Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:16

Ach ja, jaren geleden kreeg ik ook veel reacties van mensen die het zo leuk vonden dat ik in Take me Out was. Zo’n datingprogramma was dat op tv. Mijn ex kreeg ook veel berichten van kennissen die mij gezien hadden. Maar ik was het dus niet. Dus grote kans dat het toch gewoon iemand anders was.
En mocht hij het profiel nog eens tegenkomen dan zou hij een screenshot maken. Dan zie ik zo of het mijn foto is of niet.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:20

Kan zomaar idd. Ik hoor ook regelmatig van mensen dat ze mij gezien hebben. Zo zou ik eens zoenend in Arnhem gezien zijn terwijl ik 30 km verderop aan het sporten was met vriendinnen :') en mijn pa dacht ook eens dat hij me zag lopen terwijl ik thuis was. Dus ik ben super nieuwsgierig naar mijn dubbelganger

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 14:47

sabine1979 schreef:
Tinder staat op een heeeel laag pitje, ben er een beetje klaar mee :o
Laat er nu toch laatst een leuke man zijn begonnen bij de dierenambulance waar ik vrijwilligerswerk doe _/-\o_ en ook nog vrijgezel, en een knapperd om te zien :9



Klinkt als een droomman <<)

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-21 20:07

@ Berdien: Ik kan mij voorstellen dat je die hebt afgekapt zou ik ook niet prettig vinden namelijk. Ik heb verder geen ervaring met Facebook Dating maar ik ben wel heel benieuwd hoe dit gesprek gaat verlopen. :D

@ Sabine1979: Nou ik ben benieuwd, klinkt in elk geval positief.

Ik heb vandaag de ouders en zus van mijn vriend leren kennen, was heel erg leuk. :o

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:57

Hij schijnt wel een rugzak te hebben, maar wat is groot en klein. Iemand op het verleden negeren, nee. Aan hem wat hij wel en niet wil vertellen. Hij is redelijk open heb ik laatst gemerkt. Zolang degene maar eerlijk is. Straks via fb messenger zitten ouwehoeren. Zei tegen hem, de dienst vrijdag van 4 uurtjes is veel te kort _O- _O-
Komt wel goed zei hij. Wordt vervolgd :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 10:07

Don't oliebol where you eat.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:26

OMG ik had vanmiddag een date :oo Was helemaal niet de bedoeling, maar we hadden een heel leuk gesprek. Vanmiddag rondje in de buurt gewandeld en daarna kop koffie gedronken. Gaan zeker nog een keer afspreken, dan samen eten. Vond het heel spannend om weer op date te gaan maar uiteindelijk viel het me 100% mee.

Wat iets minder mee viel was de hoeveelheid smerigheid die mannen over je uitstorten tijdens gesprekken := Eentje begon met ‘Heb je wel eens 24 cm gehad?’, een ander wilde dat ik ‘U’ en ‘meneer’ zei en weer een ander was boos omdat ik niet na tien berichten al blote foto’s wilde sturen.

Man man man.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:33

Jij vermaakt je wel dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:34

Berdien schreef:
OMG ik had vanmiddag een date :oo Was helemaal niet de bedoeling, maar we hadden een heel leuk gesprek. Vanmiddag rondje in de buurt gewandeld en daarna kop koffie gedronken. Gaan zeker nog een keer afspreken, dan samen eten. Vond het heel spannend om weer op date te gaan maar uiteindelijk viel het me 100% mee.

Wat iets minder mee viel was de hoeveelheid smerigheid die mannen over je uitstorten tijdens gesprekken := Eentje begon met ‘Heb je wel eens 24 cm gehad?’, een ander wilde dat ik ‘U’ en ‘meneer’ zei en weer een ander was boos omdat ik niet na tien berichten al blote foto’s wilde sturen.

Man man man.


Had je dat zo diep weggestopt dat je het na al die jaren niet meer wist? :+

Leuk dat je date meteen geslaagd was :D

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:37

Hahaha he het is wel bijna 3,5 jaar geleden hè :D Ik had het denk ik inderdaad verdrongen. Of gehoopt op verbetering van de mensheid. Dom wel, eigenlijk :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:40

Ik snap wel dat je dacht, ik een paar jaar ouder, de mannen ook.. Maar helaas, geen verbetering :')

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:43

Hahaha nee echt niet _O- Date viel mede daarom op, dat was gewoon echt een leuk, normaal gesprek.

Hij is alleen maar nét wat langer dan ik ben. Daar moet ik nog wel aan wennen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:48

Haha ja dan heb je zo het gevoel dat ze kleiner zijn, dat herken ik wel :+

Ik ging op singlereis deze zomer en reed met een man uit Groningen mee, 47 jaar was ie en 1 relatie van 4 jaar en een relatie van 2 jaar met een getrouwde vrouw gehad (hoe je dat een relatie kunt noemen :? ) Nooit samengewoond of wat ook en die getrouwde vrouw was de liefde van zijn leven :') Ik verbaasde me echt hoe onvolwassen hij in het daten en de liefde was. Zat zichzelf zo enorm op te hemelen, vond zichzelf Gods geschenk aan iedere vrouw :+ Jaja, vandaar je relatiegeschiedenis :')

Ik dacht alleen maar, als maar niet jouw hele leeftijdscategorie zo is tegen de tijd dat ik daar aan kom :+

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:06

Nou hoe ouder hoe ranziger hoor. Geen enkele remming....ik heb pas aan zo iemand gevraagd hoe hij het zou vinden als een vent zijn dochter zo zou benaderen.......ik werd direct verwijderd.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:17

Oh ja, een weerwoord willen ze niet. Sneu gedoe.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:30

Berdien schreef:
OMG ik had vanmiddag een date :oo Was helemaal niet de bedoeling, maar we hadden een heel leuk gesprek. Vanmiddag rondje in de buurt gewandeld en daarna kop koffie gedronken. Gaan zeker nog een keer afspreken, dan samen eten. Vond het heel spannend om weer op date te gaan maar uiteindelijk viel het me 100% mee.

Wat iets minder mee viel was de hoeveelheid smerigheid die mannen over je uitstorten tijdens gesprekken := Eentje begon met ‘Heb je wel eens 24 cm gehad?’, een ander wilde dat ik ‘U’ en ‘meneer’ zei en weer een ander was boos omdat ik niet na tien berichten al blote foto’s wilde sturen.

Man man man.


Ah wat leuk! Weet je al wanneer de volgende keer is?

Die berichten heb ik amper, maar das ws omdat ik zelf meestal begin. En is het ordinair zijn ze idd zo unmatched. Maar is dit wel Tinder dan, want foto’s sturen kan daar sowieso niet?

Die sekssite waar ik zit is dit wel gangbaarder, maar staat al in mijn profiel beschreven dat ik hier niet op zit te wachten. Dus worden ze toch gestuurd, zijn ze meteen geblokkeerd :Y)

Dat vind ik wel jammer van Tinder, dan unmatched je iemand, komt ie later toch weer tevoorschijn: ik heb dan geen idee meer wie het was en zo weer liken (deze week iemand voor de derde keer geliked, en bij het eerste bericht weer weten wie het was :') )

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:34

Nee dit was Happn. En de foto’s moeten dan via whatsapp verstuurd worden. Niet dat ze mijn numr krijgen… maar toch.

En het maakte in dit geval niet uit wie het gesprek begon. Zelfs een normaal begin draaide uit op… sneue praat.

Volgende date is nog niet gepland, denk ergens de komende week :)

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 19:50

Dat is de reden dat ik niet op Tinder zit. _O- Of een andere datingsite dan.
Ik had laatst iemand die ik via via ken die via Whatsapp een hele rede ging houden over dat als hij mij zag lopen hij zichzelf afvroeg waarom Onze lieve heer zo’n mooie vrouw niet voor hem had bedacht…. :roll:
En dat zelfs mijn naam mooi was en dat ik er ook niks aan kon doen dat ik zo aantrekkelijk was… :roll:
En dat hij vernam ik dat ik vrijgezel was en hij ook, hij was al veeeeel te lang vrijgezel…. :roll:
Dussss. Ik heb maar geantwoord dat ik inderdaad vrijgezel was maar dat ik hier zelf voor koos en geen relatie wilde. Dat leek niet echt door te dringen want hij liet zich wel door mij verrassen als ik weer contact op zou nemen. := Nou dan kan hij lang wachten natuurlijk. :')

Niks meer gehoord over dat Tinder profiel trouwens. Een vriendin zei dat hij het ook alleen gezegd kon hebben om mijn reactie te peilen.

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 06:18

Wat een achterlijke zijn er op deze wereld :r
Ik vind ook dat de datingsites niks veranderd zijn ten op zichte van 2-3 jaar geleden.

Vorige week een hele leuke dienst gehad met die leuke collega :P ff aftasten wat het voor iemand is.

Vorige week hadden we kermis bij mij in het dorp. Ik wist dat mijn ex er ook zou zijn. Wat flikte hij, heel provisorend tegenover mij aan de tafel staan. Moet zeggen dat hij dat iedere keer flikt als we elkaar in het cafe tegenkomen. -:(-

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:46

Haat aan provisorende exen.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:47

MarcoBorsato schreef:
Haat aan provisorende exen.


:')

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:50

Over die gore ouwe mannen, ja bah. Waarom denken dat soort lompe uitgerangeerde types altijd dat (jonge) vrouwen op ze zitten te wachten :r Zijn ook altijd types die denkend at ze recht hebben op vrouwen met modellooks en de rest compleet afbranden. Maar ze wel nog even gauw een foto sturen van hun zielige verlopen piemeltje.

Het zit me diep :=

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:09

Klinkt alsof je heel wat verhalen hebt :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:28

BaileyMix schreef:
Over die gore ouwe mannen, ja bah. Waarom denken dat soort lompe uitgerangeerde types altijd dat (jonge) vrouwen op ze zitten te wachten :r Zijn ook altijd types die denkend at ze recht hebben op vrouwen met modellooks en de rest compleet afbranden. Maar ze wel nog even gauw een foto sturen van hun zielige verlopen piemeltje.

Het zit me diep :=
Wat zit je diep?

:')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:29

Geen gore ouwe man in ieder geval. :')