[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:16

Ik ook wel :)

Onali

Berichten: 18486
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:19

Ik ook

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:20

Ik ook.

Juut

Berichten: 6905
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:34

china hoor ik niks van op het nieuws nee, best bizar gezien de beschrijving hierboven.

Muis is ook wel een beetje treurig, opgegeten worden door een slak... :+

ferropaard

Berichten: 534
Geregistreerd: 29-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:12

Ik wil ook wel een linkje

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:19

Ik ben ook wel benieuwd naar een linkje!

Jolliegirl

Berichten: 32980
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:26

Ik ook

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:35

Tis in overleg bij de mods!

rockwitch

Berichten: 11745
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 01:42

Als het niet mag in het topic wil ik ook wel een linkje. Heb er nog niks over gehoord verder.

nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:24

Ik ook wel

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:27

Als de mods deze reacties zien kunnen ze het net zo goed in een spoiler toestaan :P

nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:43

Nja dst lijkt me sowieso wel in dit topic waarvan bekend is dat er (je verwacht het niet) lugubere zaken voorbij komen..

Daphne__
Berichten: 12476
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:52

Tweelingzusjes van 18, beide moeder, live op Instagram door het hoofd geschoten :\ Dader is 17..

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210723 ... arresteerd.

In de link staat alleen een still van de meiden voordat ze neergeschoten worden, maar geen schokkende beelden in de link te zien.

Christiene
Berichten: 7732
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 09:53

Het is in China toch zo als je helpt dat je ook meteen aangeklaagd word.

Bijvoorbeeld iemand valt bijn van het dak je helpt maar valt dan ben jij de gene voor de schadevergoeding of dader? Vandaar dat niemand wat doet bij verkeersongeval ect.

Ik vond de beelden al luguber van voorbij drijvende mensen in de straat die niet konden zwemmen maar gewoon overeind konden staan maar door de harde stroming gewoon mee werden getrokken en in auto's meedreven. En in die metro vol water met 15 cm voor je hoofd en erbuiten achter glas stond het weer nog hoger

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 10:00

Daphne__ schreef:
Tweelingzusjes van 18, beide moeder, live op Instagram door het hoofd geschoten : Dader is 17..

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210723 ... arresteerd.

In de link staat alleen een still van de meiden voordat ze neergeschoten worden, maar geen schokkende beelden in de link te zien.


Verschrikkelijk, volgens mij gebeuren er heel veel dingen in Brazilië/Mexico etc waarvan we maar een heel klein deel weten qua drugs, executies enz ;(

Ik zou ook heel graag naar Ecuador willen, maar qua veiligheid weet ik het niet zeker :o

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 10:50

Christiene schreef:
Het is in China toch zo als je helpt dat je ook meteen aangeklaagd word.

Bijvoorbeeld iemand valt bijn van het dak je helpt maar valt dan ben jij de gene voor de schadevergoeding of dader? Vandaar dat niemand wat doet bij verkeersongeval ect.

Ik vond de beelden al luguber van voorbij drijvende mensen in de straat die niet konden zwemmen maar gewoon overeind konden staan maar door de harde stroming gewoon mee werden getrokken en in auto's meedreven. En in die metro vol water met 15 cm voor je hoofd en erbuiten achter glas stond het weer nog hoger


Ik weet niet precies hoe het zit daar maar dat zou me inderdaad niet verbazen, al moet ik zeggen dat je in de video waar ik het over heb mensen beiden ziet doen. In sommige gevallen proberen ze te helpen, in de meeste gevallen lukt dat niet, een enkele andere wel. Bij weer anderen laten ze gewoon lijken op de weg liggen, dus ik weet niet zo goed wat ik er van moet maken.

Voor iedereen die ik het nog niet heb gestuurd: Ik ga het rijtje vanavond af met prive berichten als ik nog niks terug heb gehoord van de modjes.

Mbt Brazilie: Ik ken daar iemand waarvan zijn vader niet zo'n hele zuivere was. Die heeft het leven daar uiteindelijk ook niet overleefd. Die gozer zelf heeft zich tot op heden buiten dat circuit kunnen houden, maar de enige manier om dat te doen is door zelf keihard te werken aan je toekomst door opleidingen te volgen, waar over het algemeen gewoon geen geld voor is. Iedereen is daar arm en heel veel mensen hebben de mentaliteit dat werk niet nodig is, of overrated. Hetzelfde geldt voor opleidingen. De gozer in kwestie is half Italiaans, hij is dus opgegroeid in Italie en is naar Brazilie vertrokken toen zijn vader ziek werd (door drugs en alcohol) om voor hem te zorgen samen met zijn broer die daar wel altijd heeft gewoon. Die broer is ook geen zuivere, maar omdat de vent waar ik het over heb een relatief normale jeugd heeft gehad maakt hij nu wel echt wat van zijn leven in Brazilie.

