Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 08:50

Aan dat ik net moest opstaan voor iemand die de bus uit moest. Stoot ik VOL mijn knie tegen een of ander hoekje. Nu ben ik misselijk.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 09:24

Dat ik naar school moet.... ik wil gewoon Pokemon spelen en niet gestoord worden.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 09:41

Dat ik tot 4x toe voor mn sokken word geredem door volwassen fietsers OP DE STOEP!! Alsof ik niet besta en onzichtbaar ben ofzo.

Thank you for the feeling...

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 09:55

LiannePuthzy schreef:
Dat ik nu jankend in bed lig, omdat mijn 2,5 jaar durende relatie net voorbij is.. maar waarom zou ik janken om iemand die slaat


Omdat je toch om iemand geeft, omdat je toch 2,5 jaar tijd, energie en liefde in de relatie gestopt hebt. Je hart begrijpt niet dat je verstand gewonnen heeft en dat geeft wat frustraties binnen in het brein. :(:)

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:15

xDenies schreef:
Dat ik tot 4x toe voor mn sokken word geredem door volwassen fietsers OP DE STOEP!! Alsof ik niet besta en onzichtbaar ben ofzo.

Thank you for the feeling...


deel je irritatie, hier ook idiote fietsers die niet weten dat ze op het fietspad horen.

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 11:01

Alle kosten die terug in één keer komen. Ik haat het.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 11:20

mystery1980 schreef:
xDenies schreef:
Dat ik tot 4x toe voor mn sokken word geredem door volwassen fietsers OP DE STOEP!! Alsof ik niet besta en onzichtbaar ben ofzo.

Thank you for the feeling...


deel je irritatie, hier ook idiote fietsers die niet weten dat ze op het fietspad horen.


Iemand mijn hond lenen? Fietsers op het fietspad geen probleem maar op de stoep := ja die moeten even horen dat het niet mag :')

Ergenis van vandaag is die enorme bergen was en m'n zusje die niet helpt... Raad eens wie haar was niet gewassen word :')

Nyaleti

Berichten: 6137
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:05

Dat ik gewoon boos ben op alles, zonder een specifieke reden om daar juist vandaag boos om te zijn omdat alles al lang geleden gebeurd is. Ben boos op m'n ex, boos op m'n ex-beste vriendin die me heeft laten vallen nadat ze een goede relatie kreeg en ik in de oliebol kwam, boos dat m'n broer nog geen bday cadeau voor me heeft gehaald terwijl ik in April jarig was, boos dat je wel 8000 euro mag uitgeven aan een begrafenis voor een persoon maar niet 800 aan een crematie van je paard. Eh ja, kan nog wel even doorgaan. Tijd voor comfortfood en een serie :+

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:04

CharIsabella schreef:
xDenies schreef:
Dat ik tot 4x toe voor mn sokken word geredem door volwassen fietsers OP DE STOEP!! Alsof ik niet besta en onzichtbaar ben ofzo.

Thank you for the feeling...


Iemand mijn hond lenen? Fietsers op het fietspad geen probleem maar op de stoep := ja die moeten even horen dat het niet mag :')


Nouja dat gebeurde dus ook. Dus ze reden bijna tegen hem aan want hij gaat gewoon pontificaal midden op staan van 'IK LOOP HIER MET MIJN BAASJE JA!?' :')

En net liep ik in de regen over een zebrapad en de truus in de auto vond het volgens mij te lang duren want die reed al achter me langs toen ik halverwege was … {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Beetje het gevoel alsof iedereen me haat. Maar dat stop ik maar weer snel weg. Bah.

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:35

Ik baal van mezelf, m'n angststoornis en onzekerheid. |o

Vanavond eerste les met de pup op de nieuwe hondenschool, waar ik instroom in een groep die al een paar weken bezig is. Ik ben kotsmisselijk van de zenuwen en het liefst ga ik dus niet (want ontwijken/dingen uit de weg gaan is natuurlijk de makkelijkste oplossing). Bang om te falen en dat het niet goed gaat en zenuwachtig om al die nieuwe mensen onder ogen te komen.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:46

Dat sommige plekken zo weinig rekening houden met mindervaliden.. Kon een meneer niet naar binnen met zijn rolstoel, dus ben maar voor hem naar binnen gelopen om te vragen of de extra deur van het slot kon. Eigenlijk ook stom dat ze die niet makkelijker open laten gaan overdag..

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-19 16:10

Wederom aan bedrijfseconomie. Geen idee of ik het goed doe, maar ik doe het maar :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:24

Dat ik nog een uur moet werken en mijn knie al sinds deze middag denkt: Zoek het zelf uit. :+

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:45

xDenies schreef:
Nouja dat gebeurde dus ook. Dus ze reden bijna tegen hem aan want hij gaat gewoon pontificaal midden op staan van 'IK LOOP HIER MET MIJN BAASJE JA!?' :')

En net liep ik in de regen over een zebrapad en de truus in de auto vond het volgens mij te lang duren want die reed al achter me langs toen ik halverwege was … {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Beetje het gevoel alsof iedereen me haat. Maar dat stop ik maar weer snel weg. Bah.

Jammer dat de politie dat niet gezien heeft van bij het zebrapad.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:54

Politie is hier nooit als er iets gebeurd. Paar weken terug was ik met de hond aan het wandelen en er stond een man op het fietspad te wachten op iemand. En een gozer uit een rijkelui-huis komt aanscheuren in zijn auto en die remt niet goed voor de bocht en helt zo ver door de bocht heen dat die man met zijn fiets aan de kant moest springen. Gozertje pleurt zijn auto op de oprit en gaat gewoon naar binnen. Te bizar voor woorden. Maar oh wee als je er iets tegen zegt....

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 17:01

xDenies schreef:
Nouja dat gebeurde dus ook. Dus ze reden bijna tegen hem aan want hij gaat gewoon pontificaal midden op staan van 'IK LOOP HIER MET MIJN BAASJE JA!?' :')

En net liep ik in de regen over een zebrapad en de truus in de auto vond het volgens mij te lang duren want die reed al achter me langs toen ik halverwege was … {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Beetje het gevoel alsof iedereen me haat. Maar dat stop ik maar weer snel weg. Bah.


Knuff :+:

Maar zo irritant is dat ook als mensen idd vlak langs je af gaan race als je over een zebra pad loopt. Je hond moet toevallig maar uit schrik een stap achteruit doen, lekker dan {:)-:(

Foaly

Berichten: 4842
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 17:01

Dat een kies opeens krak zei terwijl ik op een pepernoot aan het knagen was -O- Aan de ene kant spaart het me denk ik wel 600 euro uit voor een wortelkanaalbehandeling, aan de andere kant kan ik inmiddels wel een tienrittenkaart afsluiten bij de kaakchirurg :')

Mo_86

Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 17:51

Marcella schreef:
xDenies schreef:
Nouja dat gebeurde dus ook. Dus ze reden bijna tegen hem aan want hij gaat gewoon pontificaal midden op staan van 'IK LOOP HIER MET MIJN BAASJE JA!?' :')

En net liep ik in de regen over een zebrapad en de truus in de auto vond het volgens mij te lang duren want die reed al achter me langs toen ik halverwege was … {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Beetje het gevoel alsof iedereen me haat. Maar dat stop ik maar weer snel weg. Bah.

Jammer dat de politie dat niet gezien heeft van bij het zebrapad.


Dit heb ik eens gehad. Liep op het zebrapad en zag al dat de auto die kwam aanrijden niet zou gaan stoppen. Zag ook dat daarachter een politieauto reed. Die auto stopte inderdaad niet maar gaf juist gas. Waarop ik extra dramatisch geschrokken naar achteren sprong. Politieauto ging meteen achter die betreffende auto aan, zeker weten dat de bestuurder een boete heeft gekregen }:)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:00

Mijn moeder, ik wil geen medicatie, laat me dat zelf verdomme beslissen |o |o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:06

Aan de eindeloze regen weer..

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:09

Moe en hoofdpijn :(
Op tijd naar bed vanavond..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:13

Verkoudheid die vandaag gearriveerd is -O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:23

Mo_86 schreef:
Dit heb ik eens gehad. Liep op het zebrapad en zag al dat de auto die kwam aanrijden niet zou gaan stoppen. Zag ook dat daarachter een politieauto reed. Die auto stopte inderdaad niet maar gaf juist gas. Waarop ik extra dramatisch geschrokken naar achteren sprong. Politieauto ging meteen achter die betreffende auto aan, zeker weten dat de bestuurder een boete heeft gekregen }:)


Ja ik wilde vanochtend ook met alle liefde doen alsof ik stopte ofzo, maar ik zit al met letsel thuis dus liever niet meer :')

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:36

Dat de maandag een echte maandag was -O-
Begon bij de eerste boer vanmorgen |o maarja de maandag gaat snel voorbij

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:43

Aan mijn vader die niet lijkt te begrijpen dat ik ontzettend verdrietig ben na het overlijden van mijn opa gisteren en die dus niet iets er uit krijgt als hoe is het met je maar wel domme opmerkingen "grapjes" gaat appen als ik niet reageer op z'n app of hij morgen op de koffie zal komen.
Net als dat ik gisteren pas een appje krijg wanneer ik hem app terwijl hij al 2 uur daarvoor van mijn broer had gehoord dat opa was overleden, maar je dochter dan even appen is natuurlijk geen optie _-:(