Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:46

Nikass schreef:
Nikass schreef:
Dank je wel Fleurtje, ik ben er nu achter idd. Prima om eens te gaan proberen. Dank je wel (en de anderen ook uiteraard)


Nu heb ik dus voor een maand een abb op Disney+ genomen, en nu staat er dus niet de originele versie van The Lion King op!? Alleen Nederlandstalig?
Zie ik iets over het hoofd, of klopt dat? Want dat vind ik een afknapper, dan zeg ik het meteen weer op...

rechtsbovenin zit als het goed is een knopje

Nikass

Berichten: 16684
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:48

Afbeelding

Wat bedoel je precies?

Anoniem

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:52

Tijdens het kijken moet je even op je scherm tikken, dan verschijnt er rechts bovenin een wit vierkantje met wat puntjes. Daarop tikken, dan kun je je taal kiezen. :)

Nikass

Berichten: 16684
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 17:55

Ah super! Ik schrok al :o

Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:14

Aanstaand weekend is het Halloween en nu heb ik (vrij last minute) bedacht om als Harley Quinn te gaan. Het liefst zou ik ook mijn haar roze/blauw verven, maar ik weet niet zo goed wat voor haarverf ik zou moeten gebruiken en welke (tijdelijke!!) haarverf ook nog een beetje oké is voor mijn haar. Heeft iemand hier suggesties? Het liefst ook een beetje budget vriendelijk

DuoPenotti

Berichten: 29440
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:32


marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:34

In ieder geval niet colors to play van Kruitvat. Er staat op dat ze snel uitwasbaar zijn, maar dat valt dus vies tegen en er bleef bij mij nog heel lang een soort groene gloed in mijn haar zitten (bij blauw).

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:35

Is er een goedkopere alternatief voor airpods? Niet perse airpods maar puur die vorm daarvan die in je oor gaat zonder kussentjes. Liefst wel een goed merk.

Ook koptelefoons die je klein kan maken is goed , het moet alleen in mijn zak kunnen!

Kookaburra

Berichten: 5389
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:48

Je kunt ipv haarverf ook krijtjes gebruiken. Even natmaken en dan over je haar wrijven. (Als je met gekrijt haar in de regen staat ben je wel de pineut ;) ) Hoe makkelijk je het er uit krijgt. Geen idee. Maar ik gok dat dat met 1 wasbeurt wel weg is.

Je hebt speciaal haarkrijt, maar je kunt ook gewone krijt gebruiken. Stuk goedkoper ;) Roze en blauw zitten in elk krijtjespakket wel. Zag deze bijv: https://www.action.com/nl-nl/p/schoolkrijt-/

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:00

Mijn kleinkinderen kleuren hun haren met crêpepapier. Dat is er ook vrij snel weer uit. Hoe het precies moet, staat vast wel op internet

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:00

Blauwe haarverf (semipermanent) is erg tricky, het slaat na een paar wasbeurten meestal groen uit, en dat houd dan lang aan. Als je semipermanente verf zoekt kan ik Directions en Manic Panic aanraden. Beide in Nederland ook goed te verkrijgen. Ik denk alleen dat je het meest ideaal zoekt naar een mooie pruik of extentions in de juiste kleur , of die je zelf verft in de juiste kleur.

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:15

Morrie schreef:
Mijn kleinkinderen kleuren hun haren met crêpepapier. Dat is er ook vrij snel weer uit. Hoe het precies moet, staat vast wel op internet

Dit hebben ik en huisgenoot ook gedaan! Crêpepapier in heet/kokend water leggen, water laten kleuren door het Crêpepapier en dan naar wens je haar er in hangen tot de kleur voldoende is ingetrokken.

Kookaburra

Berichten: 5389
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:36

Steeph schreef:
Blauwe haarverf (semipermanent) is erg tricky, het slaat na een paar wasbeurten meestal groen uit, en dat houd dan lang aan. Als je semipermanente verf zoekt kan ik Directions en Manic Panic aanraden. Beide in Nederland ook goed te verkrijgen. Ik denk alleen dat je het meest ideaal zoekt naar een mooie pruik of extentions in de juiste kleur , of die je zelf verft in de juiste kleur.

Manic Panic en Directions blijven wel even zitten :=

Love_Rosie

Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:37

Ik heb een vrij zacht matras die nu op zo’n boxspring achtingen bodem ligt. Kun je zo’n matras ook op een lattenbodem gebruiken of beter van niet?

Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:13

Bedankt voor alle reacties!! Krijt en crêpe papier zijn slimme oplossingen

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:27

Wat betekent Covid = agenda 2030?
Ik zag het bij een bokker in het onderschrift staan maar ook zojuist in een raam van een huis.
Is dit de nieuwe anti corona propaganda?

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:40

Niet het ontwikkelingsdoel van de verenigde naties? Dat door sommigen nu gekoppeld wordt aan covid.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:49


fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:06

Citaat:
Inmiddels is ook duidelijk dat met Agenda 21 wordt bepaald wat u eet, wat u drinkt, waar u woont, hoe warm of koud uw woning is en hoeveel benzine u mag gebruiken voor uw auto. Deze strategie richt zich op zogenaamde natuurbescherming en duurzaamheid, maar heeft een onderliggend veel belangrijker doel; het weghalen van macht bij bestaande overheden door herstructurering van de politiek.

:r

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:38

fleurtjeuh schreef:
Citaat:
Inmiddels is ook duidelijk dat met Agenda 21 wordt bepaald wat u eet, wat u drinkt, waar u woont, hoe warm of koud uw woning is en hoeveel benzine u mag gebruiken voor uw auto. Deze strategie richt zich op zogenaamde natuurbescherming en duurzaamheid, maar heeft een onderliggend veel belangrijker doel; het weghalen van macht bij bestaande overheden door herstructurering van de politiek.

:r


Sorry maar hier ga ik echt stuk om. _O-
Alsof de ME op je deur staat te rammen als je de thermostaat een graad hoger doet, doe toch normaal.

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:39

Ja t is te bizar voor woorden...

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 18:00

Elke keer als ik wat plaats op marktplaats facebook krijg ik enkel nog reacties van mensen die t met een gekke ophaal bezorgdienst de spullen komt halen en zal van de gene die ophaalt t geld krijgen.

Lijkt mij oplichterij of toch niet? Ik vertrouw t niet, jullie?

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 18:02

Dat is oplichterij inderdaad.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 18:06

xSCWx schreef:
Dat is oplichterij inderdaad.

Echt bizar hoeveel berichten ik daarvan krijg. Heel irritant

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 18:18

Hoe werkt belastingaangifte? Ik ben 16 en heb net mijn eerste brief gekregen, betekent dit meteen dat ik dan nog belasting terug krijg of gewoon een reminder?