987

Berichten: 6924
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:00

Awh, super sneu.. ;(

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:08

webster543 schreef:
Ik en niet op de link geklikt.
Mensen oké, maar dieren.... daar kan ik niet tegen!

Dat heb ik dus precies hetzelfde.
Daar komt - voor mij althans - dus het echte lugubere om de hoek kijken, nl. de ge-/verstoorde psyche van de mens.

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:11

Wat heftig, dacht wel eerst lees ik nu mijn eigen verhaal :o ik heb een keer meegemaakt dat ik een fiets zag staan met een handtas aan het stuur, dan denk je toch die kun je niet vergeten? Niks luguber maar ik wou het verhaal liever in spoilers zetten :o

Spoiler:
Ik nam de tas mee want er zat ook een ID kaart in misschien kwam ik diegene nog tegen want het was in een bosgebied en anders zou ik de tas daarna afgeven bij de politie.

Later tijdens de wandeling hoorde ik mensen en kon ik vanaf het pad net drie mensen zien. 2 jongens en 1 meisje. Ze zeiden dat die tas inderdaad van haar was, maar ik vond het zo vreemd want ze stond zelf niet op, ze zei niks op dat ik haar tas had gevonden en een jongen reageerde en kwam de tas halen. Het meisje zat en had ook een deken over haar schoot en een andere jongen was aan het filmen

Ik vond het zo'n rare situatie dat ik daarna nog geen spoed wel politie had gebeld, maar heb er niks meer over gehoord.

Jolliegirl

Berichten: 32968
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:45

Oei.. Dat klinkt vreemd.
Die zullen wel een filmpje aan het maken geweest zijn... Of dat vrijwillig was vraag ik me af.

Wat zei de politie toen je ze belde?

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 11:25

Dat ze wel een kijkje gingen nemen, verder weet ik het niet meer precies het was een tijd terug

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 11:49

Caira schreef:
Niet super luguber maar op de een of andere manier blijft het in mijn hoofd spoken. We keken gisteren helden van hier en daar vond de politie een fiets die niet op slot stond met een heuptasje met identiteitskaart en handschoenen.

Op zich niet supergek natuurlijk maar wel raar dat het er zo stond. Ze konden verder niemand vinden en droegen het over aan collega’s. Nou bleek na onderzoek er een bejaard echtpaar te zijn gaan fietsen, zij is met haar elektrische fiets het kanaal in gefietst en hij wilde haar waarschijnlijk redden, de dag erna hebben ze ze beiden uit het kanaal gevist.

Die heb ik ook gezien, hoe vreselijk :'( . Ik moest ervan huilen.

furious

Berichten: 7109
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 12:57

Rinske schreef:
Caira schreef:
Niet super luguber maar op de een of andere manier blijft het in mijn hoofd spoken. We keken gisteren helden van hier en daar vond de politie een fiets die niet op slot stond met een heuptasje met identiteitskaart en handschoenen.

Op zich niet supergek natuurlijk maar wel raar dat het er zo stond. Ze konden verder niemand vinden en droegen het over aan collega’s. Nou bleek na onderzoek er een bejaard echtpaar te zijn gaan fietsen, zij is met haar elektrische fiets het kanaal in gefietst en hij wilde haar waarschijnlijk redden, de dag erna hebben ze ze beiden uit het kanaal gevist.

Die heb ik ook gezien, hoe vreselijk :'( . Ik moest ervan huilen.


Die had ik ook al een keer gezien. Zo triest

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 18:56

Is een herhaling inderdaad, heb dit paar maanden geleden al eens gezien.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 19:28

Moderatoropmerking:
Deze post is verwijderd omdat deze niet aan de Boktregels en aan de specifieke regels voor dit topic voldoet. Het is niet toegestaan om filmpjes van dierenmishandeling te plaatsen. Voor meer uitleg zie ook: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#seksgeweld

_xManadisx_

Berichten: 3139
Geregistreerd: 22-11-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:32

Om te huilen, heb deze gerapporteerd.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:56

Het is dubbel. Rapporteren massaal geeft wellicht een actie vanuit insta. Maar ondertussen geeft het de gozer ook likes.

Tegenwoordig wordt er ook veel eigen rechter gespeeld. Ik zou als moeder dit ook proberen tegen te gaan. Een dierenvriend met slechte bedoelingen zal er maar achter komen waar hij woont.

Al is dat wellicht wel iets wat hij verdiend. Dit is blijkbaar niet iets eenmalig.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:57

Ik kan er ook echt niet tegen, maar ga toch braaf de accounts af om ze te rapporteren, tis triest, voor de dieren nog het meest, maar die gozer zou ook fatsoenlijke hulp moeten krijgen..... Ik vraag me af of er niet iets aan gedaan kan worden linksom of rechtsom...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:58

Je hoeft hem niet te volgen of te liken om hem te kunnen rapporteren

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:59

Tancreda4 schreef:
Het is dubbel. Rapporteren massaal geeft wellicht een actie vanuit insta. Maar ondertussen geeft het de gozer ook likes.

Tegenwoordig wordt er ook veel eigen rechter gespeeld. Ik zou als moeder dit ook proberen tegen te gaan. Een dierenvriend met slechte bedoelingen zal er maar achter komen waar hij woont.

Al is dat wellicht wel iets wat hij verdiend. Dit is blijkbaar niet iets eenmalig.


Ik wil er best achter komen waar hij woont, maar dan ben ik bang dat ik veel beelden zie die ik niet wil zien om dat uit te kunnen zoeken.
Dus ja, ik snap wat je bedoelt :') ik bedoel, ik zal niet de enige zijn die er zo over denkt. Als het om dieren gaat kan ik wel zo woest worden.

Maar hoe krijgt hij likes doordat veel mensen rapporteren?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 21:10

Hij krijgt geen likes door reports, maar het feit dat hij geblokkeerd wordt triggert hem misschien wel, als hij op zoek is naar negatieve aandacht, wat denk ik ook wel het geval is... Tis echt walgelijk, wat er ook met hem is, dit gaat niet meer goed komen, het begint met weerloze dieren en eindigt met mensen.... Ze hadden hem nooit meer vrij moeten laten rondlopen, zo'n gozer is een gevaar voor de samenleving en los van een afwijking (mentaal) moet er in zijn jeugd ook iets goed mis zijn gegaan, al is het maar gebrek aan adequate aanpak.

Ik zeg daarmee niet dat die ouders slecht voor hem zijn geweest ofzo, want wat moet je in vredesnaam met zo'n gozer en gebrek aan hulp, maar die gozer is een grens over gegaan op een gegeven moment waar die niet meer van kan terugkeren.

Ik gun iedereen op deze wereld een eerlijke kans en ik vind niet dat de dood dé oplossing is voor de meeste problemen, maar dit is een vrachttrein zonder rem, ik zeg niet dat hij het verdient om het hoekje om te gaan, maar voor alle betrokkenen en misschien zelfs hijzelf, zou het beter zijn.

Jolliegirl

Berichten: 32968
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 23:17

Bizar.

Ik denk echter wel dat we uit moeten kijken met het delen van dit soort account.. Ondanks de waarschuwingen in het topic.

In mijn ogen gaat dit nét dat stapje te ver..
Ik vind het al naar om te lezen dat hij over enkele dagen een kat gaat vermoorden.. Die gedachten had ik liever niet gehad zegmaar.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 23:25


Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 23:27

Bizar dat instagram niets doet aan zoiets.. Hier is de gebruiker overigens weer niet gevonden dus hij zal wel weer van account gewisseld zijn?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 23:57

Laatste account is gewist:
Afbeelding

Ik wil dit soort dingen eigenlijk ook liever niet weten, heb er ook echt eem rot gevoel bij, maar aan de andere kant hoop ik dat 'mijn' gerapporteer opd e 1 of andere manier een verschil gaat maken... Al ist maar 1 kind die deze ellende niet ziet em daardoor noet op ideeen gebracht wordt...

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 07:52

Zullen we dit hoofdstuk dan maar afsluiten en verder ontopic gaan? :)

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 08:24

Is het een idee om daar een nieuw topic over te maken? Als half bokt zulke accounts rapporteert, wie weet kan het wat bijdragen?

Luxorvalkje
Berichten: 1934
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:36

On topic.

Die Zeeuws Vlaamse misbruik zaak :r

En dan die advocaat die zegt dat de moeder niet veel te verwijten valt omdat de man bij haar zou blijven als hij met die kinderen door kon.