Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 15:06

Lynnepinny schreef:
Vinden jullie dat Tinder moet kunnen als je nog lichtelijk over je ex heen moet komen? Ik zit in zo'n fase waarin ik hem eigenlijk nog wel mis, maar ook heel graag door wil met m'n leven. :+


Alles kan. Als je gewoon wat afleiding wilt of open staat voor een rebound of alleen wat plezier. Maar ik betwijfel of je vanuit een situatie met onverwerkt leed kunt overgaan in een nieuwe relatie. Gisteren zag ik een treffende quote voorbij komen: "Being single and being ready, healed and healthy for someone new are two very different relationship statuses" en daar ben ik het volledig mee eens. :)

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 15:14

Ja die quote ben ik het ook wel mee eens. Al denk ik dat het wel mogelijk is maar de weg wat hobbeliger..

Had er laatst een die zei 'Ja met kerst doen wij altijd de eerste dag mijn kant, de tweede dag haar kant bezoeken.' Uh hoe hard je ook roept dat je ready, healed and healthy bent het is niet meer geloofwaardig! :') Hij vond dat uiteraard wel. :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 16:55

Ik zou er niet te moeilijk in doen. Zie het gewoon als tijdverdrijf, het is niet alsof je moet trouwen met degene die je naar rechts veegt.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 16:56

MarcoBorsato schreef:
Ik zou er niet te moeilijk in doen. Zie het gewoon als tijdverdrijf, het is niet alsof je moet trouwen met degene die je naar rechts veegt.


Ik zie een format voor een nieuw tv programma!

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:31

Lijkt me wel grappig, ik meld me vast aan als deelnemer. :')

Nu even Tinder moe na het zoveelste erotische voorstel. Kan er normaal gewoon om lachen, dus ff tijd voor een pauze. Heb er nog een paar op de app dus wie weet.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:34

Rytir schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik zou er niet te moeilijk in doen. Zie het gewoon als tijdverdrijf, het is niet alsof je moet trouwen met degene die je naar rechts veegt.


Ik zie een format voor een nieuw tv programma!


Ja! Oh dat gaat een hit worden!

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:23

Nadat mijn vriend het destijds na 1 jaar uitmaakte op een banketstaaf manier was ik zo pissed off dat ik dezelfde avond nog met een Tinderdate in het restaurant zat :=
Bleek een leuke vent en ben daar toch een maand heel intensief mee aan het daten geweest. Vlinders voor de een, in mijn kussen liggen janken om de ander...
Na die maand vroeg mijn ex een nieuwe kans en heb ik na veel twijfel gekozen voor 'resultaten uit het verleden'. Ik denk dat ik met Tinderdate ook best wat op had kunnen bouwen toen.
Nu dan toch uit gegaan na bijna 3,5 jaar (min een maand dat het uit was) dus ik probeer toch gewoon of het kan, snel weer iemand ontmoeten.
Het scheelt in elk geval dat hele bittere, pijnlijke dat liefdesverdriet meebrengt...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:02

Ik ook hoor, al heb ik denk nooit echt liefdesverdriet gehad. Ja een week ofzo. Ging altijd een beetje daten, fijne afleiding.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:19

Ik dacht dat ik snel was na een week :') fijn te horen dat er nog meer zo zijn. Word door vriendinnen nog wel is voor gek verklaard :Y)

Liefdesverdriet heb ik wel echt gehad maar niet om de laatste relatie :o

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 20:00

Zo lang je duidelijk bent over je intenties is het prima toch? :D

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:47

Je moet doen wat voor jezelf goed voelt ongeacht dat dezelfde dag is dat het uitgegaan is of pas jaren later en alles daar tussenin. Iedereen is anders en doet anders.

sonrisa

Berichten: 330
Geregistreerd: 24-06-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:09

Hoi allemaal,

Mag ik mij hier ook melden?

Ik ben nog niet actief op tinder maar wil dit binnen kort wel gaan doen. ( eerst even leuke foto’s maken)

Hebben jullie nog de perfecte tips dan zijn die natuurlijk ook welkom.

Verder lijkt het mij allemaal een beetje lastig nu met de carona tijd en vind ik het allemaal best een beetje spannend.
Vanaf mijn 15 tot afgelopen maandag (17 jaar later) heb ik een vaste relatie gehad en samen hebben we ook 1 kind. Dus nog geen idee hoe ik dit allemaal moet gaan doen. Maar lijkt me vooral leuk als afleiding. Ik ben absoluut niet opzoek naar een vaste relatie. Eerst de boel maar weer eens op de rit krijgen.

