Tijdelijk zonder je geliefde

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:20

Mmm dan minimaal twee weken want ze komen dan terug naar Europa. Maar de kans is dan ook groot dat het na 20 april pas wordt omdat ze voor groot onderhoud en keuring een dokking hebben... Onzekerheid alom dus.
Ondanks dat het mijn huisgenoot is en niet mijn partner valt het toch wel een beetje tegen.

Ik woon tijdelijk bij hem na mijn scheiding... win win voor beide... Zijn huis is bewoond en ik heb een dak boven mijn hoofd

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:26

Chiave schreef:
Borstnoot, vliegveld blijft fijn spannend, hè?

Nou het was voor het eerst voor mij, 's morgens was ik gewoon misselijk ervan, vreselijk :') . Maar verwacht dat, als het iets zou worden tussen ons, het de volgende keer wel fijner spannend zal zijn, haha. Fijn voor je dat je hem vrijdag op mag halen!

Varekaj schreef:
Hoe was het weerzien borstnoot? Niet te awkward?

Het viel wel mee allemaal. Even een knuffel en zo'n 'poeh' momentje, heb z'n moeder en zusjes even het woord laten doen, haha. Daarna liep het al snel los en nu is het alsof hij niet is weg geweest, qua akwardness vanuit mij dan. Maar fijn dat je man thuis is! Ook handig zo'n drie dagen weg voor jouw ritme. :+ Ga je hem normaal niet zelf ophalen dan?

Poeh Eva dan hangt er wel wat vanaf zeg! Kan me voorstellen dat je hem mist, het huis is toch leeg zonder hem.

nardxash

Berichten: 4032
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:10

Hier ook weer op het wachtbankje, vriend is vandaag vertrokken naar Duitsland voor 5 dagen en komt maandag terug en gaat 2 dagen later de pendel weer op voor 3 dagen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:17

Niet in de haven in ieder geval. Hij gaat even vaak met het vliegtuig. Als ik vrij heb ga ik dan met de trein naar de luchthaven en rij ik 'm met de leaseauto naar huis. Moet ik werken dan rijdt hij zelf natuurlijk. Nu kwam hij per boot terug dus dan pik ik 'm ook op als het kan. Anders wordt er een taxi via werk geregeld tot het dichtstbijzijnde kantoor van de leadinsmaatschappij. Als er nog iemand op dat kantoor is tenminste :')

Raineri
Berichten: 6287
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:22

Wat fijn borstnoot!! Kan je overweg met zijn moeder en zusjes?


En leuk dat je vriend er weer is Varekaj! Nu weer zes weken thuis toch?

Hoe gaat het met jou ts?

Over 3 weken en 2 dagen ga ik weer naar Nederland en zie ik mijn grote liefde weer <3

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 00:13

borstnoot schreef:
Ik heb eergisteren m'n ''scharrel'' (?) opgehaald met z'n moeder en zusjes, heel gezellig in de auto, allemaal geen probleem. Maar toen we in de aankomsthal stonden wat het toch wel spannend, m'n buik maakte dan ook even een salto toen ik hem weer zag hoor.


De eerste x ophalen vond ik ook wat onwennig, ik ging met 2 vrienden van hem ernaartoe. We moesten naar een luchthaven waar we nog nooit geweest waren dus dan weet je de weg niet enzo. vervolgens komen ze allemaal mondjesmaat door de deuren heen wat veel te lang duurt voor je gevoel, iedereen heeft hetzelfde aan dus je moet goed kijken of die van jou ertussen loopt :') . Allemaal kleintjes die papa weer zien na een aantal weken, daar smelt je hart ook van <3

Nu vliegen ze de laatste tijd vaak gewoon met burgermaatschappijen via schiphol en zijn ze veel makkelijker te herkennen :=

Wat vervelend dat het langer duurt Vera, hopelijk hoeft hij niet gelijk door. Ik heb weleens gehad dat er iets aan het vliegtuig mankeerde dus ze moesten wachten op een ander vliegtuig dat onderdelen kwam brengen dus zou 2 dagen later zijn en toen was er ineens weer iets anders geregeld waardoor het toch nog een dag eerder kon, er is geen speld aan vast te knopen.

Wat lekker dat je hem op kon halen, als die van mij terugkomt terwijl ik nog op kantoor zit kan ik echt niet wachten tot ik naar huis mag om hem gedag te zeggen :Y)

Hutcherson

Berichten: 7434
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-19 00:14

Dag dames (en heren indien van toepassing),

Hier alles onder controle. We hebben veel contact en dat doet me goed. Zo voelt het toch erg betrokken en hebben we allebei het idee dat we elkaars steun nog hebben. Echt heel erg fijn. Dat maakt alles wel makkelijker. Al mis ik wel ook echt het lichamelijke contact, even knuffelen of tegen hem aankruipen in bed, kusjes etc. Maar goed, ik blijf best lekker bezig. Haal diverse maaltijden in huis zodat ik altijd wat kan eten. Ik red het wel. Kan niet wachten tot ie terug is!

Wat een gedoe met de planning hierboven zeg!
Ik zou echt krankjorem worden als ik geen einddatum zou hebben.

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 00:20

Wat fijn dat het zo goed gaat en jullie veel contact kunnen hebben!

Fysiek gemis ken ik, soms pak ik een kledingstuk dat hij vaak draagt en dat trek ik aan of leg ik naast me in bed. Het kussen kan ook soms nog lekker naar je partner ruiken en dan houd ik dat in mijn gezicht.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 01:00

Fijne updates dames! Hopen dat Varekaj's vakantieplanning niet in de war komt, Hutch zich lekker blijft voelen en alle vliegmaatschappijen meewerken *\o/*

NoLimit_93 schreef:
Fysiek gemis ken ik, soms pak ik een kledingstuk dat hij vaak draagt en dat trek ik aan of leg ik naast me in bed. Het kussen kan ook soms nog lekker naar je partner ruiken en dan houd ik dat in mijn gezicht.

Dat doe ik dus ook, fysiek missen vind ik echt vreselijk. Gelukkig zorg ik altijd wel voor een kledingstuk en een naar Pluis ruikend kussen :D En laten we het beestje bij de naam noemen: de seks missen hoort bij bovenstaand rijtje van fysiek gemis...

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 01:12

Danique_G schreef:
Wat fijn borstnoot!! Kan je overweg met zijn moeder en zusjes?

Ja het zijn echt lieverds, z'n vader ook trouwens! We praten heel gemakkelijk weg, dus dat was/is wel echt leuk. :) Je bent al bijna op de helft, dus dat is een mooi mijlpaal toch? **daar moet op gedronken worden hi ha ho**

NoLimit_93 schreef:
De eerste x ophalen vond ik ook wat onwennig, ik ging met 2 vrienden van hem ernaartoe. We moesten naar een luchthaven waar we nog nooit geweest waren dus dan weet je de weg niet enzo. vervolgens komen ze allemaal mondjesmaat door de deuren heen wat veel te lang duurt voor je gevoel, iedereen heeft hetzelfde aan dus je moet goed kijken of die van jou ertussen loopt :') . Allemaal kleintjes die papa weer zien na een aantal weken, daar smelt je hart ook van <3

Haha ja inderdaad! Hij moet wel gewoon in groen reizen maar gelukkig ging z'n zusje op een stoel staan om te kijken, hoefde ik niet met m'n knikkende knietjes vooraan te gaan staan, haha. Die kindjes waren wel écht heel lief ja, rammelende eierstokken hoor. :+

Fijn TS dat het al beter met je gaat en dat je toch veel contact kunt hebben. Moet toch fijn voelen dat jullie je hier allebei sterk in kunnen houden, is toch een accomplishment in jullie relatie!

Dioxide schreef:
En laten we het beestje bij de naam noemen: de seks missen hoort bij bovenstaand rijtje van fysiek gemis...

Hahaha Dioxide, ik had toen ik m'n studentenkamer verliet van m'n drie mannelijke roomies een clone a willy kit gekregen als afscheidscadeautje. Heel toevallig want ze wisten niets van de situatie. Was het uiteindelijk vergeten dus heb er nog niets aan gehad, maar misschien te overwegen voor jou dan? :+

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 01:40

Je wil niet weten hoe vaak ik daar over grap Borstnoot :+

Fijn dat het met jouw "scharrel" ook zo fijn voelt als hij terug komt en dat het leuk loopt met zijn familie erbij! Maaruhm, met familie enzo erbij, nog steeds scharrel of hebben jullie al een labeltje durven plakken? *\o/*

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 04:01

Haha oh god, kloon je willie _O-
Daar zijn hier ook vaak wel grapjes over gemaakt en de tegenovergestelde variant natuurlijk ook :')

En inderdaad een tijdje "uit elkaar" is wel een obstakel voor je relatie, altijd een fijne bevestiging als je zoiets overwint

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:25

Haha, die kloon je willy. :') Maar absoluut waar. Al vind ik het wel fijn om iets met zijn geur te hebben. Meestal steek ik stiekem een shirt in mijn tas voor hij vertrekt.
We hadden het er laatst over dat het voor ons niet zo heel erg is. Je mist elkaar, natuurlijk, maar het missen heeft ook iets waardevols. Naar elkaar uitzien; in spanning op zijn terugkomst; elkaar weer in de armen kunnen sluiten. Wellicht voor de samenwoners anders.

Borstnoot, spannend dat je met zijn familie bent gegaan. Kan me voorstellen dat dat het dubbel zo spannend maakte. Zien jullie elkaar al lang?

Varekaj, haha, dat zou mooi geweest zijn. Nee, ik haal hem op van Schiphol dit keer. Ook hij vliegt idd met een commerciële vlucht terug, wat hier net genoemd werd. Meestal met een heli van platform/schip naar de wal en dan van daaruit vliegen.

Wat fijn dat het goed loopt, TS! Communicatie op afstand is nog best moeilijk soms, merk ik.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 11:32

Dioxide schreef:
Je wil niet weten hoe vaak ik daar over grap Borstnoot :+

Fijn dat het met jouw "scharrel" ook zo fijn voelt als hij terug komt en dat het leuk loopt met zijn familie erbij! Maaruhm, met familie enzo erbij, nog steeds scharrel of hebben jullie al een labeltje durven plakken? *\o/*

Ik zeg doen! Het is geen rib uit je lijf, 25 euro op bol.com. Ze verkopen hem onder de naam cloneboy, just so you know :+. Een labeltje plakken is nog niet gebeurd, gaat ''tegenwoordig'' allemaal wat moeizamer volgens mij, en daarbij ken ik hem niet eens zo heel erg lang, maar het voelt wel goed.

Chiave schreef:
Borstnoot, spannend dat je met zijn familie bent gegaan. Kan me voorstellen dat dat het dubbel zo spannend maakte. Zien jullie elkaar al lang?

Eigenlijk viel dat reuze mee! Het zijn echt hele leuke mensen en met de carnaval was ik ze al tegen gekomen. Heb er toen (samen met mijn ouders, zij kenden elkaar een klein beetje) zeker 3 a 4 uur bij gestaan. Niet gepland ofzo maar oprecht heel gezellig! Ik had hem pas 4 weken voordat hij vertrok voor het eerst ontmoet, dus is ook allemaal nog heel pril.

Hoelang zijn jullie al samen met jullie wederhelften? En hoe ziet bij jullie de planning er op lange termijn eigenlijk uit? (als in: verwachten jullie dat ze het werk, op deze manier, nog lang blijven doen?)

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 11:45

borstnoot schreef:
Eigenlijk viel dat reuze mee! Het zijn echt hele leuke mensen en met de carnaval was ik ze al tegen gekomen. Heb er toen (samen met mijn ouders, zij kenden elkaar een klein beetje) zeker 3 a 4 uur bij gestaan. Niet gepland ofzo maar oprecht heel gezellig! Ik had hem pas 4 weken voordat hij vertrok voor het eerst ontmoet, dus is ook allemaal nog heel pril.

Hoelang zijn jullie al samen met jullie wederhelften? En hoe ziet bij jullie de planning er op lange termijn eigenlijk uit? (als in: verwachten jullie dat ze het werk, op deze manier, nog lang blijven doen?)



Oh, dat scheelt. :D Wat fijn dat het zo leuk klikt en dat je goed met ze op kan schieten. Komen jullie bij elkaar uit de omgeving dat jullie ouders elkaar al kennen? Werkt jouw lief aan de wal of op zee?

Wij zijn ook nog pril in onze verhouding, maar kennen elkaar al meer dan anderhalf jaar. Heb wel al regelmatig op Schiphol mogen staan om hem in de armen te sluiten.
Hij is niet van plan te switchen van beroep, heeft het erg naar zijn zin daar en houdt ook van reizen. Ik verwacht niet dat hij binnen vijf jaar wat anders gaat doen.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:01

We wonen echt maar 5 kilometer van elkaar vandaan en mijn pa en zijn moeder zijn ex-collega's. Hij zit in het korps dus hij is normaal op de kazerne (aan wal uiteraard) te vinden. Hij is dus lang niet zo vaak weg als jullie mannen: ieder jaar heeft hij een aantal oefeningen die 5 tot 8 weken duren ongeveer. Er is natuurlijk wel kans op uitzending wat dan 4 maanden duurt en vorig jaar is hij twee keer in een jaar tijd uitgezonden, dus ik ben benieuwd hoe ik dat ga verhapstukken mocht het ooit zover komen.

Fijn dat je vriend het naar z'n zin heeft en dat jij hem die ruimte kunt bieden!

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:51

oo TS rust! *\o/*


haha nee grapje, ik snap dat je het wel vervelend vindt

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:56

Kloon je willy, wat een idee :')
Eerlijk is eerlijk, ook dat went hoor, dat je dat moet missen. Die schade haal je toch gewoon in als hij weer terug is O:)

Wij zijn nu iets meer dan 7 jaar samen, hij deed deze job al voor we elkaar leerden kennen trouwens. We wonen nu 4 jaar samen. Daarvoor woonde ik ook al alleen, dus hij zat evengoed heel vaak bij mij thuis. Ik ben bij hem ingetrokken omdat hij een koopwoning had (nieuwbouw) en ik een waardeloze oude huurwoning :+

Hij is thuis en ziet eruit als de kerstman, maar dan met zwarte haren en baard :') Komt ervan als je je trimmer vergeet mee te nemen aan boord en langer weg moet blijven dan voorzien.
Hij heeft nog zoveel verlof staan dat hij zelfs gewoon vanaf nu thuis kan blijven tot na onze reis. Er is voor zijn schip nu ook niet direct een project, dus wie weet...

Fijn dat het zo goed voelt nu TS! Schaam je niet als er eens dagen zijn dat je elkaar wat minder te vertellen hebt, dat is volkomen normaal.

nouky12
Berichten: 389
Geregistreerd: 28-08-14

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 21:13

Ik kom ook binnenvallen,
ik heb nu 3 jaar een relatie met iemand bij de luchtmacht.
Nu is die niet veel achter elkaar weg, maar van maandag tot vrijdag ben ik altijd alleen thuis.
Ik doe wel veel, maar ik vind het toch elke keer weer vervelend als hij weg gaat. Maar gelukkig is er internet waardoor je kan appen als je elkaar mist.
Maar toch sommige momenten wil je gewoon dat hij thuis is, verjaardagen en doktersbezoeken enzo

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 06:58

Hier slecht en goed nieuws gehad.
Ze liggen nu op een andere plek vast in ijs van anderhalf tot twee meter dik, en moeten wachten op een andere ijsbreker die ongeveer 100 mijl verderop eerst 3 andere schepen moet losmaken.Als ze los zijn is het nog ongeveer 30 uur varen naar de volgende haven in ideale omstandigheden. Wel is de aflosser al onderweg hij komt er dus echt af de vraag is alleen wanneer dan terug in Nederland. Wordt het maandag dinsdag woensdag of toch donderdag. De kapitein heeft alleen zijn administratie zo goed gedaan dat bellen niet meer lukt. Beetje jammer.
Ook niet zo heel handig want ik heb nog 2 kids die als hij thuis is even bij opa en oma moeten gaan logeren. Het is nogal wat om thuis te komen na 4 maanden buffelen en dan twee stuiterballen in huis te hebben. Maar ook dat komt goed.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:24

Herkenbaar Eva! Is hier ook een keer gebeurd toen hij in Canada zat. Kapitein kapt project af ivm zee-ijs. Antwoord het bedrijf "er ligt daar helemaal geen ijs we volgen het weerbericht en hebben met een drone gecheckt".
2 dagen later kon niks meer voort, invaarverbod in de haven wegens ijs :') en schip mocht niet meer varen omdat alle brandblusinstallaties dichtvroren.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:08

En ze zijn zelf los gekomen stelletje waaghalzen dat het zijn. Morgen rond de middag de loods aan boord en dan een laar uur later tegen de kant. En ook nieuwe vlucht gegevens ontvangen... Als het nu niet meer wijzigd dan is hij dinsdag thuis. Al die wisselingen zijn niet goed voor me.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:30

Eva, wat een berichten! Ik duim mee voor zijn thuiskomst dinsdag.

Haha, kerstman. :') Die van mij gaat van tevoren telkens naar de kapper, maar ik vind het langer juist wat leuker.
Waar gaat de reis heen, Varekaj? Je zult het vast al een keer verteld hebben, kan het alleen zo snel niet vinden.

Mijn offshore-dier is ook weer thuis. :D Lekker voor hem gekookt en nu op de bank met een filmpje.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:40

@Varekaj: hopelijk gaat jullie reis wel door! Ik duim voor jullie!

Zijn al jullie off-shore mannen zijn niet toevallig allemaal collega's van elkaar, of werkzaam bij hetzelfde overkoepelende bedrijf? :')

Mijn Pluis en ik zijn nu trouwens bijna 2 jaar samen. We hebben elkaar bij de vorige werkgever leren kennen en zijn per toeval samen op het vliegveld beland. Via een stationmanager waarbij ik aan wat touwtjes getrokken heb, is hij binnengerold als loadmaster vanwege zijn talent voor logica en rekenwerk :)

Ben echt super trots op m'n mannetje dat hij eindelijk een "echte" baan heeft. Hij is door zijn verleden (studie niet afgerond door omstandigheden, op straat geleefd, etc) altijd ondergeschoven omdat hij zijn papiertjes mist en nu mag hij eindelijk ergens in uitblinken <3

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:38

Als er nog in de bagger zitten kan het wel dat er collega's zijn ja :))

Hahaha Eva, als thuis roept zal het wel nood breekt wet zijn zeker? Wel fijn dat het nu sneller gaat.