[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:10

Volgens mij uit z'n neus en doordat z'n hoofd iets naar achteren geheld ligt, stroomt het van z'n neus richting z'n oog en vandaaruit z'n hoofd af op de grond. Maargoed, beelden zijn niet heel scherp dus kan t ook mis hebben hoor, maar dit is wat ik zie. Maar mss heb je gelijk en komt t bloed idd uit z'n oog.

Onali

Berichten: 18512
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:14

Ik zet het nu even in spoiler want het wordt te grafisch

Spoiler:
Zijn gezicht is te "schoon" voor terugstromend bloed. Ik weet zijn verdere wonden uiteraard niet, maar het lijkt me dat hij sowieso in zijn gezicht is geraakt en het bloed op straat is ofwel van zijn hoofdwond (uitgang) of een wond hoog op de borst/ nek.
Dat is wat ik in de gauwigheid zag, heb geen behoefte om het opnieuw te kijken.



Ik werk in de zorg dus ik kijk nogal nauw met dit soort dingen.

DuoPenotti

Berichten: 30168
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:17

Wow wat heftig...
Denkt nu aan Theo van Gogh en Pim Fortuin. Hopelijk gaat hij niet hetzelfde lot achterna. Maar met 5 schoten... Ben er bang voor.
Hopen op een wonder.

idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:18

Het zou goed kunnen hoor. Hoe dan ookz het is erg genoeg. Ik hoop dat alles met een sisser afloopt, maar denk niet dat ie nog leeft...

rockwitch

Berichten: 11753
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:22

Ik heb helaas ook het filmpje gezien. Kan alleen maar hopen dat hij het overleefd. Maar ik ben er een beetje bang voor.

welmoed__

Berichten: 6572
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:27

Wat ik zo hoor ben ik er bang voor dat hij het overleefd. Verschrikkelijk!
Mijn vriend kreeg de filmpjes al te zien via what’s app groepen.
Ook dat de dader al klem gereden is en een foto van de dader.
Laatst bijgewerkt door welmoed__ op 06-07-21 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:27

Ik hoop alleen dat er geen filmpjes komen van de (vluchtende) verdachte of het incident zelf waar verdachte op staan.... Als die wel rond gaan straks, zal de verdachte strafvermindering krijgen namelijk. Dus please, doe er niet aan mee en verspreid geen beelden van verdachte van de schietpartij.

Cinnepin

Berichten: 8971
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:27

wat hoor je dan?

welmoed__

Berichten: 6572
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:28

idylle schreef:
Ik hoop alleen dat er geen filmpjes komen van de (vluchtende) verdachte of het incident zelf waar verdachte op staan.... Als die wel rond gaan straks, zal de verdachte strafvermindering krijgen namelijk. Dus please, doe er niet aan mee en verspreid geen beelden van verdachte van de schietpartij.


Zie mijn bericht hier boven. Ik heb al een foto van de mogelijke verdachte gezien.

idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:32

welmoed__ schreef:
idylle schreef:
Ik hoop alleen dat er geen filmpjes komen van de (vluchtende) verdachte of het incident zelf waar verdachte op staan.... Als die wel rond gaan straks, zal de verdachte strafvermindering krijgen namelijk. Dus please, doe er niet aan mee en verspreid geen beelden van verdachte van de schietpartij.


Zie mijn bericht hier boven. Ik heb al een foto van de mogelijke verdachte gezien.



Wat een dom volk, zo krijgt de dader strafvermindering... Waarom weten mensen dat niet... En maar zeiken als er weer eens een lage straf wordt gegeven, niet beseffende dat ze daar door het doorsturen van zulke filmpjes zelf aan mee werken...

DuoPenotti

Berichten: 30168
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:34

Ik lees net dat da v.Dader nog een jonge jongen zou zijn. Die kan dan alleen maar in opdracht gehandeld hebben denk ik dan. Ben dan wel weer benieuwd naar zijn foto.

