Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 09:32

Dat is het zelfde waarom ik geen jumpsuits meer koop zo onhandig!!

Sherivey
Berichten: 8741
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 09:40

Cerosa schreef:
Waarschijnlijk zit er een knoopje onderaan het hemdje (net als bij rompertjes.. Haha). Dat lijkt mij in ieder geval wel, anders is het inderdaad helemaal uitkleden :')

Dat zou nog kunnen idd :+

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:05

Of misschien zoals bij een badpak (tenminste, zo doe ik het als ik een badpak draag) gewoon naar de zijkant trekken, en dan na plassen weer rechttrekken.

Gini
Berichten: 17962
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:21

Dilan93 schreef:
Nog iets wat ik me afvraag: hoe dragen mensen strapless jurkjes/bh's en blijft alles goed en comfortabel zitten?

Laatste keer dat een een strapless bikini aan had, was ik continu bang 'm kwijt te raken :+


Niet. Je ziet vrouwen met strapless jurken wel vaker 'hijsen' om alles terug op zijn plek te trekken.

Divers

Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:12

Dilan93 schreef:
Nog iets wat ik me afvraag: hoe dragen mensen strapless jurkjes/bh's en blijft alles goed en comfortabel zitten?

Laatste keer dat een een strapless bikini aan had, was ik continu bang 'm kwijt te raken :+

Zo’n plakkerige siliconen strip erin! Ideaal

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:28

Ik heb weer eens iets |o

Gister avond tijdens het eten werd er aangebeld door PostNL. Het pakket wat hij kwam afleveren werd voor de deur gezet en de bezorger is weg gelopen en naast zijn bus gaan staan tot ik de deur open deed. Daarna riep hij: pakketje! en is weggereden.
Ik pak het pakketje en zie direct dat ik dit pakket niet wil hebben en zou het direct hebben geweigert als de bezorger iets langer was blijven staan.

Maar nu.. Kan ik het pakket afgeven bij een PostNL punt zodat deze het retour afzender sturen of zit ik dan vast aan de normale verzendkosten?

KarenQ
Berichten: 511
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:53

0091 schreef:
Ik heb weer eens iets |o

Gister avond tijdens het eten werd er aangebeld door PostNL. Het pakket wat hij kwam afleveren werd voor de deur gezet en de bezorger is weg gelopen en naast zijn bus gaan staan tot ik de deur open deed. Daarna riep hij: pakketje! en is weggereden.
Ik pak het pakketje en zie direct dat ik dit pakket niet wil hebben en zou het direct hebben geweigert als de bezorger iets langer was blijven staan.

Maar nu.. Kan ik het pakket afgeven bij een PostNL punt zodat deze het retour afzender sturen of zit ik dan vast aan de normale verzendkosten?


Ik zou even contact opnemen met postnl, aangeven dat de bezorger jou niet de tijd gaf om het pakket te weigeren.

Memories

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:10

0091 schreef:
Ik heb weer eens iets |o

Gister avond tijdens het eten werd er aangebeld door PostNL. Het pakket wat hij kwam afleveren werd voor de deur gezet en de bezorger is weg gelopen en naast zijn bus gaan staan tot ik de deur open deed. Daarna riep hij: pakketje! en is weggereden.
Ik pak het pakketje en zie direct dat ik dit pakket niet wil hebben en zou het direct hebben geweigert als de bezorger iets langer was blijven staan.

Maar nu.. Kan ik het pakket afgeven bij een PostNL punt zodat deze het retour afzender sturen of zit ik dan vast aan de normale verzendkosten?


Ik zat laatst in ongeveer dezelfde situatie. Ik weet niet precies waarom jij het pakket wilde weigeren, bij mij was het omdat het aan mijn adres geadresseerd was maar met een voor mij onbekende naam. Ik heb toen de afzender (een webshop in mijn geval) gecontacteerd en die hebben mij een gratis retourlabel gegeven zodat ik het kosteloos kon terugsturen, anders had ik idd moeten betalen. Misschien is dit voor jou ook een optie?

Gini
Berichten: 17962
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:20

KarenQ schreef:
0091 schreef:
Ik heb weer eens iets |o

Gister avond tijdens het eten werd er aangebeld door PostNL. Het pakket wat hij kwam afleveren werd voor de deur gezet en de bezorger is weg gelopen en naast zijn bus gaan staan tot ik de deur open deed. Daarna riep hij: pakketje! en is weggereden.
Ik pak het pakketje en zie direct dat ik dit pakket niet wil hebben en zou het direct hebben geweigert als de bezorger iets langer was blijven staan.

Maar nu.. Kan ik het pakket afgeven bij een PostNL punt zodat deze het retour afzender sturen of zit ik dan vast aan de normale verzendkosten?


Ik zou even contact opnemen met postnl, aangeven dat de bezorger jou niet de tijd gaf om het pakket te weigeren.


Pakketbezorgers hebben het heel erg druk. Er wordt hen niet veel tijd gegund om hun werk te doen.

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 18:49

Ik kon het bij het Postnl punt gewoon inleveren en de bezorging weigeren gelukkig :)
Werd totaal geen issue van gemaakt. Schijnt vaker voor te komen in coronatijd

Britta31

Berichten: 13172
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:28

Als er nooit oorlogen en epidimieen waren geweest zou de aarde dan niet vreselijk overbevolkt zijn geweest?

Sherivey
Berichten: 8741
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:34

Britta31 schreef:
Als er nooit oorlogen en epidimieen waren geweest zou de aarde dan niet vreselijk overbevolkt zijn geweest?

Sowieso.

