Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 21 [ 524 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dat ene genante moment...

 
Profiel   

Ach ja zo heb ik tegen een moeder ooit gezegd: oh leuk dat oma jou naar schooltje komt brengen he? :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 08:21 



 
Profiel   

Mag ik mij melden?

Nieuw werk, pauzerondje met drie collega's, en eerst het fietspad oplopen, op het moment dat er een fietser komt. En vervolgens, bij het terugstappen op de stoep tegen zo'n reclame-stoepbord botsen. 'Hoi, ik ben jullie nieuwe collega :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 08:48 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ach ja zo heb ik tegen een moeder ooit gezegd: oh leuk dat oma jou naar schooltje komt brengen he? :+

:') oliebol

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 09:29 



 
Profiel   

Allereerste keer dat ik op een pony zat. Pony op de loop richting stal en hij kon net onder de dichte bovenkant door. Voor de beelddenkers onder ons en er stonden mensen naar te kijken en lachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 09:34 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ach ja zo heb ik tegen een moeder ooit gezegd: oh leuk dat oma jou naar schooltje komt brengen he? :+


Ik had iets soortgelijks ‘is dat opa die je komt ophalen?’ ‘Dat is mijn vader!’

Voor mijn excuus, meneer was echt wat ouder en zat in een scootmobiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 10:14 



 
Profiel   

Arethe schreef
Suzanne F. schreef
Ach ja zo heb ik tegen een moeder ooit gezegd: oh leuk dat oma jou naar schooltje komt brengen he? :+


Ik had iets soortgelijks ‘is dat opa die je komt ophalen?’ ‘Dat is mijn vader!’

Voor mijn excuus, meneer was echt wat ouder en zat in een scootmobiel.


Ik ook, ik zei tegen een vriendin op de basisschool "Wat leuk dat je opa mee gaat naar je paardrijles"

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 13:15 



 
Profiel   

Ik zei tegen een vrouw van 30-35 “ja vorige keer zag ik u met uw moeder” ... “dat is mijn vrouw”. Ik kon wel door de grond zakken. Maar ter mijn verdediging er zat ongeveer 30 jaar verschil tussen (mevrouw begreep zelf de verwarring geloof ik ook wel).
Maar echt oeiiii ik ben nog nooit zo rood geweest geloof ik :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 13:20 



 
Profiel   

Eilish schreef
Arethe schreef

Ik had iets soortgelijks ‘is dat opa die je komt ophalen?’ ‘Dat is mijn vader!’

Voor mijn excuus, meneer was echt wat ouder en zat in een scootmobiel.


Ik ook, ik zei tegen een vriendin op de basisschool "Wat leuk dat je opa mee gaat naar je paardrijles"


Ik meld me ook voor deze club. Ik heb eens gevraagd aan een man met klein kindje op de arm hoe vaak ze oppasten. "Euhm altijd, want het is mijn kind" :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 19:50 



 
Profiel   

Wij waren 2 jaar terug een weekje in Polen, in Krakau.
Wij waren op zoek naar de emaille fabriek.
Ze hebben daar van die rare putdeksels die 10 cm boven de grond uitsteken.
Was erg druk daar, dus aan het rondkijken en ja plat op me bakkes. :o
Viel precies naast een bus. Dus iedereen kijken in de bus en mijn man en het stel die bij ons waren keken geschrokt. Het ging best hard. Ik heb keihard zitten lachen, ja mijn reactie.
Ik was de volgende dag bont en blauw en alles deed me pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 19:19 



 
Profiel   

Birdie60 schreef
Wij waren 2 jaar terug een weekje in Polen, in Krakau.
Wij waren op zoek naar de emaille fabriek.
Ze hebben daar van die rare putdeksels die 10 cm boven de grond uitsteken.
Was erg druk daar, dus aan het rondkijken en ja plat op me bakkes. :o
Viel precies naast een bus. Dus iedereen kijken in de bus en mijn man en het stel die bij ons waren keken geschrokt. Het ging best hard. Ik heb keihard zitten lachen, ja mijn reactie.
Ik was de volgende dag bont en blauw en alles deed me pijn.


Dacht aan het begin dat je vol op af emaille werk ging vallen dus in mijn ogen valt de schaamte nog mee maar wel rot dat 't pijnlijk was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:45 



 
Profiel   

Als klein meisje heeft men wel eens tegen mij gezegd dat mijn opa met mij naar paardrijden ging, maar het was mijn vader

Ik moest vandaag vroeg werken, was nog niet helemaal wakker en trok mijn paardrijbroek aan. Ik was op zoek naar mijn schoenen en toen kwam ik er achter dat er iets niet helemaal klopte

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 20:52 



 
Profiel   

M'n vriend en ik wilden heel graag ff snel kanoën, net voor het eten. Iedereen vond het een slecht idee maar goed, we dachten we gaan gewoon.
Hij woont aan het water dus hij heeft dat al vaak zat gedaan. Ik nog niet. Het was rond april denk ik, lekker weertje die dag. Zonnetje scheen enzo maar nog niet warm genoeg dus met lange winterjas en al in de kano, was het plan. Het water was nog koud. En dat heb ik gemerkt. Ik ben echt een lompe koe die nergens over nadenkt dus ik sprong letterlijk de kano in, die dus meteen omsloeg. En toen lag ik in het water. Een keiharde plons die de buren ook hoorden :+. En iedereen stond op de steiger toe te kijken...
Gelukkig kon ik er zelf ook wel om lachen maar omg het was zo beschamend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:45 



 
Profiel   

Oh ja dat ken ik. Ik ging extreme trail doen met m'n paard. Toen we door het water moesten deed ze een "something touched my foot" met enorme sprongen en daar ging ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 07:56 



 
Profiel   

Over de opa's en oma's ik ben een jonge moeder. Dus toen ik mijn oudste op ging halen van de opvang toen ze nog een baby was. Ach wat lief dat je je zusje op komt halen. Au...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:05 



 
Profiel   

WesternWay schreef
Oh ja dat ken ik. Ik ging extreme trail doen met m'n paard. Toen we door het water moesten deed ze een "something touched my foot" met enorme sprongen en daar ging ik :')


[ img ]
Zo iets?
Was tig jaar niet van hem afgevallen, we gaan zo vaak door het water, en bij een fotomeeting gebeurt dit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:48 



 
Profiel   

Hardop lachen om die hierboven, hij kijkt ook van "Uhm?"

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 17:26 



 
Profiel   

Emori schreef
WesternWay schreef
Oh ja dat ken ik. Ik ging extreme trail doen met m'n paard. Toen we door het water moesten deed ze een "something touched my foot" met enorme sprongen en daar ging ik :')


[ [url=m/AxGIlO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo iets?
Was tig jaar niet van hem afgevallen, we gaan zo vaak door het water, en bij een fotomeeting gebeurt dit :')


PRECIES zo hahahha.
Bij mij was er iemand aan het filmen. Wat denk je: batterij leeg en telefoon viel uit! Best jammer had het wel terug willen zien :')
Beenbescherming dreef ook overal haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:15 



 
Profiel   

Zulke dingen zijn mij ook niet helemaal onbekend :=


Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:18 



 
Profiel   

Hahaha die gaat gewoon even lekker liggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:09 



 
Profiel   

Jup "gelukkig" stonden er nog wat fotografen aan de kant van het water om dit elegante moment vast te leggen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:20 



 
Profiel   

Kunnen we alsjeblieft dit topic weer een beetje wakker schudden?

Wie heeft er de laatste maanden geblunderd, of iets uit de oude doos?

Ik had een bijna-blunder: precies op dat éne moment dat ik mijn ouders een foto op mijn telefoon van mijn nieuwe geliefde wil laten zien, springt de foto automatisch naar een volgende foto (en zie ik een pop-up opkomen) met een héle sexy foto van diezelfde lief.... gelukkig was de volgende foto die automatisch langskwam een zeer onschuldige.... :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:14 



 
Profiel   

Een paar maanden terug toen ik voor de tweede keer bij het stadion werkte. De wedstrijd was in de tweede halftijd dus haalden we de ingangsborden naar binnen. Die borden staan in een voet met ongeveer 2 meter hoge paal. Ik pak de paal op, collega de voet en ik wil met die paal horizontaal het hek door terwijl er nog 3 nieuwe collegas toekijken....
Het was een erg luide knal :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 14:23 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Screenshot verwijderd omdat het delen van privé-communicatie niet is toegestaan op Bokt.


Mijn blunder. Was ik aangenomen voor de corona lijn...
Maar ik heb die hele mail Verkeerd gelezen..



Laatst bijgewerkt door Giolli op 09-01-21 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Privé communicatie verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 00:42 



 
Profiel   

Whahahaha wat dacht jij? Training on the blow job? Waar dacht je voor getraind te worden? _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 07:51 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Whahahaha wat dacht jij? Training on the blow job? Waar dacht je voor getraind te worden? _O- _O- _O-


Promotie :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 08:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 21 [ 524 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen