Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 96 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

 
Profiel   

renee16 schreef
Hier wel een voorkeurslijstje, weinig harde eisen. Op tinder wel een aantal dingen die (ondanks prachtige foto’s) meteen naar links gaan:

- lengte benoemen en kleiner dan ik
- in profiel al aangeven wat de vrouw ‘moet doen’, bv het gesprek beginnen
- een eisenlijstje op het profiel ;)
- alleen groepsfoto’s
- foto’s met ex (of wat erop lijkt)

Nou heb ik ook niet veel succes op tinder, misschien komt het hierdoor, haha.


whaha, een aantal dingen herken ik me als man zo in. Doen vrouwen dus net zo hard :+ .

overigens is bij mij de top naar links swiper het enkel foto's hebben met zo'n dom filter er op... :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 20:21 



 
Profiel   

Flessuh schreef
overigens is bij mij de top naar links swiper het enkel foto's hebben met zo'n dom filter er op... :P

Met een hondenneus en -oren, so true :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 20:23 



 
Profiel   

Flessuh schreef
renee16 schreef
Hier wel een voorkeurslijstje, weinig harde eisen. Op tinder wel een aantal dingen die (ondanks prachtige foto’s) meteen naar links gaan:

- lengte benoemen en kleiner dan ik
- in profiel al aangeven wat de vrouw ‘moet doen’, bv het gesprek beginnen
- een eisenlijstje op het profiel ;)
- alleen groepsfoto’s
- foto’s met ex (of wat erop lijkt)

Nou heb ik ook niet veel succes op tinder, misschien komt het hierdoor, haha.


whaha, een aantal dingen herken ik me als man zo in. Doen vrouwen dus net zo hard :+ .

overigens is bij mij de top naar links swiper het enkel foto's hebben met zo'n dom filter er op... :P


Owja, die mag ook wel bij het lijstje, foto’s met filter, ja ook bij mannen ( 30+) zie je dat.

En een profiel met maar 1 foto zet ik ook mijn vraagtekens bij. Iets anders dan een gezicht op de eerste foto, betekend meestal dat dat mooier is dan het gezicht, dus ook die gaan inmiddels meteen naar links.


Denk dat het andersom natuurlijk net zo geldt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 22:28 



 
Profiel   

Ja de val van 1 groepsfoto als profielfoto trap ik niet meer in _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 22:36 



 
Profiel   

Of foto met baby/kind. :r

En dan “is me neefje”.

;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 22:37 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Of foto met baby/kind. :r

En dan “is me neefje”.

;(


Owja, die zie je ook te vaak.
Papa’s gaan hier ook naar links...
Ik hou er maar weinig over haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 22:45 



 
Profiel   

Och dat zullen de nodige ook hebben bij mijn foto in de boot :+

Dat soort foto's er tussen zetten is juist goed omdat het het filteren wat makkelijker maakt :P
Als ik een foto van een paard er bij zie ga ik er van uit dat zij daar veel tijd aan besteed.. net als ik met de boot dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 23:47 



 
Profiel   

Flessuh schreef
Och dat zullen de nodige ook hebben bij mijn foto in de boot :+

Dat soort foto's er tussen zetten is juist goed omdat het het filteren wat makkelijker maakt :P
Als ik een foto van een paard er bij zie ga ik er van uit dat zij daar veel tijd aan besteed.. net als ik met de boot dus.


Door een boot zou ik je niet wegswipen hoor ;).
Kost zoiets veel tijd dan?? Haha

Ik heb zelf overigens ook geen paardenfoto’s er tussen staan, wel in mijn profiel dat ik paard rij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 12:27 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Ik heb (naar mijn idee) geen belachelijke lijst, gewoon een richtlijn. Ik heb er bijvoorbeeld in opgenomen dat iemand sport, weet hoe een boek eruit ziet en enige affiniteit met de natuur heeft. Dit zijn voor mij belangrijke dingen en ik zou ook echt niet met iemand kunnen zijn die precies het tegenovergestelde is van wat ik in de lijst heb opgenomen.


