Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:59

Wat een heerlijk topic! Ik heb smakelijk gelachen om het bananenboot-verhaal. _/-\o_

Ik kom op de één of andere manier ook altijd in gênante situaties terecht. Zo ging ik een aantal jaar geleden naar Comedytrain, een stand-up comedian show. Voor de voorstelling ging ik nog even naar het toilet. Toen ik bij terugkomst weer naar mijn tafeltje liep, kreeg ik al rare blikken en werd er om me heen gegiecheld. Uiteindelijk kwam er een vrouw naar me toe die mij wees op de achterkant van mijn jurk, die doodleuk in mijn panty gestopt zat, waardoor de halve ruimte heeft kunnen genieten van mijn achterwerk. Ik was dus zelf de lach van de avond.. schaamde me rot! Inmiddels kan ik er zelf wel om lachen, maar dat heeft even geduurd!

Yanaa

Berichten: 485
Geregistreerd: 15-12-09
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:08

Ik weet mezelf iedere keer weer voor l*l te zetten :o

Vanmorgen nog.. collega belt of ik tijd had om naar een nieuwe klant te gaan. Ja hoor is geen probleem ik ga er wel heen.
Klant gedouched en ben haar aan het aankleden..
Tot ik de sokken aan wilde doen..

Ik: Goh, waar is die andere sok toch gebleven?
Klant: Welke andere sok?
Ik: Die voor uw linkervoet?
Klant: Maar meisje.. dan kan je lang zoeken, ik heb toch geen linkervoet meer.

Kon wel door de grond heen zakken. :evaw: Klant kon er gelukkig hard om lachen en vertelde dat dit soort dingen wel vaker voor gekomen waren al, maar kon mezelf wel een klap voor me kop verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:22

Ach Yanaa, ik had een zelfde soort blunder. Blinde meneer helpen met boodschappen doen. Waren aan het kijken voor een pak vla, maar hij wist niet welk merk hij altijd had. Vraag ik doodleuk "had u de bruine of de groene verpakking?" Gelukkig kon hij er zelf om lachen :')

Als ik een panty draag doe ik daar vaak een onderbroek overheen zodat de panty niet afzakt. Een keer liep ik nietsvermoedend door een winkel, maar kreeg wat rare blikken. Bleek dat de (knalroze) onderbroek die ik over mijn panty had afgezakt was en tussen mijn knieën hing. :') Door al die verhalen van rokjes in de onderbroek/panty check ik altijd tien keer of ik alles wel goed heb zitten voor ik de wc uit loop. Al vind ik het wel jammer dat mensen je gewoon de hele tijd voor gek laten lopen en beginnen te lachen, maar dat niemand je even aanspreekt dat je voor gek loopt. :')

Babootje

Berichten: 26418
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:25

Toen mijn moeder na een val van de fiets op de eerste hulp belandde en de behandelende jonge bebaarde en behaarde arts zich aan ons (mijn moeder, mij en mijn zus) voorstelde als Dolf.
Dat werd Dolfje weerwolfje en mijn zus en ik konden elkaar niet meer aankijken zonder vreselijk in de lach te schieten als hij binnenkwam. Je kon me wegdragen. Had het er benauwd van.

Babootje

Berichten: 26418
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:25

Ik zoek nog steeds de "like" knop hier :D :D

laura1987

Berichten: 7139
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:26

Babootje schreef:
Toen mijn moeder na een val van de fiets op de eerste hulp belandde en de behandelende jonge bebaarde en behaarde arts zich aan ons (mijn moeder, mij en mijn zus) voorstelde als Dolf.
Dat werd Dolfje weerwolfje en mijn zus en ik konden elkaar niet meer aankijken zonder vreselijk in de lach te schieten als hij binnenkwam. Je kon me wegdragen. Had het er benauwd van.


Ik ga al stuk van het lezen :D

Koper

Berichten: 30334
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:31

Het was bij biologie. Niet mijn favoriete vak, en vooral de praktijkopdrachten vond ik nooit zo heel leuk om te doen. Dus toen we aan een nieuw hoofdstuk gingen beginnen bladerde ik naar het eind om te zien of er veel practica in zaten. Verbaasd en blij riep ik door de klas dat er geen praktijkopdrachten waren?! Waarop een klasgenoot droog opmerkte: "Ehm Koper... dit is het hoofdstuk over voortplanting bij de mens..."

