Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 20:50

Schiet me ineens te binnen dat er ooit eens een bokker was die een foto van haar paard wilde plaatsen, maar die per ongeluk een foto van zichzelf plaatste, naakt, ondersteboven tegen een muur aan, benen wijd en met een roos in dr doos XD. Heel bokt merkte het op, behalve zij. Tegen de tijd dat zij ingelicht was kon ze de foto niet meer verwijderen en en was het wachten op een modje om dat voor haar te doen :')

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:54

Xyris schreef:
Schiet me ineens te binnen dat er ooit eens een bokker was die een foto van haar paard wilde plaatsen, maar die per ongeluk een foto van zichzelf plaatste, naakt, ondersteboven tegen een muur aan, benen wijd en met een roos in dr doos XD. Heel bokt merkte het op, behalve zij. Tegen de tijd dat zij ingelicht was kon ze de foto niet meer verwijderen en en was het wachten op een modje om dat voor haar te doen :')


Nee. Echt? Y;( := :oo

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:54

Xyris schreef:
Schiet me ineens te binnen dat er ooit eens een bokker was die een foto van haar paard wilde plaatsen, maar die per ongeluk een foto van zichzelf plaatste, naakt, ondersteboven tegen een muur aan, benen wijd en met een roos in dr doos XD. Heel bokt merkte het op, behalve zij. Tegen de tijd dat zij ingelicht was kon ze de foto niet meer verwijderen en en was het wachten op een modje om dat voor haar te doen :')

Omg :o. Hoe kan dat nou?


Ik had er ook zo een vandaag. Samen met collega even op kantoor zitten bijkletsen IPV in de winkel staan. We hadden het over tantra. En we waren vergeten de deur dicht te doen dus iedereen die pasta wou kopen heeft ons gesprek kunnen horen :').

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:48

Hahaha dat heb ik dan toch gemist! Wel een tijdje geleden een selfie gezien van een bokker, waar je op de achtergrond haar vent onder de douche zag staan :')

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:56

Wat een verhalen! Ik kom niet meer bij _O-

The_Cat

Berichten: 7290
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:05

Summerdreams schreef:
Hahaha dat heb ik dan toch gemist! Wel een tijdje geleden een selfie gezien van een bokker, waar je op de achtergrond haar vent onder de douche zag staan :')


Oh god :') arme man hahaha

Benoite

Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:36

Ik ging net mijn nichtje van 11 ophalen bij haar om een nachtje te slapen bij mij thuis.. Of ik voortaan wel mijn vibrator wilde verstoppen want die had ze zien liggen op mijn bed... :\. En dan daarna niet uitgekletst raken over waarom k een vibrator wilde hebben ipv een vriendje?

Ik heb haar beloofd dat ze een vibrator krijg van mij zodra ze opzichzelf woont! ~~}>

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 02:34

Voor de mensen op pagina 18 en 19 over mijn verhaal.
Ik ga stuk om jullie reacties, dat maakt het nog gênanter xD
Ja ik had eerder een mail gehad van hun.
Maar ik had de mail gewoon echt mega snel gelezen. En las het gewoon helemaal verkeerd. Er stond on the job.

Noworries ik heb geen seksbaan en zoek zeker niet zo'n baan ging geheel automatisch dat ik dat typte ik had echt geen flauw benul... This dat ze zelf zeiden van dat is niet de bedoeling anders had ik het niet opgemerkt die fout..

Ik ben netjes opgevoed hoor.. O:)

Voor de mensen die het niet mee gekregen hebben aangezien de screenshot verwijderd is wat ik snap.
Ik had was aangenomen voor werk bij een corona lijn tijdens de eerste corona golf.
En moest allemaal trainingen volgen. Enkel was de informatie mega onduidelijk en niet volledig correct wat ik binnen kreeg dus had wat vragen.
In de mail stond training on the job die ik moest volgen.
Dus ik stuurde naar het bedrijf.
' krijg ik nog te horen in welke groep ik zit voor de training on the blow job? En nog andere vragen gericht naar werk'

Waarop hun zeiden. 'nouuuuuuuu blowjob lijkt me niet helemaal de bedoeling. Hahaha!'

Moet wel zeggen dat mijn Engels mega slecht is hoor. Ik let er niet altijd op dus dacht er niet raar over toen ik het typte, ik had het gewoon echt niet door. :o

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:14

Maar je wist wel wat een blow job was?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 12:44

Suzanne F. schreef:
Maar je wist wel wat een blow job was?


Denk dat we beter kunnen vragen naar wat ze DACHT dat het was :')

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:49

Suzanne F. schreef:
Maar je wist wel wat een blow job was?


Ja ik wist wat het was, maar op dat moment nee ik typte het zonder dat ik het door had |o

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:50

Xyris schreef:
Suzanne F. schreef:
Maar je wist wel wat een blow job was?


