Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:12

Bailey, jammer dat het noet uitpakt zoals gehoopt.

Ik heb gisteren de moeder van mn vriend leren kennen.

We hadden laatst een heart felt gesprek gehad met zn twee en dat lijkt toch wel het gewenste effect te hebben.

Zijn moeder is een beetje een bijzondere snuiter :') maar wel vriendelijk verder. Het was ook niet awkward gelukkig.

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:33

Rytir schreef:
Wat rot Berdien, luduvuduh is gewoon poedersuiker...

Ik ben vrij koos dateloos geweest de afgelopen tijd. Van het weekend nam opeens mijn ex contact op na 2 jaar radio stilte. Dat was verwarrend maar ook fijn, het ging nogal gek uit en nu heb ik eindelijk wat meer duidelijkheid. En verwarring dus want nu moet ik steeds aan hem denken :=

Grappig, ik zat er ook aan te denken om m'n ex van twee jaar geleden incl. radiostilte weer eens te appen :') Maar niet met bepaalde bedoelingen of zo. Alleen vind ik dat dan toch wel weer spannend.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 13:01

BaileyMix schreef:
Jammer Berdien! :(:)


@ Rytir: Abort, abort :') Of zit er een kans in dat jullie weer samen komen/ wil je dat überhaupt?



Hier na een aantal maanden daten gisteren gezegd dat ik niet meer verder wil daten. Hij was het er wel mee eens, dus het verliep allemaal pijnloos.

Ik heb ook zin om weer verder te kijken, en heb al direct héél veel leuke matches op Bumble dus vast binnenkort weer een date.


:') Dat deed mijn brein ook meteen! Maar nou loopt iedereen op mij in te praten om het een kans te geven >;)

Fijn dat het allemaal meeviel en ik hoor goede verhalen over bumble!

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 15:12

Ik heb de afgelopen 2 jaar niet actief meegeklets in mijn eigen topic (sorry hiervoor) omdat ik na een aantal dates helemaal klaar was met tinder. Maar ik heb wel altijd graag jullie berichten meegelezen. Maar nu vind ik het wel tijd om te reageren hier. :o

Een paar weken geleden bedacht ik mij ineens om voor de grap nog eens de app te openen en wat te swipen. Uiteindelijk kwam daar een hele leuke match uit. De gesprekken en de afspraken verliepen gewoon heel goed en het voelde langs beide kanten ook echt heel fijn aan. Dus sinds dit weekend zijn we officieel samen! <3

Ik had nooit gedacht om via daar iemand te gaan vinden, maar uiteindelijk heel blij dat ik een paar weken terug toch de app nog eens had geopend, want anders was ik hem nooit tegengekomen. Dus voor iedereen die nog tindert, hou vol. :D

Exitium

Berichten: 7143
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 15:22

xPareltje schreef:
Ik had nooit gedacht om via daar iemand te gaan vinden

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt! Wie de koe en wie de haas is, mag je zelf bedenken :+

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 15:40

Exitium schreef:
xPareltje schreef:
Ik had nooit gedacht om via daar iemand te gaan vinden

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt! Wie de koe en wie de haas is, mag je zelf bedenken :+


Hahaha :')

Exitium

Berichten: 7143
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 16:00

Sorry, flauw bui vandaag :')


Hier al bijna een jaar niet geswiped. Ga er als ik begin volgend jaar verhuisd ben wel weer een keer wat mee doen denk ik :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 18:17

Ik heb paar weken geleden nog een date gehad, leuk gezellig, maar alleen vriendschappelijk.

Zaterdag heb ik weer een soort van date, maar dat is iemand die ik via via ken.
Denk niet dat daar wat uitkomt, maar ach gezelligheid en vriendschap is ook leuk.
Binnenkort ga ik wel weer eens verder swipen

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:03

Ik breek eventjes in omdat ik niet zo goed weet wat ik moet doen. Een bekende van het werk gaf aan dat hij me had gezien op Tinder. Maar ik heb helemaal geen Tinder account en ook nooit gehad. Hij zei dat ik het echt was. Dus het is iemand die of heel veel op mij lijkt, of iemand gebruikt mijn foto. Het schijnt ene Suusje te zijn uit omgeving Utrecht. Mijn volledige naam stond er dus niet bij. Heb je altijd een nickname of moet je je volledige naam opgeven?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed nu. Door dingen uit het verleden ben ik hier extra gevoelig voor en ik ben bang dat iemand mij loopt te zieken met een nepprofiel. Kan ik dan aangifte doen ofzo?
Ik was te overdonderd om te vragen naar een screenshot. Misschien moet ik dat eerst doen, echt even kijken of het wel echt mijn foto is die wordt gebruikt of dat het iemand is die op me lijkt.

Alja

Berichten: 25594
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:26

Suzanne F. schreef:
Ik breek eventjes in omdat ik niet zo goed weet wat ik moet doen. Een bekende van het werk gaf aan dat hij me had gezien op Tinder. Maar ik heb helemaal geen Tinder account en ook nooit gehad. Hij zei dat ik het echt was. Dus het is iemand die of heel veel op mij lijkt, of iemand gebruikt mijn foto. Het schijnt ene Suusje te zijn uit omgeving Utrecht. Mijn volledige naam stond er dus niet bij. Heb je altijd een nickname of moet je je volledige naam opgeven?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed nu. Door dingen uit het verleden ben ik hier extra gevoelig voor en ik ben bang dat iemand mij loopt te zieken met een nepprofiel. Kan ik dan aangifte doen ofzo?
Ik was te overdonderd om te vragen naar een screenshot. Misschien moet ik dat eerst doen, echt even kijken of het wel echt mijn foto is die wordt gebruikt of dat het iemand is die op me lijkt.

Jeetje zoiets zo wel passen bij jou verleden...
Zou toch ergens proberen informatie in te winnen

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:34

First things first: screenshot vragen. Dan weet je het zeker. En je kunt op Tinder allerlei namen aannemen, dat zegt niks.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:46

MarcoBorsato schreef:
First things first: screenshot vragen. Dan weet je het zeker. En je kunt op Tinder allerlei namen aannemen, dat zegt niks.


Net gevraagd of hij een screenshot wilde maken en het antwoord was: Als ik hem nog eens tegenkom dan wel.

Werkt dat zo? Moet je iemand daar tegenkomen? Je kan niet zoeken?
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 30-09-21 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:46

Zelf ff als man tinderen en kijken of je het profiel tegenkomt, heb je iig een screenshot. Nog beter dan matchen en kijken of je meer te weten komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:47

Je kunt idd niet zoeken

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:15

En als hij weggeswiped heeft kom je ws ook niet meer voorbij

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:15

Ik zou idd als man gaan tinderen. Weet je hoe oud de leeftijd van dat profiel was? Anders moet je wel heel veel swipen eer je het profiel tegen komt. En dan kun je reporteren en zelf screenshots maken. Je kunt een profiel ook delen als die persoon dat aan heeft staan. Dan kun je voor de zekerheid die link opslaan. En als je bewijs heb kun je tinder berichten en eventueel aangifte doen

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:43

Suzanne F. schreef:
MarcoBorsato schreef:
First things first: screenshot vragen. Dan weet je het zeker. En je kunt op Tinder allerlei namen aannemen, dat zegt niks.


Net gevraagd of hij een screenshot wilde maken en het antwoord was: Als ik hem nog eens tegenkom dan wel.

Werkt dat zo? Moet je iemand daar tegenkomen? Je kan niet zoeken?


Nee, het is willekeur en weg = weg. Je kunt inderdaad zelf als man gaan swipen en dan het profiel rapporteren.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:57

Sommige profielen kwamen eerder (lees: 3,5 jaar geleden :') ) wel meerdere keren voorbij.. Maar wat de gedachte daar achter was?

Wel enórm zuur zeg. Weet je van andere mannen dat ze op Tinder zitten? Kunnen zij een oogje in he zeil voor je houden, of ze het profiel tegen komen?

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:21

Berdien schreef:
Sommige profielen kwamen eerder (lees: 3,5 jaar geleden :') ) wel meerdere keren voorbij.. Maar wat de gedachte daar achter was?

Wel enórm zuur zeg. Weet je van andere mannen dat ze op Tinder zitten? Kunnen zij een oogje in he zeil voor je houden, of ze het profiel tegen komen?


Nee geen idee. Ik spreek niet veel mannen en daarvan weet ik niet of ze op Tinder zitten. Dit was net toevallig iemand die ik een tijdje niet gezien had. Nou ja, anders laat ik het maar. Zodra er hier iemand aan de deur staat voor een Tinderdate dan ga ik me meer zorgen maken. En misschien is het mijn foto helemaal niet hoor, is het iemand die gewoon veel op mij lijkt. Misschien maak ik me druk om niks.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:11

Berdien schreef:
Sommige profielen kwamen eerder (lees: 3,5 jaar geleden :') ) wel meerdere keren voorbij.. Maar wat de gedachte daar achter was?

Wel enórm zuur zeg. Weet je van andere mannen dat ze op Tinder zitten? Kunnen zij een oogje in he zeil voor je houden, of ze het profiel tegen komen?
Dat was dit jaar ook nog het geval, tot vervelends aan toe :')

Wat een rot nieuws trouwens, ik zou ook eerst wat meer onderzoek doen, sterkte!

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:47

Hier komen nog steeds dezelfde profielen voorbij? Dus dat kan best.

Wel klote dat je nu die twijfels hebt of het jouw foto was.. maar de omgeving klopte sowieso niet toch? Er zitten nl ook wel fake accounts op die een willekeurige foto erbij zetten. Geen idee of dat mogelijk is, dat deze openbaar heeft gestaan en een onbekende hem heeft gebruikt?

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:09

Voor wie nog een leuk idee zoekt om uit te gaan met hun date, museumbezoek en verhalen verzinnen bij de schilderijen is ook een fijne activiteit heb ik ontdekt! :D Zeker als je beiden wat interesse hebt in kunst en cultuur.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:42

Heb je er nog wat van gehoord Suzanne?

Het is geen Tinder, maar ik heb gisteravond in een moment van verveling Facebook Dating eens aangeslingerd. Voordeel: je kunt ook zie wie jou leuk vinden. Ik wilde alleen maar leuk plaatjes kijken maar heb nu toch wel een heel leuk gesprek met iemand := En eentje afgekapt die perse wilde bellen, perse vandaag of morgen al af wilde spreken, op zoek was naar ‘de liefde voor altijd’ en meer van dat soort akelige dingen. Ik was vergeten dat dat er ook bij hoorde _O-

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 22:25

Nee niks meer van gehoord. Ik denk maar zo: als die bekende van het werk niks had gezegd had ik het ook niet geweten dus ja. Soms is het beter niet te weten. Zolang ik er geen last van heb is het mij prima.

sabine1979

Berichten: 2596
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:12

Ohh Berdien, daar zou ik ook op afknappen.

Suzanne, ze zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft :=

Tinder staat op een heeeel laag pitje, ben er een beetje klaar mee :o
Laat er nu toch laatst een leuke man zijn begonnen bij de dierenambulance waar ik vrijwilligerswerk doe _/-\o_ en ook nog vrijgezel, en een knapperd om te zien :9