Tijdelijk zonder je geliefde

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:35

@emilyslaluna
Wat een serieus gave reis naar Canada! Zo'n levenskans moet je inderdaad gewoon grijpen! en onwijs lief dat hij daarbij achter je staat, zo hoort het! :D Kan hij meteen een heel mooi plekje voor jullie maken om je straks weer te ontvangen. Mooi toch? ;) Haha, Ook geen last van al het gesleep en dozen. Alleen ja, wel even vriendje missen.. Voor zover ik het lees sta je er wel steady in en komt dat vast wel goed. Als je elkaar veel belt en spreekt alsof je nog naast elkaar zit, dan komt dat helemaal goed.

@Hutcherson
Lekker plekje! Je hoeft ook helemaal niet ver weg te gaan om samen tot rust te komen. :D Fijn dat dat de hele zomer wordt voor jullie samen! Kan me voorstellen dat dat ook wel eens even goed is. Of je moet nu keihard aan elkaar wennen.. Wat wordt het? ;)

@Varekaj
Dat is een onwijs fijn vooruitzicht! Ik trek die warmere landen niet (ben in bergklimaat in de alpen opgegroeid zo ongeveer) maar ik zie mensen altijd helemaal bruin, zen en met schittering in de ogen terugkomen. :D Fijn!! Gaan jullie dit jaar ook nog iets doen?

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:11

Volgende week dinsdag gaat'ie van mij weer voor 10 dagen Singapore en Jakarta aandoen... En dit keer is hij niet "gerust" omdat we druk bezig zijn met inpakken etc voor de aankomende verhuizing. Als hij thuiskomt heeft hij nog een weekend-kamp van de reddingsbrigade en dan die woensdag de sleutel van nieuwe huis... Dus hij knijpt hem een beetje.. of t wel allemaal gaat lukken. En mijn focus ligt natuurlijk anders dan hoe hij het gewild had (ik ben momenteel veel van het uitzoeken-en-wat-we-nooit-gebruiken-weggooien... hij wil dat ik dozen inpak... Dat kan volgens mij veel beter tijdens dat uitzoeken...) we komen er wel... en ik hoop in die 10 dagen aardig wat weg te ruimen zodat als hij thuis komt er een flink deel ingepakt is...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:53

Heb je ook een verzamelaar misschien Zilfstar? Zo eentje die alles wil bijhouden "want wie weet komt het nog van pas".

@Canon: vorig jaar zomer hebben we Lapland gedaan :Y) Canada staat ook nog op het verlanglijstje en naar de pinguïns ook. Helaas is die laatste onmogelijk duur.
Dit jaar gaan we naar tante van me in Zuid-Frankrijk, richting de Pyreneeën. Het ene jaar doen we een duurdere reis, het andere richting mijn tante.
Echt extreem warm hoeft voor ons niet noodzakelijk en ook geen pure strandvakanties. Maar we willen wel zo veel mogelijk van de wereld zien zolang we kunnen :)

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 21:24

NoLimit_93 schreef:
Supergave kans emilyslaluna, ik denk dat dat maandje zo voorbij gaat vliegen.

Ik denk het ook wel!

nardxash schreef:
wat gaaf dat je naar canada gaat!
snap je gevoel over je vriend achterlaten met de verhuisdozen wel heel goed(zou dat zelf ook niet willen).
logisch dat je je vriend gaat missen maar je gaat wel een unieke en hele gave ervaring tegemoet!

Ik heb er ook wel veel zin in! En hij kan dan lekker alle snacks en pizza's eten die hij wilt zonder dat ik heb judge :')

Canon schreef:
@emilyslaluna
Wat een serieus gave reis naar Canada! Zo'n levenskans moet je inderdaad gewoon grijpen! en onwijs lief dat hij daarbij achter je staat, zo hoort het! :D Kan hij meteen een heel mooi plekje voor jullie maken om je straks weer te ontvangen. Mooi toch? ;) Haha, Ook geen last van al het gesleep en dozen. Alleen ja, wel even vriendje missen.. Voor zover ik het lees sta je er wel steady in en komt dat vast wel goed. Als je elkaar veel belt en spreekt alsof je nog naast elkaar zit, dan komt dat helemaal goed.

Super lief! Al het gesleep doen we samen maar hij mag alles gaan inrichten, gelukkig weten we beiden al hoe we het willen gaan doen, dus dat komt zeker goed. :D

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 21:37

Varekaj schreef:
Heb je ook een verzamelaar misschien Zilfstar? Zo eentje die alles wil bijhouden "want wie weet komt het nog van pas".



Dat zijn we allevier thuis... ik, manlief en de kids :+ Dus na 13 jaar opgroeien en leven in dit huis moet er echt heul veul opgeruimd worden haha. En ik vind het echt moeilijk hoor afstand doen van dingen. Zelfs als t kapot is.. Ja maar dit was toen … en dit is van... en dat herinnert me aan... Vriendin van me zei: 3 vragen bij elk ding: heb je het nodig, hou je ervan, wil je ervoor zorgen. En bij kleding: pas ik het nog aan? :Y)

nardxash

Berichten: 4034
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:34

ik heb zojuist vmijn vriend aan de telefoon gehad en hij is bijna heel de maand juni op meerdaagse.

- eerste trip gaat naar londen(3 tot 7 juni)
- tweede trip is een 11 daagse rondreis waarvan nog niet veel bekend is(10 juni tot 21 juni)

voordeel is wel dat hij na deze meerdaagse(vriendlief is op meerdaagse in engeland) in nederland blijft.

Hutcherson

Berichten: 7454
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 20:44

Moet er echt niet aan denken om hem nog langer te missen pffff. Heb de partyzone stickers en ballonnen al hangen. Morgen gewone ballonnen en slingers. Taart en champagne staan al koud. Vrijdagochtend ontbijten met taart :')

nardxash

Berichten: 4034
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 20:59

Hutcherson schreef:
Moet er echt niet aan denken om hem nog langer te missen pffff. Heb de partyzone stickers en ballonnen al hangen. Morgen gewone ballonnen en slingers. Taart en champagne staan al koud. Vrijdagochtend ontbijten met taart :')

opzich de kortere meerdaagse van 3-4 dagen zijn nog te doen.. het is ook meer de langere meerdaagse en deze reis is gewoon niet goed georganiseerd waarbij we beiden niet weten waar we aan toe zijn.
baal ook als een stekker van de 11 daagse meerdaagse maar dat is zijn werk en voordeel is dat hij mei geen meerdaagse meer heeft.

snap daarom je gevoel heel goed, fijn dat je vrijdagochtend je vriend/man kan verwachten en lekker samen kan ontbijten!
iets wat heel fijn is.

Raineri
Berichten: 6321
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:05

Hutcherson schreef:
Moet er echt niet aan denken om hem nog langer te missen pffff. Heb de partyzone stickers en ballonnen al hangen. Morgen gewone ballonnen en slingers. Taart en champagne staan al koud. Vrijdagochtend ontbijten met taart :')



Taart én champagne voor het ontbijt? <<)

TheNovelist

Berichten: 1522
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:18

Wauw ik heb mega veel respect voor jullie!
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend, en als hij dan een weekend niet kan door werk, zie ik hem ongeveer 2 weken niet en dat vind ik al veel te veel!

Hutcherson

Berichten: 7454
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 21:46

Danique_G schreef:
Hutcherson schreef:
Moet er echt niet aan denken om hem nog langer te missen pffff. Heb de partyzone stickers en ballonnen al hangen. Morgen gewone ballonnen en slingers. Taart en champagne staan al koud. Vrijdagochtend ontbijten met taart :')



Taart én champagne voor het ontbijt? <<)



Ja natuuuuuurlijk!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:14

Je bent er bijna TS *\o/* Stuiter je nog niet door het huis intussen?


Mijne is aan het kijken voor een andere job, bij de overheid. Wel binnen zijn vakgebied. Het rottige is dat hij al vaker door de testen is geraakt maar dan tijdens de gespreksrondes niet thuis is ivm werk. En dan valt hij sowieso af want ja, ze gaan niet op hem wachten. Die selecties duren vaak meerdere weken en aangezien zijn planning snel kan wijzigen...

Hutcherson

Berichten: 7454
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 10:02

Ik ben echt heel blij vandaag :D.
Planning voor vandaag:
Werken
Hondje uitlaten
Naar paard toe (afhankelijk van het weer even longeren)
Thuis stofzuigen, dweilen en opruimen
Hond eten geven
Ballonnen blazen, slingers uitvouwen en ophangen
Douchen
Uitpuffen op de bank en hopelijk vroeg naar bed (dan is het eerder morgen)
Jeej.

@varekaj: balen dat ie die grsprekken dan niet kan doen. Moet toch n manier zijn? Skype?

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:10

Whoeeee TS! Bijna!! Planning ziet er leuk uit!

Wat naar, varekaj, dat hij om die manier andere banen misloopt. Zou hij met deze nieuwe baan ook veel weg moeten?

Het lijkt erop dat ik (en hij ook?) geluk heb! Mijn lief zou komende maandag weer op oefening moeten, maar door een interne opleiding gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet door!

nardxash

Berichten: 4034
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:25

Hutcherson schreef:
Ik ben echt heel blij vandaag :D.
Planning voor vandaag:
Werken
Hondje uitlaten
Naar paard toe (afhankelijk van het weer even longeren)
Thuis stofzuigen, dweilen en opruimen
Hond eten geven
Ballonnen blazen, slingers uitvouwen en ophangen
Douchen
Uitpuffen op de bank en hopelijk vroeg naar bed (dan is het eerder morgen)
Jeej.

@varekaj: balen dat ie die grsprekken dan niet kan doen. Moet toch n manier zijn? Skype?

Klinkt als een goede planning veel plezier alvast voor morgen!

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:33

Hutcherson schreef:
Ik ben echt heel blij vandaag :D.
Planning voor vandaag:
Werken
Hondje uitlaten
Naar paard toe (afhankelijk van het weer even longeren)
Thuis stofzuigen, dweilen en opruimen
Hond eten geven
Ballonnen blazen, slingers uitvouwen en ophangen
Douchen
Uitpuffen op de bank en hopelijk vroeg naar bed (dan is het eerder morgen)
Jeej.

@varekaj: balen dat ie die grsprekken dan niet kan doen. Moet toch n manier zijn? Skype?



*\o/* *\o/* Je bent er bijna!!! Veel plezier gewenst!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:09

Hutcherson schreef:
Ik ben echt heel blij vandaag :D.
Planning voor vandaag:
Werken
Hondje uitlaten
Naar paard toe (afhankelijk van het weer even longeren)
Thuis stofzuigen, dweilen en opruimen
Hond eten geven
Ballonnen blazen, slingers uitvouwen en ophangen
Douchen
Uitpuffen op de bank en hopelijk vroeg naar bed (dan is het eerder morgen)
Jeej.

@varekaj: balen dat ie die grsprekken dan niet kan doen. Moet toch n manier zijn? Skype?

*\o/* *\o/* *\o/*
Heel veel succes, de laatste loodjes zijn zo voorbij met zo'n planning :D

Ik heb wel even meegelezen de laatste dagen, maar nog steeds geen tijd gehad om normaal en inhoudelijk te reageren :=

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:12

Veel plezier alvast Hutcherson!

Ik zie mijn vriend morgen ook weer :D Voor welgeteld 1 volle dag, hij is hier morgenavond laat en hem kennende zondag rond 2/3 uur weer weg :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:04

Niets zo fijn als alles aan kant hebben wanneer hij thuiskomt! Veel plezier alvast met de laatste uurtjes aftellen!

Ik denk niet dat ze skypegesprekken doen. Vorige keer had hij het ook nagevraagd en toen was het "jammer maar helaas". Dus timing is alles in dit soort situaties.

@borstnoot: nee, dan zou hij hoofdzakelijk 9-5 op kantoor werken met af en toe een uitstap.
Hij kan nu in het huidige bedrijf ook wel op kantoor werken als hij wil, maar dat ziet hij voorlopig niet zitten.

Hutcherson

Berichten: 7454
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 19:07

Eulogy schreef:
Veel plezier alvast Hutcherson!

Ik zie mijn vriend morgen ook weer :D Voor welgeteld 1 volle dag, hij is hier morgenavond laat en hem kennende zondag rond 2/3 uur weer weg :+


He wat rot dattie weer weggaat. Maar beter iets dan niets!

Ik moet wel zeggen dat dit topic me toch ook wel heeft geholpen en gerust heeft gesteld in het begin dat het makkelijker zou worden. Ook al reflectie werkt het prima om even stil te staan hoe het nu gaat elk moment in die periode. Het is me goed meegevallen en de tijd vliegt om. Dat scheelt echt!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:03

Veel plezier vandaag!

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:04

Jaaaa je hebt het overleefd TS! *\o/* Geniet van je vent!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 09:55

Fijne dag vandaag!!! *\o/* *\o/*

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 10:55

Je hebt het gered TS!! *\o/*

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:52

Geniet weer van elkaar TS :+: