[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 21:48

Ailill schreef:
VuurVleugels schreef:
Ik krijg hier 'Imperius' vibes van (Harry Potter: https://youtu.be/dbV3qODiBGc)
[ Afbeelding ]


Wacht maar tot ik naar je wijs en Imperio zeg, dan heb je niet zoveel meer te willen ~~}>

Suzanne F.

Berichten: 49396
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 21:51

Pffffff, Avada Kedavra en je bent weg….

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 21:57

Om dan bij luguber te blijven:
Crucio!

VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 22:08

Noisy schreef:
Om dan bij luguber te blijven:
Crucio!


Oef, die zou ik toch niet mee willen maken. Doe dan maar Avada Kedavra, dan is het tenminste zo voorbij!

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 22:26

Ailill schreef:
Ik vind dat juist geruststellend, vaak als ik ergens op een station moet wachten, vraag ik me af hoe die levens er inhoudelijk uitzien :0

In ieder geval meestal niet wat men doet geloven op sites als fakebook.

nine1987

Berichten: 8346
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 22:38

Pff.. Prutsers.. Ik expelliarmus jullie allemaal onder de tafel.. :roll:
:))

The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 22:39

VuurVleugels schreef:
Ik krijg hier 'Imperius' vibes van (Harry Potter: https://youtu.be/dbV3qODiBGc)


Mij doet het vooral denken dat hier toch zombies op gebaseerd zijn. Rondlopen met maar 1 ding, proberen iemand te bijten voor je dood gaat. Brr

Sanet

Berichten: 7987
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 00:31

Hebben jullie de docu serie Planet Earth gezien? Sowieso vind ik altijd dingen door David Attenbourough ingesproken super ontspannend om naar te luisteren. Maar volgens mij de aflevering over regenwouden, dat de balans qua insecten dus in stand gehouden wordt door een soort schimmel? En als er dus teveel van een soort is, dan krijgen ze die schimmel, gaan heel gek gedrag vertonen en dood.
Luguber in de zin dat die schimmel uit hun hersenpan doorbrak, maar van “de natuur” wel heel slim qua behoud van de balans.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 11:08

Ik heb van hem extinction gezien toen we terugkwamen van Nepal. Inderdaad hele fijne man om naar te luisteren, en die kwam ook hard binnen.

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:19

nine1987 schreef:
Pff.. Prutsers.. Ik expelliarmus jullie allemaal onder de tafel.. :roll:
:))

_O-

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:11

Nog een best luguber verhaal.
In Den Bosch is sinds een maand een vrouw van 38 jaar vermist. Haar tas was bij de Zuid-Willemsvaart gevonden en van de week was ik bij de hondensport (vlak daarbij) aan het oefenen en kwam een cordon politie/vrijwilligers het hele terrein uitkammen. Ze waren met 150 man sterk in linie aan het zoeken. Helaas hebben ze haar toen (afgelopen donderdag) niet gevonden.
Vanmorgen hebben ze, op of nabij de plaats waar haar rugzak gevonden is, met speurhonden een lichaam ontdekt.
Noot: mijn oudste fietst iedere dag over die weg, moet er niet aan denken dat hij een lichaam gevonden zou hebben....

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:57

Bah, nee. Da's een trauma voor velen.

Waar ik eerder op stal stond heeft achter de wei, in de greppel/bosjes, het lichaam van dat meisje gelegen waarvan haar oom, die de moordenaar was, nog een speurtocht georganiseerd. Ook een lugubere gedachte %)

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 01:59

Doet mij denken aan Patrick S.
Heeft bewezen een meisje vermoord en haar begraven in het bos waar ik altijd langsreed en doorreed te paard in diezelfde periode. Daarnaast een ander in hetzelfde bos zodanig mishandeld dat ze aan haar verwondingen ter plaatse overleden is en nog een vaag verhaal van een man in een ander gedeelte van een bos die claimde te zijn aangevallen, zelf ternauwernood kon ontsnappen maar zijn vrouw was dodelijk verwond. ( van die laatste is niet bewezen of dat ook door Patrick S gedaan is)
De moord op dat meisje kon bewezen worden doordat hij een voet van haar thuis bewaarde.
Meest enge vond ik nog wel toen ik las dat hij in het bos waar wij jaarrond allemaal reden met de paarden en waar volop recreatie was hij een schuilkelder had en allemaal observatie kuilen had.

