Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 482 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

 
Profiel   

BaileyMix schreef
Over die gore ouwe mannen, ja bah. Waarom denken dat soort lompe uitgerangeerde types altijd dat (jonge) vrouwen op ze zitten te wachten :r Zijn ook altijd types die denkend at ze recht hebben op vrouwen met modellooks en de rest compleet afbranden. Maar ze wel nog even gauw een foto sturen van hun zielige verlopen piemeltje.

Het zit me diep :=



haha ja dat is duidelijk :j

Ik date er nu een van 56, moet zeggen dat dat erg leuk klikt en dat hij heel lief en netjes naar mij toe is.
(gelukkig ook weer niet TE lief)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 11:32 



 
Profiel   

Zielige verlopen piemeltjes gaan niet zo diep.....

Wat leuk Silly!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 11:34 



 
Profiel   

:))


Leuk hoor Silly! Gelukkig zijn niet alle vijftigers per direct goorlelletjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 11:52 



 
Profiel   

haha nee inderdaad, maar veel wel hoor, ben ze genoeg tegen gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 11:59 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Zielige verlopen piemeltjes gaan niet zo diep.....

Wat leuk Silly!



Via stal, niet via Tinder, vertel het je nog wel een keer, is nog maar pril ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:00 



 
Profiel   

Goorlelletjes :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:11 



 
Profiel   

Zo bij de voetbal loopt een knappe gast rond zeg. Heel licht getint en helder blauwe ogen. Hij zat zondag in dezelfde bus en we hadden een paar keer oogcontact. Maar in alles straalt hij badboy uit. Toch jammer dat dat soort mannen me aantrekken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:27 



 
Profiel   

Licht getint en blauwe ogen is wel heeeel aantrekkelijk, dus dat snap ik wel ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:47 



 
Profiel   

En een baardje :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:58 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Zo bij de voetbal loopt een knappe gast rond zeg. Heel licht getint en helder blauwe ogen. Hij zat zondag in dezelfde bus en we hadden een paar keer oogcontact. Maar in alles straalt hij badboy uit. Toch jammer dat dat soort mannen me aantrekken :')

Wees de badgirl }> <<)

Vandaag een leuke Tinderdate gehad, deze week een match en leuke (duidelijke) chat.

Zitten we later weer op de bank, zegt ie in een verhaal zijn naam: ‘wow, heet je geen *naam op Tinder*?’ Blijkt ie op Tinder dus een nickname te gebruiken := :')

Naja, die naam ga ik nu niet meer vergeten _O-


Vrijdag ook een date, maar toen ik daar aankwam wist ik al dat het niks zou worden: voelde totaal geen seksuele aantrekkingskracht. banketstaaf, want zou blijven slapen. Dus na de thee dit aangegeven, dat het niks werd en ben weer gegaan.

Dus bij deze: ik had ongelijk dat je iemand kan inschatten via de chat en foto’s, dat beweerde ik een tijd geleden nogal stellig. ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:27 



 
Profiel   

Groots van je dat je er op terug komt! Gelukkig was het nu alleen maar een onaantrekkelijke man en niks griezeligs. Heb je veel dates nu? DEEL MET ONS. GEEF ONS DETAILS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:05 



 
Profiel   

Nou, dat dus. En uiteraard wist ik dat het weleens verkeerd kon gaan, dus dacht dat ik wel voorzichtig was. Maar in dit geval had het ook op een andere manier verkeerd kunnen uitpakken. Hoewel ik bij het terug lezen vd chat, al vaker het gevoel had gehad dat dit niks zou worden. Dit was echt een typisch voorbeeld van te graag iets willen en het dan in je hoofd mooier maken dan het is (Jep: ook vaker hier gelezen dat ik dit doe ;) )

Maar bovenstaande heeft me ook meteen actie laten nemen: mijn buurman gevraagd die zeer bedreven is in vechtsport, gevraagd om mij zelfverdediging te leren. Had ie jaren geleden al aangeboden maar nooit wat mee gedaan. Dus dit kwam goed uit en ga daar vanavond al heen.

Oeh, of ik veel dates heb? Ben wel lekker aan het ontdekken, heb nu een vast stel, een Dominant, 3 sekspartners (of 4, maar met 1 al 2 maanden niet meer afgesproken omdat de communicatie verwarrend werd. Toevallig gister weer met hem zitten appen omdat ook hij me eerder had ‘gewaarschuwd’ dat het ook eens niet kan klikken. Dus ook bij hem even daarop terug gekomen dat ie gelijk had.)

Dan heb ik nog steeds contact met ‘Peter’ (die is hier eerder ter sprake gekomen, met zijn vragenlijst O:) ) maar nog steeds niet mee afgesproken.. Op 1 of andere manier kan telkens 1 van ons niet.. Of dan is zijn maatje er ook terwijl ik eerst alleen met hem wil afspreken..

Nouja, en dan nog genoeg op de chat of app, die weten hoe ik erover denk en dus leuk met hen klets, maar ook weten dat ik (meestal dus :') ) niet snel afspreek.

Weer een beetje up to date? :Y)

Enne, details mag je voor Pb-en, dat werd niet gewaardeerd hier :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:15 



 
Profiel   

Dat je er de tijd voor hebt := Ik heb al niet eens tijd voor één date _O- Naast werk, hobby en vrienden. Ben al lang blij als ik een avond even niets hoef.

Vrijdag tweede date met die van vorige week. Zouden gisteren nog koffie drinken maar ja.. ik had geen tijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:46 



 
Profiel   

Ja same. Ik zie mijn date 1x per week. Hij wil graag vaker afspreken maar ik heb naast alle drukte ook wel behoefte aan een avondje niks hoeven doen en lekker met een dekentje op de bank

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:52 



 
Profiel   

Dat hebben jullie idd eerder aangegeven. Mijn Dominant ga ik 1 uurtje per week heen, in zijn pauze. Rest vd dag tijd voor mijn andere hobby (paard, dat doe ik nog 1 dag in de week) en de rest.

Andere sekspartners ga ik pas rond 22.00 heen. Ene keer blijf ik slapen, andere keer rij ik ik terug. Tja, die tijd zou ik anders toch gebruiken om te slapen.

Netflix doe ik niet veel meer, dat klopt. Maar daar had ik voorheen bijna elke avond wel tijd voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:07 



 
Profiel   

Ik heb ondertussen een relatie met m'n Tinder date. Doordeweeks ben ik ook zo ongeveer heel de week bij hem. Klikt echt onwijs leuk en onwijs en van beide kanten zit het helemaal goed, echt fijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:55 



 
Profiel   

Waar haal je die tijd vandaan joh :+ :Y)

Nee maar superleuk! *\o/*

(Ga zo naar zelfverdediging les, dus op de pb’s reageer ik later ff)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:39 



 
Profiel   

Marocje schreef
Waar haal je die tijd vandaan joh :+ :Y)

Nee maar superleuk! *\o/*

(Ga zo naar zelfverdediging les, dus op de pb’s reageer ik later ff)

Ja geen idee. Ik was al niet zoveel thuis en nu al helemaal niet meer hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:02 



 
Profiel   

Ik had gisteren mijn tweede date. En dat was héél leuk O:) Bizar goede klik, heel gezellig en we staan er beiden hetzelfde in. Dat is ook wel heel fijn.

Dinsdag zien we elkaar weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 12:17 



 
Profiel   

Zei ik dinsdag? Gisteren appte hij dat hij vandaag vanaf werk naar huis ook wel even bij mij langs zou kunnen komen. Neemt hij eten mee, eten we even samen.

Had ik al gezegd dat hij héél leuk is? :D :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:48 



 
Profiel   

Wat super leuk Berdien! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:50 



 
Profiel   

Wat leuk berdien!

Ik ben sind dit weekend weer single. Na ruim een half jaar daten er een einde aan gebreid. We waren meer FWB dan wat anders. Wel jammer. 1 avond mezelf heel erg zielig gevonden en nu is het verdriet wel weer over. Ik was al langer afstand an het nemen, dat scheelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 14:57 



 
Profiel   

Wat leuk Berdien! Dat klinkt toch heel erg hoopgevend.

Jammer peelie. Maar ongetwijfeld een goede beslissing. Op naar nieuwe avonturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 15:20 



 
Profiel   

Wat superleuk Berdien! Is je echt gegund! <3

Jeetje, toch nooit leuk als het dan toch zo eindigt. Helemaal niks mis mee om dan even jezelf heel zielig te vinden. Ik had een soort regel voor mezelf, 1 of 2 dagen mag ik me heel zielig vinden en daarna pak ik mezelf weer op.
Voor mij werkte dat, maar iedereen is natuurlijk anders. Hopelijk voel je je snel weer beter. :(:)


Wij wonen sinds vandaag officieel samen. **\O/**
Eigenlijk was ik al bijna altijd hier, maar nu ook daadwerkelijk op dit adres ingeschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 16:15 



 
Profiel   

Toch jammer Peelie.

gefeliciteerd Fem!

ik Tinder niet meer, nu een maandje samen (niet ontmoet via Tinder), gister familie ontmoet.
Dus lijkt goed te gaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 16:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 482 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen