Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:09

Zo bedoelde ik het ook niet! Ook qua innerlijk maar meer qua uiterlijk sommige hebben een sterk voorkeur voor bijvoorbeeld haar of oog kleur oid. Ik had dat ook, ben voor de helft geslaagd

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:21

Ach, meestal heb je een belachelijke eisen lijst en kom je met iemand thuis die bijna het tegenovergestelde is. :+

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:23

Neverland schreef:
Ach, meestal heb je een belachelijke eisen lijst en kom je met iemand thuis die bijna het tegenovergestelde is. :+


Klopt! Maar bedoelde sommigen zullen misschien daar teveel op focussen

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:24

Oh nee lijstjes doe ik niet aan. := Ik heb maar een paar hele simpele eisen en verder kijk ik wel als ik 't zie. Qua uiterlijk heb ik geen voorkeur voor oog- of haarkleur bijvoorbeeld.

Tigress

Berichten: 8945
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:25

Nou, ik heb voor het eerst eens een normaal gesprek met iemand die ook voor iets serieus zoekt.
Geen idee nog of het mijn type is, maar daar komen we misschien vanzelf achter. Ik heb jarenlang een relatie gehad met een meid, dus om nu ineens met een man aan de praat te zijn is toch even wennen :=

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:18

Oh dat lijkt me wel "het lastige" aan biseksueel zijn. :=
Of valt het heel erg mee?

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:53

Ik heb (naar mijn idee) geen belachelijke lijst, gewoon een richtlijn. Ik heb er bijvoorbeeld in opgenomen dat iemand sport, weet hoe een boek eruit ziet en enige affiniteit met de natuur heeft. Dit zijn voor mij belangrijke dingen en ik zou ook echt niet met iemand kunnen zijn die precies het tegenovergestelde is van wat ik in de lijst heb opgenomen.

Captain

Berichten: 21401
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:55

Ik had ook niet echt een lijst, behalve dat ik geen Nederlander wilde en niet iemand met een kinderwens!

Een vriendin van mij heeft echt belachelijke eisen en is dus ook nog vrijgezel (al heeft ze binnenkort haar 3e date)

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:58

Hoe toetst je zo'n "wensenlijstje" met veel profielen?
Mij viel het op dat veel mannen niets invullen, uiteraard kun je wel het een en ander aflezen aan foto's.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:13

Maanlicht schreef:
Ik heb (naar mijn idee) geen belachelijke lijst, gewoon een richtlijn. Ik heb er bijvoorbeeld in opgenomen dat iemand sport, weet hoe een boek eruit ziet en enige affiniteit met de natuur heeft. Dit zijn voor mij belangrijke dingen en ik zou ook echt niet met iemand kunnen zijn die precies het tegenovergestelde is van wat ik in de lijst heb opgenomen.


Hele prima dingen dit. Ik heb nu ondertussen een jaar een vriend, maar toen ik nog vrijgezel was had ik ook een lijstje. Dingen op mijn lijstje waren: zelfde opleidingsniveau, soortgelijke ambities, geen (sterke) kinderwens, en open staan voor verre lange reizen. Dit zijn toch echt belangrijke dingen voor mij. Ik heb een vriendje gehad die mbo niveau 2 deed, geen ambitie had om verder te komen in het leven, nog bij zn ouders woonde, en een weekje Spanje per jaar wel genoeg vakantie vond. Daar kan ik gewoon niks mee op de lange termijn. Lieve jongen hoor verder.

Mijn huidige vriend voldoet trouwens aan alle "eisen" van mijn lijstje. Oh en hij is geen roker, ook mooi meegenomen maar geen harde eis. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:21

Josien_ schreef:
Hoe toetst je zo'n "wensenlijstje" met veel profielen?
Mij viel het op dat veel mannen niets invullen, uiteraard kun je wel het een en ander aflezen aan foto's.


Vragen stellen :+

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:27

Dat zijn nog wel belangrijke dingen inderdaad! Ik verschil ook nog wel aardig wat qua niveau met mijn vriend, merk ik eigenlijk weinig van. Ik ben iets minder slim qua leren maar ben niet dom, het werkt wel tussen ons :) vond wel rot om te zeggen wat mijn niveau was.

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:15

Relaxed schreef:
Josien_ schreef:
Hoe toetst je zo'n "wensenlijstje" met veel profielen?
Mij viel het op dat veel mannen niets invullen, uiteraard kun je wel het een en ander aflezen aan foto's.


Vragen stellen :+


haha ja oke! :)
Ik dacht meer aan vóór het swipen :Y)

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:36

Ik doe niet aan eisenlijstjes want uiteindelijk kom ik toch wel met het tegenovergestelde thuis als ik hem leuk vind :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:37

Josien, op Tinder kan dat dus helaas niet..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:42

Janinevv schreef:
Dat zijn nog wel belangrijke dingen inderdaad! Ik verschil ook nog wel aardig wat qua niveau met mijn vriend, merk ik eigenlijk weinig van. Ik ben iets minder slim qua leren maar ben niet dom, het werkt wel tussen ons :) vond wel rot om te zeggen wat mijn niveau was.

Nou vind je op Bokt overkomen als een lief, slim en verstandig meisje. :j

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:44

MarlindeRooz schreef:
Janinevv schreef:
Dat zijn nog wel belangrijke dingen inderdaad! Ik verschil ook nog wel aardig wat qua niveau met mijn vriend, merk ik eigenlijk weinig van. Ik ben iets minder slim qua leren maar ben niet dom, het werkt wel tussen ons :) vond wel rot om te zeggen wat mijn niveau was.

Nou vind je op Bokt overkomen als een lief, slim en verstandig meisje. :j


Ah dat vind ik echt super lief om te horen, dankjewel! :o

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:51

finnens schreef:
Ik doe niet aan eisenlijstjes want uiteindelijk kom ik toch wel met het tegenovergestelde thuis als ik hem leuk vind :')

Hier ook :))

Als het goed voelt, is het goed voor mij :j
Mijn date is in sommige opzichten echt totaal anders dan ik. Maar dat vind ik wel leuk aan hem :o

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:59

Ik had best wel wat eisen, waar ik ook niet soepel mee omging. Ik wilde alleen maar het beste voor mezelf aangezien ik dat mezelf al jaren niet meer gunde.
En ook bij mij is t gelukt

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:05

Tigress schreef:
Nou, ik heb voor het eerst eens een normaal gesprek met iemand die ook voor iets serieus zoekt.
Geen idee nog of het mijn type is, maar daar komen we misschien vanzelf achter. Ik heb jarenlang een relatie gehad met een meid, dus om nu ineens met een man aan de praat te zijn is toch even wennen :=



Ik moest ook even denken hoor toen ik las een man, maar de vorige keer dat ik je zag was je met je vriendin. Jammer, maar dit is ook weer leuk. :D

Tigress

Berichten: 8945
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 23:39

Nummus schreef:
Oh dat lijkt me wel "het lastige" aan biseksueel zijn. :=
Of valt het heel erg mee?

Valt op zich wel mee. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik ruimere keuze heb omdat ik enkel naar karakter kijk, en niet waar op het lichaam iets bungelt (al zijn er wel types waar ik wel/niet op val) :))

Maar ja, het is zo lastig om achter iemands karakter te komen zo online. Degene waar ik dacht leuk mee te kunnen praten, viel al gauw stil, had het al over hand in hand over het strand lopen (let wel, we waren nog maar een paar minuten aan het praten. Hoe romantisch ik het idee ook vind, even eerst ergens drinken en elkaar leren kennen voelt dan wat fijner dan gelijk al hand in hand ergens lopen :') ), en heeft inmiddels de match alweer opgeheven.


gribaldi schreef:
Ik moest ook even denken hoor toen ik las een man, maar de vorige keer dat ik je zag was je met je vriendin. Jammer, maar dit is ook weer leuk. :D

Ghehe, ja, dat was even anders gelopen dan verwacht :') Ik kreeg het nieuws op oudjaarsdag per belletje te horen van haar. Dat was eind 2017. Sindsdien heel veel groei doorgemaakt, hernia en een depressie overwonnen, en nu weer rustig op zoek nu ik mijn leven weer wat meer op de rit heb :D

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:49

Hier wel een voorkeurslijstje, weinig harde eisen. Op tinder wel een aantal dingen die (ondanks prachtige foto’s) meteen naar links gaan:

- lengte benoemen en kleiner dan ik
- in profiel al aangeven wat de vrouw ‘moet doen’, bv het gesprek beginnen
- een eisenlijstje op het profiel ;)
- alleen groepsfoto’s
- foto’s met ex (of wat erop lijkt)

Nou heb ik ook niet veel succes op tinder, misschien komt het hierdoor, haha.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:24

renee16 schreef:
Hier wel een voorkeurslijstje, weinig harde eisen. Op tinder wel een aantal dingen die (ondanks prachtige foto’s) meteen naar links gaan:

- lengte benoemen en kleiner dan ik
- in profiel al aangeven wat de vrouw ‘moet doen’, bv het gesprek beginnen
- een eisenlijstje op het profiel ;)
- alleen groepsfoto’s
- foto’s met ex (of wat erop lijkt)

Nou heb ik ook niet veel succes op tinder, misschien komt het hierdoor, haha.

Ik snap wel dat je daar op naar links swiped. Dat doe ik ook.

Alleen een eisenlijstje swipe ik niet persee op naar links, maar de rest wel.

Ik heb wel behorlijk succes op tinder (gehad), maar ik swipe dan verder ook best wel veel naar rechts.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:39

Peelie schreef:
renee16 schreef:
Hier wel een voorkeurslijstje, weinig harde eisen. Op tinder wel een aantal dingen die (ondanks prachtige foto’s) meteen naar links gaan:

- lengte benoemen en kleiner dan ik
- in profiel al aangeven wat de vrouw ‘moet doen’, bv het gesprek beginnen
- een eisenlijstje op het profiel ;)
- alleen groepsfoto’s
- foto’s met ex (of wat erop lijkt)

Nou heb ik ook niet veel succes op tinder, misschien komt het hierdoor, haha.

Ik snap wel dat je daar op naar links swiped. Dat doe ik ook.

Alleen een eisenlijstje swipe ik niet persee op naar links, maar de rest wel.

Ik heb wel behorlijk succes op tinder (gehad), maar ik swipe dan verder ook best wel veel naar rechts.


Hoe is het met jouw vlam peelie?

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 18:04

Dat kabbelt langzaam en gestaag door. Ik heb geen haast. Ik zit midden in het proces van een huis kopen. Dan kan ik eindelijk weg bij mn ex!