Maar het is waar, je moet constant opletten wat je met wie wanneer doet (of alleen) of wat je juist niet doet. En de corruptie zit erg hoog in de regering, dus je doet er ook geen zak aan. En zolang de mentaliteit van de bevolking is dat werk en opleidingen overrated zijn, dan komt er ook niet echt snel verandering...

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 13:44

Ok niet luguber, wel bizar. Nog steeds vermist

Familie en politie blijven zoeken naar vermiste Gerda Peijs-Mooij (74). Haar zoon roept op om gelijk de politie te bellen als je haar ziet: ’Regelmatig melden mensen het pas anderhalve dag later’

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... iste-gerda

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 14:02

Daphne__ schreef:
Tweelingzusjes van 18, beide moeder, live op Instagram door het hoofd geschoten : Dader is 17..

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210723 ... arresteerd.

In de link staat alleen een still van de meiden voordat ze neergeschoten worden, maar geen schokkende beelden in de link te zien.


Verschrikkelijk hey... Sowieso een erg vrouw onvriendelijk land |(

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:21

Bij deze de link naar de overstromingen in China.

Let op! Gelijk op de thumbnail is al iemand te zien die al een tijdje dood is en (ik vermoed) een open schedelbreuk heeft. Verder zie je mobiele beelden en veiligheidscamera opnames van mensen die dood zijn of dood gaan en een hele serie aan mensen die geelektrocuteerd worden. Bloed, mensen in paniek, dat soort zaken. Zeker mensen die zelf in het rampgebied wonen (hier in Nederland, Belgie en Duitsland) moeten dit denk ik niet gaan kijken.

Link even in spoiler om per ongeluk klikken te voorkomen ivm thumbnail.

Spoiler:
https://www.bitchute.com/video/sTuwI9n1jGdP/

VuurVleugels
Berichten: 1766
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:33

ruitje schreef:
Xyris schreef:
Ik heb evt een link naar een video van de overstromingen in China. Materiaal die je niet op de gemiddelde nieuwspagina vindt. Ik denk ook niet dat dit hier gepost mag worden, maar als je echt wilt weten wat er daar gebeurt kan je me even een PB doen, dan stuur ik de link. Denk aan bewakingscameras die doden filmen en omstanders die mensen proberen te redden die lijken te struikelen, maar iedereen die in de buurt komt gebeurt hetzelfde en niemand die ooit nog opstaat. Drijvende lijken, rigor mortis etc. Echt heel schokkend.

De enige redenen dat ik het hier toch noem is omdat ik zelf graag op de hoogte blijf mbt dit soort zaken en ook graag de intensiteit ervan begrijp. Daarnaast hebben we het hier zelf in Nederland nu ook meegemaakt dus is heel herkenbaar. Maar dat is ook precies de reden waarom ik het niet hier zo neer zet.


Ja, kom maar door :D


Heftig filmpje... Denk je eens in hoe die mensen zich voelen, of gevoeld hebben vlak voordat ze stierven. Dan vind ik bovenstaande reactie met smiley echt heel erg ongepast...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:36

Oh heftig hoor, echt onvoorstelbaar eigenlijk zoiets..

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:56

Ik vind vooral die electrocutaties zo bizar. Even een paal aanraken en weg.. :oo

Onali

Berichten: 18486
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:01

|( Water is één ding, electriciteit echter ... daar doe je niks aan.
Vreselijk.

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:10

Captain schreef:
Ik vind vooral die electrocutaties zo bizar. Even een paal aanraken en weg.. :oo


Ja ik ook. De rest zag ik niet heel goed eigenlijk. Bizar dat je even een paal aanraakt en dan dood bent. Geen schokken ofzo, gewoon vallen en klaar. Die ene dacht: oh help hij valt neer, ik zal hem helpen en hij pakte ook die paal. Je hebt geen idee dat je dat dus niet moet doen.

Onali

Berichten: 18486
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:13

Komt door het water.
Dat geleid en is gewoon direct fataal door het aantal volt/ ampere wat door je lichaam heen gaat.
Ik kan niet helemaal zien of het ijzeren of houten palen zijn, lijkt een beetje wisselend.

Electriciteit is iets waar ik echt respect voor heb. Dat vind ik echt heel eng.