Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Domi_94

Berichten: 2047
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:35

joyce_eddy schreef:
Was met vriendlief in het ziekenhuis hij werd opgenomen..
Zegt de zuster: zo wil moeders even zitten??

Draait zich om en krijgt een onwijs kleur....

Ehm Jaa.. maar ik ben zijn vriendin (28 jaar )en zelfs jonger dan hij....
Bedankt voor het compliment -O-


Het zou mij ook kunnen gebeuren. Mijn vriend (27) moet structureel zijn legitimatiebewijs laten zien, omdat hij 10 jaar jonger wordt geschat. Ik (24) word daarentegen soms zelfs 30+ geschat #)

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:50

Heerlijk topic dit!

Ik moest eens medicijnen halen voor mijn moeder in de apotheek.
Moeder is 57 en ik 32.

Afijn, ik was aan de beurt, assistente maakt een praatje met me en ik geef door wat ik moet hebben, waarbij ik het geboortejaar (1961) meld.
Vraagt assistente of het voor mezelf is :+
Maar vriendelijk gevraagd of ik eruit zag als 57?!
Kreeg als antwoord dat je t tegenwoordig niet goed in kan schatten EN dat ze me niet aangekeken had _O-

Note: ik moet regelmatig mn legitimatie nog laten zien ;)

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:53

Oh over leeftijd gesproken
Ik werk als Paintball instructeur en was de leeftijd van de kinderen aan het inschatten nadat een het vroeg. En toen wilden ze heel graag gokken hoe oud ik was.

Nu gaat dit 99% van de tijd redelijk goed :')
Maar de eerste die voluit schreeuwde dat ik 52 jaar oud was, die keken we even raar aan. Hij was bloedserieus. Zijn moeder zei dat ik wel op zijn bil mocht schieten als wraak :))

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:59

Domi_94 schreef:
joyce_eddy schreef:
Was met vriendlief in het ziekenhuis hij werd opgenomen..
Zegt de zuster: zo wil moeders even zitten??

Draait zich om en krijgt een onwijs kleur....

Ehm Jaa.. maar ik ben zijn vriendin (28 jaar )en zelfs jonger dan hij....
Bedankt voor het compliment -O-


Het zou mij ook kunnen gebeuren. Mijn vriend (27) moet structureel zijn legitimatiebewijs laten zien, omdat hij 10 jaar jonger wordt geschat. Ik (24) word daarentegen soms zelfs 30+ geschat #)


Hier een beetje hetzelfde, ik ben puur Hollands met melkfleshuid, blauwe ogen en blond haar en mijn vriend is Aziatisch (Indonesisch/Indisch/Egyptisch). Ik ben 22 en hij 28 en hij moet vaker zijn legitimatie laten zien dan ik :+

SparklingApp

Berichten: 1946
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:20

Wij wilden een keer ergens naar binnen waar je minimaal 21 moest zijn, we gingen met een flinke groep en niet iedereen was oud genoeg.
De uitsmijter vroeg aan iemand of die wel oud genoeg was en ik dacht dat hij keek naar iemand achter mij.. dus ik keek achterom, al lachend.. tot ik besefte dat hij het tegen mij had. :o
Nou was ik één van de weinige die juist al zeer ruim voorbij die leeftijd was, ik reageerde zo verontwaardigd dat we meteen met de hele groep naar binnen mochten lopen.

Mijn ex had ook ooit een briljante!
Hij was al geruime tijd mijn ex, maar wilde nog wel mee naar de keuring om wat paarden voor te brengen en liep daar wijs in zijn witte pakje.
Ineens zie ik hem staan, net voordat we de ring in moesten, blijkbaar had hij even jeuk gehad, of de boel goed willen leggen, maar midden op zijn kruis stond echt een pikzwarte handafdruk. :')
Hij was tussendoor nog heel hard aan het proberen om het een beetje weg te krijgen, maar helaas voor hem lukte dat absoluut niet en heeft hij nog heel wat keren zo de ring in gemoeten tot grote hilariteit van de omstanders.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:39

O die is heerlijk :D

Carazonx

Berichten: 67
Geregistreerd: 28-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:49

...dat je met je toenmalige vriend gewoon aan het rotzooien bent en na een paar weken je zus aangeeft aan de ontbijt tafel dat de muren heel dun zijn en ze ons kan horen no matter what, zelfs gefluister hoort ze helder -O-

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:51

Dat had ik met een huisgenootje, vond het een erg ongemakkelijk gesprek :')

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:30

SparklingApp schreef:
Mijn ex had ook ooit een briljante!
Hij was al geruime tijd mijn ex, maar wilde nog wel mee naar de keuring om wat paarden voor te brengen en liep daar wijs in zijn witte pakje.
Ineens zie ik hem staan, net voordat we de ring in moesten, blijkbaar had hij even jeuk gehad, of de boel goed willen leggen, maar midden op zijn kruis stond echt een pikzwarte handafdruk. :')
Hij was tussendoor nog heel hard aan het proberen om het een beetje weg te krijgen, maar helaas voor hem lukte dat absoluut niet en heeft hij nog heel wat keren zo de ring in gemoeten tot grote hilariteit van de omstanders.

_O-
Deze is goud!

Lietje_1991

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Kop van N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:51

Toen ik een jaar of 13 a 14 was, zou ik samen met een vriendin een hele les zonder zadel rijden. De manege had geen opstap blok of iets, dus iemand zou mij wel even een voetje geven zodat ik op het paard kon komen... echter lag ik er meteen aan de andere kant naast... :')

Sylvia_S

Berichten: 211
Geregistreerd: 27-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:52

Leeftijd is bij mij ook altijd een dingentje voor ongemakkelijke momenten hahah :+

Met werken in de winkel/horeca regelmatig van klanten de vraag gehad of ik wel echt alcohol mocht verkopen/serveren. Of niet eens als vraag, maar gewoon als opmerking: "Ohh eigenlijk mag jij dit nog helemaal niet doen he!"

Een 18+ bandje hebben en alsnog apart genomen worden door de bewaking, omdat ze zich afvroeg of ik wel echt 18+ was. (Terwijl degenen die wél minderjarig waren niet gecontroleerd werden.)

Iemand die om je legitimatie vraagt en vervolgens je afkeurt, omdat je "van 2017 bent". Jaa, dat is de datum waarop ik mn rijbewijs gehaald heb, dan zou ik nu 2 jaar zijn. :')

Toen ik bijna 18 was, ging ik op vakantie met de familie en kregen we een aanbieding voor een boottochtje. Mn zusje en ik mochten voor de halve prijs mee, dus mijn vader vroeg tot welke leeftijd die korting dan was. "Ohh tot 13 jaar, hoezo, is ze dat niet dan?". Daarna vertelde ze ook nog leuk dat ze zelf een dochter van 13 had en dat ik er toch echt veel jonger uit zag dan haar dochter. -O-

Diezelfde vakantie kreeg ik op de laatste dag ook nog een lolly in het restaurant. Gelukkig kreeg mn zusje er daarna ook 1, anders was het wel heel sneu, aangezien ze 7 jaar jonger is. :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:11

Een van mijn lesklanten had best een bos hout voor de deur en op een warme zomerdag had ze een los hemdje aan. Bij het doorzitten in draf ging het dan ook finaal mis. Haar borsten floepte uit alles wat ze aan had en daardoor gilde ze en greep ineens met bijde handen naar der borsten, het paard ging in vlucht modus en zo gingen ze 2 rondjes in volle snelheid door de rijbaan. Uiteindelijk kon ze er om lachen maar dat heeft wel een tijdje geduurd.

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:56

Woonde al samen met vriendlief, nu ex, hadden al een kindje samen. Deurbel ging, ik naar de deur en doe open. Meneer van kidsrights of iets dergelijks. “Zijn je ouders ook thuis?” >;) . Heb heel verontwaardigd de deur dichtgegooid :').

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:00

Boompje1985 schreef:
Een van mijn lesklanten had best een bos hout voor de deur en op een warme zomerdag had ze een los hemdje aan. Bij het doorzitten in draf ging het dan ook finaal mis. Haar borsten floepte uit alles wat ze aan had en daardoor gilde ze en greep ineens met bijde handen naar der borsten, het paard ging in vlucht modus en zo gingen ze 2 rondjes in volle snelheid door de rijbaan. Uiteindelijk kon ze er om lachen maar dat heeft wel een tijdje geduurd.


:')
Die heeft vast nooit meer een los hemdje aangetrokken op het paard. _O-

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:05

Boompje1985 schreef:
Een van mijn lesklanten had best een bos hout voor de deur en op een warme zomerdag had ze een los hemdje aan. Bij het doorzitten in draf ging het dan ook finaal mis. Haar borsten floepte uit alles wat ze aan had en daardoor gilde ze en greep ineens met bijde handen naar der borsten, het paard ging in vlucht modus en zo gingen ze 2 rondjes in volle snelheid door de rijbaan. Uiteindelijk kon ze er om lachen maar dat heeft wel een tijdje geduurd.


Zo ben ik eens op een bosrit over een boomstammetje gesprongen en bij het oprichten na de sprong bleef mijn BH aan de knop van mijn westernzadel haken, waardoor mijn borsten er uit floepten. Ook niet handig om je daarna weer te moeten fatsoeneren als er mederuiters aanwezig zijn. :))

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:19

Zo'n 10 jaar geleden waren we op vakantie op gran canaria.
Daar waren we 's avonds ergens wat aan het drinken, waar ze ook zo'n rodeo stier hadden.
Dat wilde ik ook wel eens doen dus ik ging ook op die stier.
Eerst viel ik er een paar keer bijna af, maar ik vond een goede balans en bleef strak zitten.
En elke keer zetten ze die stier een standje hoger zodat die nog harder ging bokken, maar ik bleef alles uitzitten!
Totdat ze de stier nog een standje hoger gingen zetten en alle stoppen door sloegen. :')
Hele terras in het donker, en niks deed het meer.
Zo'n medewerker hielp me in het donker van de stier af.
Het was niet mijn schuld, maar toch voelde ik me vreselijk bekeken ha ha.

elizabeth85
Berichten: 316
Geregistreerd: 16-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:17

Die vraag of mn ouders thuis waren heb ik ook regelmatig gehad, zelfs iemand die erg geïrriteerd was omdat ik bleef volhouden dat ik hier toch echt de bewoner was haha...

Of dat mensen de baas van ons bedrijf zoeken. Ja dat ben ik toch echt!

Ook in het ziekenhuis werd/word regelmatig gedacht dat ik de zus van mn dochter was. Mijn dochter ziet er met haar 12 jaar uit alsof ze 16 is, volledig ontwikkeld als vrouw en een kop groter als mij, ik ben klein en tenger en 33. Maar toch echt haar moeder. Vooral sommige verpleegsters baalden wel als ze eerst dachten dat we ze in de mailing namen terwijl ik toch echt haar moeder ben.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:17

Ik ben een keer de backstage uit gezet bij een grote band, waar ik als tourmanager werkte. In Frankrijk, beveiliger sprak ook geen Engels maar was er 100% van overtuigd dat ik een groupie was, hij kon gewoon niet geloven dat een jonge vrouw zo'n functie had. :') Best erg eigenlijk. Dus ik buiten gezet, zanger gebeld, hij ruzie gemaakt met de organisatie en na een half uur buiten staan mocht ik weer naar binnen :+

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:48

_O- _O- geweldig

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:50

Boompje1985 schreef:
Een van mijn lesklanten had best een bos hout voor de deur en op een warme zomerdag had ze een los hemdje aan. Bij het doorzitten in draf ging het dan ook finaal mis. Haar borsten floepte uit alles wat ze aan had en daardoor gilde ze en greep ineens met bijde handen naar der borsten, het paard ging in vlucht modus en zo gingen ze 2 rondjes in volle snelheid door de rijbaan. Uiteindelijk kon ze er om lachen maar dat heeft wel een tijdje geduurd.

_O- _O-

_Lydia_

Berichten: 510
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:13

Ik woon in een flat en ik had een pakketje aangenomen voor mijn buurvrouw die ik nog nooit eerder had gezien. Dus op een gegeven moment kwam zij die ophalen en hadden we in eerste instantie een vrij normaal gesprek. Tot ze ineens uit het niets vroeg van "Ja, staat jouw bed aan die kant? Misschien moet je die een stukje van de muur afschuiven". Ik was zo verbaasd dat ik echt geen passend antwoord kon bedenken, het was ook vrij snel duidelijk dat het gesprek niks meer zou worden :')

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:17

_Lydia_ schreef:
Ik woon in een flat en ik had een pakketje aangenomen voor mijn buurvrouw die ik nog nooit eerder had gezien. Dus op een gegeven moment kwam zij die ophalen en hadden we in eerste instantie een vrij normaal gesprek. Tot ze ineens uit het niets vroeg van "Ja, staat jouw bed aan die kant? Misschien moet je die een stukje van de muur afschuiven". Ik was zo verbaasd dat ik echt geen passend antwoord kon bedenken, het was ook vrij snel duidelijk dat het gesprek niks meer zou worden :')

Zo hebben we ooit een huisgenoot gehad wiens bureau en bed samen precies de ruimte tussen de muur aan de ene kant van de kamer en de verwarming aan de andere kant opvulden. Gevolg: als zijn vriendin er was dan klonk er een ritmisch getik door de verwarmingsbuizen in het hele huis. Was enigszins ongemakkelijk ontbijten.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 15:14

oomens schreef:
_Lydia_ schreef:
Ik woon in een flat en ik had een pakketje aangenomen voor mijn buurvrouw die ik nog nooit eerder had gezien. Dus op een gegeven moment kwam zij die ophalen en hadden we in eerste instantie een vrij normaal gesprek. Tot ze ineens uit het niets vroeg van "Ja, staat jouw bed aan die kant? Misschien moet je die een stukje van de muur afschuiven". Ik was zo verbaasd dat ik echt geen passend antwoord kon bedenken, het was ook vrij snel duidelijk dat het gesprek niks meer zou worden :')

Zo hebben we ooit een huisgenoot gehad wiens bureau en bed samen precies de ruimte tussen de muur aan de ene kant van de kamer en de verwarming aan de andere kant opvulden. Gevolg: als zijn vriendin er was dan klonk er een ritmisch getik door de verwarmingsbuizen in het hele huis. Was enigszins ongemakkelijk ontbijten.


Zo heb ik vroeger bovenburen gehad met dezelfde setting, alleen dan zonder de kachel (gaskachels in die huizen) maar die waren zo luid en wild dat je hunzelf kon horen maar ook kon horen dat ze het bed bijna door hun eigen muur heen beukten, soms klapperden de schilderijtjes in mijn slaapkamer ervan zo hard gingen ze tekeer. Naast mij (buren) op mijn verdieping sliepen kinderen die regelmatig huilend bij mams stonden omdat de boeman weer op de muur liep te kloppen :') we hebben toen samen van ellende maar een brief geschreven met het vriendelijke verzoek of het wat zachter kon omdat alle buren, zelfs degene schuin onder hun, mee konden genieten.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 15:23

De boeman die op de muur liep te kloppen _O- _O- _O-

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 15:28

Er was ingebroken bij de buren schuin boven mij en ik heb de inbrekers bezig gehoord met kasten etc schuiven en spullen gooien vlak voor ze op heterdaad betrapt werden.
Daar stond ik later met de buurman over te praten, dat het zo gehorig was. Zegt hij: oh dus als wij ruzie maken hoor je het ook? Waarop ik zei; ja dat hoor ik, maar dat goedmaken daarna ook en dat vind ik erger. ;)
Buurman werd erg rood, buurvrouw is tegenwoordig een stuk stiller. _O-