[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:35

Zeeuws Vlaamse misbruik zaak gegoogled....
Wat ziek zeg
|(

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:45

Linnie050 schreef:
Zeeuws Vlaamse misbruik zaak gegoogled....
Wat ziek zeg
|(
Holy f*ck, dan ben je echt zó niet goed in je bovenkamer. Iets met het lampje brandt, maar er is niemand thuis |o

Silly1972

Berichten: 14776
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:50

Ook de mannen die er aan meewerkte

Saintelette

Berichten: 3178
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:50

Ik kom daar oorspronkelijk dus vandaan.. Ik vind het zoooo bizar dat ik zooooo vaak langs die ‘garage’ gereden ben, nota bene om te gaan paardrijden, nu wetende wat daar gebeurde... |( :r

Sanet

Berichten: 7936
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 23:47

Ik snap ook niet dat je dat als man zou willen? Een gedrogeerde tiener die voor je klaar gelegd wordt? Dan kun je toch net zo goed een appeltaart pakken?

Shenavallie
Berichten: 11571
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:08

Luxorvalkje schreef:
On topic.

Die Zeeuws Vlaamse misbruik zaak :r

En dan die advocaat die zegt dat de moeder niet veel te verwijten valt omdat de man bij haar zou blijven als hij met die kinderen door kon.

Dat je dat als advocaat ook werkelijk uit je strot krijgt om te zeggen. Ik snap dat hij er is om deze partij te verdedigen, maar hij had het beter kunnen houden bij de zin die na 'omdat' volgt. Zeggen dat haar niet veel te verwijten valt, is in mijn ogen echt fout. Alsof je eigen kinderen niet belangrijker zijn dan een perverse vent.

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:20

Ik kan me herinneren dat er vorig jaar(?) een groep kinderen gevonden was in een boerderij. De jongen was naar het locale cafe gelopen en daar werd de politie gebeld. Dat leek wel een soort sekte of zo. Is daar nog meer over bekend geraakt?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:21

Google er eens op. Dat is nog steeds regelmatig in het nieuws.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:24

Divers schreef:
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar(?) een groep kinderen gevonden was in een boerderij. De jongen was naar het locale cafe gelopen en daar werd de politie gebeld. Dat leek wel een soort sekte of zo. Is daar nog meer over bekend geraakt?


https://www.rtvdrenthe.nl/dossier/gezin-ruinerwold

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:56

Luxorvalkje schreef:
On topic.

Die Zeeuws Vlaamse misbruik zaak :r

En dan die advocaat die zegt dat de moeder niet veel te verwijten valt omdat de man bij haar zou blijven als hij met die kinderen door kon.


Echt heel heel triest en misselijkmakend. Die moeder wist er van, faciliterende de boel en ging mee naar clubs. En haar dochter neemt het haar niet kwalijk ;(

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 14:48

corinep schreef:
Divers schreef:
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar(?) een groep kinderen gevonden was in een boerderij. De jongen was naar het locale cafe gelopen en daar werd de politie gebeld. Dat leek wel een soort sekte of zo. Is daar nog meer over bekend geraakt?


https://www.rtvdrenthe.nl/dossier/gezin-ruinerwold

_O_

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:10

Ik kan een hoop lugubere dingen hebben, maar alles wat over die Zeeuwse zedenzaak gaat, wil ik vermijden. Ik kan er niks over lezen of zien op tv. Vind het zo walgelijk, misselijkmakend, ziek en onvoorstelbaar. Dutroux al over again. Wat een zieke gast en zwakke en ook zieke moeder. Die arme meisjes... En wat voor lui zijn dat die hiervoor betalen? Allemaal ziek in hun kop. Ik heb er helaas dus wel wat over meegekregen, maar ik word er heel verdrietig van...

Captain

Berichten: 21370
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 08:09

Kwam net iets tegen, lijkt op het verhaal van de reiger en de aal.

Een roofvogel eet de nek van een meeuw er af maar laat hem wel in leven. In de foto zie je de meeuw met een nek zonder vel.


Spoiler:
Afbeelding

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 08:54

Wat kan de natuur toch bizar zijn. :oo

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:37

Oh wat bizar en luguber zeg! Arme meeuw!

moonsparkle
Berichten: 21710
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:38

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ng-het-mis

Het was vorig jaar gebeurd, weet niet of het nu pas naar buiten is gebracht of dat mensen het al hebben gelezen. Renske was een dagje uit met het gezin en daar was een rollenspel waarbij ze per ongeluk werd doorboord door een stok. Geen lugubere foto's in het artikel.

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:42

Waarom liet die roofvogel hem gaan? Hij had beter nog even dat nekje kunnen breken.

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 12:17

moonsparkle schreef:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ng-het-mis

Het was vorig jaar gebeurd, weet niet of het nu pas naar buiten is gebracht of dat mensen het al hebben gelezen. Renske was een dagje uit met het gezin en daar was een rollenspel waarbij ze per ongeluk werd doorboord door een stok. Geen lugubere foto's in het artikel.

Ja een stok om het kruid in het geweer aan te stampen daarna moet je die eruit halen.. dat is op de een of andere manier fout gegaan en de stok kwam in die mevrouw terecht. Nu mag er niet meer richting het publiek worden geschoten. ( zijn wapens zonder kogels

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 12:27

Suzanne F. schreef:
Waarom liet die roofvogel hem gaan? Hij had beter nog even dat nekje kunnen breken.


Nou inderdaad

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:31

Christiene schreef:
moonsparkle schreef:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ng-het-mis

Het was vorig jaar gebeurd, weet niet of het nu pas naar buiten is gebracht of dat mensen het al hebben gelezen. Renske was een dagje uit met het gezin en daar was een rollenspel waarbij ze per ongeluk werd doorboord door een stok. Geen lugubere foto's in het artikel.

Ja een stok om het kruid in het geweer aan te stampen daarna moet je die eruit halen.. dat is op de een of andere manier fout gegaan en de stok kwam in die mevrouw terecht. Nu mag er niet meer richting het publiek worden geschoten. ( zijn wapens zonder kogels

Op de één of andere manier? Die sukkel is gewoon vergeten zijn pompstok uit de loop te halen. Een beetje nadenkend mens schiet sowieso al niet op publiek (of enig ander mens of dier), maar bij dit soort dingen moet je gewoon bij elke handeling alert blijven. Dit mag gewoon niet gebeuren, nooit niet.

MairiMacBran
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-04-14

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:47

Wij hebben jaren aan re- enactment gedaan met een groep vrienden en met je wapen, vuurwapen, zwaard, ander steekwapen of welk wapen dan ook richting publiek is altijd al uit den boze geweest.
En je pompstok vergeten uit je loop te halen is natuurlijk sowieso al verschrikkelijk onachtzaam.

Jolliegirl

Berichten: 32961
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:53

Die meeuw overleeft dit sowieso niet.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:25

Heel bizar om te zien, maar is de meeuw niet alleen hardhandig geplukt? Anders zou hij zijn kop toch niet omhoog kunnen houden?

fjordjes

Berichten: 12027
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:30

Xyris schreef:
Heel bizar om te zien, maar is de meeuw niet alleen hardhandig geplukt? Anders zou hij zijn kop toch niet omhoog kunnen houden?


Dat dacht ik ook en zit de maag ook niet wat lager?

julius_juut
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:54

Als je als mens het vlees van een nekje af wil halen moet je ook flink tussen de uitsteeksels van de wervels pulken, kan best dat de vogel genoeg heeft laten zitten om de kop nog te kunnen optillen.

Sowieso bizar hoe lang een vogel leeft nadat een roofvogel klaar met ze is, blijkbaar bloeden ze niet snel leeg.