Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36861
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 00:14

Ja heb ik ook al een paar keer gehad en gewoon door proberen blijven gaan. Heb een aantal keer dus gewoon weg gedrukt, maar nu tegenwoordig onbekende nummers geblokkeerd staan. Ben het zo zat.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 01:26

Rugpijn en kan niet slapen zoals ik wil

Alja

Berichten: 25655
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 01:28

Ik kan ook niet slapen :(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 01:55

Ik ook niet... kijk een serie die
A. zo spannend is dat ik niet durf te slapen
B. zo spannend is dat ik hem af wil kijken. Maar dat duurt nog 3 uur. _O-

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 02:04

Dat ik al weken het einde van Peaky Blinders aan het uitstellen was, en dat nu toch heb gekeken. -O-
Nu moet ik weer zo lang wachten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 02:49

Dat ik door een blessure sinds enkele nachten regelmatig wakker word van de pijn. Daardoor ben ik overdag doodop en val ik thuis meteen in slaap. Volgende week toetsweek. -O-

Bloemetje75
Berichten: 1996
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 03:07

Moeite met terug rijden naar huis vanwege vermoeidheid en nu erg wakker.... de wekker gaat echt gewoon om 7...

Jessica_1998

Berichten: 3404
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 09:26

Aan de kou en mijn koude huis en koude handen en voeten & het feit dat ik naar n week moet lopen

xPabloBokt

Berichten: 9495
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 09:44

Bus die gewoon doorrijdt terwijl hij enkele minuten te vroeg was. Thanks, nu kan ik met een sprinter i.p.v. intercity. Gaat mijn plan om schoolwerk voor te bereiden onderweg.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 10:07

Dat ik net een half uurtje ben begonnen met werken en me nu al kapot verveel

xPabloBokt

Berichten: 9495
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 10:45

Dat mijn moeder na 15 jaar bijstand eindelijk weer een baan heeft als taxichauffeur waar ik haar echt van zie opbloeien. Ze heeft dus een taxibus die ze na ritten mee naar huis neemt (ze rijdt er niet privé mee) en die staat dus in de buurt waar ze woont geparkeerd als ze geen ritten heeft. Waar ze hem ook neer zet heeft ze tot nu toe gezeik gehad met andere buurtbewoners. Half de huid vol gescholden, briefjes onder de ruitenwisser dat ze die bus ergens anders neer moet zetten. Ding is de hele buurt al door geweest.

Mijn moeder is 55 en begint op deze leeftijd nog aan een nieuwe uitdaging en ik ben super trots op haar, maar des te bozer maakt het mij dat ze dan dit soort gezever krijgt uit de buurt terwijl ze niks fout doet. In gesprek gaan erover gaat niet want degenen die briefjes steken zijn niet mans genoeg om hun naam erop te zetten. Gelukkig trekt ze zich zelf er niet te veel van aan maar ik dus wel :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 10:47

xPabloBokt schreef:
Dat mijn moeder na 15 jaar bijstand eindelijk weer een baan heeft als taxichauffeur waar ik haar echt van zie opbloeien. Ze heeft dus een taxibus die ze na ritten mee naar huis neemt (ze rijdt er niet privé mee) en die staat dus in de buurt waar ze woont geparkeerd als ze geen ritten heeft. Waar ze hem ook neer zet heeft ze tot nu toe gezeik gehad met andere buurtbewoners. Half de huid vol gescholden, briefjes onder de ruitenwisser dat ze die bus ergens anders neer moet zetten. Ding is de hele buurt al door geweest.

Mijn moeder is 55 en begint op deze leeftijd nog aan een nieuwe uitdaging en ik ben super trots op haar, maar des te bozer maakt het mij dat ze dan dit soort gezever krijgt uit de buurt terwijl ze niks fout doet. In gesprek gaan erover gaat niet want degenen die briefjes steken zijn niet mans genoeg om hun naam erop te zetten. Gelukkig trekt ze zich zelf er niet te veel van aan maar ik dus wel :')

Het zijn openbare parkeerplekken, als ze zo willen zeiken koop dan een huis met eigen inrit. :')

xPabloBokt

Berichten: 9495
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 11:01

Nee idd. Parkeerplekken zijn gewoon openbaar, geen blauwe zone/betaald/vergunninghouders of wat dan ook.

iirrssjjee

Berichten: 5957
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:03

sureido schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat mijn moeder na 15 jaar bijstand eindelijk weer een baan heeft als taxichauffeur waar ik haar echt van zie opbloeien. Ze heeft dus een taxibus die ze na ritten mee naar huis neemt (ze rijdt er niet privé mee) en die staat dus in de buurt waar ze woont geparkeerd als ze geen ritten heeft. Waar ze hem ook neer zet heeft ze tot nu toe gezeik gehad met andere buurtbewoners. Half de huid vol gescholden, briefjes onder de ruitenwisser dat ze die bus ergens anders neer moet zetten. Ding is de hele buurt al door geweest.

Mijn moeder is 55 en begint op deze leeftijd nog aan een nieuwe uitdaging en ik ben super trots op haar, maar des te bozer maakt het mij dat ze dan dit soort gezever krijgt uit de buurt terwijl ze niks fout doet. In gesprek gaan erover gaat niet want degenen die briefjes steken zijn niet mans genoeg om hun naam erop te zetten. Gelukkig trekt ze zich zelf er niet te veel van aan maar ik dus wel :')

Het zijn openbare parkeerplekken, als ze zo willen zeiken koop dan een huis met eigen inrit. :')


Precies! Stel ze zet hem echt voor je deur waardoor jij er elke dag tegenaan moet kijken, snap ik op zich de irritatie wel (ik had ook zo'n buurman). Zeker aangezien we aan de overkant van de straat gewone parkeervakken hebben, die ongeveer 25m bij het dichtsbijzijnde huis vandaan zijn. Voor onze deur was letterlijk voor onze deur, terwijl dus aan de andere kant van de straat altijd plekken vrij waren. Toen had ik wel zoiets van; voor mij mijn uitzicht blokkeren omdat je anders 3m verder moet lopen, waarom... Maar als er verder niet veel plek is, had ik er echt niet moeilijk over gedaan verder.

xPabloBokt

Berichten: 9495
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 11:07

Ze zeuren juist dat hij voor de deur moet, maar dan wordt ze door de overburen klem geparkeerd. Echt super kinderachtig allemaal. Ze had de bus dus in overleg met het bedrijf elders in vakken geparkeerd, maar daar kreeg ze dus ook weer een briefje onder de ruitenwissers -O-

Het is trouwens geen grote bus, gewoon een caddy formaatje.

Daenerys
Berichten: 2357
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:10

xPabloBokt schreef:
Ze zeuren juist dat hij voor de deur moet, maar dan wordt ze door de overburen klem geparkeerd. Echt super kinderachtig allemaal. Ze had de bus dus in overleg met het bedrijf elders in vakken geparkeerd, maar daar kreeg ze dus ook weer een briefje onder de ruitenwissers -O-

Het is trouwens geen grote bus, gewoon een caddy formaatje.

Vreselijk kinderachtig inderdaad. Hier in de straat (doodlopend hofje met parkeren in vakken voor de deur met stoep ertussen) woont een installateur en iemand met een bouwbedrijf. Hun bussen staan er ook gewoon tussen, en niemand die hier een probleem van maakt.
Super leuk dat je moeder deze baan heeft!! Hopelijk laat dit gedoe haar plezier niet verpesten.

hagelslag
Berichten: 9179
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:14

Ah das sneu pablobokt.

Laat haar anders de berichtjes lezen wat wij als commentaar geven als steuntje in de rug als het haar te moeilijk word.
Als ze eindelijk aan het werk is en dan zon gezeur is echt niet leuk

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:18

Zou hem voor de deur zetten en als ze haar klem parkeren de politie bellen. Zou daar echt enorm boos van worden.

xPabloBokt

Berichten: 9495
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 11:27

@Danaerys het lijkt er gelukkig op dat ik me er drukker om maak dan zij :+ dus dat komt hopelijk goed, dankjewel! <3

@MarlindeRooz ze heeft hem nu in overleg met de gemeente en het bedrijf waar ze voor werkt in een vak verderop geparkeerd. Die weten er dus van, als er geklaagd wordt heeft ze in ieder geval toestemming.

@hagelslag superlief <3

Marcella

Berichten: 36861
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:40

Mijn darmen die besloten hebben dat alles wat erin gaat ook direct er weer eruit moet.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:02

Dat ik weer eens mijn hart heb opengesteld voor familie en ik gewoon weer keihard een mes in de rug krijg... Ik zou het al moeten weten maar ja, deze keer was het mijn jongste zus dus ik ging nog uit van het beste...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:10

MarlindeRooz schreef:
Zou hem voor de deur zetten en als ze haar klem parkeren de politie bellen. Zou daar echt enorm boos van worden.

Ik zou hier ook echt kwaad van worden, stelletje kleine kleuters. Ben ik blij dat wij thuis gewoon eigen oprit hebben :’)

Marcella

Berichten: 36861
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:11

Dat ik vorig week nog met de grond gelijk gemaakt werd door mijn vader en hij mij nu weer nodig is voor een dinsdag. :')

En ik ja gezegd heb, maar alleen omdat ik dan weer wat geld toegestopt gaat krijgen. :')

LiannePuthzy

Berichten: 7004
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:41

Dat ik de sportles moet inhalen omdat ik daar niet naar toe ben geweest :+ man we zitten op t mbo niet meer op t vmbo

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:43

Lau schreef:
Dat school het blijkbaar nodig vind dat we “sport” krijgen. Flikker toch op ik sport in mijn vrijetijd vrijwillig. Ga dan echt niet met die kneusje sporten in een belachelijke gym/fitness les gegeven door mijn mentor. Aju ik pas zit niet meer op de middelbare.

Oh ja ik vind dat verplicht sport op het mbo echt kansloos.


LiannePuthzy schreef:
Dat ik de sportles moet inhalen omdat ik daar niet naar toe ben geweest :+ man we zitten op t mbo niet meer op t vmbo

Zelfde als dit dus.