Renske_W

Berichten: 13847
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:35

Ik vind het vooral bizar hoe snel zo'n filmpje rond gaat.
Hier gelukkig nog niet gezien, hoef het ook niet te zien.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:37

Echt bizar dat iemand zo'n gewond slachtoffer gaat filmen èn de beelden verspreid op internet.
Mijn man kreeg het filmpje ook al binnen via Whatsapp. Hij heeft gelijk de desbetreffende Whatsapp groep verlaten.
Onbegrijpelijk!

wendy1987

Berichten: 6973
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:41

T is echt bizar hoe snel dat allemaal gaat... echt, dat is luguber eigenlijk..

Ik hoop dat t goedkomt, maar vrees er ook voor..

welmoed__

Berichten: 6572
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:44

De foto die ik heb gezien van de mogelijke verdachte, daar is inderdaad een jong ventje op te zien. Denk een jaar of 18.

Ik denk dat mensen zich niet bewust zijn van wat je zegt Idylle. Mensen denken te helpen door zijn gezicht bekend te maken, dat hij dan sneller herkent word.

wendy1987

Berichten: 6973
Geregistreerd: 29-10-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:46

Ja maar dat moet dan naar de politie.

Niet naar heel Nederland. Als de politie wil dat we zoeken, sturen ze zelf wel een foto de wereld in denk ik dan..

Maargoed, ik blijf dat sociale media en alles moet erop bizar vinden...
Want wat doe je er straks mee? Leuk een hit op internet, maar niet op deze manier...

Ik kan daar gewoon echt niet bij.

Ik ben geen heilige en sta ook heus als ik toevallig in de buurt ben wel even te kijken als er iets gebeurd. Maar filmen? Nee.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:46

Maar stel dat die persoon nou helemaal niet de verdachte is & er wordt nu verspreid dat hij dat wel is.. :+ mensen denken al heel snel feiten te kennen en verspreiden die alsof het echt nieuws is. Is ook zo gevaarlijk..

idylle
Berichten: 5832
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:46

Het moet echt bekender worden dat door het delen van beelden van verdachten, je alleen de verdachte maar helpt met strafvermindering IPV dat je het slachtoffer helpt of de politie helpt snel de verdachte te vinden..... Deel het met je vrienden die de beelden verspreiden. Laat het bekend worden.

welmoed__

Berichten: 6572
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:57

Ik praat het ook niet goed hè?! Ik gaf alleen aan wat ik denk dat mensen denken.

Ik vind het ook misselijkmakend wat mensen doen.

Anomien

Berichten: 7425
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:38

Ik vind het zonde. Hij heeft veel betekend en ik had gehoopt dat hij nog veel zou betekenen in onder andere Anneke vd stap

Ik duim voor hem!!!

FeverGloves
Berichten: 92
Geregistreerd: 20-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:44

idylle schreef:
Volgens mij uit z'n neus en doordat z'n hoofd iets naar achteren geheld ligt, stroomt het van z'n neus richting z'n oog en vandaaruit z'n hoofd af op de grond. Maargoed, beelden zijn niet heel scherp dus kan t ook mis hebben hoor, maar dit is wat ik zie. Maar mss heb je gelijk en komt t bloed idd uit z'n oog.


Bloed uit de neus zou idd een erg slecht teken zijn, wijst vaak op een schedelbasisfractuur :(

Jolliegirl

Berichten: 33002
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:52

Stop toch eens met al die speculaties.....

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:53

We zullen zo vast meer horen. Om 23.00 uur is de persconferentie.

Tancreda4

Berichten: 24121
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:59

Bizar dat je zoiets filmt... Al ben ik me ook wel van bewust dat het bewijs materiaal kan zijn. Maar dat je het dan doorstuurd in apps snap ik echt niet.

Ik heb niets gezien en heb daar ook echt geen behoefte aan.

Noisy

Berichten: 5413
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 23:19

Hier ook filmpje gezien en ook ik vrees voor zijn leven. Het zag er niet goed uit.
Het lag natuurlijk in de lijn der verwachting dat ze hem een keer te grazen zouden nemen maar bah, wat een laffe daad om iemand uit het niets neer te schieten. Wees dan een echte vent en sla hem op z'n oud Hollands recht op z'n bakkes