Eenzaamheid, wie kent het niet.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:00

Wat me ook opvalt is dat vrouwen naar elkaar vaak zoveel minder aardig zijn dan mannen. Soms vertel ik over de bitchy acties van mijn 'vriendinnen' en dan vinden mannen dat 9 vd 10 keer echt belachelijk en speelt dat in hun leven helemaal niet..! Zou zoveel schelen als vrouwen elkaar zouden supporten.

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:10

ik lees al een dag met dit topic mee.

Echt echt eenzaam zoals sommige hier ben ik niet. Ben graag alleen,heb genoeg mensen die ik kan bellen en er voor me zouden zijn (andersom ook). zelfs als ik ze weinig spreek.

maar ik sta altijd open voor andere mensen. iemand die even een kop thee wilt komen drinken, praatje maken, wandeling door het bos.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:22

Hier iemand uit kaatsheuvel *\%/* mijn deur staat ook open en ... ik heb een auto dus wil ook een eindje rijden om iets gezelligs te doen!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:24

@MilouNigel: waar in Midden Limburg zit je? Ik zit net onder Geleen :)

brokjes schreef:
Wat me ook opvalt is dat vrouwen naar elkaar vaak zoveel minder aardig zijn dan mannen. Soms vertel ik over de bitchy acties van mijn 'vriendinnen' en dan vinden mannen dat 9 vd 10 keer echt belachelijk en speelt dat in hun leven helemaal niet..! Zou zoveel schelen als vrouwen elkaar zouden supporten.

De mannen hier op het werk kunnen er anders ook echt wel wat van, af en toe zijn me dat een stel valse wijven bij elkaar :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:30

Mwa ook hier wel valsigheid onder mannen wat ik zie hoor. Elkaar willen aftroeven, anderen belachelijk maken als ze niet mannelijk genoeg doen enz. Wel minder als bij vrouwen maar ook zij kunnen er wel wat van hoor

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:32

Ik meld me ook, het is niet dat ik het eenzaam wil noemen.
Maar meer mensen om een eventuele vriendschap op te bouwen en leuke dingen mee te doen zijn welkom.

Heb een enorm leuke vriend en een paar vriendinnen, maar de meeste zijn 'kwijtgeraakt' toen ik ziek werd. Dat was rond mijn 18e, waarbij iedereen volop aan het uitgaan was en ik niet altijd mee kon. Vanwege hun idee dat het niet echt was en ik mij aanstelde, zijn deze vriendschappen over gegaan.

Ik ben van omgeving kop van Noord-Holland.

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:41

Ik meld mij ook!

xGoldenHero schreef:
Oh die vriendschap die van één kant komt ken ik wel. Ik heb momenteel 1 hele goede vriendin, en ik ken heel veel mensen. Maar dat leid nooit tot een vriendschap.

Maar ondanks dat ik het druk heb, zal ik altijd energie steken in een vriendschap die van beide kanten komt. Mijn vriendin hoeft maar te bellen en ik sta er, en andersom gelukkig ook.


Dit is heel herkenbaar. Ik ben niet zo zeer eenzaam maar heb wel een kleine vriendenkring. Laatst eenzijdige vriendschappen afgekapt. :evaw: ik voel ook met echt weinig mensen een echte klik maar dat ligt waarschijnlijk aan mezelf, haha.

Ik woon trouwens in de omgeving van Rotterdam!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:28

Heel eerlijk.....ik weet niet of het echt zo is, zo ja ook geen enkel probleem. Maar ik heb het idee dat de valsheid onderling bij vrouwen veel meer besproken wordt dan bij mannen. Dat het daarom misschien zo lijkt. Maar geloof me, wij mannen kunnen er ook echt wel wat van hoor :=

Welkom welkom Kellie en Mariska! Hmmm omgeving Rotterdam hoeft niet zo heel ver weg te zijn opzich! Haha

Mutsie93

Berichten: 423
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Brabant

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:36

Hier ook veel mensen kwijtgeraakt en daardoor ook eenzaam. Ik ga binnenkort naar Klundert verhuizen waar ik niemand ken, maar ben ook regelmatig in Oosterhout te vinden, beide in Noort-Brabant. Ik vind het niet erg om een stukje te rijden en sta zeker open om nieuwe mensen te leren kennen!

Anoniem

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:02

Ik meld mij ook. Veel vrienden kwijt geraakt door ziektes. Sinds een aantal maanden verhuisd en ken hier eigenlijk 0,0 mensen. Behalve mijn vriend dan. Train wel met mijn honden, maar club ligt 70 km verderop. En de meeste zijn allemaal in de 50. En ik ben 24.

Woon vlakbij [***]

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:13

Ik wordt er verdrietig van dat zoveel mensen eenzaam zijn :(

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:28

Hier niet iemand die eenzaam is, maar ik sta wel open voor contacten! Ik denk dat het soms alleen al helpt als je je verhaal kwijt kunt, of een keer ergens naartoe kunt met iemand.

Ik woon in Leidschendam (bij den haag) en ben 28! Mijn pb box staat open :D

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:53

Hier ook een aantal keer verhuisd en dan maak je daar eigenlijk best nieuwe goede vrienden maar het contact verwatert toch altijd weer. Zonde eigenlijk, maar iedereen is tegenwoordig ook zo druk..
Goede vriendinnen wonen helaas hier ook een eind weg maar als we contact hebben is het als vanouds.

Misschien is een groepsapp ook leuk? Of is dat te ingewikkeld :')

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:58

Ricie schreef:
Heel eerlijk.....ik weet niet of het echt zo is, zo ja ook geen enkel probleem. Maar ik heb het idee dat de valsheid onderling bij vrouwen veel meer besproken wordt dan bij mannen. Dat het daarom misschien zo lijkt. Maar geloof me, wij mannen kunnen er ook echt wel wat van hoor :=

Welkom welkom Kellie en Mariska! Hmmm omgeving Rotterdam hoeft niet zo heel ver weg te zijn opzich! Haha


Ik heet Megan, mijn pony heet Mariska, haha. Jij kwam uit Gouda toch?


gribaldi schreef:
Hier ook een aantal keer verhuisd en dan maak je daar eigenlijk best nieuwe goede vrienden maar het contact verwatert toch altijd weer. Zonde eigenlijk, maar iedereen is tegenwoordig ook zo druk..
Goede vriendinnen wonen helaas hier ook een eind weg maar als we contact hebben is het als vanouds.

Misschien is een groepsapp ook leuk? Of is dat te ingewikkeld :')

Ik stem voor!

Anoniem

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:21

Telegram is daar ook een handig hulpmiddel voor. Zie je elkaar nummer niet.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:22

gribaldi schreef:
Hier ook een aantal keer verhuisd en dan maak je daar eigenlijk best nieuwe goede vrienden maar het contact verwatert toch altijd weer. Zonde eigenlijk, maar iedereen is tegenwoordig ook zo druk..
Goede vriendinnen wonen helaas hier ook een eind weg maar als we contact hebben is het als vanouds.

Misschien is een groepsapp ook leuk? Of is dat te ingewikkeld :')


Ja leuk, een groepsapp! Maar misschien niet handig als iedereen door heel Nederland woont? Hoewel je dan in het midden kan afspreken.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:23

Omgeving Amersfoort heeft inmiddels een appgroepje gemaakt. :)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:26

kelliiee1993 schreef:
gribaldi schreef:
Hier ook een aantal keer verhuisd en dan maak je daar eigenlijk best nieuwe goede vrienden maar het contact verwatert toch altijd weer. Zonde eigenlijk, maar iedereen is tegenwoordig ook zo druk..
Goede vriendinnen wonen helaas hier ook een eind weg maar als we contact hebben is het als vanouds.

Misschien is een groepsapp ook leuk? Of is dat te ingewikkeld :')


Ja leuk, een groepsapp! Maar misschien niet handig als iedereen door heel Nederland woont? Hoewel je dan in het midden kan afspreken.


Ach mij maakt het niet uit, zo zie je ook weer eens een andere kant van het land.

Tenzij er mensen zijn die liever per provincie een app willen, maar voor mij hoeft dat niet.

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:27

Een WhatsApp groep aanmaken voor Midden-en Zuid Limburgers lijkt me ook wel leuk.
Wie daar interesse in heeft, let me know en dan maak ik een groep aan :)


*Ik vind een Landelijke app ook helemaal prima hoor wat al geopperd werd. Ik vind afreizen naar een meeting ook niet erg bv. en zo kun je alsnog met meer mensen kletsen via WhatsApp bv.

En ik gooi ook gelijk even een balletje op:
Ik wandel wekelijks op de Brunsummerheide en ook graag in de omgeving van de Schinveldse bossen,
dus wie zin heeft om eens samen te wandelen hier; ik hoor graag van je *\o/*

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:33

Jammer dat Limburg niet direct om de hoek is! Prachtige omgeving zeg :D

N_B_N
Berichten: 1965
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:49

Mutsie93 schreef:
Hier ook veel mensen kwijtgeraakt en daardoor ook eenzaam. Ik ga binnenkort naar Klundert verhuizen waar ik niemand ken, maar ben ook regelmatig in Oosterhout te vinden, beide in Noort-Brabant. Ik vind het niet erg om een stukje te rijden en sta zeker open om nieuwe mensen te leren kennen!


Ik had je al een x een pb gedaan voor een verzorgpaard maar nooit wat terug gehoord. Mocht nog steeds wat zoeken of gewoon eens gezellig babbelen mijn pb staat nog open hoor!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:51

gribaldi schreef:
Jammer dat Limburg niet direct om de hoek is! Prachtige omgeving zeg :D

Deur staat altijd open hier, mocht je eens Limburg willen ontdekken. We wonen aan het bos, op 10 minuutjes rijden van Valkenburg :)

nine1987

Berichten: 8348
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:00

Dioxide verdorie.. Doe eens je oude avatar terug.. Zo herken ik je niet.. :')

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:00

Dioxide schreef:
gribaldi schreef:
Jammer dat Limburg niet direct om de hoek is! Prachtige omgeving zeg :D

Deur staat altijd open hier, mocht je eens Limburg willen ontdekken. We wonen aan het bos, op 10 minuutjes rijden van Valkenburg :)


Lief, bedankt voor het aanbod :) Ga ik zeker onthouden :o

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:01

Mocht de landelijke groepsapp er komen, zou ik t gezellig vinden om daar bij in te komen. Aantal vriendschappen verwateren wel.

Aantal mooie vriendschappen heb ik nog wel <3. Maar mis soms nog steeds wel wat gezelligheid. De huidige groepen vallen wat stil en echt leven is er ook niet echt in te krijgen.

Daarnaast is er een verhuizing van Utrecht naar Drenthe ook nog een ding. Ik heb geen paard meer en rij er ook geen momenteel. Dus daar sociale contanten opbouwen zal ook wel anders zijn. :o