Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:24

Jeetje wat naar. Spreken jullie dan zo snel af? Hier wel genoeg die zo snel willen afspreken, maar dat doe ik niet. Eerst maar die klik op de app hebben. Genoeg die dit niet willen: prima, voor jou tig anderen.

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:27

Marocje schreef:
Jeetje wat naar. Spreken jullie dan zo snel af? Hier wel genoeg die zo snel willen afspreken, maar dat doe ik niet. Eerst maar die klik op de app hebben. Genoeg die dit niet willen: prima, voor jou tig anderen.


Ik spreek eigenlijk helemaal niet zo snel af, met deze had ik drie weken gekletst. Ik wil inderdaad een beetje het idee hebben dat ik een leuk gesprek met iemand kan voeren voordat ik ze thuis uitnodig. Rampendates heb ik voldoende gehad XD

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:56

Nou ja zeg, drie weken verder....wat een lamzak zeg!

Overigens was ik denk ik wel afgeknapt op het om half twee wakker worden terwijl je begin van de middag afgesproken hebt, dat vind ik al heel raar.

ZOnde maar hup, weer verder! Deze was het duidelijk niet waard!

Ik heb nu sinds een paar dagen weer heel leuk contact maar ook gelijk gezegd dat ik niet heel lang wil wachten met afspreken. Je kunt nog zo leuk appen en bellen, in het echt kan dat altijd weer anders zijn.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:59

Bij mij wisselt het nogal. Soms ben je eerst weken aan het chatten en dan blijkt de klik in het echt totaal niet aanwezig.
En ik ben ook wel eens direct na 10 minuten chatten op de fiets gestapt en dat klikte heel fijn, terwijl ik bij het chatten nog dacht: zou deze kerel wel leuk zijn?

Dus ja... het hangt bij mij en beetje van de stemming en het gevoel af. En ook wat het doel van de date is (plezier, of serieus, of echte liefde).
Ik spreek nooit bij mij thuis af voor een eerste date. Altijd neutrale plek. Want ik heb wel altijd in mijn achterhoofd dat ik qua kracht geen zak heb in te brengen bij een vent die kwaad wil.

Maar ik moet zeggen dat ik bij deze date die niet kwam opdagen vooraf al niet helemaal het beste gevoel had, dus ik vind het niet eens heel erg dat hij niet kwam. Maar zég dat dan gewoon even :+

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 00:00

daffodil schreef:
Overigens was ik denk ik wel afgeknapt op het om half twee wakker worden terwijl je begin van de middag afgesproken hebt, dat vind ik al heel raar.


Dat is iets wat ik met hem gemeen heb: we werken allebei in 24/7 functies, en we zijn allebei geen ochtendmens. Combineer dat met het feit dat hij net uit de nachtdiensten komt, en dit heb ik hem echt al vergeven voordat het gebeurde :)

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 06:24

Marocje schreef:
Jeetje wat naar. Spreken jullie dan zo snel af? Hier wel genoeg die zo snel willen afspreken, maar dat doe ik niet. Eerst maar die klik op de app hebben. Genoeg die dit niet willen: prima, voor jou tig anderen.

Ik probeerde na enkele dagen tot een week af te spreken. Een klik op de chat zei niks over een klik irl. Dezelfde relatiedoelen, levensstijl, instelling/ideeën en humor was voor mij voldoende, daarna zag ik het wel.

Duhelo

Berichten: 28562
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:16

Ik spreek nu ook wel ietsjes sneller af. Ik heb gemerkt dat als je weken met elkaar stuurt je snel vervalt in;
Hey. Hoe gaat het?
Goed. En met jou?hoe was je dzg?
Prima. Ik deed dit en dit. En jij?
En dan valt het sil.

Plus. Ja maakt een idee van die persoon in je hoofd,en in het echt valt het meestal dan tegen :+

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:44

Ja precies, dat beeld in je hoofd matcht lang niet altijd met de werkelijkheid :') . Dat vind ik ook met stemmen trouwens. Ik heb blijkbaar associaties met namen en stemmen. Dus heet je Piet en zie je er zo uit, dan heb je stem X. En heet je Mark, dan heb je stem Y. Klopt dus heel vaak totaal niet :+ .

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:51

Ja dat snap ik ergens wel. Mijn beste sekspartners heb ik ook het snelst mee afgesproken bedenk ik me nu.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:43

Wij hadden na een paar dagen appen afgesproken maar dat ging hele lastig omdat ik veel werkte. Hij dacht dat ik moeilijk zat te doen om niks en wilde bijna afkappen. :=

En nu al ruim 1,5 jaar samen en op zoek naar een huisje. _O-

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:46

Mijn vriend wilde dezelfde avond na matchen al afspreken. Eh, nee? :+
Uiteindelijk na 8 dagen afgesproken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:48

Captain schreef:
Mijn vriend wilde dezelfde avond na matchen al afspreken. Eh, nee? :+
Uiteindelijk na 8 dagen afgesproken.

Hij wist gewoon dat hij je leuk vond. :))

Onze eerst date was ook pas na een week omdat we toen beide konden trouwens.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:10

Ik spreek bij een goede klik ook wel redelijk snel af onder t mom; je kunt t maar beter weten.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:06

Uit veiligheidsoverwegingen wil ik wel echt eerst wat van iemand weten dus afspreken na amper wat uitgewisseld te hebben doe ik echt niet. Ook niet als ik niet iemands volledige naam heb. Mensen die daar raar om doen, dus bijv alleen willen appen via Kik ofzo, kap ik gelijk af.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:30

Ik vind snel afspreken juist super chill, en een volledig naam kunnen ze ook verzinnen :+
Als ze kwaad willen doen ze toch wel kwaad denk ik altijd.... Je merkt vrij snel of iemand wat te verbergen heeft vind ik ook.

Exitium

Berichten: 7154
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:40

"Ik wil wel je volledige naam voor ik afspreek!"

"Ok, komt 'ie! Maaten Adrianus Robertus Vincent Egbert Lambertus Cornelis Onno Marinus Ivo Christianus Simon de Vries"

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:43

Maar jij mag Batman zeggen? :))

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:52

_O-

Ik vind het gewoon wel prettig om te zien of ik een klik met iemand heb via de app. Zegt nog niet zoveel over een eventuele klik in het echte leven, maar je hebt dan wel redelijk door hoe iemand is.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:53

Tip: Je zou ook eens kunnen beeldbellen, dan heb je toch meer een beeld bij hoe iemand is :)

Hier was het eigenlijk een fun date, we zijn alleen blijven plakken bij elkaar. En nu op zoek naar een huis samen :')

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:55

Dus, hij is terug...
Gisteravond heb ik hem een sms gestuurd (ik ben niet zo oké met spontaan geblokkeerd worden) dat ik het jammer vond dat hij me geblokkeerd had, en met de vraag of hij er nooit iets in gezien heeft of dat er iets veranderd was. Krijg ik terug dat als ik hem niet geloof dat het dan stopt. Gezegd dat ik hem wel geloof, maar dat ik er wel heel erg van baalde.

Ik ben gedeblokkeerd op whatsapp, we hebben doorgesproken wat er nou fout ging, en nu is het plan dat hij hier vrijdag naartoe komt.
Ik ben benieuwd.

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:56

Ik zou hem die kans echt niet meer gegeven hebben. :o Vind het maar een raar verhaal. Ik heb ook weleens zulke types gedate, maar als ze al zo snel zo heftig reageren belooft dat niet veel goeds.

Spreek je bij jou thuis af?

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:58

Captain schreef:
Ik zou hem die kans echt niet meer gegeven hebben. :o Vind het maar een raar verhaal. Ik heb ook weleens zulke types gedate, maar als ze al zo snel zo heftig reageren belooft dat niet veel goeds.

Spreek je bij jou thuis af?


Ja ik spreek thuis af. Meerdere mensen weten dat hij komt.
En deze werkt op een plek waar je uitgebreid gescreend wordt en allerhande VOGs moet hebben, dus ik ben ook niet zo bang van hem.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:00

Ik zou me niet helemaal blindstaren op een VOG :o

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:02

VOG zegt inderdaad echt niets.. Goed dat andere weten dat hij komt.
Het zal vast geen seriemoordenaar zijn, maar je weet het niet..

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:02

Captain schreef:
VOG zegt inderdaad echt niets.. Goed dat andere weten dat hij komt.
Het zal vast geen seriemoordenaar zijn, maar je weet het niet..


Hij werkt met seriemoordenaars, dat wel :D