[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 08:13

Duhelo schreef:
Ja die volg ik ook.
Zitten soms wel echte horrordingen tussen.
Spoiler:
laatste een hertachtig dingetje (ben de naam kwijt) die door wilde honden uit elkaar getrokken werd terwijl ze nog bij bewustzijn was,uiteindelijk werd haar ongeboren kalfje eruit getrokken en ook verscheurd. Ze deden niet eens de moeite om haar te doden...



Die vond ik ook echt te moeilijk om te zien. Ik kan daar een hoop hebben, het is natuur en dst kan hard zijn... Maar deze was echt verschrikkelijk.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 08:20

Iehk dat klinkt wel echt goor om te zien. Dat soort dingen zie ik liever niet.
Toen ik jong was heb ik ooit bij Jacques Cousteau iets heel ergs gezien waar ik echt geschokt door was. Ik heb toen heel verdwaasd snel de tv uitgezet (nog zo’n groot vierkant ding met een enorme toeter aan de achterkant en een grote druk aan en uit knop). Het ging over een stam, soort indianenstam die een feest hadden met rituelen.
Spoiler:
Ze hadden een wit klein paard helemaal versierd met linten en veren en na allerlei dansen en feestjes pakten ze een zwaard en hakten ze zo op de keel/hals van het paard waar het bloed uitspoot natuurlijk en toen raakte hij paniek maar ze hielden hem vast en toen wankelde hij en viel hij om. En toen heb ik snel de tv geschokt uitgezet. Ik ben het nooit vergeten, ik schrok er zo van. Ik was een jaar of 8 denk ik.

grizzlybear

Berichten: 361
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:31

Hebben jullie squid game gezien? Is natuurlijk niet echt maar vind ik ergens ook wel luguber

Christiene
Berichten: 7718
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:53

goldenarrow schreef:
Ik noem het heel vaak per ongeluk drachtig :') Ik heb samen met mijn vriend een fokkerij, dus wij hebben het heel vaak over de dracht, soms glipt dat er weleens tussendoor in een gesprek over mensen _O-

Ik heb het ook bij goede vrienden gezegd zelfs schoonzus geloof ik _O- herstel het wel gelijk

Christiene
Berichten: 7718
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:55

Captain schreef:
Kennen jullie the dark side of nature op Instagram? Pagina die filmpjes laat zien uit de natuur. Echt gruwelijk wat ik daar al voorbij heb zien komen. Dan vraag ik me toch af of ik wel op safari moet gaan. :+

Ja die ken ik blijft fascinerend

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:08

Jolliegirl schreef:
Oei dat soort dingen kan ik dus niet aanzien.

Ik kijk nu the squid game.. En dat vind ik ansich al luguber.. Hoe verzint iemand dit??
Ner als the hungergames..

Hoe dan :')

Ik zie daar nu heel veel van voorbij komen en ben nog steeds aan het bedenken of ik dat wil kijken. :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:25

Ik heb aflevering 1 gezien, dacht in het begin: wat is dit voor slecht acteer werk? Maar volgens mij zit er wel een hele boodschap achter.

welmoed__

Berichten: 6564
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:53

Suzanne F. schreef:
Iehk dat klinkt wel echt goor om te zien. Dat soort dingen zie ik liever niet.
Toen ik jong was heb ik ooit bij Jacques Cousteau iets heel ergs gezien waar ik echt geschokt door was. Ik heb toen heel verdwaasd snel de tv uitgezet (nog zo’n groot vierkant ding met een enorme toeter aan de achterkant en een grote druk aan en uit knop). Het ging over een stam, soort indianenstam die een feest hadden met rituelen.
Spoiler:
Ze hadden een wit klein paard helemaal versierd met linten en veren en na allerlei dansen en feestjes pakten ze een zwaard en hakten ze zo op de keel/hals van het paard waar het bloed uitspoot natuurlijk en toen raakte hij paniek maar ze hielden hem vast en toen wankelde hij en viel hij om. En toen heb ik snel de tv geschokt uitgezet. Ik ben het nooit vergeten, ik schrok er zo van. Ik was een jaar of 8 denk ik.



Dit klinkt ook echt afschuwelijk

Die van het hert dat uit elkaar gescheurd word ook. Wat is de natuur wreed soms!

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:25

Die dieren dingen kijk ik niet.
Ja ik snap dat Suzanne er door verrast werd, maar als ik weet dat dat gaat komen kijk ik niet.

Maar vroegah rotten.com waar een heli een hoofd afhakt... waarom niet...

beert
Berichten: 2426
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:32

Renske_W schreef:
Jolliegirl schreef:
Oei dat soort dingen kan ik dus niet aanzien.

Ik kijk nu the squid game.. En dat vind ik ansich al luguber.. Hoe verzint iemand dit??
Ner als the hungergames..

Hoe dan :')

Ik zie daar nu heel veel van voorbij komen en ben nog steeds aan het bedenken of ik dat wil kijken. :')

Hij is niet luguber als in hoe mensen gedood worden. Het is vooral een bizarre serie, maar dat is meer de verhaallijn dan de beelden die je ziet.

Overigens heb ik meer Koreaanse films gezien en die hadden ook van die bizarre verhalen. Ook eens een film gezien van een juf die kinderen uit de klas vergiftigd had met schoolmelk, dat soort verhaallijnen heb je hier niet zo snel :-)

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:45

beert schreef:
Renske_W schreef:
Ik zie daar nu heel veel van voorbij komen en ben nog steeds aan het bedenken of ik dat wil kijken. :')

Hij is niet luguber als in hoe mensen gedood worden. Het is vooral een bizarre serie, maar dat is meer de verhaallijn dan de beelden die je ziet.

Overigens heb ik meer Koreaanse films gezien en die hadden ook van die bizarre verhalen. Ook eens een film gezien van een juf die kinderen uit de klas vergiftigd had met schoolmelk, dat soort verhaallijnen heb je hier niet zo snel :-)


Dat scheelt dan alweer, misschien toch eens op mijn lijstje zetten.
Heb nog 6 weken verlof in te vullen. :')

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:48

Oh dan geef jullie nog een tip.. Dr weird op Facebook.. Helemaal fantastisch.. Allemaal medisch aparte zaken, heel interessant.. Soms luguber inderdaad, maar over het algemeen gewoon heel interessante kost..

beert
Berichten: 2426
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:05

Renske_W schreef:
Dat scheelt dan alweer, misschien toch eens op mijn lijstje zetten.
Heb nog 6 weken verlof in te vullen. :')

Even in de spoiler dan
Spoiler:
Er worden vooral mensen in doodgeschoten van dichtbij, met overdreven spuitend bloed :-). Denk dat het lugubere er vooral in zit dat ze gedood worden, omdat ze verloren bij een kinderspel.

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:50

Voor alle mensen die squidgames leuk vinden, Alice in Borderland op netflix is vergelijkbaar en af en toe ook best luguber imo.

Noisy

Berichten: 5402
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 19:49

grizzlybear schreef:
Hebben jullie squid game gezien? Is natuurlijk niet echt maar vind ik ergens ook wel luguber

Gezien. Ik vind em wel meevallen.
Het idee erachter is natuurlijk wel luguber en ik kan me best voorstellen dat het echt zou gebeuren. Zo'n gestoorde gek met veel teveel geld die een leuk spelletje wil spelen 8)7

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:33

Damn. Zit over de pagina van Nature is Metal te scrollen....Soms zijn dieren ook net Beesten...
Dat levend verscheurd hert was geen unieke situatie }:0

Suzanne F, ik zie het al helemaal voor me...het pennymeisje dat helemaal bij is een knap paardje op tv te zien en dan dit :(:) Zo zat ik flabbergasted naar game of thrones te kijken, toen in een van de eerste afleveringen een paard uit het niets onthoofd werd :')

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:40

Juut schreef:
Damn. Zit over de pagina van Nature is Metal te scrollen....Soms zijn dieren ook net Beesten...
Dat levend verscheurd hert was geen unieke situatie }:0

Suzanne F, ik zie het al helemaal voor me...het pennymeisje dat helemaal bij is een knap paardje op tv te zien en dan dit :(:) Zo zat ik flabbergasted naar game of thrones te kijken, toen in een van de eerste afleveringen een paard uit het niets onthoofd werd :')


Ja, maar daar weet je dat het nep is. Jacques Cousteau is een natuurdocumentaire. Dat was dus echt. Geen ketchup en toneel.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:10

Erger :')

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 17:51

Wat betreft wildlife, ik was een tijd geleden op sumatra om mijn verre familie te bezoeken (orang oetans :D ). Daar was een stuk natuur waar ze in het wild leefde maar waar ze ook ooit gevangen dieren rehabiliteerden. Op het voederplatform was er van die aan het genieten van een fruithapje, tot hij een soort knaagdier zag. Bam hand er op en het leven eruit geknepen. Het knapte echt %).

Daphne__
Berichten: 12458
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 00:18

Zag dit plaatje voorbij komen op Facebook. Bij het verwijderen van vloerbedekking werd een vlek in de vorm van een lichaam gevonden op de vloer. De verhuurder zegt dat het komt door lekkage van een wasachine.. Nouja oordeel zelf :=


Spoiler:
Afbeelding

Jolliegirl

Berichten: 32968
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:51

Dit is gewoon een grap :')

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:59

Deze persoon had zeer goed gevormde billen en gespierde bovenbenen.

Geloof er dus niks van.

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 08:38

hij lijkt voorover te liggen aan de been/armstand, hoe kan die bilnaad er dan zitten?

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 09:17

Het lijkt wel een Jezusverschijning.
Of is dat de grap ook? :')

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 09:54

Niobe schreef:
Het lijkt wel een Jezusverschijning.
Of is dat de grap ook? :')

ik vond het meer david het beeld dat zo voorover hadden gekukeld en daar een afdruk van gemaakt :P