Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 136 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

 
Profiel   

Veel plezier Maanlicht! Ik ben benieuwd waar hij je mee gaat verrassen.

Relaxed: hahahah die meen je? Zijn er echt serieus mensen met zulke rare verzoeken en fetisj???

Ik heb trouwens onverwacht vanavond een date met die jongen. Ik laat jullie morgen weten hoe hij reageert als ik vraag naar zijn gevoel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 11:55 



 

Ja hoor, er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 11:56 



 
Profiel   

Oh ik houd echt niet van verassingen... :o
Ik vind sowieso weinig dingen leuk en als ze met iets sportiefs aan zouden komen kakken, dan zou ik a la minuut naar huis gaan :')

Als het idd maar geen weirdo is... Ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 12:03 



 

Ik ook hoor, doe mij maar gewoon lekker standaard iets drinken ergens. Hoef geen (sportieve) activiteiten met iemand die ik nog niet ken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 12:38 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Maanlicht komt er morgen achter dat hij fanatiek aan ponyplay doet.


_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 12:42 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Ik kreeg eens het verzoek of hij mijn slaaf mocht zijn :j



Haha ja die heb ik ook gehad en pantyfetisch enzo, maar daar date ik gewoon niet mee :P

Ik ga zo naar de bios met een date, dat zou een wierdo kunnen zijn, want heb nog weinig geschat met hem hahha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 14:06 



 
Profiel   

Haha!

Mijn date gaat niet door. Ik gaf gisteravond al aan even te moeten aankijken hoe ik me zou voelen met de spierpijn. Heeft hij niet op gereageerd. Heb nog een appje gestuurd, maar geen antwoord. Lekker dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:47 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Haha!

Mijn date gaat niet door. Ik gaf gisteravond al aan even te moeten aankijken hoe ik me zou voelen met de spierpijn. Heeft hij niet op gereageerd. Heb nog een appje gestuurd, maar geen antwoord. Lekker dit.


Wat een verrassing :D :') / tot zover de verrassing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:55 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Haha!

Mijn date gaat niet door. Ik gaf gisteravond al aan even te moeten aankijken hoe ik me zou voelen met de spierpijn. Heeft hij niet op gereageerd. Heb nog een appje gestuurd, maar geen antwoord. Lekker dit.


Beter geen energie meer insteken

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:57 



 
Profiel   

Mijn date was erg gezellig, hij bleek verkeerd te hebben gekeken dus geen bios haha.
Zijn lekker in het grand café gaan zitten en hebben heerlijk gekletst, klikte goed.
In ieder geval vriendschappelijk rest zal het uitwijzen later

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 20:24 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
Mijn date was erg gezellig, hij bleek verkeerd te hebben gekeken dus geen bios haha.
Zijn lekker in het grand café gaan zitten en hebben heerlijk gekletst, klikte goed.
In ieder geval vriendschappelijk rest zal het uitwijzen later


Ah wat leuk!

ML, lekker laten gaan die dude!
BBZ ben benieuwd hoe jouw date verlopen is

Ik ben vandaag met vriend naar de efteling geweest met zijn werk. Was onwijs leuk!antal collega`s ontmoet en mijn angst overwonnen (ben voor het eerst in de baron geweest)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 00:04 



 
Profiel   

Silly: fijn dat het goed klikte! ben benieuwd naar het vervolg.

Maanlicht: jammer dat het niet doorging..... vooral jammer dat hij het ''oplost'' door te gaan negeren.

Dayanara: aaah wat leuk dat je echt al mensen uit zijn kring aan het ontmoeten bent. super leuk!

okee nu mijn date gister.. we zouden eigenlijk in de avond afspreken, maar zijn moeder wilde ineens met het gezin gaan uiteten om een bepaalde reden. dus hij probeerde of ik smiddags kon zodat we elkaar toch nog even zouden zien. ik moest eerst iets anders doen, maar daarna zou ik naar hem gaan. hij zag me aan komen rijden dus hij hield de deur al vast voor me open (so cute). we hebben weer gezellig gekletst en goede gesprekken gehad, wat klieren en tv gekeken.

ik durfde dus echt niet te vragen naar zijn gevoel... ik merkte tijdens de date dat hij lekker ontspannen was, open, gezellig, er is zeker een klik. dus ik dacht: laat die bom genaamd ''gevoel'' nog maar een paar dates wachten, ik weet uit ervaring dat dat namelijk wat kan afschrikken. we kwamen op een gegeven moment wel op het onderwerp waarom het uit was met zijn ex (waarmee hij heeft samengewoond) ik denk dat dat wel een hooop verklaard. hij gaf aan dat het uit was omdat ze altijd veeel te veel aandacht wilde van hem, terwijl hij het druk heeft en ook soms graag zijn eigen ding doet.

als ik hem zo leuk vind zoals ik hem nu vind.. dan moet ik hem idd gewoon beetje lekker loslaten, anders maak ik dalijk de zelfde fout als zijn ex.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 08:49 



 
Profiel   

Dat is wel een goed plan
Als ze gevoel krijgen dat je ze claimt nu al
Hoe lastig ook dit te onderdrukken
Gaan ze lopen
Jammer is dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 09:11 



 

BBZ, ik zou iets minder bezig zijn met zijn gevoelens en gewoon genieten van de leuke dates. Juist nu met deze achtergrond info.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 10:29 



 
Profiel   

Fem hoe was jouw date eigenlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 23:07 



 
Profiel   

Ik heb super leuke chat via Tinder
Nu op FB
Weekend meeten
Zin in

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 23:08 



 
Profiel   

oee klinkt goed Zinzi! ik ben benieuwd naar hoe je date komend weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 08:09 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd
Eigenlijk ook hoe ik mezelf erbij voel na de laatste toestand met degene dat geen labeltje mocht hebben
Waar ik overigens nog wel contact mee heb
Maar denk dat ik mezelf voor de gek houdt als ik ga op een toekomst

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 09:25 



 
Profiel   

jaa ik ben ook benieuwd naar hoe je je voelt bij deze date.

ik moet eerlijk bekennen dat ik me deze week eens verdiept heb op het mannenbrein (puur uit interesse). ik heb met vol ongeloof zitten lezen _O- . mannen zijn serieus op relationeelgebied echt niet slim. wij vrouwen moeten eigenlijk gewoon letterlijk zeggen hoe en wat we willen, anders begrijpen ze het niet.

wat ik dan weer wel mooi vind aan hun brein is dat ze minder moeilijk nadenken. ze denken gewoon niet veel na. wij denken 1000 x na over dingen, echt vermoeiend eigenlijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 12:39 



 
Profiel   

Interessant BlackBeauty, wat heb je gelezen? Boek/website?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:35 



 
Profiel   

ik kwam uit op de website Mannengeheim.nl. jeetje daar heb je zooooo veel interessante blogs over hoe mannen denken op relationeel gebied. echt een aanrader om die site eens te kijken. dan lees je een blog, en dan zie je een link naar een andere blog waarvan je denkt ''omg die moet ik lezen'. ik denk dat ik al in totaal zo'n 4 uur heb kunnen lezen van die website

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:39 



 
Profiel   

Wat een vage website, sorry hoor. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:48 



 
Profiel   

Ik vind het ook vaag en echt niet alle mannen zijn hetzelfde :+

Voor mijn vorige lovers gaat die site echt niet op kan ik je vertellen...

Maar ik snap dat vrouwen graag horen wat ze willen horen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:54 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
ik kwam uit op de website Mannengeheim.nl. jeetje daar heb je zooooo veel interessante blogs over hoe mannen denken op relationeel gebied. echt een aanrader om die site eens te kijken. dan lees je een blog, en dan zie je een link naar een andere blog waarvan je denkt ''omg die moet ik lezen'. ik denk dat ik al in totaal zo'n 4 uur heb kunnen lezen van die website



Ik zou hier niet al teveel aan vastklampen hoor :+
Er zijn echt mega veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar mannen en vrouwen op het gebied van relaties/daten. Als je die wil lezen, zou ik op pubmed of een andere wetenschappelijke bron kijken.

Hier nog steeds een soort van aan het daten met dezelfde man. Ondertussen 6 dates oid gehad en ik vind hem wel steeds leuker worden. Er zijn alleen wat issues (geweest) dus we doen het rustig aan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:59 



 
Profiel   

Dat mannen brein is wel grappige site
Je haalt er in elk geval wel uit dat de meeste mannen simpel denken.
Wij te moeilijk.
Haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 15:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 136 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen