[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:17

Ik heb (voor t eerst) de filmpjes vd frisse kater gekeken. Wat een sympathieke man en wat doet hij bijzonder werk. En wat een trieste verhalen komen er voorbij.
Maden ontstaan doordat vliegen eitjes leggen, vaak op “vlees”. Op een lijk komen vliegen af, en die leggen eitjes en dan kunnen dit soort situaties al binnen notime ontstaan. Laat staan als een lijk er al 2 weken ligt.

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:17

Ja oké maar dan moeten er dus wel vliegen zijn in een huis.

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:26

Vliegen komen op de lucht af. Die hebben maar een kleine kier nodig.

Google:
Bromvliegen kunnen binnen een uur eitjes leggen op een lijk, vooral in de lichaamsholten. Onder ideale omstandigheden ruiken ze een lijk over zestig kilometer afstand.

Thioro

Berichten: 4000
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:29

Er zijn of komen altijd vliegen in huis, zeker als er dan een aantrekkelijke geur is voor vliegen.

Die reiger met die aal :wow: . Vermoed dat het voor beiden wel slecht afgelopen zal zijn.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:32

Klopt, hier een mega oud huis en niet helemaal top qua isolatie. Af en toe vliegt er in de zomer weleens een door het huis.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:34

Saaams schreef:
Vliegen komen op de lucht af. Die hebben maar een kleine kier nodig.

Google:
Bromvliegen kunnen binnen een uur eitjes leggen op een lijk, vooral in de lichaamsholten. Onder ideale omstandigheden ruiken ze een lijk over zestig kilometer afstand.

Gadverdamme, ik vind vliegen al super irritant en nu nog meer, hoezo hebben die weer zo’n vermogen :')

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:40

Die reiger... wat een raar beeld.

Maden.. :r zag onlangs nog een filmpje voorbij komen, daar zie je een vlieg eieren leggen in de tut van een baby-drinkfles

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:41

Saaams schreef:
Vliegen komen op de lucht af. Die hebben maar een kleine kier nodig.

Google:
Bromvliegen kunnen binnen een uur eitjes leggen op een lijk, vooral in de lichaamsholten. Onder ideale omstandigheden ruiken ze een lijk over zestig kilometer afstand.
Bah bah, maar een erg goede neus dus!

Het schijnt trouwens dat bepaalde haaiensoorten één druppel bloed in een miljoen liter water kunnen ruiken.

Ik heb voor research voor mijn boek ooit eens wat onderzoek gedaan naar de meest pijnlijke vormen van zelfdoding, mocht iemand interesse hebben dan kan ik de link opzoeken. Er stond echt tot in detail in hoeveel pijn een bepaalde wijze op zou leveren, bizar. Zo schijnt bijv. neerstorten in een lift fysiek enorm pijnlijk te zien, je organen klappen letterlijk tegen elkaar (door de externe druk) en daarna knalt er of een plafond op je hoofd, of je valt een aanzienlijke diepte naar beneden.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:41

webster543 schreef:
Die reiger... wat een raar beeld.

Maden.. :r zag onlangs nog een filmpje voorbij komen, daar zie je een vlieg eieren leggen in de tut van een baby-drinkfles
Serieus? Ik weet dat je die flesjes/spullen altijd goed uit moet koken, maar nu snap ik ook waarom.

Cinnepin

Berichten: 8938
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:43

Ailill schreef:
Saaams schreef:
Vliegen komen op de lucht af. Die hebben maar een kleine kier nodig.

Google:
Bromvliegen kunnen binnen een uur eitjes leggen op een lijk, vooral in de lichaamsholten. Onder ideale omstandigheden ruiken ze een lijk over zestig kilometer afstand.
Bah bah, maar een erg goede neus dus!

Het schijnt trouwens dat bepaalde haaiensoorten één druppel bloed in een miljoen liter water kunnen ruiken.

Ik heb voor research voor mijn boek ooit eens wat onderzoek gedaan naar de meest pijnlijke vormen van zelfdoding, mocht iemand interesse hebben dan kan ik de link opzoeken. Er stond echt tot in detail in hoeveel pijn een bepaalde wijze op zou leveren, bizar. Zo schijnt bijv. neerstorten in een lift fysiek enorm pijnlijk te zien, je organen klappen letterlijk tegen elkaar (door de externe druk) en daarna knalt er of een plafond op je hoofd, of je valt een aanzienlijke diepte naar beneden.


Maar van de flat, of trein hoop ik voor ze dat ze in 1 klap dood zijn...

furious

Berichten: 7113
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:45

Die reiger en aal zijn zowel goor en intrigerend. :+

Dat gaat die reiger nooit overleven. Er zit een gat in zijn maag/slokdarm. Die kan niet meer normaal eten.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:47

Een flat is inderdaad een beetje hetzelfde idee, trein iets anders maar ook zeker raakvlakken :j

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:53

Interessant wel, ik zou dat wel willen lezen.

Christiene
Berichten: 7729
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:55

charrr91 schreef:
Het YouTube kanaal Frisse Kater heeft weer een nieuwe video geüpload. Voor de zekerheid de beschrijving maar ff in spoiler:

Spoiler:
Iemand is overleden en heeft ongeveer 2 weken op een verwarmt waterbed gelegen. Hierdoor is het lichaam in een rap tempo gaan ontbinden. De maden kruipen gewoon al door de voordeur naar buiten, en door de hele woning krioelt het van de maden. Ben heel blij dat er geen geuren tv bestaat. Wel vreselijk dat er iemand zo aan z’n eind is komen..


Dat begin idd ze kruipen echt de voordeur uit

julius_juut

Berichten: 3102
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:00

Ailill schreef:
Saaams schreef:
Vliegen komen op de lucht af. Die hebben maar een kleine kier nodig.

Google:
Bromvliegen kunnen binnen een uur eitjes leggen op een lijk, vooral in de lichaamsholten. Onder ideale omstandigheden ruiken ze een lijk over zestig kilometer afstand.
Bah bah, maar een erg goede neus dus!

Het schijnt trouwens dat bepaalde haaiensoorten één druppel bloed in een miljoen liter water kunnen ruiken.

Ik heb voor research voor mijn boek ooit eens wat onderzoek gedaan naar de meest pijnlijke vormen van zelfdoding, mocht iemand interesse hebben dan kan ik de link opzoeken. Er stond echt tot in detail in hoeveel pijn een bepaalde wijze op zou leveren, bizar. Zo schijnt bijv. neerstorten in een lift fysiek enorm pijnlijk te zien, je organen klappen letterlijk tegen elkaar (door de externe druk) en daarna knalt er of een plafond op je hoofd, of je valt een aanzienlijke diepte naar beneden.



Linkje zeker welkom! :D Past mooi in dit topic toch?



Die reiger zeg! Ik neem aan dat de kliermaag van een reiger toch minstens zo sterk is als die van een kip, en dat is best taai weefsel. Moet ook een horror zijn geweest voor beide, maagzuur is niet per sé iets wat je ergens anders dan binnenin je maag wil hebben. :')

Cinnepin

Berichten: 8938
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:03

Ailill schreef:
Een flat is inderdaad een beetje hetzelfde idee, trein iets anders maar ook zeker raakvlakken :j



Dus van de flat springen is pijnlijk, voor de klap?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:06

Cinnepin schreef:
Ailill schreef:
Een flat is inderdaad een beetje hetzelfde idee, trein iets anders maar ook zeker raakvlakken :j



Dus van de flat springen is pijnlijk, voor de klap?
Ik ga die lijst even opzoeken, brb.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:08

Ik zit er nog even kort over na te denken, en ik weet niet of het verstandig is om zulke lijstjes hier nog eens extra online te zetten. Klinkt misschien wat suf, maar vanwege mijn nieuwe baan denk ik tegenwoordig 3 dubbel over zaken na en ik sta hier gevoelsmatig toch niet achter.

Sorry.

Cinnepin

Berichten: 8938
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:10

Wat voor werk heb je dan?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:12

Ik stuur je een pb, ook dat wil ik liever niet openbaar op Bokt hebben staan.

ninji

Berichten: 295
Geregistreerd: 01-12-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:13

Luxorvalkje schreef:
ninji schreef:
Foto's van een reiger die een aal heeft opgegeten maar de aal was het er niet mee eens. Die heeft zich dus een weg naar buiten gevreten door de buik van de reiger.


Ken je het verhaal hier achter ninji? Of kan ik daar meer over lezen? Of heb je de foto zelf gemaakt?



De foto's heb ik helaas niet zelf gemaakt, ze gaan een soort van viral op verschillende meme-sites. De informatie die ik weet heb ik er bij gezet :) maar ik ben zelf ook erg nieuwsgierig naar het vervolg. Als ik er nog meer over te weten kom zal ik het hier posten.

Cinnepin

Berichten: 8938
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:21

Ailill schreef:
Ik stuur je een pb, ook dat wil ik liever niet openbaar op Bokt hebben staan.



helemaal goed

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:25

Het is misschien inderdaad wel wat heftig om zo’n lijstje hier neer te zetten. Misschien brengt het mensen wel op ideeën en dat is nooit de bedoeling natuurlijk. Ik snap het wel.

Cinnepin

Berichten: 8938
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:26

Suzanne F. schreef:
Het is misschien inderdaad wel wat heftig om zo’n lijstje hier neer te zetten. Misschien brengt het mensen wel op ideeën en dat is nooit de bedoeling natuurlijk. Ik snap het wel.



Is inderdaad waar. Maar nieuwsgierig word je er wel van :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:30

Wil je hem niet via pb sturen :o