Tevens een ander stukje met wat bomen en struiken langs diezelfde weg waar toen een man dood in gevonden is door een bewoner vlakbij die zijn hond uitliet. Dat was dan wel een natuurlijke dood maar ik weet nog wel dat ik daar die man zijn fiets heb zien staan.

ruitje

Berichten: 12361
Geregistreerd: 29-06-03

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 09:27

Wat een hoop boeiende dingen weer de laatste pagina's, zo blij met alle maffe bokkers die dit delen :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 10:23

Enige jaren terug stond ik op mijn weiland en het viel me toen op dat er aardig wat politiewagens langs reden, maar zonder sirenes, enkel lichten. Nu was daar al een tijdje overlast door hangjongeren die weleens wat vernielden, dus dan maak je je niet gelijk zorgen.
Ik heb pas later gehoord dat ze daar een lijk van een meisje/jonge vrouw uit de sloot gevist hebben iets verderop. Was een paar dagen eerder vermist opgegeven nadat ze "zogenaamd" boos uit de auto was gestapt bij haar toenmalige vriend na een ruzie. Achteraf bleek dat hij haar al langer mishandelde en dat ze geprobeerd had uit de auto te springen, waarop hij haar vermoord heeft, gedumpt en nadien deed alsof hij van niks wist.

Die weide lag afgelegen maar toch was er wel bewoning, veel wandelaars, fietsers en ook landbouwverkeer, dus dat ze een paar dagen in vol zicht kon liggen zonder opgemerkt te worden was best beangstigend.

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 14:04

Wat erg toch eigenlijk hè, dat we met zulke monsters onder ons leven... maar het geeft ons wel weer wat om te ontleden :9

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:38

Om in dat rijtje soort van aan te sluiten heb ik laatst ook wat verdrietigs meegemaakt. Stond in de keuken van mn appartement toen ik buiten allemaal bouwvakkers (ze zijn aan het renoveren hier) hoorde gillen en schreeuwen. Ik dacht dat ze gewoon aan het klieren waren met elkaar.

Nog geen 20 minuten later kijk ik op Facebook, zie onze wijkgroep, blijkt dat er iemand van de flat af is gesprongen. Te midden van al die bouwvakkers. Dat was dus waarom ze zo schreeuwden..

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:32

Wauw jeetje mand, dat is ook heftig zeg.

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:41

Mand schreef:
Om in dat rijtje soort van aan te sluiten heb ik laatst ook wat verdrietigs meegemaakt. Stond in de keuken van mn appartement toen ik buiten allemaal bouwvakkers (ze zijn aan het renoveren hier) hoorde gillen en schreeuwen. Ik dacht dat ze gewoon aan het klieren waren met elkaar.

Nog geen 20 minuten later kijk ik op Facebook, zie onze wijkgroep, blijkt dat er iemand van de flat af is gesprongen. Te midden van al die bouwvakkers. Dat was dus waarom ze zo schreeuwden..

Oh oliebol dat is heftig zeg...

Onali

Berichten: 18495
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:10

Iemand vinden is één ding, iemand daadwerkelijk het zien doen .... :\

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:17

Mand schreef:
Om in dat rijtje soort van aan te sluiten heb ik laatst ook wat verdrietigs meegemaakt. Stond in de keuken van mn appartement toen ik buiten allemaal bouwvakkers (ze zijn aan het renoveren hier) hoorde gillen en schreeuwen. Ik dacht dat ze gewoon aan het klieren waren met elkaar.

Nog geen 20 minuten later kijk ik op Facebook, zie onze wijkgroep, blijkt dat er iemand van de flat af is gesprongen. Te midden van al die bouwvakkers. Dat was dus waarom ze zo schreeuwden..

Aanvulling: Even wat anders geformuleerd in onderstaande tekst.
In mijn vorige woonplaats (westen) was het best vaak dat er mensen van een flat sprongen. Op de middelbare school moesten wij wel eens naar de andere kant van het schoolgebouw gaan, omdat er weer eentje op de flat ernaast stond en op het punt van springen stond. Omdat het steeds vaker werd, heeft men uiteindelijk besloten om de toegang tot de flat moeilijk te maken: alleen de bewoners konden met een pasje of sleutel nog naar binnen.
Zelfs toen mijn zoon nog klein was en we weg wilden rijden bij de supermarkt, lag er een laken over een net-springer onderaan de flat naast de supermarkt. Lijkt me voor de omstanders inderdaad niet prettig om te zien als je iemand ziet springen. Was voor mijn zoon ook blij dat er al een laken overheen lag.
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 20-12-21 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:17

Onali schreef:
Iemand vinden is één ding, iemand daadwerkelijk het zien doen .... :

Dat dus.

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:40

Holy F***! Dat is wel echt next level :oo

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 13:52

ik heb als kind iemand van een flat zien springen, ik was nog maar erg klein, maar ik weet het nog precies. Er was verder niemand in de buurt en toen die dame op de grond lag, ben ik er nog heen gelopen om te vragen of het wel ging %) wist ik veel.......

nine1987

Berichten: 8346
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:29

Oh wat heftig.. En dan in je kinderlijke onschuld.. Dat beeld raak je idd nooit meer kwijt..