Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:10

Dat ik een meisje vraag of ze nog mee wil naar pony, was alweer 5 weken geleden. Dat kon eventueel zondag. Wou ze graag.
Daarna zeg ik dat ik iig zelf even wil rijden (rij vaker niet dan wel) Krijg ik terug dat ze dan liever een andere keer mee gaat ivm drukte?

Mwah, als die andere keer al komt, wordt het gewoon weer wandelen of longeren.

(En nee, ik heb nog nooit alleen gereden wanneer zij mee ging. Altijd mag zij of rijden we beiden. Dus bedoelde daarmee dat ik zelf ook op stap dit keer).

Het is een onwijs lieve meid, maar dit viel toch echt ff verkeerd..

Myfairytale
Berichten: 5388
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:14

Adelaide71 schreef:
Myfairytale schreef:
De zenuwen die ik echt constant heb om mijn paard. Hij is in goede handen in de kliniek, maar toch. Vreet mezelf finaal op.


Oh bah, sterkte! Ik kon dat ook moeilijk loslaten toen mijn paardje begin dit jaar in de kliniek stond. Kan je op bezoek gaan daar?


Ja, dat gelukkig wel, behalve de zondag. Ik ga ook iedere dag (muv de zondag dan dus). Ben wel blij dat ik hem mag en kan bezoeken hoor.
Jouw paardje weer helemaal in orde?

Myfairytale
Berichten: 5388
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:14

xxSaschaa schreef:
Myfairytale schreef:
De zenuwen die ik echt constant heb om mijn paard. Hij is in goede handen in de kliniek, maar toch. Vreet mezelf finaal op.


Sterkte! Ik ken je gevoel, mijn lease paard staat nu ook op de kliniek tot sowieso maandag. Met een behandeling die goed of fout kan gaan, dus het is nog afwachten of het nog goed gaat komen.


Oh jeetje! Wat heeft het paard? Veel sterkte, zal duimen dat het goed gaat!

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:22

Myfairytale schreef:
xxSaschaa schreef:

Sterkte! Ik ken je gevoel, mijn lease paard staat nu ook op de kliniek tot sowieso maandag. Met een behandeling die goed of fout kan gaan, dus het is nog afwachten of het nog goed gaat komen.


Oh jeetje! Wat heeft het paard? Veel sterkte, zal duimen dat het goed gaat!


Ze heeft heel erg veel zand. Ze stond er vandaag gelukkig goed bij. Maandag maken ze weer een foto om te zien of de behandeling aanslaat. Ik duim ook voor de jouwe dat hij maar snel weer gezond thuis mag staan!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:45

Westervoort in beweging wat een poedersuiker evenement. Vanaf 19:00 live optredens maar geen eindtijd. Ik moet morgen gewoon optijd op hoor mensen hebben een leven.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:50

Lau schreef:
Westervoort in beweging wat een poedersuiker evenement. Vanaf 19:00 live optredens maar geen eindtijd. Ik moet morgen gewoon optijd op hoor mensen hebben een leven.

Hahaha heb het ook de hele tijd gehoord in Huissen, ellende :')

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:52

Kaulitz schreef:
Lau schreef:
Westervoort in beweging wat een poedersuiker evenement. Vanaf 19:00 live optredens maar geen eindtijd. Ik moet morgen gewoon optijd op hoor mensen hebben een leven.

Hahaha heb het ook de hele tijd gehoord in Huissen, ellende :')


Helemaal daar ook al. Nou ik hoop dat het in 12 uur stil is -O- . Ik trek dit echt zo slecht, heb nog nooit zo veel last gehad van feestjes.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:55

Lau schreef:
Helemaal daar ook al. Nou ik hoop dat het in 12 uur stil is -O- . Ik trek dit echt zo slecht, heb nog nooit zo veel last gehad van feestjes.


Jaajoh, net zoals Dreamfields, Beat the bridge, goed middelpunt Huissen! Hoop dat het zo ophoud voor je!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 08:26

Huilende baby om 8u s'ochtends bij de buren... Leuk hoor, dat jullie zo nodig zo'n klein mormel wilde hebben, maar ga dan even in een minder gehorig huis wonen ofzo. :roll:

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 08:39

Dat het uitgerekend vandaag rotweer is hier, het daardoor waarschijnlijk superdruk wordt op werk en ik daar alles behalve zin in heb :+ :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 09:35

Helemaal goed gekomen met mijn paard MyFairytale! Hoop dat het jouw paardje ook zo vergaat, heel veel sterkte! :(:)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 13:25

Verveling en eenzaamheid, lekkere combinatie ook.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 13:49

Wespen in huis.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 14:38

Dat het al de hele dag rotweer is met van die vieze buiige regen -O-

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 15:07

Mensen op de camping die hun hondjes alleen in de tent achter laten. En vervolgens blaffen die beesten de hele tijd. |o

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 15:47

Waarom ik in hemelsnaam een aantal jaar terug ervoor heb gekozen om een Xbox One te kopen i.p.v. de PS4 8)7 De PS4 heeft zoveel leuke exclusieve games dat ik er nu spijt van heb. En ja ik zou er één kunnen kopen maar er is geen ruimte meer in de televisiekast.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 16:33

Whale schreef:
Waarom ik in hemelsnaam een aantal jaar terug ervoor heb gekozen om een Xbox One te kopen i.p.v. de PS4 8)7 De PS4 heeft zoveel leuke exclusieve games dat ik er nu spijt van heb. En ja ik zou er één kunnen kopen maar er is geen ruimte meer in de televisiekast.


Geen ergernis meer :Y) Kan hem natuurlijk aansluiten op m'n computerbeeldscherm.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 16:37

Aan mensen die de dag van te voren een afspraak afzeggen en het vreemd vinden als je dan aangeeft dat je o.a. door andere gemaakte afspraken en de komst van een pup & kitten volgend weekend, geen tijd hebt in de weekenden de aankomende weken. Nee, want mensen houden idd alles VRIJ voor als jij op het laatste moment afzegt? Niet dus... En dan nog alles zo draaien alsof ik degene ben wat moeilijk is nu met een nieuwe afspraak maken. Sorry dat ik al andere dingen gepland heb hoor en dat we niet doordeweeks overdag langs kunnen komen voor kraambezoek omdat mijn man niet zomaar vrij kan nemen en we rekening ermee houden dat we onze dieren niet zomaar al uren alleen gaan laten als ze net hier zijn en alles vreemd is voor ze.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 18:38

Dat de geraspte kaas op is en mijn eten zonder niet zo lekker is :(

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 18:41

theadora99 schreef:
Dat de geraspte kaas op is en mijn eten zonder niet zo lekker is :(

Ik snap je :(:)

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 20:48

Collega op het werk die op elke vorm van kritiek (ook opbouwend) mega defensief reageert en nooit zijn fouten toegeeft. Get over yourself

Kairos
Berichten: 2712
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 21:38

xPabloBokt schreef:
Collega op het werk die op elke vorm van kritiek (ook opbouwend) mega defensief reageert en nooit zijn fouten toegeeft. Get over yourself

Ik heb dat ook, maar ik ben me er tenminste bewust van. Lijkt me echt heel irritant als diegene het zelf ook niet doorheeft.

Myfairytale
Berichten: 5388
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 21:49

Aan de tokkies hier een straat achter die echt knetterhard nederlandstalige muziek draaien. We hebben alle ramen en deuren aan die kant inmiddels dicht maar het gaat overal dwars doorheen. _-:(
En ik ben al absoluut geen fan van Hazes etc. :n

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 22:04

Aan m'n kattenallergie, ik lig nu enorm benauwd, snotterig, benauwd en met 1 enorm dik, tranerig oog in bed. En ik vind katten zo leuk en ik wil later katten maar denk niet dat dat hem wordt %) .

Oh en de kat waar we op moeten passen ontsnapt telkens maar we weten niet hoe.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 22:30

Vriend. Heb soep gemaakt zodat hij het hele weekend avondeten heeft. Eet hij niet