[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21399
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:01

Huh, je zou toch verwachten dat je dat zou voelen? Wat apart zeg!

rensju

Berichten: 1596
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:06

Wow dat is wel heel apart

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:13

ik heb een (aanloop)poes gehad die dat had, ondanks de versteende jonkies in haar buik, kreeg ze ook nog gewoon levende jongen. De versteende werden gevonden toen ik haar gevangen had en liet steriliseren. Beestje was al 15+ volges de dierenarts en heeft nog een aantal jaren bij mij op stal gewoond.

Captain

Berichten: 21399
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:18

"Chatri became pregnant for the first time at 40, but never gave birth after breaking her water and going through labor pains. She was bedridden for the next three years, during which she noticed a hard tumor on her lower abdomen, and complained of tiredness and abdominal pains for the rest of her life. After her death, her widower requested two physicians to examine her body, who discovered a fully formed, petrified baby girl, with remains of hair and a single tooth.[2] By 1653 the lithopedion had come into the possession of King Frederick III of Denmark, who consented to show it to Thomas Bartholin, but not to examine it further."

Wat bizar, dat je gaat bevallen maar er niets uitkomt.. :oo super interessant om al die cases te lezen.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:41

Er bestaat ook nog een combinatie, bij twee/meerlingen. Een van foetus leeft dan als een soort parasiet voort in een andere foetus, er is een verhaal bekend van een jongen die op deze wijze 5+ jaar zin broertje bij zich droeg, ontwikkeling ging deels ook gewoon door. Onder andere haargroei.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 19:09

Hmmmm dan gaat de quote " er is er nog nooit een blijven zitten" toch echt niet meer op.

Captain schreef:
"Chatri became pregnant for the first time at 40, but never gave birth after breaking her water and going through labor pains. She was bedridden for the next three years, during which she noticed a hard tumor on her lower abdomen, and complained of tiredness and abdominal pains for the rest of her life. After her death, her widower requested two physicians to examine her body, who discovered a fully formed, petrified baby girl, with remains of hair and a single tooth.[2] By 1653 the lithopedion had come into the possession of King Frederick III of Denmark, who consented to show it to Thomas Bartholin, but not to examine it further."

Wat bizar, dat je gaat bevallen maar er niets uitkomt.. :oo super interessant om al die cases te lezen.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:08

Silly1972 schreef:
Hmmmm dan gaat de quote " er is er nog nooit een blijven zitten" toch echt niet meer op.

_O-


Captain schreef:
"Chatri became pregnant for the first time at 40, but never gave birth after breaking her water and going through labor pains. She was bedridden for the next three years, during which she noticed a hard tumor on her lower abdomen, and complained of tiredness and abdominal pains for the rest of her life. After her death, her widower requested two physicians to examine her body, who discovered a fully formed, petrified baby girl, with remains of hair and a single tooth.[2] By 1653 the lithopedion had come into the possession of King Frederick III of Denmark, who consented to show it to Thomas Bartholin, but not to examine it further."

Wat bizar, dat je gaat bevallen maar er niets uitkomt.. :oo super interessant om al die cases te lezen.

Ja brrr, echt bizar. Maar als je weet dat je zwanger bent, je vliezen breken en er komt niks uit, dan verwacht je toch op zn minst dat de dokter je wel even onderzoekt.

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:34

DuoPenotti schreef:
lithopedion als je daar op googeld krijg je meer van die baby's te zien.
Heel raar.

Die etalage pop is idd ook wel heel echt. Zeker voor die tijd al.
Maar dat het een echt persoon is geweest en nu nog zo mooi zou ik ook niet echt aannemelijk vinden.

Zou een gave titel voor een thriller kunnen zijn: lithopedion :')

DuoPenotti

Berichten: 29722
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:38

Shenavallie schreef:
DuoPenotti schreef:
lithopedion als je daar op googeld krijg je meer van die baby's te zien.
Heel raar.

Die etalage pop is idd ook wel heel echt. Zeker voor die tijd al.
Maar dat het een echt persoon is geweest en nu nog zo mooi zou ik ook niet echt aannemelijk vinden.

Zou een gave titel voor een thriller kunnen zijn: lithopedion :')

wanneer ligt je boek in de winkel? :P

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:41

Hier nog een ervaring uit eerste hand.
Collega had een moeder die in een ander dorp alleen woonde. Ze ging elke avond hetzelfde rondje door het dorp wandelen en belde daarvoor of daarna altijd haar zoon. Toen het hem niet lukte om haar te bereiken is hij naar haar huis gereden.
Ze was spoorloos. Hij is vervolgens haar rondje gaan wandelen door de stad en vond haar sjaal langs het kanaal.
De politie heeft de vrouw daarna gevonden in het kanaal. Waarschijnlijk gevallen en overleden. Ze lag er al een dag of twee. Wat verschrikkelijk was dit.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 22:02

Poeh, wat zal die in paniek zijn geweest na het vinden van die sjaal...

Een van mijn buren heeft ooit tijdens het uitlaten van zijn hond in het bosje achter onze straat iemand gevonden die zich had opgehangen. Lijkt mij ook enorm heftig. Nadat hij de politie had gebeld is hij langs de huizen gegaan met kinderen die er speelden en die er ook met hun hond kwamen om te waarschuwen. Vond dat best bijzonder dat hij ondanks die shock anderen wilde behoeden. En blij dat hij dat deed want het was mijn beurt om de hond uit te laten :=

Onali

Berichten: 18471
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 23:51

Shenavallie schreef:
DuoPenotti schreef:
lithopedion als je daar op googeld krijg je meer van die baby's te zien.
Heel raar.

Die etalage pop is idd ook wel heel echt. Zeker voor die tijd al.
Maar dat het een echt persoon is geweest en nu nog zo mooi zou ik ook niet echt aannemelijk vinden.

Zou een gave titel voor een thriller kunnen zijn: lithopedion :')



Ik zit in mn auto (te wachten tot het tijd is en ik bij mn cliënt naar binnen kan) en tegenover mij is een donkere steeg.
Uiteraard vond ik het een goed idee om juist dit nu op te zoeken.
Schijnbaar stonden mn ruitenwissers nog aan en ik zie uit mn ooghoek iets bewegen terwijl ik naar die versteende foutussen kijk.

Kan het niet aanraden :n

:')

Afbeelding

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 00:21

Silly1972 schreef:
Hmmmm dan gaat de quote " er is er nog nooit een blijven zitten" toch echt niet meer op.

Captain schreef:
"Chatri became pregnant for the first time at 40, but never gave birth after breaking her water and going through labor pains. She was bedridden for the next three years, during which she noticed a hard tumor on her lower abdomen, and complained of tiredness and abdominal pains for the rest of her life. After her death, her widower requested two physicians to examine her body, who discovered a fully formed, petrified baby girl, with remains of hair and a single tooth.[2] By 1653 the lithopedion had come into the possession of King Frederick III of Denmark, who consented to show it to Thomas Bartholin, but not to examine it further."

Wat bizar, dat je gaat bevallen maar er niets uitkomt.. :oo super interessant om al die cases te lezen.


_O-

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 19:50

DuoPenotti schreef:
Shenavallie schreef:
Zou een gave titel voor een thriller kunnen zijn: lithopedion :')

wanneer ligt je boek in de winkel? :P

_O-

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 19:52

@ Onali: Yuk, nee dat snap ik wel! :=

Juut

Berichten: 6902
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 23:23

Onali: hartverzakking...

aan afbeeldingen bij google te zien is de horrorvariant al ontdekt :oo

Nientsje

Berichten: 5247
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:51


Captain

Berichten: 21399
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:07

Echt bizar verhaal!! Hoe vaak moet je niet gebeten worden om daaraan te overlijden?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:16

Captain schreef:
Echt bizar verhaal!! Hoe vaak moet je niet gebeten worden om daaraan te overlijden?

Dat hangt ervan af of je Taksi hebt gedronken.

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:31

Slankt wel lekker af

beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:33

Captain schreef:
Echt bizar verhaal!! Hoe vaak moet je niet gebeten worden om daaraan te overlijden?

Hier met iets meer informatie over de aanvallen: https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... aguay.html

Je overlijdt meestal aan bloedverlies, lijkt me. Op zich hoef je maar één keer flink verkeerd gebeten te worden om dood te bloeden. Maar mensen kunnen ook in paniek raken en als je al niet zo goed kan zwemmen, kan je ook door zo'n aanval verdrinken en daarna verder opgegeten worden.

Maar wel een nare manier om dood te gaan.

Nientsje

Berichten: 5247
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:51

beert schreef:
Captain schreef:
Echt bizar verhaal!! Hoe vaak moet je niet gebeten worden om daaraan te overlijden?

Hier met iets meer informatie over de aanvallen: https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... aguay.html

Je overlijdt meestal aan bloedverlies, lijkt me. Op zich hoef je maar één keer flink verkeerd gebeten te worden om dood te bloeden. Maar mensen kunnen ook in paniek raken en als je al niet zo goed kan zwemmen, kan je ook door zo'n aanval verdrinken en daarna verder opgegeten worden.

Maar wel een nare manier om dood te gaan.


Lijkt mij ook geen aanrader :+

Captain

Berichten: 21399
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 15:33

Maar het zijn niet zulke grote bekjes die ze hebben toch? Dus waar zouden ze je dan kunnen bijten om zoveel bloedverlies te creëren? Polsen of hals? Brrr... echt bizar!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 17:24

Eentje richt niet zo veel schade aan maar ze vallen vaak met een hele groep aan.

Stel je eet zo'n piranha, dan is dat dus eigenlijk kannibalisme :=

beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:06



Even van YouTube gehaald. Volgens mij is het vooral dat ze massaal aanvallen en idioot tekeer gaan als ik het zo zie..

In het filmpje wordt trouwens halverwege een kikker levend gevoerd, dat vond ik wel heel sneu. Ook een vogel wordt aangevallen. De rest is volgens mij stukken vlees die gevoerd worden.