Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:19

Hahaha nou, het is zeker de motivatie om de vraag hier te stellen :')

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:29

Mijn onderburen die maar niet stoppen met ruzie maken... Plus, de kans dat het fysiek geweld wordt is groot. Maarja, wat kan je doen als buitenstaander als ze geen hulp willen en er middelen gebruikt worden. Zeer groot moreel dilemma

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33818
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:31

Loeky01 schreef:
Mijn onderburen die maar niet stoppen met ruzie maken... Plus, de kans dat het fysiek geweld wordt is groot. Maarja, wat kan je doen als buitenstaander als ze geen hulp willen en er middelen gebruikt worden. Zeer groot moreel dilemma

112 bellen. :P

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:37

MarlindeRooz schreef:
Loeky01 schreef:
Mijn onderburen die maar niet stoppen met ruzie maken... Plus, de kans dat het fysiek geweld wordt is groot. Maarja, wat kan je doen als buitenstaander als ze geen hulp willen en er middelen gebruikt worden. Zeer groot moreel dilemma

112 bellen. :P

Dit dus en melden over je zorgen en mogelijke middelen die gebruikt zijn.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:39

Loeky01 schreef:
Mijn onderburen die maar niet stoppen met ruzie maken... Plus, de kans dat het fysiek geweld wordt is groot. Maarja, wat kan je doen als buitenstaander als ze geen hulp willen en er middelen gebruikt worden. Zeer groot moreel dilemma

Als je er veel last van hebt; politie bellen en blijven bellen, dossier opbouwen. Meer kun je niet. Hier gaat het al zo vanaf april dit jaar, wij hebben maanden geprobeerd de lieve vrede te bewaren maar het houdt een keer op. Ik heb zelfs opnames waarop hij zegt dat hij haar geslagen heeft, maar ze wil er niks mee. Prima, maar ik wil ook geen last hebben van jullie prutsmuts.

Soms 3x in 1 nacht politie erbij gehad (meldkamer weet direct waar het over gaat als we bellen := ), maar het is nu wel eindelijk een beetje rustiger aan het worden.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:44

Inmiddels is het akelig stil. Hond begon zich er begin van de avond ook al mee te bemoeien.. Ik kijk morgen even of ik een van de twee aan kan spreken. Jullie hebben gelijk mbt het bellen van de politie, maar doe ik liever niet. Is echt een langdurig probleemhuis met dezelfde bewoonster en andere (verkeerde) relaties. Maar politie doet niks. Niet over vermoedelijke drugshandel, niet over vermoedelijke wietkwekerij. Dus ja, ik wil wel en weet dat het echt wel nut zou kunnen hebben. Maar ik vrees dat dit probleem niet opgelost kan worden met hardhandig ingrijpen van de politie. Maar wel echt met rustig zitten en praten. Blijf wel alert en idd, mocht ik het echt niet meer vertrouwen bel ik gewoon de politie.
Het was een lange tijd rustig, heb eerder 3 weken op rij iedere avond mee kunnen genieten van de ruzies. Vandaag wel weer extreem helaas.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:02

Aan de mensen die in elke reactie die ze posten wel lelijk of gemeen moeten doen. Zo zie je ze nooit en ineens duiken ze op met honderden snauw posts. En het word nog getolereerd ook.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:04

Loeky01 schreef:
Inmiddels is het akelig stil. Hond begon zich er begin van de avond ook al mee te bemoeien.. Ik kijk morgen even of ik een van de twee aan kan spreken. Jullie hebben gelijk mbt het bellen van de politie, maar doe ik liever niet. Is echt een langdurig probleemhuis met dezelfde bewoonster en andere (verkeerde) relaties. Maar politie doet niks. Niet over vermoedelijke drugshandel, niet over vermoedelijke wietkwekerij. Dus ja, ik wil wel en weet dat het echt wel nut zou kunnen hebben. Maar ik vrees dat dit probleem niet opgelost kan worden met hardhandig ingrijpen van de politie. Maar wel echt met rustig zitten en praten. Blijf wel alert en idd, mocht ik het echt niet meer vertrouwen bel ik gewoon de politie.
Het was een lange tijd rustig, heb eerder 3 weken op rij iedere avond mee kunnen genieten van de ruzies. Vandaag wel weer extreem helaas.


Veilig thuis bellen en advies vragen. Hebben hier ook goed geholpen met onze buren.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:06

Aan het feit dat ze zwarte pieten niet meer zwart zijn! :){

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:12

joyce_eddy schreef:
Aan het feit dat ze zwarte pieten niet meer zwart zijn! :){


Deze discussie. Laten we dat alsjeblieft niet (ook nog eens hier) doen :+
Laatst bijgewerkt door Foaly op 16-11-19 14:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:13

joyce_eddy schreef:
Aan het feit dat ze zwarte pieten niet meer zwart zijn! :){

Hier wel hoor :D Schijt eraan!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:17

Enige interessant aan sinterklaas zijn de filmpjes aan het einde van de dag van voor en tegenstanders :+

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:17

joyce_eddy schreef:
Aan het feit dat ze zwarte pieten niet meer zwart zijn! :){


Op bokt is ie nog we zwart :){

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:42

Adelaide71 schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat het zo bizar slecht met me gaat. Ik heb echt het gevoel alsof ik deels de controle kwijt ben en het gaat ook zo snel bergafwaarts. Ik kan niet eten, kan al een aantal weken niet meer dan 4 uur per nacht slapen... word soms helemaal overrompeld door zo'n slecht gevoel. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.



Jeetje, dat is niet mis. Heb je hulp? Sterkte! Y;(


Nee ik heb geen hulp, wel heel hard opzoek


Mijn ma was echt super boos op me omdat ik geen juridisch advies kon geven voor een vriendin die een ingebrekestelling heeft gekregen. Ik heb er voor gezeten en wat dingen gelezen en heb gezegd dat ze het juridisch loket moest bellen en heel uitdrukkelijk moet aangeven dat ze niet volledig aansprakelijk is en dat ze daar video materiaal van heeft. Dat ik haar verder niet kan helpen omdat ik niet weet hóe ik dat moet doen.
Dus mijn moeder vond dat niet goed genoeg en begon te schreeuwen over hoe nutteloos ik was uit het niets. Terwijl ik me dus alleen maar verdrietiger begon te voelen en huilend naar boven ben gerend. Ik heb helemaaaaaal geen zin meer in vandaag.

En dat terwijl ik van 3 tot 10 moet werken vandaag :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:46

Broekriem stuk -O- , met een taiwrap tijdelijk maar gefixt

xPabloBokt

Berichten: 9446
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-19 14:46

Nou lekker dan die moeder van jou.. bah echt pissig maakt me dat zoiets. Het is je kind, doe verdorie normaal

Nyaleti

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:01

Kater :r

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:35

casperzazoe schreef:
Kater :r


Haha dit

Marcella

Berichten: 36756
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:53

Dat ik ineens accute verzuring van mijn kuit heb en er niet meer op kan staan.

Nyaleti

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:56

Marcella schreef:
Dat ik ineens accute verzuring van mijn kuit heb en er niet meer op kan staan.


Heb je genoeg gedronken? Je kuitspier trekt ook samen bij uitdroging. Even wat glazen water of een sportdrankje helpt top

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:18

Dat mn kat lekker voor t raam lag te chillen en opeens uit t niks dreigend begon te mauwen en toen in de arm van mn stiefvader hing bijtend en trappend met zn achterpoten. Uit t niks wtf. Niet okee.

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:30

SavannahNx schreef:
casperzazoe schreef:
Kater :r


Haha dit

Same :\

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:22

Aan mensen die denken dat hun tuin gaat gestolen worden :')

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:24

Aan mensen die honden losgooien terwijl ze weten dat ze heel erg wantrouwend (op z'n zachtst gezegd) met kinderen zijn door een verleden dat je niet kent (want hond kwam met 6 maanden uit Roemenië) en ik met m'n zoon op wandeling ben die op dat moment niet naast mij of mijn man stond en natuurlijk die hond besloot naar m'n zoon toe te rennen. Wat een nare ervaring, die gelukkig goed afliep, maar toch. Wat bezielt sommige mensen!! (het was officieel ook een aanlijn gebied)

Bloemetje75
Berichten: 1990
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:04

De scheidsrechter, pietlut.... het is U13, niveau 2.... gaat nergens om behalve dat de jongens plezier moeten hebben in voetbal en dat eerlijk en netjes moeten doen. Een hoogzwangere vrouw dan niet achter de achterlijn in een dugout op een bankje laten zitten maar achter het hekje laten staan, is echt niet nodig. Iemand 20 min laten terug rijden omdat je een kleurenkopie van zijn paspoort niet erkent....
Echt, we hebben niet eens een rangschikking!
Potjes ipv witte lijnen was ook al bijna reden om het veld af te keuren.

Onze tegenstanders waren ook in shock, spelen iedere keer met potjes ipv witte lijnen hun thuiswedstrijden. Nog nooit problemen met een andere scheidsrechter gehad, vertelden ze.