Ja dat lijkt me prima! Fanatiek sporten hoeft van mij niet want dan mag ik mezelf ook wel wegstrepen. :') Maar een beetje wat aan je lichaamsbeweging doen vind ik wel belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 14:32 



 
Profiel   

Ik sport zelf minimaal 4x in de week, dus wel fijn als mijn toekomstig partner ook lekker sportief is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 14:35 



 
Profiel   

Ah ja kijk dan is het een ander verhaal inderdaad.
Ik rij 1-2 keer per week paard en ik loop 1x per week hard dus ik hoef geen sportschool-verslaafde per se. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 12:33 



 
Profiel   

renee16 schreef
Flessuh schreef
Och dat zullen de nodige ook hebben bij mijn foto in de boot :+

Dat soort foto's er tussen zetten is juist goed omdat het het filteren wat makkelijker maakt :P
Als ik een foto van een paard er bij zie ga ik er van uit dat zij daar veel tijd aan besteed.. net als ik met de boot dus.


Door een boot zou ik je niet wegswipen hoor ;).
Kost zoiets veel tijd dan?? Haha

Ik heb zelf overigens ook geen paardenfoto’s er tussen staan, wel in mijn profiel dat ik paard rij.


Nou ja in mijn geval kost die boot wel aardig tijd ja.. Maar komt ook omdat ik vrijwilliger voor de organisatie ben van Young Solar (kleine zonneboten als schoolproject), help bij de organisatie van 1 grote race, voorzitter ben van een werkgroep voor track&trace en dan nog zelf in een team zit waar we eigenlijk het hele jaar door wel wat ontwikkelen...

dus ja, 1 a 2 avonden gemiddeld het jaar door kom ik wel op.. plus in de zomer veel weekenden weg voor race, plus natuurlijk anderhalve week voor de race in Monaco :D

Maar ja als ik dat vergelijk met hoeveel tijd sommigen voor andere hobbies kwijt zijn dan valt het nog wel mee :=

Voordeel dat mijn hobby flink onbekend is. Nadeel dat als ik er 1x over begin.. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 13:16 



 
Profiel   

Hier ook niet echt een eisenlijstje.

Dj’s en zangers gaan sws naar links, geen idee wat ik er tegen heb maar dat is mij opgevallen.
Sportschoolverslaafden gaan ook naar links, mensen met een klein buikje gaat vaker naar rechts.
En verder kijk ik of het mij aanspreekt.

Maar toch swipe ik meestal gekken naar rechts :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 18:31 



 
Profiel   

Gisteren had ik date 2 met mijn eersye Tinderdate

Het was een fantastische super gezellig avond!
Cafe om te poolen bleek dicht te zijn dit weekend, dus last minute hebben we gebowld en op een terras nog wat gedronken. Het was zo ontspannen en gezellig we hebben super veel gelachen. Waarschijnlijk komt hij morgen weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 19:23 



 
Profiel   

Heerlijk!
Goed om te horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 19:33 



 
Profiel   

Och boot... paard... kost beide veel tijd. :=

Wat leuk Phylos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 10:49 



 
Profiel   

Flessuh schreef
renee16 schreef

Door een boot zou ik je niet wegswipen hoor ;).
Kost zoiets veel tijd dan?? Haha

Ik heb zelf overigens ook geen paardenfoto’s er tussen staan, wel in mijn profiel dat ik paard rij.


Nou ja in mijn geval kost die boot wel aardig tijd ja.. Maar komt ook omdat ik vrijwilliger voor de organisatie ben van Young Solar (kleine zonneboten als schoolproject), help bij de organisatie van 1 grote race, voorzitter ben van een werkgroep voor track&trace en dan nog zelf in een team zit waar we eigenlijk het hele jaar door wel wat ontwikkelen...

dus ja, 1 a 2 avonden gemiddeld het jaar door kom ik wel op.. plus in de zomer veel weekenden weg voor race, plus natuurlijk anderhalve week voor de race in Monaco :D

Maar ja als ik dat vergelijk met hoeveel tijd sommigen voor andere hobbies kwijt zijn dan valt het nog wel mee :=

Voordeel dat mijn hobby flink onbekend is. Nadeel dat als ik er 1x over begin.. :x


Daar zou ik juist blij van worden bij een man. Mooi als hij zijn eigen hobby heeft. En waarschijnlijk meer begrip dat wij pardenvrouwen veel tijd en geld aan ons paard besteden.

Klinkt voor mij ene stuk positiever dan een profiel met als hobby’s: Netflix kijken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 11:11 



 
Profiel   

:') Ik kijk ook graag Netflix maar 't moet niet je enige hobby zijn inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 11:14 



 
Profiel   

Hee, netflix is voor mij ook bijna een hobby :') Ik word juist bang als er alleen maar hele actieve dingen genoemd worden. Ik vind een keer op de bank hangen en series kijken of een film heerlijk, wil nu echt geen man meer die niet stil kan zitten en alleen maar bezig en weg is.

Maar dat is meer karakter/persoonlijkheid zoals ik het meegemaakt heb dan dat het met hobby's te maken heeft. Een actief iemand vind ik wel heel leuk, zolang er daarnaast maar ruimte is voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 11:16 



 

Ik noem Netflix ook wel bij mijn hobby's, gaat soms aardig wat tijd in zitten :') Maar ook vakantie noem ik tussen mijn hobby's. Dat zijn gewoon de dingen waar oa mijn tijd en geld in gaat zitten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 11:21 



 
Profiel   

Hoooo sorry, zoo lomp was het niet bedoeld ;) Ik kijk zelf ook graag netflix op zijn tijd hoor, zou het alleen niet als hobby bestempelen.

Ik bedoel meer dat iemand gewoon EEN hobby heeft, maakt me niet heel veel uit wat (iets actiefs vind ik wel interessanter). Ik wil voorkomen een man te treffen die iedere avond samen op de bank wil zitten, dat past simpelweg niet bij mij. Ik vinc het dan handiger als hij lekker met izjn boot weg is, gaat fietsen, of maakt mij het uit wat, iig niet mij tegen probeert te houden van naar mijn paard gaan ;)


Ik kan me voorstellen als je zelf wel graag rustig met zijn 2'en thuis zit, dat deze opmerking op het profiel juist positief valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 12:09 



 

Haha snap je helemaal, als iemand Gamen en Netflix als (enige) hobby's heeft is dat wel erg weinig.. En totaal niet passend voor mij :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 12:14 



 
Profiel   

Nou, elke avond samen hoeft echt niet := Alleen mijn ervaring is dat ik dat af en toe wel nodig heb :') Ik reageer dus absoluut niet op mensen die gamen en netflix als enige hobby's hebben staan. Maar bij iemand die 5 actieve dingen heeft staan ga ik twijfelen of er überhaupt wel tijd is voor een keer iets rustigs samen. ;)

En dat is dus niet gamen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 12:26 



 
Profiel   

Haha grappig dat gepraat over Netflix. Ik heb het niet, dus het is ook geen hobby. Moet zeggen dat ik ook weinig thuis en stil zit. Komt ook omdat ik alleen ben en alleen zitten is niks voor mij.
Een man met hobby's en een eigen leven vind ik ook belangrijk.

Ik heb zo mijn 3e date. We gaan wandelen en picknicken. Ben heel benieuwd of het net zo leuk is als zaterdag. Ik ben altijd bang dat het op een gegeven moment dan toch tegenvalt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 12:35 



 
Profiel   

Een man die hele dagen alleen maar op de bank hangt is ook niks voor mij, maar hij moet ook niet altijd iets willen doen. Gewoon een gulle middenweg. Soms een avondje bankhangen is best fijn :D

Ik heb morgen een date met iemand waar ik nu al ruim 3 weken mee app.
Hij is bijna 2 weken ziek geweest, een besmettelijke bacterie, dus eerder afspreken kon niet.
We vinden elkaar op de app echt al super leuk, dus de verwachtingen zijn heel hoog :') Denk dat ik morgen echt verschrikkelijk zenuwachtig ga zijn. Wat ik bij voorgaande dates niet echt had, maar toen ging ik er wat nonchalanter in.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 96 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen