Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:08

Gisteren 2 verzoekjes tot triootjes achter elkaar gehad op Happn... :')
Gelukkig bleek het ene verzoekje meer te slaan op of de hond mee zou mogen op date.

En ook eentje die helemaal in fiets Limburg woont en dat niet "te ver" vindt. :=
Nou sorry maar mocht 't wat worden zou ik mezelf daar niet mee willen martelen dus wat ik vind maakt hierin ook uit.

Dus ik gooi het maar op de man met de hond. :j

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:19

Trio en fiets Limburg :=

Ik laat Tinder etc ff links liggen. Krijg toch veelal dezelfde dames er voor met hetzelfde resultaat (0,0 dus) dus dan maar niet :\

Net alsof Tinder in loop van week zit ofzo

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 15:42

Hier geen date ofzo maar wel iets heel grappigs: ik had voor de lol een tikkie van 5 euro in m'n tinder bio gezet, en iemand heeft die zojuist betaald. :') Geen idee wie. _O-

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 15:45

Resistance schreef:
Hier geen date ofzo maar wel iets heel grappigs: ik had voor de lol een tikkie van 5 euro in m'n tinder bio gezet, en iemand heeft die zojuist betaald. :') Geen idee wie. _O-



:') :') :') :') Dit vind ik nou echt humor!

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 16:05

Resistance schreef:
Hier geen date ofzo maar wel iets heel grappigs: ik had voor de lol een tikkie van 5 euro in m'n tinder bio gezet, en iemand heeft die zojuist betaald. :') Geen idee wie. _O-


Haha briljant!
Dacht dat tikkies maar 24 uur werkte

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 16:08

Silly1972 schreef:
Resistance schreef:
Hier geen date ofzo maar wel iets heel grappigs: ik had voor de lol een tikkie van 5 euro in m'n tinder bio gezet, en iemand heeft die zojuist betaald. :') Geen idee wie. _O-


Haha briljant!
Dacht dat tikkies maar 24 uur werkte



Ik geloof dat ze een week geldig zijn..

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 16:22

Resistance schreef:
Hier geen date ofzo maar wel iets heel grappigs: ik had voor de lol een tikkie van 5 euro in m'n tinder bio gezet, en iemand heeft die zojuist betaald. :') Geen idee wie. _O-


Dit ga ik ook doen, super handig :+

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 16:24

Ik zou bijna Tinder hiervoor opnieuw aanslingeren :+ :') Geniaal.... maar Why, hoe kom je erbij? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 16:50

listiglistje schreef:
Ik zou bijna Tinder hiervoor opnieuw aanslingeren :+ :') Geniaal.... maar Why, hoe kom je erbij? _O-



We hadden een les over hoe we een campagne Zouden kunnen opzetten over mensen die bijvoorbeeld na dates een ongewenste tikkie sturen of tikkie's van 10 cent ofzo, en toen dacht ik er opeens random aan. :') Heb ook al ooit voor de grap gedacht: kan ik niet een kickstarter voor mezelf beginnen ofzo? Ik wil graag schoenen. :')


Ik heb er verder ook echt niet om gevraagd. Er stond enkel "5 euro's? Op je muil, gauw!" Bij. Maar als er na 1 dag al iemand heeft betaald en ik er niets voor heb hoeven doen, dan is het toch best een aardig verdienmodel. :Y)

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 17:27

Hahahah dat is wel een hele mooie actie :))

Zou bijna tinder weer aanslingeren inderdaad. Maar ik heb mezelf echt even voorgenomen om niet te daten etc. Ik laat het voor nu even. Stuk rust wel in het hoofd (wel wat saai... Maargoed :+ )

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 18:36

Da's een mooie actie, geniaal!
Misschien hoopte de arme stakkerd dat je hem ergens ook gematchd had, of heb je straks een match en wil ie zijn 5 eurie terug.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 08:58

Zijn er nog meer betalingen gedaan Resistance of is het er bij 1 gebleven?

Vanavond uiteten met mijn lover <3

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:03

haha echt een leuke actie! zou inderdaad een mooie inkomstenbron kunnen zijn :=

Heel veel plezier Dayanara!

ik zit nog een beetje met die jongen van laatst... afgelopen weekend hadden we allebei geen tijd om elkaar te zien, nu zouden we komend weekend wat doen. maar nu is zijn peettante overleden. begrijpelijk dat hij niet kan/geen behoefte heeft. maar ik vind als je iemand wel ziet zitten, dat je op de een of andere manier toch wel ergens een gaatje in de week kunt vinden om iemand te zien of zie ik dit nu zo verkeerd??

ik ben zelf gestopt met uit mezelf appen naar hem. ik heb niet zo veel zin in een jongen die maar 1x in de drie weken tijd heeft om bank te hangen.... ik wil iemand die zelf initiatieven neemt om me mee uit te nemen 1x in de week, 1x in de twee weken. ik wacht nu dus af of hij zelf met een initiatief komt, anders is het voor mij klaar.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:08

Appt hij wel uit zichzelf BBZ?

Ik sta er qua gedachtegang hetzelfde in als jij hoor.

Jullie kunnen alleen in de weekenden afspreken?

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:32

Ben het met je eens, als je iemand echt leuk vind maak je wel tijd!

Ik ben nog steeds met jongen uit Groningen aan het daten en we zien elkaar ongeveer elk weekend. Afgezien van even een stevig gesprek aantal weken terug is het nog steeds heel leuk.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:32

haha gister was dus de eerste dag dat ik staakte met hem te berichten. ik werd vanmorgen wakker met een berichtje van hem: ''hoe is het met jouuu?''. ik dacht: jess! lekker enthousiast bericht,en dat zo snel al! ik had tijdens het berichten altijd het idee dat het meer vanuit mij kwam, niet echt het idee van wederzijdse interesse.

mijn collega's (zijn vrienden) vertelde me gister dat hij bij hun altijd een stuiterbal is. bij mij is hij rustig, zenuwachtiger, compleet anders dus. ze gaven ook aan dat mannen blijkbaar niet zo nadenken over wie er eerst appt, ze houden over het algemeen ook vaak niet zo van appen. ik moest me dat dus niet te persoonlijk opvatten.

ja doordeweeks hebben we het beide te druk met werk, hij met voetbal, ik met de paarden.

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 13:31

ze gaven ook aan dat mannen blijkbaar niet zo nadenken over wie er eerst appt, ze houden over het algemeen ook vaak niet zo van appen. ik moest me dat dus niet te persoonlijk opvatten.

Bovenstaande herken ik erg hoor blackbeautyZ. Volgens mij werkt dat voor veel mannen inderdaad zo. En als het jou wel dwars zit, maak het dan bespreekbaar voordat je het zelf al (negatief) gaat invullen.
Heeft voor mij wel erg geholpen

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 14:25

ja precies! ik heb sowieso eigenlijk al op de ''planning'' staan om bij de volgende date eens voorzichtig te vragen hoe hij hier nu in staat en wat hij van me vind. of is na de 3e date (ruim een maand contact) te vroeg?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 14:46

Hij is weer betaald _O-


BbZ, als het nu al frustreert zou ik er als ik jou was ook gewoon mee stoppen. Zeker in het begin moet het gewoon leuk zijn, al die problemen zijn pas iets voor later. :j

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:13

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Resistance. Je moet natuurlijk altijd doen waar je je fijn bij voelt. Maar zo stond ik er ook altijd in en ik kreeg het ook altijd als advies mee. Toch blijken mannen daar soms wat anders in te staan en hebben die wat langer tijd nodig en zijn ze minder van de directheid en het appen bijvoorbeeld.
Ik ben zo blij dat ik de afgelopen 2 maanden mijn gevoel heb gevolgd en in eerste instantie zelf vooral initiatief heb genomen in het contact en het afspreken van de dates. En ik belde hem gewoon af en toe (en hij mij) ipv appen. Dat paste beter bij hem zo vertelde hij mij.
En nu hebben we een (prille) relatie

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:19

BlackBeautyZ, is dat diezelfde jongen als die uit je bericht van 29 oktober? Laat hem dan maar rusten.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:45

Even een egopost!


Waren gisteren uit eten geweest en ik vroeg hem wat we nu waren. Nu is het officieel hoor. Zo gek hem nu mijn vriend te noemen haha

Nu de volgende stappen, ontmoeten van de ouders, vrienden en familie.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:54

Gefeliciteerd! Leuk zo voor de feestdagen <3

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 14:26

Oooh leuk!!! :D Gefeliciteerd!!!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:43

Gefeliciteerd <3