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:36

Heerlijk topic! :D
Ik heb er waarschijnlijk nog een heleboel meer, ik heb zo'n talent om mezelf vaak voor schut te zetten, maar ze schieten me niet meteen te binnen. :')

Deze woensdag ging ik een tweepersoonskamer van een patiënt binnen om de plateau van het middageten af te ruimen. De persoon lag te rusten in bed en ik zei 'Goedemiddag mevrouw, mag ik afruimen?' Was het een man en geen vrouw. :') De patiënt zelf had het hopelijk niet door, maar zijn buurman bekeek me maar raar. _O-

Ik was met twee schoolvriendinnen tijdens de middagpauze naar de Pizza Hut gegaan. Ik was net aan het drinken terwijl een van de twee iets grappig vertelde. Je kan het al raden, ik kon me niet inhouden en spuwde al het water op degene recht tegenover me. :o

Op de kermis in een heftige attractie geweest. Normaal heb ik daar geen last van, maar ik kwam er toch wat raar uit. Dat gevoel genegeerd en in de volgende attractie gegaan met enkele vriendinnen. Dat was iets met veel draaien. En ja hoor, ik begon echt misselijk te worden. :') De vriendin naast mij had meteen door dat het foute boel begon te worden en begon te schreeuwen om de attractie stil te zetten. Helaas duurde het te lang en had ik de boel al onder gekotst. _O-

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:37

Koper schreef:
Het was bij biologie. Niet mijn favoriete vak, en vooral de praktijkopdrachten vond ik nooit zo heel leuk om te doen. Dus toen we aan een nieuw hoofdstuk gingen beginnen bladerde ik naar het eind om te zien of er veel practica in zaten. Verbaasd en blij riep ik door de klas dat er geen praktijkopdrachten waren?! Waarop een klasgenoot droog opmerkte: "Ehm Koper... dit is het hoofdstuk over voortplanting bij de mens..."


Nou ik mocht anders doodleuk voor de klas voordoen hoe een comdoom om zo'n nep penis heen moest, want ik schoot keihard in de lach tijdens de uitleg. Toch een beetje praktijkoefening. :+

MarjanB

Berichten: 16545
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:55

Geniaal topic ga kapot van het lachen!

Dat moment dat je iets te oude dikke collega aan het zeuren is dat hij teveel geld heeft en je in alle onschuld roept oh ik wil je hobby wel worden hoor! Heb het daarna nog proberen te redden dat hij mijn hobby paardrijden wel mocht bekostigen maar dat hielp ook niet (ben dr heel lang mee gepest hihi)

Terwijl je collega's al pauze aan het houden zijn nog even wat dossiers in een kast doen en niet opletten dat je teveel lades open hebt... De kast omvalt, jij tussen de kast en bureau vast zit en elke keer als je hem dicht probeert te doen de lades uitschuiven waardoor je dus niet weg kan komen. Ze zijn er weken lang aan herinnerd omdat er een bakje suikerklontjes op de kast stond en die dus in de dossiers terecht zijn gekomen.

Bij dezelfde werkgever: Had raam even open gehad op de kantel stand en vond het wat koud dus ik raam dicht. Echt kwartier later dikke windstoot en vliegt het raam naar binnen open, alle planten van de vensterbank. Alle papieren van mn collega vliegen via de deur de gang op. Collega schrikt zich de pleuris en zie hem zo over zijn bureau springen en de deur dicht doen. _O- wist niet dat die man zo snel was haha

Gelukkig ben ik ondertussen wat minder onhandig geworden en zorg ik niet meer voor grote bedrijfsrisico's :')

Edit Ik heb voor een privéstal gewerkt, die man had nogal veel geld en wat paarden. Moest zn dochters mee nemen op buitenrit en die wilden door het ven rijden. Dus ik voorop, paard van dochter wilde niet. Dus even van paard gewisseld, zij met die van mij erdoor en ik die van haar er even in gestuurd. Sta ik daar in dat ven wil dat beest er niet meer uit, zweep lag aan de kant.. Tot overmaat van ramp gaat paard ook nog liggen, dus ik val midden in de modder, paard goor. Maar goed wij weer terug naar huis en gezegd van vertel dit maar niet aan jullie vader :') Komen we terug op stal, wie staat daar.. mijn baas met een grote Engelse klant van hem, ga dan maar eens uitleggen waarom zn dochter met een aan 1 kant smerig paard aan komt en ik zeiknat en zwart van de modder _O-
Laatst bijgewerkt door MarjanB op 03-05-19 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

sharonsemme

Berichten: 584
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:55

Whahahaha heerlijk topic! Geloof dat ik een boek kan vol schrijven met mijn acties. Maar die van vorig jaar vergeet ik nooit meer geloof ik!
Zo nodig moeten plassen dat ik besloot bij een bos achter de autodeur te gaan zitten. Daar een rondje gelopen met de hond en een vriendin toen we terug kwamen en we een kuchje in de bosjes hoorden.. Bleek er een leger oefening te zijn waarbij er 1 in camouflage kleding in de bosjes lag, nog geen 5 meter van de auto, en die dus smakelijk mij in m'n blote vleermuis heeft zien zitten. Uiteindelijk hebben we er om gehuild van het lachen, maar op dat moment kon ik wel door de grond zakken _O-

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:03

Yanaa schreef:
Ik weet mezelf iedere keer weer voor l*l te zetten :o

Vanmorgen nog.. collega belt of ik tijd had om naar een nieuwe klant te gaan. Ja hoor is geen probleem ik ga er wel heen.
Klant gedouched en ben haar aan het aankleden..
Tot ik de sokken aan wilde doen..

Ik: Goh, waar is die andere sok toch gebleven?
Klant: Welke andere sok?
Ik: Die voor uw linkervoet?
Klant: Maar meisje.. dan kan je lang zoeken, ik heb toch geen linkervoet meer.

Kon wel door de grond heen zakken. :evaw: Klant kon er gelukkig hard om lachen en vertelde dat dit soort dingen wel vaker voor gekomen waren al, maar kon mezelf wel een klap voor me kop verkopen.

Hahahahaha omg _O-

Zoiets heb ik ook wel vaker, als er blinde gasten zijn en die vertellen dan over hun leven oid en dan komt mijn stopwoordje 'Achhh kijk eens aan!"
Or..not..

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:07

xJitskee schreef:
Ach Yanaa, ik had een zelfde soort blunder. Blinde meneer helpen met boodschappen doen. Waren aan het kijken voor een pak vla, maar hij wist niet welk merk hij altijd had. Vraag ik doodleuk "had u de bruine of de groene verpakking?" Gelukkig kon hij er zelf om lachen :')

Als ik een panty draag doe ik daar vaak een onderbroek overheen zodat de panty niet afzakt. Een keer liep ik nietsvermoedend door een winkel, maar kreeg wat rare blikken. Bleek dat de (knalroze) onderbroek die ik over mijn panty had afgezakt was en tussen mijn knieën hing. :') Door al die verhalen van rokjes in de onderbroek/panty check ik altijd tien keer of ik alles wel goed heb zitten voor ik de wc uit loop. Al vind ik het wel jammer dat mensen je gewoon de hele tijd voor gek laten lopen en beginnen te lachen, maar dat niemand je even aanspreekt dat je voor gek loopt. :')


Nou ja, ik snap het wel. Kernwoord is gek/crazy. Can't argue with crazy.....


eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:09

- Op de middelbare school deed ik theater, en we moesten dansen. Tijdens die dans moesten we rond rennen met sokken en het was een gladde vloer. Voor de camera ben kei hard gevallen :=

- Dezelfde school, zelfde jaar, zelfde theater lessen. Ik moest op een muurtje springen, naast een vriend, en ik mistte het muurtje. Schoof er vol over heen en gelukkig was er een trapleuning die me tegen hield, anders was het nog vervelender af gelopen (twee meter naar beneden donderen op een trap).

- Op mijn MBO opleiding, daar kan ik écht een boek over vol schrijven. Zo was ik een keer voorbeeld tijdens de les voortplanting bij koeien en werd ik door de docent over een tafel getrokken en gedraaid. Ik was de kleinste van de klas en daardoor een geschikt kalf.

- Ook als we schapen moesten vangen en op hun kont moesten zetten, verdween ik er vaak onder. Klein en onhandig en dan een spartelend schaap :')

- Op het werk ben ik wel eens opgevangen door een bezoeker, anders had ik ook een paar tanden minder gehad denk ik :')

- Op stage ben ik twee keer in het water beland, waarvan ik er een keer uit wilde klimmen en er toen weer in viel (dus eigenlijk drie keer) _O-

Morganlefay

Berichten: 8707
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:32

Lang geleden. Ging met mijn vriendin zwemmen in de Lek en besloot vantevoren mijn bikini aan te doen. Om niet in mijn blote niks naar de voordeur te hoeven rennen, de voordeur open gezet. Dus de bel gaat en ik roep vrolijk "deur staat open dus kom binnen".
Alleen het was niet mijn vriendin maar een Jehova(en ook nog een jonkie).
De rest laat zich raden. Heb de Jehova's nooit meer gezien. }>

Morrie

Berichten: 22328
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:33

hete zomer, paardrijden in een t-shirt, niks eronder..... westernzadel..... je voelt hem al aankomen natuurlijk.... ik stap elegant af , denk ik.... publiek bestaat uit 3 boeren op leeftijd op een bankje bij de boerderij waar mijn paard stond..... en ... jawel hoor, ik blijf met het t-shirt aan de knop van het zadel hangen en bungel met mijn blote t**ten boven de grond. Van die boeren was geen hulp meer te verwachten, die lagen dubbel van het lachen. Ben uiteindelijk ontzet door de boerin.
Dit is bijna 20 jaar gelden gebeurd en ik moet het nog horen in het dorp....... -O-

Verder ben ik superonhandig en heb zoveel blunders begaan dat ik ze niet eens meer weet.......ik ben een wandelende blunder eigenlijk

Arethe
Berichten: 2562
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:45

Morrie schreef:
hete zomer, paardrijden in een t-shirt, niks eronder..... westernzadel..... je voelt hem al aankomen natuurlijk.... ik stap elegant af , denk ik.... publiek bestaat uit 3 boeren op leeftijd op een bankje bij de boerderij waar mijn paard stond..... en ... jawel hoor, ik blijf met het t-shirt aan de knop van het zadel hangen en bungel met mijn blote t**ten boven de grond. Van die boeren was geen hulp meer te verwachten, die lagen dubbel van het lachen. Ben uiteindelijk ontzet door de boerin.
Dit is bijna 20 jaar gelden gebeurd en ik moet het nog horen in het dorp....... -O-

Verder ben ik superonhandig en heb zoveel blunders begaan dat ik ze niet eens meer weet.......ik ben een wandelende blunder eigenlijk


Dit heb ik ook eens gehad met een vest terwijl een vriendin en ik aan het rijden waren. Piesten beiden bijna in onze broek van het lachen. En duurde echt wel lang voor ze in staat was om me te helpen :')

Morrie

Berichten: 22328
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:49

Arethe schreef:
Morrie schreef:
hete zomer, paardrijden in een t-shirt, niks eronder..... westernzadel..... je voelt hem al aankomen natuurlijk.... ik stap elegant af , denk ik.... publiek bestaat uit 3 boeren op leeftijd op een bankje bij de boerderij waar mijn paard stond..... en ... jawel hoor, ik blijf met het t-shirt aan de knop van het zadel hangen en bungel met mijn blote t**ten boven de grond. Van die boeren was geen hulp meer te verwachten, die lagen dubbel van het lachen. Ben uiteindelijk ontzet door de boerin.
Dit is bijna 20 jaar gelden gebeurd en ik moet het nog horen in het dorp....... -O-

Verder ben ik superonhandig en heb zoveel blunders begaan dat ik ze niet eens meer weet.......ik ben een wandelende blunder eigenlijk


Dit heb ik ook eens gehad met een vest terwijl een vriendin en ik aan het rijden waren. Piesten beiden bijna in onze broek van het lachen. En duurde echt wel lang voor ze in staat was om me te helpen :')

haha in mijn geval piesten die boeren in hun broek geloof ik :D :+

Niqui

Berichten: 2187
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:06

Een paar jaar geleden fietste ik op een zonnige dag achter mijn dochter (op haar pony) aan naar de ponyclub. Het laatste stukje gingen we over een smal fietspad met aan de rechterzijde een sloot met een steile oever. De zon scheen op de pony en ik weet nog dat ik bewonderend dacht: "Wat glanst ze prachtig zeg!" Op dat moment fietste ik te wat veel naar rechts, verloor mijn evenwicht en reed zo de sloot in. Ik kwam bedekt onder het groene kroos weer naar boven. Mijn dochter lag helemaal in een deuk en ik moest naar huis om te douchen. Toen ik op de ponyclub aankwam had iedereen het al gehoord natuurlijk. Ze vonden het hilarisch. Nu kan ik er ook om lachen, maar op dat moment vond ik het wat minder hilarisch..

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:13

Heerlijk topic :')

- eerste werkdag op stal voor vakantie werk was goud waard. Ik was vergeten mijn sport bh aan te doen en had een gewone bh aan. Heb een 2 uur durende rit tijdens de galop en draf aan arm onder mijn borsten gehad omdat die anders te veel pijn deden door het wiebelen.
Vervolgens moest ik later die dag een paard uit de paddock halen. Dat ging allemaal goed tot ik het draad los maakte om met paard de paddock uit te lopen. Paard schrok van het wapperende lint en deed een stap opzij waardoor ze mij *hop* haar waterbak in duwde....daar zat ik dan met mn kont in een volle speciekuip met het draad in het ene hand en paard in het andere :+

- mijn tweede jaar als student was er het lustrum van mijn dispuut. Dus mooi jurkje aangetrokken. Na een aantal biertjes gaat alles niet zo soepel meer. Kom ik van de wc weer de grote zaal ingelopen met blijkbaar mn halve jurk aan de achterkant nog in mn panty gepropt. Gelukkig kwamen er heel snel dames van mijn dispuut aangesneld om mij van deze gênante situatie af te helpen :')

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:14

Mijn tante had bedacht dat alle vrouwen in de familie als uitje naar de huishoudbeurs gingen. Hartstikke stom natuurlijk. Maar goed wel meegegaan om het een keer mee te maken en als gezellige familiedag.

We stonden bij een kraampje en ik wilde tegen de muur leunen. Alleen was het geen muur bleek, maar een losse wand. De hele muur en al het promotie materiaal wat erin stond (potten en dozen) viel samen met mij om.
Het was een dikke knal en over al rommel.

De verkoper was hartstikke boos en begon direct te roepen dat ik het op moest ruimen. Maar mijn schrik reactie was lachen. Dus de verkoper werd alleen maar bozer. Het was nogal een komische situatie. Niets kapot gelukkig, maar wel heel hard om gelachen. :+

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:19

Ik heb me al enorm vermaakt met dit topic.

Zelf bestaat mijn bestaan uit een rits van gênante momenten..

Greep uit de pot....

Toen ik nog borstvoeding gaf.. de deur open doen voor een pakket met nog 1 tiet uit mijn shirt. Bezorger wees me er netjes op :o

Toen manlief en ik op huwelijksreis in de zee aan het vozen waren.. en er een heel duik klasje naar boven kwam. Omg. Ik schaamde me diep.

En vorige week nog.. Ik liep door het restaurant op mijn werk en probeerde te lezen wat er op een doos stond die geleverd werd ( natuurlijk wel doorlopen) en vol tegen een betonnen pilaar knalde..
Was lunch.. dus gelukkig niet druk :oo

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:24

Leedvermaak dit _O- _O-

Vorige week gaan varen in een stad, en in de binnenstad ligt een woonboot van een eetgelegenheid wat de gracht best smal maakt op dat punt. Komt er ineens een sloep aan en ik heb geen flauw idee wat te doen met de boot, dus eerst varen we tegen de sloep aan om vervolgens tegen de boot van het eethuis op te varen, oops. AL. DIE. GEZICHTEN.

En in de McDonalds een milkshake van je dienblad op de grond laten vallen en er zelfs spetters op het plafond zitten...

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:32

wat een geweldige inzendingen :') Ik kon laatst ook wel door de grond zakken...

Moeder wilde een foto zien van de nieuwe date waar ik nu een tijdje mee bezig was, ik was me ervan onbewust dat je dan ook de eerste 6 laatstgestuurde media kunt zien. En bleek daar nou net 'n slang tussen te staan |o

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:49

Omg lonni.. Ik denk dat jij de hoofdprijs wint.. een dickpick naar je moeder sturen _O- _O-