Geldt ook voor condooms overigens :=

Mizora

Berichten: 18123
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:48

Niet per se. Eerder gingen mensen vaak dood van de honger. Daarnaast krijgen mensen veel minder kinderen als de kans dat kinderen gezond groot worden. Waardoor netto vaak minder kinderen overleven.

Ook kosten oorlogen ontzettend veel geld, materiaal en arbeid. Dit zorgt ervoor dat allerlei gezondheids- en milieudoelen naar achter geschoven worden.

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:36

Ik vraag me af of dit wel op bokt mag, maar:

Gister had ik een ‘discussie’ wie makkelijker is (man of vrouw) met seks ‘zonder gevoel’. En dan vooral nadat ze een relatie hebben gehad en verder gaan als alleen sekspartners.

Ik was van mening dat het cliché is, dat de man hier veel makkelijker in is! Mijn gesprekspartner (man) vond juist dat de vrouw hier veel makkelijker in is en dat een man juist gevoelens heeft en die niet zo makkelijk kan uitschakelen en het alleen voor de ‘lust’ doet.

Dus wat is het cliché?

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:36

Cliché is de man, dacht ik!

Myka

Berichten: 711
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:47

Sheran schreef:
Cliché is de man, dacht ik!

Sowieso, sinds wanneer hebben mannen gevoelens dan? Geintje natuurlijk. :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:50

Cliché is de man, maar ik vind dat dit aan de situatie ligt. Niet alle mannen en vrouwen zijn “zo”.

Maddy_Paola

Berichten: 1338
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 16:15

Ik denk dat t procentueel ongeveer gelijk ligt, maar als een vrouw dit regelmatig doet wordt ze als slet gezien en bij een man vinden ze t tof, dus vrouwen zullen er minder snel voor uitkomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 17:56

Marocje schreef:
Ik vraag me af of dit wel op bokt mag, maar:

Gister had ik een ‘discussie’ wie makkelijker is (man of vrouw) met seks ‘zonder gevoel’. En dan vooral nadat ze een relatie hebben gehad en verder gaan als alleen sekspartners.

Ik was van mening dat het cliché is, dat de man hier veel makkelijker in is! Mijn gesprekspartner (man) vond juist dat de vrouw hier veel makkelijker in is en dat een man juist gevoelens heeft en die niet zo makkelijk kan uitschakelen en het alleen voor de ‘lust’ doet.

Dus wat is het cliché?

Ik denk dat dit zooooo persoonlijk is, en dat je dat ook niet echt aan gender kan koppelen? Ik kan seks heel makkelijk loskoppelen van liefde en heel veel vrouwen in mijn omgeving ook, terwijl ik juist veel mannen ken die dat moeilijk vinden. Het stereotype is eerder andersom.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 19:52

Wat is echt een mooie site om een fotoboek te maken? Liefst met de mogelijkheid om lekker te "knutselen"

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 22:51

Ik gebruik Pixum en ben daar erg tevreden over :)

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:45

Emmaa_ schreef:
Marocje schreef:
Ik vraag me af of dit wel op bokt mag, maar:

Gister had ik een ‘discussie’ wie makkelijker is (man of vrouw) met seks ‘zonder gevoel’. En dan vooral nadat ze een relatie hebben gehad en verder gaan als alleen sekspartners.

Ik was van mening dat het cliché is, dat de man hier veel makkelijker in is! Mijn gesprekspartner (man) vond juist dat de vrouw hier veel makkelijker in is en dat een man juist gevoelens heeft en die niet zo makkelijk kan uitschakelen en het alleen voor de ‘lust’ doet.

Dus wat is het cliché?

Ik denk dat dit zooooo persoonlijk is, en dat je dat ook niet echt aan gender kan koppelen? Ik kan seks heel makkelijk loskoppelen van liefde en heel veel vrouwen in mijn omgeving ook, terwijl ik juist veel mannen ken die dat moeilijk vinden. Het stereotype is eerder andersom.


Eigelijk wat ik dus ook hoorde gister. Dan snap ik het cliché niet, hoewel het mijn ervaring ook wel is dat veel mannen het juist wel los kunnen koppelen.

Anoniem

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:52

Tsja. Die stereotypes zijn grotendeels gebaseerd op seksistische en rolbevestigende gendertyperingen - vrouwen moeten homemaker willen zijn en een gezin willen, mannen moeten daarin meegaan maar eigenlijk nooit echt gelukkig zijn. Dat is (gelukkig) achterhaald en veel minder prevalent in onze huidige gemeenschap omdat vrouwen hier doorgaans ook werken en niet meer zo afhankelijk zijn van hun man, maar de stereotypes en grapjes die erbij horen slijten wat langzamer :=

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:56

Britta31 schreef:
Als er nooit oorlogen en epidimieen waren geweest zou de aarde dan niet vreselijk overbevolkt zijn geweest?


65 miljoen doden in WO 1 en 2 samen. Spaanse griep 20-100 miljoen extra. 35 miljoen Aids doden. Dat is makkelijk 1-3 miljard extra mensen op de planeet die nooit geboren zijn. Met alle respect voor die mensen: gelukkig!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 09:53

Cowboy55 schreef:
Britta31 schreef:
Als er nooit oorlogen en epidimieen waren geweest zou de aarde dan niet vreselijk overbevolkt zijn geweest?


65 miljoen doden in WO 1 en 2 samen. Spaanse griep 20-100 miljoen extra. 35 miljoen Aids doden. Dat is makkelijk 1-3 miljard extra mensen op de planeet die nooit geboren zijn. Met alle respect voor die mensen: gelukkig!

Mogelijk, maar zonder die oorlogen had je misschien ook nooit de babyboom gehad die erop volgde. Hoeveel mensen zouden er dan niet geboren zijn die er nu wel zijn?