Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 107 van de 501 [ 12508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dingen die je je af vraagt deel 3!

 
Profiel   

Dan weet ik het ook niet :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 11:16 



 

Jolien87 schreef
Mijn slaapkamer zit net op de grens tot waar ik wifi kan ontvangen van de versterker op de gang.
Kan ik zelf een versterker in mijn slaapkamer neerzetten om dit te verbeteren?

Klein detail: internet wordt afgenomen door de huurbaas dus de versterker op de gang is van hem.


Ja dat kan! Als dat niet stabiel genoeg werkt kan je er eventueel nog een wifiversterker tussen hangen zodat de afstand minder groot is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 11:36 



 
Profiel   

Shanna schreef
Jolien87 schreef
Mijn slaapkamer zit net op de grens tot waar ik wifi kan ontvangen van de versterker op de gang.
Kan ik zelf een versterker in mijn slaapkamer neerzetten om dit te verbeteren?

Klein detail: internet wordt afgenomen door de huurbaas dus de versterker op de gang is van hem.


Ja dat kan! Als dat niet stabiel genoeg werkt kan je er eventueel nog een wifiversterker tussen hangen zodat de afstand minder groot is.

Maar daarmee halveer je wel je internet snelheid. De vraag is dus maar net of dat je niet meer gaat belemmeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:47 



 
Profiel   

Voor de duidelijkheid: ik huur een studio in een complex met 8 woningen. Het modem zit op de begane grond en ik woon op de tweede verdieping. Op de gangen van de eerste en tweede verdieping zitten versterkers. Mijn slaapkamer zit waarschijnlijk net te ver van de versterker af om daar een goed signaal te ontvangen. Ik wil graag een kleine televisie met daaraan een chromecast in mijn slaapkamer maar ik ben dus bang dat de chromecast net te weinig signaal ontvangt om goed te werken.

Heeft de tragere verbinding ook betrekking op de versterker in de gang of geldt dit dan alleen voor mijn eigen versterker, die ik in mijn eigen woning houd?
Ik hoef dus geen topsnel internet in de slaapkamer te hebben, zolang ik maar kan casten.
Alleen het moet ook niet zo zijn dat het signaal uit de versterkers op de gang zwakker wordt.

Het internet loopt via de huurmakelaar, zij hebben het abonnement afgesloten en zijn dus de betalende klant. Dit wordt doorberekend op onze servicekosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 12:56 



 
Profiel   

Elke (draadloze) versterker heeft een "aanvoer" (= vanuit de modem) en een "afvoer" (=naar jouw kamer), en al die signalen moeten door de lucht.
Simpel gezegd heeft 'ie de helft van de beschikbare ruimte nodig om signalen binnen te halen, en gebruikt de andere helft om de signalen naar jou door te sturen.

De lagere snelheid is dus alleen merkbaar als je verbinding maakt via die versterker, de rest van het gebouw merkt daar niets van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:02 



 
Profiel   

Wat is een goede verhouding om licor 43 met cola te mixen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 21:13 



 
Profiel   

Zo veel als dat je het zelf lekker vind? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 21:20 



 
Profiel   

Niet, zonde van de likeur! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 06:22 



 
Profiel   

Captain schreef
Niet, zonde van de likeur! :oo


Het verbaast me dat deze reactie pas zo laat kwam. :=

Puur vind ik hem net zo lekker hoor, maar ik ben wel benieuwd naar een mix.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:17 



 
Profiel   

4cl op 15?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:20 



 

Ik dacht dat het 1 shotglaasje op 1 longdrinkglas was?

Tenminste, toen ik uit ging was de hoeveelheid alcohol in de mix net zo veel als zonder de mix..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:30 



 
Profiel   

Een shotglas is 4 รก 5 cl, afhankelijk van waar je bent :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:34 



 
Profiel   

Thanks! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:45 



 
Profiel   

Shanna schreef
Ik dacht dat het 1 shotglaasje op 1 longdrinkglas was?

Tenminste, toen ik uit ging was de hoeveelheid alcohol in de mix net zo veel als zonder de mix..

In de horeca ja. In huiselijke kring is de hoeveelheid alcoholhoudende drank in een mix niet zomaar vooraf vast te stellen. Tijdstip is daarvoor een te belangrijke variabele, evenals het aantal voorafgaande rondjes. Eerste ronde/begin van de avond gaat het meestal nog om een klein scheutje, daarna wordt het steeds minder klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:00 



 
Profiel   

Daarom gebruiken wij gewoon een jigger. Altijd 4cl :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:25 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
Thanks! _/-\o_


Half om half :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:50 



 
Profiel   

Waarom zijn er altijd woorden die je eerst fout typt, terwijl je echt wel de juiste spelling kent. Zo type ik snel stalagtiet, terwijl het stalactiet is. Of mederwerker terwijl het medewerker is. Ik weet het, dus kan het corrigeren, maar toch gaan bepaalde woorden altijd fout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 18:21 



 
Profiel   

Hoe maak je een tosti-ijzer goed schoon? Ik heb nu een ijzer waarvan ik de bakplaten niet los kan halen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:06 



 
Profiel   

Kort verwarmen (niet totdat je je handen brandt uiteraard :))) en dan met ontvettend middel afnemen.

Waarom gaan muggenbulten na 3 dagen altijd weer jeuken? %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:09 



 
Profiel   

Dankjewel!

Muggenbulten zijn irritant ja. Al lavendelolie op gesmeerd? Helpt goed. Lees ook veel over ijsklontjes erop, of een beetje natmaken en grof zout erop maar heb dat nog niet geprobeerd :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:21 



 
Profiel   

Dampo of andere menthol gel/zalf werkt ook goed tegen muggenbulten. Moet je ze alleen niet open gekrabd hebben want dan sta je wel even te springen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:27 



 
Profiel   

Ik ben van de drastische aanpak en smeer met locoid :)). Dat is het dus niet, maar ik vind het zo raar. Ik wordt geprikt, het jeukt. Volgende dag is de jeuk weg en die blijft drie dagen weg. En dan ineens beginnen ze (allemaal _-:( ) weer te jeuken. Zo gaat het altijd. Waarom?

Auch, menthol op een wondje := jeuk is dan wel onmiddellijk weg, vermoed ik zomaar _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 09:46 



 
Profiel   

Hooikoortstabletje helpt super tegen de jeuk.

De waarom geen idee. Heb dat zelf niet, bij mij jeukt het gewoon paar dagen (of tot ik het stuk heb).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:28 



 
Profiel   

Dat komt omdat een muggenbult eigenlijk een kleine allergische reactie is op het gif wat een mug ( maar ook wesp oid) in je spuit. Dus als je anti-histamine (wat in hooikoortstabletten zit) inneemt, verminder je de "allergische" reactie.

Zo heb ik mijn man toen hij meerdere keren gestoken was door wespen ook een anti-histamine gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:43 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Dankjewel!

Muggenbulten zijn irritant ja. Al lavendelolie op gesmeerd? Helpt goed. Lees ook veel over ijsklontjes erop, of een beetje natmaken en grof zout erop maar heb dat nog niet geprobeerd :P


Azijn erop.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 107 van de 501 [ 12508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen