Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 21:05

...dat je een foto maakt van je kat en vergeet dat de spiegel erachter je in volle glorie (nixie) weergeeft in die ene groepsapp met alleen maar mannen...

...de overburen een feest hadden op het balkon om 2 uur 's nachts en ik net de badkamer uit kwam wandelen... Er is nog nooit zo hard voor mij gejuicht.

... er ineens een drone langs komt zoeven terwijl je met je dakraam open staat te douchen.

Ik ben vast niet de enige met dit soort genante momentjes :D Mogen gerust ook andere dingen zijn, die ene natte plek in je broek ofzo, of je verloren zwembroekje na een waterglijbaan af te zijn gezoeft, of betrapt worden met je maatje door je oma.

Brand los :D

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8290
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:47

Omdat je topic beter op Leven Zonder Paarden [LZP] past geef ik het een gooi die kant op, dan komen er vast ook meer reacties :)

[HK] Huiskamer -> [LZP]

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:50

Ik moet smakelijk lachen om je acties maar ik kan er gelukkig geen toevoegen aan het lijstje :P

Dieselpaard
Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:57

_O- _O- _O- jij hebt wat met naakt! Ik vind jouw acties echt geweldig!
Ik kan zo even niks bedenken, maar ik heb genoeg meegemaakt :D

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:04

Op vakantie slaapkamer met uitzicht naar de baai.
Speciale folie op de ramen ....oh dus ze kunnen ons van buiten niet zien.
Op het terras konden we toch al niet naar binnen kijken.
Dusja na het douche loop je al eens snel naakt door de kamer.
Dan op een avond onder aan gebouw naar de kamer kijken en zien dat je wel alles kan zien. -O-

Geen idee hoeveel mensen het hebben gezien. :o?

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:09

Zat mee gemaakt maar allemaal gepland zeg maar..... maar wat een geweldig topic!!! _/-\o_ ik lees mee!

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:11

Een onderonsje met een collega op het toilet van de plaatselijke bowlingbaan en erachterkomen dat de deur niet op slot zit.

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:13

Tijdens het hechten na de bevalling een scheetje in het gezicht van de leerling verloskundige laten...

Ik geneer me nog (bijna 8 jaar terug) benieuwd of ze de opleiding afgerond heeft.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:26

Whaha, sommige zijn geweldig...
Tijdens je bevalling de anesthesist onder spugen, die daarna ook mee deed..
In je nieuwe huis gordijnen laten maken en na 2 maand er achterk komen dat je met het licht aan alles ziet...
Heel enthousiast binnen rennen in het ziekenhuis en het bordje pas op glad niet gezien hebben.. ik was bambi op ijs 3.0.

Zertab

Berichten: 12203
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:40

Xyris schreef:
...dat je een foto maakt van je kat en vergeet dat de spiegel erachter je in volle glorie (nixie) weergeeft in die ene groepsapp met alleen maar mannen...


Haha deze :D

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:51

.. dat je vriend, die je net kopje onder hebt geduwd in het zwembad, terug boven komt en niet je vriend blijkt te zijn.

.. dat je mama zegt tegen de prof. Meermaals.

.. dat de schoonmaakploeg op de hotelkamer komt omdat je geen 'do not disturb' kaartje hebt opgehangen, net als je gestapeld ligt met je vriend

.. dat je een collega wilt aanwijzen en vol in d'r tiet port


Vroeger was mijn hele leven 1 gênant moment, het gaat steeds beter :+
Heb vroeger vaak vreemde mensen hun handen vastgepakt omdat ik dacht dat het mama of papa was etc.

Er vallen me straks nog wel dingen in :')

Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:55

Granoek schreef:
.. dat je vriend, die je net kopje onder hebt geduwd in het zwembad, terug boven komt en niet je vriend blijkt te zijn.

.. dat je mama zegt tegen de prof. Meermaals.

.. dat de schoonmaakploeg op de hotelkamer komt omdat je geen 'do not disturb' kaartje hebt opgehangen, net als je gestapeld ligt met je vriend

.. dat je een collega wilt aanwijzen en vol in d'r tiet port


Vroeger was mijn hele leven 1 gênant moment, het gaat steeds beter :+
Heb vroeger vaak vreemde mensen hun handen vastgepakt omdat ik dacht dat het mama of papa was etc.

Er vallen me straks nog wel dingen in :')


Oooo Granoek, ik zou willen dat ik je irl ken. Hi-la-risch!

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:59

Wanneer je in het hotel eindelijk, na een lange reis met buikpijn, op de wc zit en het hotelpersoneel ineens binnenkomt in de kamer omdat ze het beddengoed nog niet hebben verschoond :+ Godzijdank kwamen ze niet direct de badkamer in.

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:00

Hilarisch hier boven allemaal.
Ga eens even graven of ik nog iets weet.

ikkedus
Berichten: 3270
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:00

Een foto van mijn nieuwe tattoo op mijn voet. In mijn onderbroek op prachtig spiegelende tegels en die dan op FB zetten.
O en ik heb ECHT geen fotomodellen figuur. :n
Verder zeggen mijn leerlingen heel vaak mama tegen mij. Vind ik wel schattig. Voelen ze zich toch vertrouwd bij mij.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:01

Nicky1963 schreef:
Granoek schreef:
.. dat je vriend, die je net kopje onder hebt geduwd in het zwembad, terug boven komt en niet je vriend blijkt te zijn.

.. dat je mama zegt tegen de prof. Meermaals.

.. dat de schoonmaakploeg op de hotelkamer komt omdat je geen 'do not disturb' kaartje hebt opgehangen, net als je gestapeld ligt met je vriend

.. dat je een collega wilt aanwijzen en vol in d'r tiet port


Vroeger was mijn hele leven 1 gênant moment, het gaat steeds beter :+
Heb vroeger vaak vreemde mensen hun handen vastgepakt omdat ik dacht dat het mama of papa was etc.

Er vallen me straks nog wel dingen in :')


Oooo Granoek, ik zou willen dat ik je irl ken. Hi-la-risch!


Ik ben vooral gezellig op feestjes! Meer voor anderen dan voor mezelf maar hé

Lestria

Berichten: 1068
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:04

corine1981 schreef:
Tijdens het hechten na de bevalling een scheetje in het gezicht van de leerling verloskundige laten...

Ik geneer me nog (bijna 8 jaar terug) benieuwd of ze de opleiding afgerond heeft.


Briljant!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:08

Met boodschappen doen heb ik de nare eigenschap om al mijn spullen in andermans karretje te gooien of er met een vreemde kar vandoor te gaan. Al zeeeeer regelmatig gehad.
Oooh en met de bekende 3 zoenen geven ga ik regelnatig in spiegelbeeld waardoor ik al weleens mensen ‘recht op de bek’ gezoend heb waarbij dat toch zeker niet de bedoeling was :=

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:13

Heb ook al wel eens iemand's private parts gegrepen toen ik een hand wilde geven en hij 3 kussen :j

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:20

..Ik een jaar of 14 was, mezelf aan het ontdekken en mijn toenmalige stiefvader binnen kwam

..Ik een intern abces open moest laten snijden door een gynaecoloog (dus dáár ja) zonder verdoving en ik de hele afdeling bij elkaar heb geschreeuwd

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:21

...naar de WC moeten in een pretpark om je tampon te wisselen, WC deur ging nog op slot met zo'n haakje. Vervolgens trekt een mevrouw die deur nog net niet uit z'n voegen terwijl jij net die tampon naar binnen aan het douwen bent :+

...vol overtuiging het toilet binnenstapt, denkt "wat stinkt het hier", om je heen kijkt en ziet dat de halve inhoud van een urinoir op de grond ligt. Ik stond dus in het mannentoilet. Oeps!

Kon even alleen maar toiletverhalen bedenken!

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:31

Dat ik me stond uit te sloven voor ex-schoonmoeder in het Italiaans. en haar kat platbrood noemde, in plaats van Vlokje.

Versprekingen in het Italiaans, oh, de lijst is eindeloos.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:34

Op de wc zitten voor een grote boodschap thuis, ruik niet naar roosjes zeg maar. Was net uit bed maar wel aangekleed gelukkig. Hoorde de achterdeur en roep naar mn vent: wat ben je vroeg terug! Bleek de kachelmeneer te zijn die voor controle kwam

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:36

Oooh ik heb er veel te veel... Na de zoveelste ellende met mijn provider een eeuw in de wacht gestaan, tenslotte een eindeloze discussie waarbij ik door alle frustratie en het wachten, niet echt aardig meer was, er achterkomen, dat ik ipv naar Ziggo, de KPN had gebeld... Tjaaaa

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:39

Ah ik lig dubbel. :D

Meest erge dat ik me kan herinneren is in wildwaterbaan in centerparcs heijen. Ik was mijn orientatie kwijt en greep me vast aan het dichtbijzijnde dat ik grijpen kon. :)) maar dat wat de penis van een wildvreemde meneer. :oo ai daar sta je dan met je goede gedrag als 16 jarige :')

Volgende was glijbaan in duinrell, aan het einde was ik helemaal over de zeik en wist zeker dat ik aan het verdrinken was, spartelen in paniek. Eeh mevrouw u bent er al hoor, blijk je in het uitglij badje te zitten in 15 cm water of zo. :')

Pretpark, nieuwe atractie viel niet zo fijn zeg maar. Om de een of andere manier flipte ik en wilde uitstappen. Mijn ex heeft hele rit aan me gehangen om dat te voorkomen. De vlucht reactie was inmiddels overgegaan in bevriezen. Met als gevolg aan het einde kon ik karretje niet meer uit. Atractie stilgezet en daarna voor jaren een verbod daar in te mogen. :o en nu vind ik het een leuke 8 baan ook nog.

En de meest recente. In de everglades moest ik erg nodig naar het toilet ivm dwarse darmen. Camping toilet opgezocht. En ooh wat een opluchting. Alleen na afloop spoelde de toilet niet door en zat ie verstopt. %) o horror met doorspoelen liep de boel bijna over. O sjit wat nu. Stok buiten gezocht en gaan peuteren maar dat hielp ook niet. Komt de beheerder eraan wat het probleem was? Met rood schaamhoofd uitgelegd en ze ging spullen halen. Ze wilde wel voor me schoonmaken maar nee ik doe het liever zelf, zo genant. Goddank vrij snel de boel los gekregen. Maar pffff ik hoop deze dame niet meer onder ogen te komen.