Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JokeRox
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Kalmthout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 07:21

:)
SEtequila schreef:
...paar jaar geleden woonde ik een huurpand dat verkocht zou worden aan een nieuwe beheerder. Ik was net thuis gekomen en moest me een partij nodig naar de wc. Ik was net klaar toen de deurbel ging, dus in alle haast broek omhoog gehesen en naar de deur gerend. Bleek het de makelaar te zijn met een stuk of vijf geinteresseerde kopers die even de woningen wouden zien. Nadat ze de hele woning incl badkamer hadden gezien gingen ze weer verder. Toen ik vervolgens 10min later in de badkamer moest zijn, kwam ik er achter dat ik in alle haast vergeten was om door te spoelen en dat alle kopers een kijkje hadden gekregen van mijn stoelgang }:0 :evaw:


OmG! Zou mij ook nog kunnen overkomen!

Ik heb zelf jaren bij een tuincentrum gewerkt waar ik de cyclamen wel eens chlamydia noemde.
“ Bent u op zoek naar iets leuks? Neemt u anders snel wat chlamydia mee”

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 07:39

Woehahaaa geweldig :')
Ik lig echt in een deuk om dit topic :')

Ik ben een keer uit mijn rijbroek gescheurd net voor de proef. Gewoon gereden en was nog derde geworden ook :+ daarna snel m'n joggingbroek weer over m'n rijbroek gedaan.

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 07:42

....dat je onder de douche staat en mijn stiefvader denkt dat mijn moeder eronder staat.... zo vol door het gordijn mijn billen beet pakte!

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 07:50

Super leuk om de reacties te lezen.
Ik ben op vakantie meerdere keren de mannenwc ingelopen. Was op de 1 kf andere manier heel verwarrene voor een 14 jarig meisje

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 08:01

Je bent pas echt toe aan weekend als je er in de trein achterkomt dat je geen bh aan hebt :')

capopjekop

Berichten: 30661
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 08:16

Ik ben weleens in gedachte verzonken naar mijn verzorgpony gegaan vroeger op zondag morgen. Kwam ik achter een bord worstenbroodjes pas achter dat ik mijn pyama nog aanhad :+

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 08:22

Haha wat leuk om allemaal te lezen!
Ik heb ook genoeg gênante momenten gehad, maar hier is er een:

Mijn zus was al bevriend met mijn vriend voordat we wat kregen. 1,5 jaar voordat we elkaar leuk begonnen te vinden vierde mijn zus haar verjaardag en daar was mijn ‘toekomstige’ vriend ook voor uitgenodigd. We kwamen thuis na het uitgaan en ik was ongesteld, dus ik ging gelijk naar boven om mijn tampon te verwisselen. De deur kon niet op slot (en ik moest naar Boven want daar was het prullenbakje en de tampons) en vervolgens hoor ik mijn ‘toekomstige’ vriend aankomen. Ik roep nog, nee niet open doen!!! Stop!! Je raad het al, zat ik daar half naakt met een tampon in mijn handen. En ik had een jumpsuit aan, dus zat ook nog in bh :+
Hij beweert dat hij niets gezien heeft toen.
Maar gelukkig dat het hem was, want later heeft hij het nog eens 1000 keer gezien :o

mvdende

Berichten: 5725
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 08:52

Heb een slaapzak nodig en wil deze gaan halen bij Dump Hengelo. Maasland naar Delft met de bus om daar op de trein te stappen. Volgens de reisplanner zou ik eerst naar Den Haag centraal moeten en daar de IC Enschede. Maar ik dacht: dat is toch om? Hier op Delft komt straks de trein naar Venlo. Had ik Hengelo en Venlo door elkaar gehaald. Kom er ook pas achter als ik in Venlo een buschauffeur aanspreek waar lijn xxx stopt omdat die nergens op de borden staat.....

Buschauffeur: "Waar moet je heen dan?"

Ik: "Dump Hengelo"

Buschauffeur: "Je zit in Venlo!"

Ik: " Huh? Is dit niet Hengelo dan?"


Oepsie

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:02

...dat je badjas openvalt terwijl je de 13-jarige krantenjongen z'n Kerstcentjes geeft.

...dat je met een stapel papieren in een vliegtuig wil stappen, op je bek gaat en alle papieren over de vloer liggen terwijl op dat moment juist net wél een knappe First Officer uit de cockpit komt gelopen.

...dat je in een Boeing 747 achterwaarts van de ladder naar het upperdeck valt en onder 2 Russen dom staan te kijken.

...dat je nietsvermoedend ff snel naakt op het terras loopt terwijl een bouwvakker op een steiger precies je terras op kijkt.


En zo nog vele! :')

Tancreda4

Berichten: 24055
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:17

Naar een vriendin rijden waar je vaker bent geweest... En pas als je volgens de tomtom er bijna bent maar je op een industriegebied rijdt???? Er pas achterkomen dat je niet naar Berg Ambacht maar naar Moordrecht bent gereden.... foutief in tomtom ingevoerd. 'We zijn wat later! We zijn verkeerd gereden uhm... in een andere stad.....'

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:32

Met mijn ex in de ochtend(12 uur) sexytime gehad, vervolgens naar de wc willen lopen(letterlijk naast de slaapkamer) en dan vol je schoonvader aankijken door de trap heen poedelnaakt.. Ik durfde even niet meer naar beneden. :') Achteraf heel hard om kunnen lachen.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:48

Na je bevalling een foto van je borsten naar je moeder sturen (stuwing dus hele grote/harde borsten) gelukkig wel met een BH aan.
Blijk je hem naar haar vriend gestuurd te hebben :oo
Hij kon er om lachen en mijn moeder ook, ik schaam me nog steeds.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:30

Als tiener voor het eerst thuisgebracht worden door je vriendje en bij de achterdeur nog even zoenen. De beste jongen zette een hand tegen de muur en wij zoenden lekker verder. Tot mijn vader aan de binnenkant van de deur stond te kloppen en roepen of hij aub zijn hand van de deurbel wilde halen...

Op een cattlestation smorgens bij het eerste licht op je paard stappen en compleet uit je spijkerbroek scheuren. Ongeveer 2 uur van de homestead vandaan, dus even een andere halen was er niet bij. Mijn halve achterwerk hing eruit, dus heel de dag opmerkingen gehad in het kader van: feeling cheeky today?!!

Zelfde station: stoer beweren dat je dat ene paard prima kan rijden. Niet wetende dat die draken snachts een zak haver onder het hek doorgetrokken hadden en opgegeten. Hij was wat fris zeg maar, dus ik werd compleet gelanceerd. De helicopter piloot gaf applaus en mijn collega’s aan de andere kant van de kudde koeien beweerden dat ze mij overal bovenuit zagen vliegen.

BarbaLala

Berichten: 9613
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:35

Dit topic is echt fantastisch. :')

Niet perse heel gênant maar wel echt kud;
Met ADE een volle blaas hebben en een dixi in duiken, pikkedonker, gelijk gaan zitten en vergeten dat je nog een panty aan hebt...én dat de klep op de bril zat zag ik niet. Echt heerlijk jezelf onderpissen en dan nog 1,5 uur naar huis moeten reizen |( :')

En in een ver verleden; Een voedselvergiftiging die plots kwam opzetten terwijl ik op mijn date zijn verjaardag was.
Zijn toilet was grenzend aan de woonkamer en die zat vol bezoek, dus kakken was geen optie; dat zou iedereen horen. Onwijs buikpijn en de hele avond met de billen bij elkaar gezeten. Toen ik naar huis ging als een gek gaan fietsen omdat ik zo nodig moest.
Halverwege MOEST ik echt stoppen maarja, wat doe je om 1 uur 's nachts? Aanbellen bij wildvreemde mensen? :n Ben op mijn tenen een pad op geslopen en op de hurken gegaan. Wat een opluchting maar ook wat een knetterscheten :') Kon nog net op tijd wegrennen toen de tuinlamp aansprong en het raam openging. Wat zullen die mensen wel niet gedacht hebben. :o

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:38

Barramundi schreef:
Als tiener voor het eerst thuisgebracht worden door je vriendje en bij de achterdeur nog even zoenen. De beste jongen zette een hand tegen de muur en wij zoenden lekker verder. Tot mijn vader aan de binnenkant van de deur stond te kloppen en roepen of hij aub zijn hand van de deurbel wilde halen...


_O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6673
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:38

Toen ik een jaar of 15 was (denk ik), was ik samen met mijn ouders en broertje op vakantie naar Spanje. Heerlijk aan de kust, dus hele dagen op het strand liggen en in de zee zwemmen. Het strand was hartstikke mooi, maar in zee werd het eigenlijk vrij snel diep. Er was dus best wel een steil stuk voordat je echt de zee uit kon komen. In principe geen probleem hoor, want dat ging iedere keer prima. Maar die ene dag, ging het toch allemaal net even iets minder charmant. We waren de zee in geweest om lekker in de golven te springen enzo, want de golven waren die dag best wel hoog. Nou, je raadt het al, terwijl ik de zee uit wil lopen, word ik natuurlijk ondersteboven geslagen door zo'n golf. Op zich is dat al wel redelijk gênant, maar ik heb er toen nog even een paar schepjes bovenop gedaan. Doordat het stuk richting het strand zo steil was, werd ik ook weer heel hard teruggezogen de zee in als het ware. Vervolgens werd ik met de eerst volgende golf weer als een soort walvis het strand op gesmeten om vervolgens weer helemaal meegezogen te worden. Ergens in die heisa is toen mijn bikinitopje natuurlijk ook nog even losgegaan, waardoor het hele strand kon meegenieten van mijn boezem. Ik heb letterlijk een aantal minuten als een soort zeehond met blote borsten liggen spartelen, voordat ik goed grip kreeg op de bodem en mezelf eindelijk uit de gevarenzone kon werpen :')

Mijn broertje vindt dit echt nog altijd het allergrappigste dat hij ooit heeft meegemaakt en hij kan er niet over vertellen zonder in z'n broek te plassen van het lachen :Y)

Sastaic

Berichten: 1201
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:52

Ik was weer eens te laat uit bed gegaan dus haren kammen had ik geen tijd meer voor. Maar dat doe ik in de trein wel even daar ken ik toch niemand. Ga ik recht tegenover een klasgenootje zitten die toevallig die dag het zelfde traject nam :')

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:57

Wel een keer in de kleuterklas met mijn poesensloffen gestaan.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:21

watchthesky schreef:
Granoek, you made my day _O-


Mijne ook _O-

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:23

Meest gênante moment was volgens mij 10 jaar geleden op de middelbare school. Had altijd heel veel moeite met het woord condoleren. Ik vergat het of maakte er een ander woord van. Raakte ook altijd van te voren in paniek over wat ik moest zeggen.

Toen de zoon van de docent was overleden zij ik toen gefeliciteerd. Kon door de grond zakken.

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:26

Nikass schreef:
watchthesky schreef:
Granoek, you made my day _O-


Mijne ook _O-

Ehhh blij dat ik van dienst kon zijn :+ Het ergste deel staat er niet eens bij maar dan kan ik niet openbaar zetten hahaha

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:27

Granoek schreef:
Nikass schreef:

Mijne ook _O-

Ehhh blij dat ik van dienst kon zijn :+ Het ergste deel staat er niet eens bij maar dan kan ik niet openbaar zetten hahaha

App me even :j *\o/*

Ik ben ook spontaan vrolijk door dit topic!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:34

Een van mijn eerste officiële banen was bij een reclamebureau in Amsterdam. Ik had best een hoge functie maar was nog erg jong dus ook het gevoel mij te moeten bewijzen naar al die ervaren grijze duiven. Ik stond in de lift naar beneden tegen de achterste wand aan, twee heren kwamen binnen en die keken mij al een beetje raar en verontwaardigd aan. Waardoor ik een nuffig knikje gaf (pff laat mij toch niet kennen?). Toen ik naar buiten liep was het toch een beetje koud vanachter. Had ik mijn rok achter in mijn panty gestopt na toiletbezoek. En die achterste wand van de lift, die was van spiegelglas :D

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:36

o ja heb er ook nog wel 2

1 was toen ik nog op school zat ging altijd met de fiets maar een keer had ik me enkele zwaar gekneusd en zat in het verband en liep met krukken dus hup met de bus dan maar zit ik in de bus had ik netjes een krant op de bank voor me gelegd zat op zo`n 4 zits stuk en hup pootje er op want naar beneden laten hangen deed zeer gaat die bus door een bus sluis tegen de stoeprand aan dus ik hup zo het gangpad in blijft me voet hangen achter de armleuning (was nog in die rode bussen in Utrecht) dus lag ik in het gangpad met me pootje omhoog

de tweede was met onze auto we hadden toen een Renault Clio (man zei altijd Renault kliko)en de voorruitenwissers waren op
toen had je dus nog Halfords en ik zei ik ga wel even nieuwe halen dus ik naar de Halfords
kom ik daar aan vraagt een medewerker kan ik u helpen dus ik zeg heel vlot ja ik zoek
ruitenwissers voor een Renault kliko uit 1997 heb nog nooit iemand zo raar zien kijken en ik had zo iets van oeps

Lumi

Berichten: 4439
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:48

Gisteren nog :')

Iemand liet me een gek filmpje zien, en als reactie sloeg ik mezelf per ongeluk een bloedneus. Midden in een openbare ruimte vol studenten.
Ik ben in tijden niet meer zo hard uitgelachen.