Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 14:26

Een vriendin van mij vroeg wat ik vond van een huisnummer met daarbij een foto van haar zus en haar vriend, voor hun nieuwe huis. Ik snapte niet helemaal wat ze bedoelde, dus liet ze ook nog een foto er van zien. Het was echt een plaat met het huisnummer en een foto van die twee er naast. Ik heb keihard gelachen en gezegd: 'dat wíl je toch niet? Je eigen hoofd bij de voordeur? Wie heeft ze dat cadeau gedaan?' Bleek dus dat ze het zelf had gegeven.
Ik schaamde me ergens wel dat ik het keihard heb staan uitlachen, maar blijkbaar wilde haar zus het ook niet, want die heeft het in haar huis gehangen en niet naast de voordeur. Dat was ook de reden dat ze mijn mening wilde :')

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:51

Ik heb geloof ik in mijn leven niet zo veel beschamende momenten gehad. Als ik het zo lees in dit topic scheelt het al heel veel dat ik niet echt aan vluggertjes deed, nauwelijks rokken droeg en een badpak had ipv bikini _O-

Als kind, daarentegen, oei, ik moet zo beschamend voor mijn ouders zijn geweest :')

We waren naar de dierentuin geweest en hadden van alles gezien... giraffen, leeuwen, aapjes... de week erna zaten we op de fiets; ik voorop bij papa, en er kwam een donker getinte man langsgefietst.
Ik stak mijn vinger uit en tetterde keihard: "APIE!"

Mijn vader kwam met dat verhaal thuis, en het is nogal een grapjurk dus mijn moeder geloofde er niks van. Tot ik, later die week, hetzelfde grapje in de supermarkt nog eens herhaalde *D

Ook heb ik een keer heel hard geroepen, wederom in de supermarkt: "Wacht maar even hoor, papa, je kunt er toch niet langs, die meneer heeft ZUUUUUUUULKE dikke billen!!!" Inclusief extra nadruk op die "zulke", inderdaad :')

En, nogmaals in de supermarkt, in de rij voor de kassa: "Meneer, heeft u een biemel? Mijn papa heeft een biemel. Heeft u ook een biemel?" :7

ikkedus
Berichten: 3299
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:20

Zo heb ik ooit, als peutertje, in de supermarkt heel hard: JEZUS!!!! geroepen.
En mijn moeder probeerde me de mond te snoeren, want iedereen keek.
Ik liet me mooi niet tegen houden en riep weer: ja maar mama JEZUSSSSSSS!
Toen zag ze het kerststalletje met baby Jezus staan. :D

Anna79

Berichten: 3381
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 22:24

Hihihi, hilarisch topic _/-\o_

Eentje van mijn man. Die zei eens in een romantische setting tegen mij: wat ben je vet! Ik had mij ingesmeerd met een blijkbaar vettige bodylotion. Hij moet het nog regelmatig horen. :D

Ik, bij het uitzwaaien van een vriendin, wiens kat net doodgereden was. ' Voorzichtig rijden hè, mijn katten lopen in de straat'. Oh my: ik heb zo'n talent om zulke dingen totaal zonder nadenken op het verkeerde moment te zeggen, schaam, schaam...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 22:28

Och, niet mijn blunder maar voelde me er niet minder gegeneerd door, mijn ex (waar in bed nooit echt een goeie match mee is geweest) kwam toen ik al half lag te slapen naakt tegen me aanliggen met de mededeling 'I'm drooling on your leg' en nee, de 'drool' kwam niet uit zijn mond.... -O-

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 22:30

Dat je als tiener een broek van je zus aan hebt, die je uit haar kast hebt gestolen, omdat je die zo mooi vond (met wijde pijpen, wat toen in was), maar hij eigenlijk te groot is en op het schoolplein iets afzakt, je op je broekspijp gaat staan waardoor hij helemaal afzakt, jij eroverheen struikelt en in de plantenbak valt, met dus je broek op je knietjes en je kont met roze onderbroekje in de lucht... En dan ben je 12 en voor de rest van je middelbare schooltijd het onderbroekmeisje

Of dat je in de zomer in je korte broek op je verzorgpaard zit in de wei, zonder zadel, en dat je vriendin je zo aan het lachen maakt dat je over je verzorgpaard heen piest :'). Arm dier. Urine druppelde er aan de zijkanten vanaf. Vriendin helemaal in een deuk. Ik schaamde me dood. Gewoon over een paard heen geplast :+

En dat was niet de enige keer dat ik dat ooit gedaan heb.

Paard ging er vandoor in het bos. Recht op een drukke 80km weg af. Ik dacht dat we eraan zouden gaan, maar wonder boven wonder kreeg ik haar tot stilstand door haar in een dikke plas modder te sturen. Ik spring er vanaf en kom erachter dat ik van angst in mijn broek had geplast. Dan moet je met natte broek helemaal terug, op stal het zadel boenen en om een handdoek vragen voor in de auto om op te zitten

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:42

Danielleeee_ schreef:
Ik was een keer skiën in zo'n skihal in Duitsland. Nou, als er iets is wat ik niet kan, is het skiën :')
Het naar beneden gaan ging wel, alleen de bochtjes maken ging niet. Ik ben in volle vaart naar beneden gevlogen en uiteindelijk keihard tegen een muur aan geskied. Ik vloog half over de kop, verloor mijn skies en lag daar echt versuft op de grond. :') Gelukkig kwam er een vriendelijke Duitse man me helpen.

En nog erger die dag: je hebt zo'n soort lopende band/roltrap terug omhoog zodra je beneden bent aangekomen. Nou is dat best wel steil en was er niks om je aan vast te houden. Ik ga daar dus op staan met mijn skies en op het moment dat die lopende band gaat lopen en ik dus omhoog wordt gesleept, val ik naar achter met mijn voeten in de lucht. Die band stopte en iedereen keek me lachend aan en iedereen moest wachten tot ik weer overeind was voordat die band weer verder kon gaan. Alleen ik kon niet overeind komen met die skies aan mijn voeten en ik kreeg ze er ook niet vanaf. Dus het heeft even geduurd voordat ik overeind was :')

Ik heb sindsdien nooit meer geskied :+


Ik krijg flashbacks door jou.

Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer :o. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog _O-

Daarna hoefde ik nooit meer verplicht te skiën van school :Y).

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:45

Afgelopen week had ik autorijles, en we reden langs het huis waar mijn instructeur als 10 jarige had gewoond. Toen zei ik: 'Oh, dat is dan wel al een tijd geleden.' Toen ik het zei realiseerde ik me pas dat dat misschien niet zo aardig was :')

Danielleeee_
Berichten: 3179
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 11:45

Chiren schreef:
Danielleeee_ schreef:
Ik was een keer skiën in zo'n skihal in Duitsland. Nou, als er iets is wat ik niet kan, is het skiën :')
Het naar beneden gaan ging wel, alleen de bochtjes maken ging niet. Ik ben in volle vaart naar beneden gevlogen en uiteindelijk keihard tegen een muur aan geskied. Ik vloog half over de kop, verloor mijn skies en lag daar echt versuft op de grond. :') Gelukkig kwam er een vriendelijke Duitse man me helpen.

En nog erger die dag: je hebt zo'n soort lopende band/roltrap terug omhoog zodra je beneden bent aangekomen. Nou is dat best wel steil en was er niks om je aan vast te houden. Ik ga daar dus op staan met mijn skies en op het moment dat die lopende band gaat lopen en ik dus omhoog wordt gesleept, val ik naar achter met mijn voeten in de lucht. Die band stopte en iedereen keek me lachend aan en iedereen moest wachten tot ik weer overeind was voordat die band weer verder kon gaan. Alleen ik kon niet overeind komen met die skies aan mijn voeten en ik kreeg ze er ook niet vanaf. Dus het heeft even geduurd voordat ik overeind was :')

Ik heb sindsdien nooit meer geskied :+


Ik krijg flashbacks door jou.

Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer :o. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog _O-

Daarna hoefde ik nooit meer verplicht te skiën van school :Y).

Hahahahaha ik ga echt stuk _O-

Athelas

Berichten: 1981
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 12:09

Ahh skieën is leuk, en goed voor genante momenten. :Y)
Wij gingen ook me school skieën, had het al 2x eerder gedaan met m'n ouders dus ik kan een beetje met skies overweg. Maar waar ik niet mee overweg kan zijn die sleepliftjes die je onder je kont moet douwen en er dan op gaan zitten, zeker als het een dubbele is waar je met z'n tweeën op moet zitten.
Ik ben er 3x achterelkaar vanaf gevallen, waarvan de eerste keer ergens halverwege de reis om hoog. Waarbij ik nog probeerde om dat ding vast te houden en zo een paar seconden over mijn buik door dat ding omhoog gesleept werd. De tweede keer vielen we er na 3 meter af, maar we moesten weer achteraan de rij aansluiten. Helaas moet je minsten een bepaalde tijd wachtten voordat je ski-pas weer opnieuw bij hetzelfde poortje mag inscannen. Dus duurde het nog langer. De derde keer viel ik er na één meter af.
Dat resulteerde in dat de groep boven op de piste meer dan een half uur op ons moest wachtten. Een meisje viel zelfs in slaap tijdens het wachtten. :')
Maar één voordeel, ik zat in de "licht gevorderde groep" en iemand uit de "Expert groep" was 5x uit zo'n ding gevallen dus ik werd net niet genomineerd voor muts van de dag. :))

Tweede genante moment tijdens het skiën. Mijn eerste keer zwarte piste. Bij het eerste steile stuk viel ik, alleen het was zo stijl dat ik niet meer kon stoppen dus ik bleef maar (terwijl ik, in een gekrenkte positie met skies die alle kanten op staken, op mijn buik lag) naar beneden glijden. Ik kon echt niet stoppen. Een docent zag dat, alleen hij kon me niet helpen omdat ik nog aan het glijden was, dus hij skiede heel droog de hele tijd achter me aan tot ik tot stilstand gekomen was. Even later kwam ik bij het tweede stijle stukje en herhaalde de situatie zich een tweede keer. :D Ik heb de halve piste op mijn buik afgelegd....meer gegleden dan geskied. Maar het was echt te stijl om te stoppen met glijden, zeker omdat ik met wat vaart uitglee. En die arme docent weer hulpeloos achter mij aan. :')

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 12:36

Oh wat een topic :') _O-

Mijn meest memorabele moment is alweer een tijdje geleden. Ik had de paarden toen nog op een andere stal staan, en daar was geen wc. Meestal zocht ik een rustig plekje uit als ik moest plassen, maar het was die dag druk op stal dus ik kon niet echt lekker gaan :+ Paard gezadeld, met samen geknepen onderkantje opgestapt en paard richting bos gestuurd. Want in het bos zijn bosjes en bomen en daar kon ik dan mooi alsnog rustig m'n ding doen. Dacht ik. Helaas redde ik het bos niet, waardoor ik afgestapt ben op het pad tussen de weilanden, bij het énige bosje in de verre omgeving. Paard op het pad geparkeerd, mezelf in de bosjes en... die opluchting *\o/* .... was van korte duur, want ik had m'n broek nog niet naar beneden of ik hoorde een paard aankomen. Maar ik kon écht niet meer stoppen want ik moest zó nodig := Dus ik zat daar, in het bosje met broek op mijn knieën, paard dwars over het ruiterpad en lichtelijk in paniek want ja, wat doe je dan? Gelukkig was het een begripvolle mederuiter die naar me toe brulde dat ik rustig m'n ding moest doen, zij zou wel even wachten. Ze heeft er ook wel even gestaan :') Uiteindelijk hebben we gezellig samen verder gereden maar het moment dat ik daar net zat en je hoort *kataklopkataklop* :oo _O- _O-

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:39

Oh ja, toen ik een jaar of 10 was, schrok mijn pony een keer heel erg in de les en begon heel erg te bokken. Nou toen piste ik Dus ook in mijn broek, maar ik wilde het echt niet laten merken want ik schaamde me echt dood. Dus ik ben gewoon doorgereden, en uiteindelijk viel het op zich wel mee. Broek was nat, zadel een heel klein beetje, maar was een oud zadel dus ik dacht valt wel mee. Ik heb nog wel een tijdje met een natte broek op stal rondgelopen omdat ik mijn pony nog moest afzadelen en terugzetten. Heb er nooit meer wat over gehoord, geen idee of iemand het heeft gemerkt

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:49

Skiën is altijd goed voor hilarische acties.
Ik ski dus al van jongs af aan en kan het op zich ook wel goed :o
In m’n studententijd met school op skireis geweest, veel gedronken/weinig geslapen.
Eenmaal uit de stoeltjeslift gevallen :') bij het instappen scheef gaan zitten en niet helemaal het evenwicht kunnen bewaren en een paar meter verder eruit gevallen :+

En een keer gewoon een pad gevolgd, meest simpele piste, opeens hielden m’n benen het niet meer en vloog ik zo over de rand het ravijn in :+ moest weer helemaal naar boven klimmen :=

Danielleeee_
Berichten: 3179
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:09

verootjoo schreef:
Skiën is altijd goed voor hilarische acties.
Ik ski dus al van jongs af aan en kan het op zich ook wel goed :o
In m’n studententijd met school op skireis geweest, veel gedronken/weinig geslapen.
Eenmaal uit de stoeltjeslift gevallen :') bij het instappen scheef gaan zitten en niet helemaal het evenwicht kunnen bewaren en een paar meter verder eruit gevallen :+

En een keer gewoon een pad gevolgd, meest simpele piste, opeens hielden m’n benen het niet meer en vloog ik zo over de rand het ravijn in :+ moest weer helemaal naar boven klimmen :=

Whahaha dit zie ik al helemaal voor me _O- Hopelijk was het wel minder heftig dan het klinkt :')

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:16

Oh ik kan hier ook over meepraten :D

Mijn vader en ik zouden eens Chinees eten halen. We hebben daarvoor twee mogelijkheden; restaurant A en restaurant B. We waren in die tijd vooral vaste klant bij restaurant B. M'n moeder dus bestellen, en wij even later met z'n tweetjes in de auto naar het restaurant B toe. Daar netjes onze naam genoemd en een tas vol eten meegekregen. Komen we terug thuis, blijkt er iets heel anders in de tas te zitten dan wat de bedoeling was... Je raadt het al: mams had bij restaurant A besteld :o

En dan is er nog die keer dat ik samen met m'n vriend naar de bioscoop wilde. Hij kwam iets aan de late kant bij mij en toen we eenmaal de bioscoop binnenliepen was het al helemaal laat. Toen moest hij nog naar de wc en ik - met mijn hekel aan te laat komen - keek 'm woest aan van 'had je dat niet eerder kunnen bedenken' :roll: :Y) Enfin, hij snel naar de wc en daarna dan eindelijk de zaal in. Was het daar al donker en de film was ook al begonnen... Met veel pijn en moeite over verschillende mensen naar de stoelen geklommen en toen bleek het dus niet de goede zaal te zijn :')

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:17

Ohja skiën is ook een leuke :+

Op school gingen we 2 dagen skiën. Voordat we weg gingen had ik ook wat geoefend, gelukkig hadden we daar ook les.
Ik kom boven bij de piste aan. We beginnen en doen de skies aan. Helaas had ik niet gemerkt dat de piste schuin stond en gleed zo de berm in vol met modder. Met een rood hoofd en onder gelach van mijn klasgenoten opgestaan, wordt ik nog een keer onderuit gehaald door een jongen die ook niet door had dat de piste schuin liep :o
Liet ik nou ook een witte broek skie broek aan hebben en een wit/roze jas. Alles zat onder bruine vlekken. Denk dat heel wat mensen daar mij hadden uitgelachen die 2 dagen..

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:02

Oh de bioscoop...

Hele volle zaal en ik had een zak gele m&m's. Helaas kreeg ik dat zakje niet open. Na een hoop, gepast, geweld scheurde heel die zak open en rolde zo'n beetje de hele inhoud van de zak door de bioscoopzaal, want uiteraard zat ik ergens achteraan -O-

Ik moet zeker weten nog veel meer gênante verhalen hebben, want ik ben echt een kluns, maar heb het meeste verdrongen denk ik }:0

Autumnn

Berichten: 8060
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:08

... dat moment dat je een grote boodschap doet op het werk (normaal nooit maar als je moet....) en je de deur vergeet dicht te doen en je collega binnen loopt. Ik werkte er net een paar weken :D

Vriend kocht kaartjes voor de film. Wij lekker zitten, film begint. Komt er een ander stel aan die beweert daar ook te zitten (zaal vol en wij hadden loveseats), kaartjes erbij gepakt en inderdaad, we zaten daar allebei, allebei juiste film. Snapte er niks van. Discussie werd ietwat heftiger want de film was al begonnen. Die mensen hadden maar een medewerker opgeroepen. Bleek dat mijn vriend kaartjes voor de volgende dag had gekocht :Y)
Oeps...... wij mochten blijven zitten en die andere mensen namen (gelukkig!) genoegen met "normale" stoelen. Ik schaamde me flink!

Lumi

Berichten: 4440
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:40

Ohja de bioscoop...

Ik was daar met vriendinnen, en ik had de bak met popcorn op schoot. Toen ik snel wilde opstaan omdat er iemand langs me heen wilde verloor ik echter mijn evenwicht, en kieperde ik zo de halve bak popcorn in de nek van degene voor mij.

Cerosa

Berichten: 772
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:06

Druif_01 schreef:
Oh de bioscoop...

Hele volle zaal en ik had een zak gele m&m's. Helaas kreeg ik dat zakje niet open. Na een hoop, gepast, geweld scheurde heel die zak open en rolde zo'n beetje de hele inhoud van de zak door de bioscoopzaal, want uiteraard zat ik ergens achteraan -O-

Ik moet zeker weten nog veel meer gênante verhalen hebben, want ik ben echt een kluns, maar heb het meeste verdrongen denk ik }:0


Oei, die ken ik! Uitgerekend tijdens een van de stilste stukken in de hele film..

Om in de bioscoop sfeer te blijven. Ik heb een geruime tijd bij een bioscoop gewerkt. Tijdens een lange dienst kaartjes verkopen, vroeg ik vol-automatisch aan een meneer ' Waar wilt u zitten? Op de bovenste rij zijn er nog wat mooie plekken vrij zie ik!'.
Waarop meneer antwoord: ' En hoe denk je dat ik de trap op kom?'
Meneer zat in een rolstoel..Oeps :7 Gelukkig kon hij er zelf wel om lachen..

Tiggs

Berichten: 7529
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:55

Chiren schreef:
Ik krijg flashbacks door jou.

Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer :o. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog _O-

Daarna hoefde ik nooit meer verplicht te skiën van school :Y).


Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
De gymleraar kwam een beetje boos de zaal weer in en vroeg welke boerenpummel dat had gedaan.

Toen ik zei dat ik dat was, merkte hij op: 'oh, maar dat heb je dan niet expres gedaan, want jij kunt niet mikken.'

En bedankt he :')

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:14

Tiggs schreef:
Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
De gymleraar kwam een beetje boos de zaal weer in en vroeg welke boerenpummel dat had gedaan.

Toen ik zei dat ik dat was, merkte hij op: 'oh, maar dat heb je dan niet expres gedaan, want jij kunt niet mikken.'

En bedankt he :')


Zo heb ik ooit in een fiks potje kegelroof twee jongens tegen een muur aan laten lopen :Y)
Moest wel gehecht worden, maar hij vond het wel cool, want Harry Potter had er ook zo'n litteken :')

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:55

Tiggs schreef:
Chiren schreef:
Ik krijg flashbacks door jou.

Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer :o. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog _O-

Daarna hoefde ik nooit meer verplicht te skiën van school :Y).


Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
De gymleraar kwam een beetje boos de zaal weer in en vroeg welke boerenpummel dat had gedaan.

Toen ik zei dat ik dat was, merkte hij op: 'oh, maar dat heb je dan niet expres gedaan, want jij kunt niet mikken.'

En bedankt he :')


_O- Vind ik leuk

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 19:09

Tiggs schreef:
Chiren schreef:
Ik krijg flashbacks door jou.

Ik kan dus ook niet skiën maar op de middelbare school was skiën in Bottrop een verplicht uitje voor ons. In het 3e jaar heb ik mijzelf een gebroken knie bezorgd, een klasgenoot een hersenschudding en twee onbekenden botbreuken. In één keer :o. Mijn 'rem' was stuk en ik heb toen 3 mensen overskied voor ik zelf tegen een muur vloog _O-

Daarna hoefde ik nooit meer verplicht te skiën van school :Y).


Met gym schopte ik eens een voetbal heel hard tegen iemands hoofd aan (per ongeluk natuurlijk), die vervolgens duizelig op de grond ging zitten.
De gymleraar kwam een beetje boos de zaal weer in en vroeg welke boerenpummel dat had gedaan.

Toen ik zei dat ik dat was, merkte hij op: 'oh, maar dat heb je dan niet expres gedaan, want jij kunt niet mikken.'

En bedankt he :')


Over leraren gesproken, had eens een tentamen maar door verhuizing mijn rekenmachine kwijt geraakt. Recentelijk waren ook alle wachtwoorden op de computers op school gereset en ik wist die van mij niet meer uit mijn hoofd (iets met in een schrift schrijven en die ook kwijt zijn).

Dus ik vraag aan mijn leraar van joh, zo en zo, kan je me toevallig even aan het wachtwoord helpen en een rekenmachine.

Ik zal niet claimen dat ik een voorbeeldige leerling was, maar ik volgde wel altijd netjes de lessen en los van af en toe een geintje was ik ook altijd goed bij met mijn huiswerk en wist altijd hoe of wat tijdens de lessen.

Komt de leraar terug, vriendinnetje zat naast me, leraar buigt heel dicht naar me toe, geeft me mijn gegevens en de rekenmachine en fluistert net iets te hard in mijn oor 'ik krijg NACHTMERRIES' van je!

Naja jullie raden het al, vriendinnetje lag in een scheur van het lachen en ik was compleet overdondert door de mededeling en had echt geen flauw idee waar die opmerking ineens vandaan kwam :'). Needless to say... Er kwam niet veel terecht van dat tentamen :')

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:54

Ik heb genoten van jullie verhalen :')

Ik heb ooit als stagaire basisschooljuf bij een schoolreisje bij het arriveren weer op school ( en al die kindertjes onder de stoelen lagen in de bus) een sprongetje gemaakt van een verhoging van de dubbeldekker. Die hebben een laag plafond dus ik ging gestrekt tussen alle kinderen en begon het weekeind met een hersenschudding.

Nog een: in een indoorparadijs zat mijn zoontje vast in een klimtoestel. Die zijn gemaakt van stalen balken met een foamlaagje eromheen. Ik sprong naar boven en eindigde opnieuw met een hersenschudding :=

Ook genant van andere orde: avond vierdaagse komt voorbij gestiefeld net als mijn hond besluit een eigen route te nemen en de hele stoet afsnuffelt op zoek naar eten of zo. Ik maar roepen maar hoe braaf ze meestal was, dit werd een walk of shame van minstens een kwartier. :oo toen ze iedereen gepasseerd was ging ze braaf aan de voet zitten.

Mijn paard heeft ooit bij een voorbijkomende fietser haar bosje bloemen uit de fietstas gejat. Hoe ze het deed weet ik nog niet maar in een vloeiende beweging griste ze het boeketje en begon er smakelijk uit te vreten. Ik roepen: " Mevrouw, mijn paard heeft Uw bloemen." :') ik heb haar maar terug betaalt maar de verbazing was groot en de tevredenheid bij het paard ook.