Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:11

Bloemetje75 schreef:
De scheidsrechter, pietlut.... het is U13, niveau 2.... gaat nergens om behalve dat de jongens plezier moeten hebben in voetbal en dat eerlijk en netjes moeten doen. Een hoogzwangere vrouw dan niet achter de achterlijn in een dugout op een bankje laten zitten maar achter het hekje laten staan, is echt niet nodig. Iemand 20 min laten terug rijden omdat je een kleurenkopie van zijn paspoort niet erkent....
Echt, we hebben niet eens een rangschikking!
Potjes ipv witte lijnen was ook al bijna reden om het veld af te keuren.

Onze tegenstanders waren ook in shock, spelen iedere keer met potjes ipv witte lijnen hun thuiswedstrijden. Nog nooit problemen met een andere scheidsrechter gehad, vertelden ze.


Das toch triest.. is geen topsport dag niveau.. wat bedoel je met potjes i.p.v. witte lijnen

Nyaleti

Berichten: 6149
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:46

Dat er geen breed aanbod aan peesbeschermers is voor Shetlanders. Laat staan in de kleur die ik zoek. Degene die hij nu voor heeft, zouden ook op de achterbenen moeten kunnen maar dan passen ze niet meer. -O-

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:50

LiannePuthzy schreef:
Das toch triest.. is geen topsport dag niveau.. wat bedoel je met potjes i.p.v. witte lijnen


Van die kunststof “hoedjes” die vlak zijn. Rond, cm of 15 in doorsnede, in het midden paar cm hoger dan aan de buitenrand.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 22:08

Dat mijn ongesteldheid uitblijft := ik ben vier maanden geleden gestopt met de pil, dus waarschijnlijk een logische bijwerking ervan. Ik heb nu een koperspiraal, dus ik zou ongesteld moeten worden.
Morgen toch maar testen voor de zekerheid, plaatsen van het spiraal ging al aan alle kanten mis (3x een nieuwe) dus zal me niks verbazen als het niet werkt...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:19

Kelder die stinkt

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 00:32

Dat ik nu jankend in bed lig, omdat mijn 2,5 jaar durende relatie net voorbij is.. maar waarom zou ik janken om iemand die slaat

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 00:34

LiannePuthzy schreef:
Dat ik nu jankend in bed lig, omdat mijn 2,5 jaar durende relatie net voorbij is.. maar waarom zou ik janken om iemand die slaat


Sterkte :(:)

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 01:29

LiannePuthzy schreef:
Dat ik nu jankend in bed lig, omdat mijn 2,5 jaar durende relatie net voorbij is.. maar waarom zou ik janken om iemand die slaat

Omdat relaties met geweld veel gecompliceerder zijn dan 'er klaar mee zijn na de klap'. Sterkte :(:)

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 03:12

Dat ik wakker lig, omdat de man in het chalet naast ons knetter harde muziek draait. Ik ben net al naar hem toe geweest dat de muziek te hard staat, maar volgens mij is deze man totaal van de wereld. Hij draait al meer dan drie uur harde muziek, had een ontbloot bovenlijf en sterke dranklucht. Muziek is gewoon weer harder gezet na mijn bezoek.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:00

Mijn lieftallige wederhelft die de wekker had gezet (om 5.15) terwijl we beiden weekend hebben %) :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:11

Aan dat mijn vader all 30 minuten beneden is maar nog niet eens op de helft van zijn taken is...
En aan dat ik zooo slecht heb geslapen

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:13

Enorm slecht geslapen met enorme nachtmerries. En dan wakker worden met hoofdpijn. En moet zoveel doen nog vandaag. :n

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:50

M'n broer. Telkens weer hetzelfde gezeik. Dan gaan we samen iets leuks doen en dan is hij op het laatste moment ineens van: "Nee ik ga toch niet" -O- Telkens en telkens weer. Hetzelfde als we samen op vakantie gaan, dan gaat hij ineens de dag ervoor zo doen om vervolgens natuurlijk wel gewoon te gaan. Wordt je toch zo moe van. Maar het lijkt er niet op dat hij nu van gedachten gaat veranderen.

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:58

Dat ik nog maar 70 cent heb voor de rest van de maand (gelukkig kom ik niet om van de honger en kan nog maanden uit de vriezer eten). :=

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:19

Het nummer tell your mama van Blackbird.
Dat irritante ‘rijmen’ in het refrein, bahbah

Myfairytale
Berichten: 5388
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:48

Dat de wereld steeds gekker wordt. Steeds meer strafbare feiten en meer en meer mensen lijken het maar "normaal" te vinden.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:51

Myfairytale schreef:
Dat de wereld steeds gekker wordt. Steeds meer strafbare feiten en meer en meer mensen lijken het maar "normaal" te vinden.

TIP: volg geen nieuws. Heel fijn!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:58

Dat ik sommige acties van enkele mensen niet goed begrijp: je probeert het ze naar de zin te maken, te geven, maar hoe dan ook, wordt er naar over je gesproken. Waarom is het nooit goed genoeg? Ik verwacht echt niet iets terug, behalve dan dat je niet zwartgemaakt wordt om niks. -O- Gewoon jammer en zo onnodig. Maar dat soort mensen zal er dan wel plezier uithalen of zo?

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 13:13

Dat ik letterlijk de vlooien zie lopen bij mijn hond net, echt met een stuk of 20 tegelijk op een klein stukje.
Al weken is die arme hond aan het krabben, maar ontvlooien oid ho maar volgens mijn moeder. Want er zijn geen vlooien in de winter volgens haar _-:( Hiermee kan ik haar gelukkig wel goed genoeg overtuigen, morgen maar even een sterk vlooienmiddel (laten) halen.

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 13:18

Aan ratten. Dat betekent dus dat ik met de vallen aan de slag moet }>
En er vanmorgen al ééntje dichtklapte met mijn vinger ertussen :x

Nyaleti

Berichten: 6149
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 14:35

Freyr schreef:
Dat ik letterlijk de vlooien zie lopen bij mijn hond net, echt met een stuk of 20 tegelijk op een klein stukje.
Al weken is die arme hond aan het krabben, maar ontvlooien oid ho maar volgens mijn moeder. Want er zijn geen vlooien in de winter volgens haar _-:( Hiermee kan ik haar gelukkig wel goed genoeg overtuigen, morgen maar even een sterk vlooienmiddel (laten) halen.


Vlooien kunnen er makkelijk tot eind november zijn.. lees je even in over het bestrijden ervan want 95% zit in je huis verstopt en slechts een klein deel op je hond.

Ik heb een strakke planning vandaag, sta ik 20min stil voor het spoor omdat de slagbomen niet open gaan {:)-:( nu kan ik het wel vergeten om nog met de pony te rijden

charrr91

Berichten: 929
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:17

Dat ik ziek op bed lig met buikgriep :r

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:18

Afbeelding

Dit

Terwijl de deur nog dicht is. Je kan toch niet als eerste weg als je achteraan zit.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:20

Freyr schreef:
Dat ik letterlijk de vlooien zie lopen bij mijn hond net, echt met een stuk of 20 tegelijk op een klein stukje.
Al weken is die arme hond aan het krabben, maar ontvlooien oid ho maar volgens mijn moeder. Want er zijn geen vlooien in de winter volgens haar _-:( Hiermee kan ik haar gelukkig wel goed genoeg overtuigen, morgen maar even een sterk vlooienmiddel (laten) halen.

Niet alleen je hond maar het hele huis moet ontvlooid worden.
Zo snel mogelijk... Over een aantal weten ook nog herhalen ivm de eitjes die dan uitkomen.

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:21

sureido schreef:
[ [url=m/dABpYP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit

Terwijl de deur nog dicht is. Je kan toch niet als eerste weg als je achteraan zit.


Inderdaad, mensen die altijd snel willen opstaan ect. En dan zeker als ze ook nog eens ruimbagage hebben :') ruimbagage komt echt niet eerder op de band ofzo