Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 193 van de 318 [ 7948 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 318  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

 
Profiel   

Voordeel van zo.n rok en shirtje is dat het ook wat losser mag zitten. Ik draag S maar koop van dit soort setjes ook rustig L
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 15:34 



 
Profiel   

Anders het nu niet uitgeven maar bewaren tot je op je streefgewicht bent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 15:59 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Anders het nu niet uitgeven maar bewaren tot je op je streefgewicht bent?


Dat kan nog wel tot dik anderhalf jaar duren.. kan het nu goed gebruiken :)
Ik ga de trui jurk toch proberen :j

Heb ook een stoere riem erbij gezien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 17:21 



 
Profiel   

Het is wel een heel mooi kleurtje Friemel! Hoop dat ie mooi staat (en blijft ook). :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 17:26 



 
Profiel   

Supervixen, leuk jurkje!

Wiebke, leuke outfit!

Lau, Jeej! Wat goed! :D Benieuwd naar je aankopen. En helemaal eens met dat gewicht maar een getal is! Je goed voelen in je lichaam is veel belangrijker!

Frummels, dankjewel. <3

Mariettjj, leuke outfit! Mooi kleur ook van de trui.

Friemel, allebei leuk! Hopelijk blijft de stof een beetje in vorm van het jurkje. Wel showen als die binnen is! :D

San87, leuke outfit! Wat een vrolijke rok.

Mijn outfit gisteren:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 08:34 



 
Profiel   

Thanks, Jespri :D. Het is een jurk. Jij ook leuke outfit, ik vind die broek heel gaaf, baal zo dat zo'n model me niet staat ;(.

[ img ]
Ik heb vandaag mijn Lady V aan. Ik twijfel of ik m in ga laten korten, of deze lengte laat.

Daarnaast nog een enorm twijfelpunt. Ik heb een paar weken terug jumpsuits besteld. Vond ze enorm tof, ze zaten goed en ik vind t mooi. Maar teruggestuurd omdat jumpsuits niet handig zijn :'). Nu kom ik steeds onderstaande foto tegen en iedere keer twijfel ik of ik m niet had moeten houden (en uiteraard de pijpen korter laten maken, want korte pootjes)... Wat vinden jullie?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 17:21 



 
Profiel   

O staat je erg mooi hoor. En jurk zou ik inkorten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 17:32 



 

_San87_ schreef
Thanks, Jespri :D. Het is een jurk. Jij ook leuke outfit, ik vind die broek heel gaaf, baal zo dat zo'n model me niet staat ;(.

[ [url=m/dmp7bg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag mijn Lady V aan. Ik twijfel of ik m in ga laten korten, of deze lengte laat.

Daarnaast nog een enorm twijfelpunt. Ik heb een paar weken terug jumpsuits besteld. Vond ze enorm tof, ze zaten goed en ik vind t mooi. Maar teruggestuurd omdat jumpsuits niet handig zijn :'). Nu kom ik steeds onderstaande foto tegen en iedere keer twijfel ik of ik m niet had moeten houden (en uiteraard de pijpen korter laten maken, want korte pootjes)... Wat vinden jullie?

[ [url=m/D04hDw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave kleur! Het model zo met die riem doet je figuur eer aan. Maar rondom het kruis vind ik het raar zitten. Ik zou niet deze doen, maar op zoek naar eentje die overal mooi zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 17:35 



 
Profiel   

Leuk San! Je moet vaker variƫren met je stijl <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 17:36 



 
Profiel   

Aaargh :')! Ik twijfel alleen nog maar harder _O-. poedersuiker.

@ Lau, mijn vriend vindt m vreselijk. Dus ik heb 'm ook teruggestuurd omdat ik daarom dacht dat ik m nauwelijks zou dragen. Maar ik twijfel dus echt enorm hard. Ding blijft in m'n hoofd zitten.

@Tica, ik denk dat dat door mijn pose komt. Hij zat nergens strak of knellend. Gewoon aansluitend tot los.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 17:44 



 

Ik denk iets te los bij het kruis eerder eigenlijk. Maar bestel gewoon opnieuw. Kijk er nog eens naar? Terug kan altijd weer. In praktijk valt het met naar de wc gaan echt wel mee, niet te lang wachten gewoon. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 17:50 



 
Profiel   

Ik denk dat dat de pech van mijn lengte en figuur is. Ik ben 1.60 en heb bolle benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 18:01 



 
Profiel   

San87, oh echt! En daar doe je dan de trui over heen? Wat slim! :))

Leuk jurkje! En die jumpsuit staat je goed! Denk dat het komt door te lange pijpen. Kan je hem niet opnieuw bestellen en dan de pijpen zelf even omslaan en met een speldje vast zetten? Dan kan je even zien hoe hij dan valt bij het kruis.

En dankjewel! <3 Hij zit ook heerlijk! Heb je het model al een keer geprobeerd? Ik dacht dat het mij ook niet zou staan, maar dat viel uit eindelijk dus mee haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 19:48 



 
Profiel   

Ik zou het niet doen, vind het juist niet zoveel doen voor je figuur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 21:53 



 
Profiel   

Ik vind dat hij je wel mooi staat, maar ik vind de jumpsuit zelf niet mooi. De riem vind ik niet mooi en de kleur ook niet. Zou wel op zoek gaan naar een jumpsuit maar dan niet deze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 23:54 



 
Profiel   

Jespri schreef
San87, oh echt! En daar doe je dan de trui over heen? Wat slim! :))


Yes :D. De jurk heeft korte mouwen, zo kan ik m in de winter ook aan.

Citaat
Leuk jurkje! En die jumpsuit staat je goed! Denk dat het komt door te lange pijpen. Kan je hem niet opnieuw bestellen en dan de pijpen zelf even omslaan en met een speldje vast zetten? Dan kan je even zien hoe hij dan valt bij het kruis.


Dat is wel een goed idee. Ik had ze wel een keer omgeslagen, maar dat bleef natuurlijk niet zitten. De pijpen zijnca 10 cm te lang. Bij het kruis gaat ie wel ruimer blijven vallen omdat mijn torso korter is in verhouding met het lijfje van de jumpsuit. Ik weet niet of ik dat storend vind.

Citaat
En dankjewel! <3 Hij zit ook heerlijk! Heb je het model al een keer geprobeerd? Ik dacht dat het mij ook niet zou staan, maar dat viel uit eindelijk dus mee haha.


Dat geloof ik meteen. Ziet er erg comfy uit. En ja, zeker geprobeerd. Ik leek een rollade :)).


Doubtless schreef
Ik zou het niet doen, vind het juist niet zoveel doen voor je figuur..


Ow ;(. Ik juist wel :o.


xPabloBokt schreef
Ik vind dat hij je wel mooi staat, maar ik vind de jumpsuit zelf niet mooi. De riem vind ik niet mooi en de kleur ook niet. Zou wel op zoek gaan naar een jumpsuit maar dan niet deze!

Dat is een kwestie van smaak, ik vind het model en de kleur fantastisch :D. In het echt is ie echt mooi olijfgroen. De riem is een dingetje, de jumpsuit is geschikt voor taillemaat 70 - 76. Mijn taille is nu 72 cm. Dus ik zit me nu wel te bedenken dat ik misschien de verkeerde riem heb gekregen :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-20 08:04 



 
Profiel   

Schoonmams gaf t laatste setje. Jumpsuit is onderweg terug :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-20 21:53 



 
Profiel   

Haha San87. Het werd hem dus niet? :p Jumpsuits vind ik ook wel een lastig iets. Soms staat het heel stijlvol en soms is het volledig de plank mis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 11:20 



 
Profiel   

Ze heeft hem juist weer besteld denk ik :))
Ik vind hem gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 11:29 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Ze heeft hem juist weer besteld denk ik :))
Ik vind hem gaaf! <3

Ja, heb m weer besteld idd :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 11:54 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb dit aan vandaag. De rok lijkt grijs/blauw, maar is groen satijn :').

[ img ]
Deze kleur dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 12:25 



 
Profiel   

Wel grappig San, je vraagt hier adviezen voor de jumpsuit.. Als mensen hem niet mooi vinden etc dan ga je dat weerleggen of ertegen in. Dus volgens mij had je je keus eigenlijk al gemaakt :D Ik vind hem heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 12:18 



 
Profiel   

Tanya schreef
Wel grappig San, je vraagt hier adviezen voor de jumpsuit.. Als mensen hem niet mooi vinden etc dan ga je dat weerleggen of ertegen in. Dus volgens mij had je je keus eigenlijk al gemaakt :D Ik vind hem heel gaaf!

Er is een iemand die m niet mooi vindt staan, dat weegt niet op tegen alle reacties die m wel heel gaaf vonden :D.

Maar ik had inderdaad al wel een keuze gemaakt. Al zou die wel gaan wankelen wanneer het grootste deel van de mensen die ik vroeg of ze 'm wat vonden nee had gezegd :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 12:25 



 
Profiel   

Dit ben ik vandaag! Lunchen in de stad en moet even opschieten, maak vanmiddag een bij lees post :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 13:01 



 
Profiel   

Outfitje:

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 14:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 193 van de 318 [ 7948 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 318  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen