[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 19:08

moonsparkle schreef:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ng-het-mis

Het was vorig jaar gebeurd, weet niet of het nu pas naar buiten is gebracht of dat mensen het al hebben gelezen. Renske was een dagje uit met het gezin en daar was een rollenspel waarbij ze per ongeluk werd doorboord door een stok. Geen lugubere foto's in het artikel.


Pfoeh.. ik dacht die stok steekt in haar schouder ofzo, maar hij heeft echt haar buik doorboort.. wat griezelig zeg! Kan me goed voorstellen dat ze hier nachtmerries aan over heeft gehouden :oo

The_Cat

Berichten: 7285
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 19:56

Xyris schreef:
Heel bizar om te zien, maar is de meeuw niet alleen hardhandig geplukt? Anders zou hij zijn kop toch niet omhoog kunnen houden?

Volgens de uitleg bij de foto op reddit had de roofvogel bepaalde pezen, spieren en bloedvaten laten zitten maar zou bv een stuk van de slokdarm van de vogel weggegeten zijn, dus die meeuw zou een trage dood sterven. De verdere uitleg was dat soms de kleinere roofvogels de meeuwen eerst laten sterven en daarna terug komen, omdat ze heel sterk zijn en bang zijn voor hun bek

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 23:00

Echt, soms zijn dieren eikels... Stalkat op mijn werk heeft ook eens van een muis alleen de pootjes opgevreten. >;)

Dat die vrouw het na kan vertellen mag ook wel een wonder genoemd worden... Heftig, en behoorlijk nalatig van de musketier

fjordjes

Berichten: 12022
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:56

Nieuw youtube kanaal ontdekt van prorail incidenten bestrijding. Ze lieten zien hoe er gehandeld wordt onder andere bij een aanrijding van een persoon. Heb 1 video gezien en hier werd onder andere het spoor schoongemaakt en het stoffelijk overschot in een kist gelegd voor de begrafenisondernemer. Ik heb geen schokkende dingen gezien tot nu toe, geen bloed of lichaamsdelen etc. Maar wel heel interessant om te zien.

https://youtu.be/MlpJR84Np5E

Mariska_28

Berichten: 10499
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:02

Zal zo eens kijken.. Ik ben al dagen filmpjes van fascinating horror aan het kijken. Erg interessant en zonder schokkende beelden.
https://youtu.be/AY9pkJ8cDS0

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:39

fjordjes schreef:
Nieuw youtube kanaal ontdekt van prorail incidenten bestrijding. Ze lieten zien hoe er gehandeld wordt onder andere bij een aanrijding van een persoon. Heb 1 video gezien en hier werd onder andere het spoor schoongemaakt en het stoffelijk overschot in een kist gelegd voor de begrafenisondernemer. Ik heb geen schokkende dingen gezien tot nu toe, geen bloed of lichaamsdelen etc. Maar wel heel interessant om te zien.

https://youtu.be/MlpJR84Np5E


Wat interessant! Goed dat ze die disclaimer gooien aan t einde ook

Jolliegirl

Berichten: 32954
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:42

Heel goed!

Interessanr ook!

The_Cat

Berichten: 7285
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:45

fjordjes schreef:
Nieuw youtube kanaal ontdekt van prorail incidenten bestrijding. Ze lieten zien hoe er gehandeld wordt onder andere bij een aanrijding van een persoon. Heb 1 video gezien en hier werd onder andere het spoor schoongemaakt en het stoffelijk overschot in een kist gelegd voor de begrafenisondernemer. Ik heb geen schokkende dingen gezien tot nu toe, geen bloed of lichaamsdelen etc. Maar wel heel interessant om te zien.

https://youtu.be/MlpJR84Np5E


Het is inderdaad een heel karwei om ervoor te zorgen dat het spoor terug proper is! Filmpje is goed gemaakt wel door hun, met veel respect

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:28

Pff een gekantelde vrachtwagen met varkens, de titel en artikel klonken luchtig dus klik het filmpje aan maar die begin gelijk met een heftig beeld, raad kijken niet aan, heb m niet verder gekeken, beschrijving in spoiler. Hoe het gebeurt is staat er niet in maar kan mij niet voorstellen als je met levende lading rijd je niet voorzichtig doet...

Spoiler:
Het eerste beeld zie je een vrouw die een levend maar liggend varken aait, op de achtergrond ligt er nog een en er lijken er meerdere klem te zitten in/onder de vrachtwagen.


https://nos.nl/artikel/2358074-varkens- ... nwijk.html

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:32

corinep schreef:
Pff een gekantelde vrachtwagen met varkens, de titel en artikel klonken luchtig dus klik het filmpje aan maar die begin gelijk met een heftig beeld, raad kijken niet aan, heb m niet verder gekeken, beschrijving in spoiler. Hoe het gebeurt is staat er niet in maar kan mij niet voorstellen als je met levende lading rijd je niet voorzichtig doet...

Spoiler:
Het eerste beeld zie je een vrouw die een levend maar liggend varken aait, op de achtergrond ligt er nog een en er lijken er meerdere klem te zitten in/onder de vrachtwagen.


https://nos.nl/artikel/2358074-varkens- ... nwijk.html


Mijn vriend was hierbij vanuit de politie, hij vond het geschreeuw echt heel heftig. Sommige liepen eerst nog half gewond over straat en zag je gewoon in elkaar zakken. Heel sneu!

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:34

Ik vind het zelf niet zo schokkend, je ziet niet zoveel? Wel heel zielig voor de varkens die onder de vrachtwagen nog klem lijken te zitten. Daarbij krijsen varkens al als je naar ze kijkt. Ik vind die varkens die in het gras zitten te chillen bij die woonwijk wel grappig. :')

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:48

Gekrijs van varkens gaat inderdaad door merg en been. Raakte dit weekend een van mijn varkens onverwachts aan. Jeetje :') Wel heel erg triestig. Varkens zijn echt de meest gevoelige dieren vind ik. Van alles wat ik al heb gehad zijn zij toch het snelste overstuur. Dit zal wel flink wat stress hebben veroorzaakt.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:50

Toch lijken diegene die veilig zijn wel rustig of kunnen ze goed doen alsof?

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:03

Oh nee, kan prima zijn dat zij zich best wel goed voelen. Hoe zou jij zijn als je voor de eerste keer gras en buitenlucht ziet :D Ze schommelen nogal flink in emotie. Zo is er ook een vleesafwijking dat nagenoeg alleen bij varkens voor komt en dat wordt veroorzaakt door stress.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:32

Ik vind het ook wel meevallen qua heftig.
Varkens gillen inderdaad al heel snel.

Ik vind dit dan weer veel erger.
Citaat:
Sommige mensen kwamen speciaal naar de wijk om naar de varkens te kijken. "Ik ben speciaal in de auto gestapt", zegt een vrouw van 27. "Mijn moeder woont in de buurt en tipte ons. Ik heb hondenbrokjes meegekomen en daar waren ze heel dankbaar voor. Ik heb heel lekker kunnen kroelen. Het was heel erg leuk, ik ben gek op alle dieren!"


Jongens er is een vrachtwagen gevallen met varkens, laten we ongeschikt voedsel meenemen en lekker varkens gaan knuffelen, dat is zo leuk. 8)7

Jolliegirl

Berichten: 32954
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:34

En oh wat zullen die varkens het leuk gevonden hebben.....

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:39

Ongeschikt voedsel zal wel meevallen. Ik ben ooit in een fabriek geweest waar ze varkensvoer maakten, je wil niet weten wat daar klaarstond om verwerkt te worden :=

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:51

Juut schreef:
Echt, soms zijn dieren eikels... Stalkat op mijn werk heeft ook eens van een muis alleen de pootjes opgevreten. >;)

Dat die vrouw het na kan vertellen mag ook wel een wonder genoemd worden... Heftig, en behoorlijk nalatig van de musketier
Klopt, enorm fascinerend maar ook wreed hoe de natuur soms te werk gaat. Hier een pot orca's die jagen op een zeehond/leeuw/rob(?). Toch ook wel mooi om te zien dat er onder water (en in de lucht) nog hele andere 'werelden' zijn:


beert
Berichten: 2419
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 20:18

Renske_W schreef:
Ik vind het ook wel meevallen qua heftig.
Varkens gillen inderdaad al heel snel.

Ik vind dit dan weer veel erger.
Citaat:
Sommige mensen kwamen speciaal naar de wijk om naar de varkens te kijken. "Ik ben speciaal in de auto gestapt", zegt een vrouw van 27. "Mijn moeder woont in de buurt en tipte ons. Ik heb hondenbrokjes meegekomen en daar waren ze heel dankbaar voor. Ik heb heel lekker kunnen kroelen. Het was heel erg leuk, ik ben gek op alle dieren!"


Jongens er is een vrachtwagen gevallen met varkens, laten we ongeschikt voedsel meenemen en lekker varkens gaan knuffelen, dat is zo leuk. 8)7

Ja dit las ik ook, zo bizar hoe mensen dieren soms zien..

Wat het filmpje betreft, het eerste beeld is vooral sneu met dat varken bij de vrachtwagen. De rest zijn wroetende varkens en zonder de context ziet het er wel gezellig uit zeg maar. Niet iets voor dit topic, bedoel ik dan vooral.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:35

beert schreef:
Renske_W schreef:
Ik vind het ook wel meevallen qua heftig.
Varkens gillen inderdaad al heel snel.

Ik vind dit dan weer veel erger.
[quote
Sommige mensen kwamen speciaal naar de wijk om naar de varkens te kijken. "Ik ben speciaal in de auto gestapt", zegt een vrouw van 27. "Mijn moeder woont in de buurt en tipte ons. Ik heb hondenbrokjes meegekomen en daar waren ze heel dankbaar voor. Ik heb heel lekker kunnen kroelen. Het was heel erg leuk, ik ben gek op alle dieren!"


Jongens er is een vrachtwagen gevallen met varkens, laten we ongeschikt voedsel meenemen en lekker varkens gaan knuffelen, dat is zo leuk. 8)7

Ja dit las ik ook, zo bizar hoe mensen dieren soms zien..

Wat het filmpje betreft, het eerste beeld is vooral sneu met dat varken bij de vrachtwagen. De rest zijn wroetende varkens en zonder de context ziet het er wel gezellig uit zeg maar. Niet iets voor dit topic, bedoel ik dan vooral.[/quote]

De rest van het filmpje heb ik niet eens meer gekeken. Was even goed van slag omdat ik wat grappige beelden had verwacht denk ik. Ik heb een keer voor mijn neus een vrachtauto om zien vallen dus zag dat nu in mijn hoofd gebeuren met die varkens. Heb ook mijn vrachtwagen rijbewijs dus kon het mij even heel levendig voorstellen. Gelukkig dat het voor anderen minder schokkend was.

Idd een deel van wat mij zo raakte dat mensen het als een soort kermisattractie zagen. Ook al die kijkers altijd bij ongelukken enzo... Naja wij doen in het topic natuurlijk nu hetzelfde :+

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:50

goldenarrow schreef:
Ongeschikt voedsel zal wel meevallen. Ik ben ooit in een fabriek geweest waar ze varkensvoer maakten, je wil niet weten wat daar klaarstond om verwerkt te worden :=


Vertel?
Ze eten voornamelijk restproducten uit de voedingsindustrie van de mens. Niks geks of vies aan...
En een varken is een vreselijk kieskeurig dier, die eet echt niet zomaar alles op. :)

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:06

Dan ken je de mijne nog niet :')

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:13

Varkens vreten normaal zo’n beetje alles. :=
Bij mijn vader in het dorp had bijna iedereen vroeger een varken, 1x per jaar werd die geslacht en kwam er een nieuwe. Die kregen alle restjes, maar ook dode beesten waar soms de maden al uit kwamen. :r

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:23

Ik kan me ook nog een aflevering van Criminal Minds herinneren waarbij varkens lichamen van mensen op aten :+

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:44

Dat zeggen ze toch. Gooi een lijk bij de varkens en je vindt er niets van terug..?
Zelfs al wilde verhalen gehoord over hongerige varkens die hun baas opvraten toen die was gevallen binnen hun omheining :=

Doet me ook denken aan dat filmpje waarbij een koe of paard in 1 hap een kuikentje opvreet. Zo zielig |(