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 22:48

Nou ik heb het aangemaakt, maar ik vind het doodeng :') Ik schrik me rot bij een match, helemaal nerveus haha. Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet. Maar dat is ook goed voor me om dat te ervaren I guess :')

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:04

Welkom Sonrisa.

Succes Lynnepinny, denk dat de eerste keer altijd wel spannend is :=

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:55

Er hangt niets van af, gewoon kletsen.

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 09:31

Je hoeft niet gelijk met ze te trouwen hé ;)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 09:32

Al denken mannen dat vaak wel als je te kennen geeft iets serieuzers te willen :+

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 09:36

Silly1972 schreef:
Al denken mannen dat vaak wel als je te kennen geeft iets serieuzers te willen :+

Ja, sommige denken bij een match al dat je hun kinderen wilt baren.. :')

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:46

Lolacabana schreef:
Silly1972 schreef:
Al denken mannen dat vaak wel als je te kennen geeft iets serieuzers te willen :+

Ja, sommige denken bij een match al dat je hun kinderen wilt baren.. :')


Maar je hebt ze er ook bij die na een match gelijk willen dat je hun kind baart. :')

Duhelo

Berichten: 28551
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:55

ik vind dat je op tinder enkel de uitersten hebt. Diegene die gewoon seks willen, en diegene die direct iets vast willen en dan ook min of meer gaan stalken en doen. Een blijft bij me bezig, die gaat gewoon 4 keer op een avond het gesprek gaan heropenen, ook al geef ik aan dat ik bv bezig ben, of naar iets kijk oid. Om dan zo 2 uur na het laatste gesprek nog gewoon "slaapwel" te sturen.
Of, overdag als ik aangeef druk te zijn, iets zeggen van: oke, dan spreek ik je vanavond.
Euhm, en wie bepaalt dat?

Cringing (maar ik ben mss iets te veeleisend)

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:59

Duhelo schreef:
ik vind dat je op tinder enkel de uitersten hebt. Diegene die gewoon seks willen, en diegene die direct iets vast willen en dan ook min of meer gaan stalken en doen. Een blijft bij me bezig, die gaat gewoon 4 keer op een avond het gesprek gaan heropenen, ook al geef ik aan dat ik bv bezig ben, of naar iets kijk oid. Om dan zo 2 uur na het laatste gesprek nog gewoon "slaapwel" te sturen.
Of, overdag als ik aangeef druk te zijn, iets zeggen van: oke, dan spreek ik je vanavond.
Euhm, en wie bepaalt dat?

Cringing (maar ik ben mss iets te veeleisend)


Als je hier nu al zo hard op cringed zou ik gewoon zeggen dat je het niet ziet zitten om hem überhaupt nog te spreken? Zo moeilijk is dat ook niet :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:59

Ik heb dat in mijn vel jaren tinderen niet zo ervaren. Maar misschien ligt het dan aan de combinatie hoe je eigen profiel eruit ziet en welke kerels je een like geeft. Want zie wel van die mensen die van die hele gespierde fout uitziende jongens in strakke shirtjes met een V-hals liken. Ja die gingen inderdaad vaak direct in op seks. :=

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:05

Duhelo schreef:
ik vind dat je op tinder enkel de uitersten hebt. Diegene die gewoon seks willen, en diegene die direct iets vast willen en dan ook min of meer gaan stalken en doen. Een blijft bij me bezig, die gaat gewoon 4 keer op een avond het gesprek gaan heropenen, ook al geef ik aan dat ik bv bezig ben, of naar iets kijk oid. Om dan zo 2 uur na het laatste gesprek nog gewoon "slaapwel" te sturen.
Of, overdag als ik aangeef druk te zijn, iets zeggen van: oke, dan spreek ik je vanavond.
Euhm, en wie bepaalt dat?

Cringing (maar ik ben mss iets te veeleisend)


Jep, dat vind ik veeleisend. Je zal op Tinder toch een beetje een gesprek met elkaar moeten hebben om te zien of het iets is/kan worden. Wat verwacht je dan dat die doet?

sonrisa

Berichten: 330
Geregistreerd: 24-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:06

Lynnepinny snap ik helemaal zou ik in het begin ook hebben denk ik. Maar wel leuk dat je al meteen een match krijgt.

Sjofel Dankje wel.

En voor de rest. Er mee trouwen zit er zeker niet in hahaha wil nu niks vast, maar snap wat jullie bedoelen en dat er geen druk achter staat.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:07

Dan vind je iemand toch gewoon niet leuk genoeg? Ik krijg bij veel mensen daar ook de kriebels van maar dan kap ik het gewoon af. Als ik iemand interessant vind dat stoort me dat allerminst.