[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:11


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 21:44

Dinner date:
Afbeelding

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:20

Oooh Danique! Die broek, heel tof!
Leuk dat jurkje van de h&m Friemel :))
Broek staat je goed Noeps!
Wat een leuke outfit Lau!

Hier een nieuw jurkje (die ik eigenlijk zou moeten strijken, maar geen zin haha)
Afbeelding

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:45

Elitedeux: interessante site. Hoe zit het met verzendkosten en versturen?

Leuk Lau! Gezellige avond gehad?

DewiRox staat je erg leuk! Mooie kleur ook. Strijken... Brr heb er zo'n hekel aan :r

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:29

Je ziet er geweldig uit Lau!
Leuk jurkje dewirox!
Oom geweldig jurkje van BiBiq

Mijn outfit van vandaag
Afbeelding

Het viel me trouwens op dat er momenteel zoveel enkel modellen broeken zijn in de winkels. Zoveel leuke broeken gezien van het weekend maar vind enkel voor nu/winter te koud

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:42

KletsKoekje schreef:
Je ziet er geweldig uit Lau!
Leuk jurkje dewirox!
Oom geweldig jurkje van BiBiq

Mijn outfit van vandaag
[ [url=m/iyfext.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het viel me trouwens op dat er momenteel zoveel enkel modellen broeken zijn in de winkels. Zoveel leuke broeken gezien van het weekend maar vind enkel voor nu/winter te koud


Leuke rok!!

En jaaa is bijna geen full length te krijgen. Ik ben gelukkig bij de C&A geslaagd voor een zwarte skinny *\o/*

Maar was al weken opzoek naar een fijne broek die full length was. Paar ankle length aangehad maar ik heb daar gewoon geen passende schoenen bij :')

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 11:21

Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?

Afbeelding
Afbeelding

Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel :') )

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 11:27

Ik vind het model heeeel tof!
Maar ik weet niet helemaal wat ik van de kleurencombinatie vind.
Ik weet niet of t de kleur van het jurkje of de combi met de zwarte panty en laarsjes is..

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 11:33

Aight schreef:
Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?

[ [url=m/tV75Ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUfOjB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel :') )


Echt niet mijn smaak :+ te artsy/hippie-achtig voor mijn smaak. Ik moet ook zeggen dat het stofje er 'goedkoop' uit ziet op de aanfoto (e.a veel kreukels in het stof). de stockfoto oogt wat luxere stof die niet kreukt.
Wat ik misschien wel zou doen is een (brede) riem om het stuk doen waar het elestiek zit om meer silhouette te creëren. Vind hem zonder iets teveel hobbezak.
De mouwen vind ik dan weer wel echt geweldig <3 (ik vind hem je overigens wel staan :j Je kan het prima dragen)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 11:42

DewiRox schreef:
Oooh Danique! Die broek, heel tof!
Leuk dat jurkje van de h&m Friemel :))
Broek staat je goed Noeps!
Wat een leuke outfit Lau!

Hier een nieuw jurkje (die ik eigenlijk zou moeten strijken, maar geen zin haha)
[ [url=m/7isJlK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohhh deze is leuk <3

Waar komt ie vandaan?

KletsKoekje schreef:
Je ziet er geweldig uit Lau!
Leuk jurkje dewirox!
Oom geweldig jurkje van BiBiq

Mijn outfit van vandaag
[ [url=m/iyfext.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het viel me trouwens op dat er momenteel zoveel enkel modellen broeken zijn in de winkels. Zoveel leuke broeken gezien van het weekend maar vind enkel voor nu/winter te koud


super leuke combi <3

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:06

Hij is van Lofty Manner (dacht ik) Friemel :))

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:12

Eindelijk maar weer eens een post van mij. Tussen werk en wat personlijke struggles door heb ik de laatste tijd geen outfits meer gepost. Of wat anders gedragen dan werkkleding, paardrijkleding of pyjama's :')

Lau, wat zie je er geweldig uit, die outfit staat je ook super.
DewiRox, leuk jurkje!
Kletskoekje, goede combinatie, ook met de kleuren zo.
Aight, ik vind hem niks, sorry. Heel vormeloos en vind het echt een beetje een hobbezak (1 troost, denk niet dat dat model iemand goed zou doen). De kleur is wel heel tof, maar mijn keuze zou het niet zijn :x

Dan mijn outfits, de eerste was om met een vriendin te gaan shoppen. De tweede was voor het uitgaan. Heb momenteel wat moeite met kleding vinden aangezien ik de laatste tijd ivm omstandigheden wat afgevallen ben ;( dus was blij dat ik deze outfits nog kon maken.

Afbeelding
Shirt: Catfish and the Bottlemen merch
Vest: H&M
Rokje: Sting
Riem: Topshop
Sokken: H&M

Afbeelding
Shirt: Only
Rokje: C&A
Riem: Topshop
Sokken: H&M

Stiekem ben ik blij dat het weer kouder is,kan ik mijn hoge sokken weer aan :') die mis ik altijd in de zomer

noviceh

Berichten: 4782
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:21

Aight, ik vind het erop lijken alsof je de oude jurk van oma uit de verkleedkist hebt getrokken die veel te groot is. Hij flatteert je niet.

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:29

Pluisje wat supergaaf die hoge sokken! <3 <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:54

Aight schreef:
Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?

[ [url=m/tV75Ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUfOjB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel :') )

Nee vind ik je heeeeel leuk staan juist. Die artsy vibe is super leuk en je kan het echt goed hebben. Vind dat het je benen mooi benadrukt.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:49

sans6 schreef:
Pluisje wat supergaaf die hoge sokken! <3 <3 <3


I know, right! En ze zijn lekker warm :):)

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:59

Emmaa_ schreef:
Aight schreef:
Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?

[ [url=m/tV75Ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUfOjB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel :') )

Nee vind ik je heeeeel leuk staan juist. Die artsy vibe is super leuk en je kan het echt goed hebben. Vind dat het je benen mooi benadrukt.

Ik vind m ook juist gaaf! Kan je prima hebben en het is weer een keer wat anders.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-19 15:24

Aight schreef:
Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?

[ [url=m/tV75Ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUfOjB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel :') )



Leuk! Ik zou er een dunne panty bij doen en combineren met kistjes of juist een netter enkel laarsje. Een riempje in de taille om het wat gekleder te maken en hij is perfect.

Doubtless

Berichten: 8481
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:29

Aight schreef:
Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?

[ [url=m/tV75Ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUfOjB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel :') )



Ik vind m ook leuk! Kan me goed voorstellen dat je dit graag draagt als je in de goede mood bent. Ik zou het doen :j

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:37

Aight: ik vind het jurkje ook heel gaaf.
Zou er zelf wel zoals Lau zegt een dunnere panty onder doen en eventueel een riempje. Dan ziet het er meteen heel anders uit

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 20:20

Leuk rokje Kletskoekje, die kleur <3

Ah pluis, je sokken weer terug! Miste ze al, staat je zooo tof! :j

Ik vind de roze jurk ook niet mooi, sorry. Vind het zonde van je figuur!

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:25

Ik ben helemaal verliefd geworden op de truien van de H&M toen ik deze advertentie tegen kwam:

Afbeelding

Dus de grijze en groene besteld, ik ben helemaal gek op zulke grote truien met parels/glimmers erop :=

Afbeelding

Vandaag dus m’n grijze trui aan <3

Afbeelding

Afbeelding

Hij is meer donkergrijs trouwens, vandaar even m’n eigen foto van de 2 truien erbij.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:32

Die truien zijn écht leuk!

Hier lekkere trui met kantlook rokje en panty en m'n lievelings-laarsjes <3
En riempje erom dit keer.
Afbeelding

Doubtless

Berichten: 8481
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 12:15

Sharon die heb ik ook aan vandaag :D <3

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 12:26

_sharonnn schreef:
Ik ben helemaal verliefd geworden op de truien van de H&M toen ik deze advertentie tegen kwam:

[ [url=m/kbdUsg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus de grijze en groene besteld, ik ben helemaal gek op zulke grote truien met parels/glimmers erop :=

[ [url=m/ibAwyM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag dus m’n grijze trui aan <3

[ [url=m/aO5Vea.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xUEEHb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is meer donkergrijs trouwens, vandaar even m’n eigen foto van de 2 truien erbij.


Leuke truien! Zo ze zelf nooit kopen want ik hou niet van al die parels :+ Maar bij andere vind ik het wel leuk staan <3

BiBiQ schreef:
Die truien zijn écht leuk!

Hier lekkere trui met kantlook rokje en panty en m'n lievelings-laarsjes <3
En riempje erom dit keer.
[ [url=m/S43BlG.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ziet er goed uit!