Denk dat we beter kunnen vragen naar wat ze DACHT dat het was :')


Ik dacht gewoon een online training, ik was zeer serieus toen ik dat bericht stuurde :')

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 15:18

Oke, jij wint het wel hoor :')

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:17

Xyris schreef:
Schiet me ineens te binnen dat er ooit eens een bokker was die een foto van haar paard wilde plaatsen, maar die per ongeluk een foto van zichzelf plaatste, naakt, ondersteboven tegen een muur aan, benen wijd en met een roos in dr doos XD. Heel bokt merkte het op, behalve zij. Tegen de tijd dat zij ingelicht was kon ze de foto niet meer verwijderen en en was het wachten op een modje om dat voor haar te doen :')


HAHAHAHAHAHA de tranen lopen me over de wangen bij deze :')
Waarom heb ik dit gemist hahahaah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:56

Aranel schreef:
Xyris schreef:
Schiet me ineens te binnen dat er ooit eens een bokker was die een foto van haar paard wilde plaatsen, maar die per ongeluk een foto van zichzelf plaatste, naakt, ondersteboven tegen een muur aan, benen wijd en met een roos in dr doos XD. Heel bokt merkte het op, behalve zij. Tegen de tijd dat zij ingelicht was kon ze de foto niet meer verwijderen en en was het wachten op een modje om dat voor haar te doen :')


HAHAHAHAHAHA de tranen lopen me over de wangen bij deze :')
Waarom heb ik dit gemist hahahaah


Hahaha, topic linkje? Ik wil de reacties lezen xd

Rennie89
Berichten: 37260
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:52

Gok zomaar dat dat topic weg is Y;( _O-

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 20:47

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet welk topic het was, was ook een jaar of 8-10 geleden XD. Misschien dat iemand anders van de ouwe garde het nog weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:57

Xyris schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet welk topic het was, was ook een jaar of 8-10 geleden XD. Misschien dat iemand anders van de ouwe garde het nog weet!


Ik zocht in het zoekveld op doos roos naakt muur, maar vond niks hahahahaha

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 10:21

Aranel schreef:
Xyris schreef:
Schiet me ineens te binnen dat er ooit eens een bokker was die een foto van haar paard wilde plaatsen, maar die per ongeluk een foto van zichzelf plaatste, naakt, ondersteboven tegen een muur aan, benen wijd en met een roos in dr doos XD. Heel bokt merkte het op, behalve zij. Tegen de tijd dat zij ingelicht was kon ze de foto niet meer verwijderen en en was het wachten op een modje om dat voor haar te doen :')


HAHAHAHAHAHA de tranen lopen me over de wangen bij deze :')
Waarom heb ik dit gemist hahahaah


Deze weet ik ook nog wel :') ik weet alleen niet meer wie het was of in welk topic. Ik had er toen wel gereageerd, heb net in oude topics topics lopen zoeken maar kan het niet meer vinden.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 03:36

Dat verhaal van die bokker :')

Een aantal jaren geleden ging ik op vakantie met een vriendin en haar vriend.
Op een dag zaten we op de ligbedden in het aquapark wat aan het hotel zat en vertelde ik een verhaal over een cameltoe.
De vriend van mijn vriendin wist niet wat een cameltoe was waarop ik lachend opstond, mijn bikini broek iets omhoog trok en zei 'dit is wat ze bedoelen met een cameltoe'.
Die vriend keek met grote ogen en zijn mond open down under en mijn vriendin barstte in tranen van het lachen uit. Het duurde even voor ik door had wat er nou zo extreem hilarisch was.. Mijn lipjes zaten volledig om mijn bikini broekje gevouwen in plaats van de beruchte cameltoe in 't broekje..
Ik kreeg het nog regelmatig tijdens tafelgesprekken met vrienden van mijn vriendin te horen. :7

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 08:35

Gowlan schreef:
Dat verhaal van die bokker :')

Een aantal jaren geleden ging ik op vakantie met een vriendin en haar vriend.
Op een dag zaten we op de ligbedden in het aquapark wat aan het hotel zat en vertelde ik een verhaal over een cameltoe.
De vriend van mijn vriendin wist niet wat een cameltoe was waarop ik lachend opstond, mijn bikini broek iets omhoog trok en zei 'dit is wat ze bedoelen met een cameltoe'.
Die vriend keek met grote ogen en zijn mond open down under en mijn vriendin barstte in tranen van het lachen uit. Het duurde even voor ik door had wat er nou zo extreem hilarisch was.. Mijn lipjes zaten volledig om mijn bikini broekje gevouwen in plaats van de beruchte cameltoe in 't broekje..
Ik kreeg het nog regelmatig tijdens tafelgesprekken met vrienden van mijn vriendin te horen. :7


_O-

noviceh

Berichten: 4789
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:17

Oh nee.... :')

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:09

Haha geniale verhalen.. Hier ook een 18+ speeltje in volle glorie op het bed laten liggen toen we te maken kregen met een schoorsteenbrandje. Halve korps in m'n slaapkamer geweest omdat daar het systeem zit van de ventilatie... Grappig feit is dat de brandweer hier 15 meter verderop zit en ze allemaal nog steeds heel fanatiek zwaaien als ze me zien...

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:50

Dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet zo’n ding heb !!!

Bopje
Berichten: 1785
Geregistreerd: 24-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:56

Hier dus met de glazenwasser :7 :')

Maar ik denk dat je niet wilt weten wat die allemaal zien, haha.