Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Praat jij ook in je slaap?

 
Profiel   

Vorige week werd mijn vriend wakker omdat ik hardop aan het praten was in mijn slaap en 'Je hebt gelijk liefje' zei.

Ik heb nu een app geïnstalleerd en kom er nu achter dat ik best wel veel praat en zelfs zing in mijn slaap. Meestal is het ja of nee wat ik zeg, soms een onverstaanbaar iets, maar ook wel eens hele zinnen.

Zijn er meer Bokkers die praten in hun slaap? En wat is het gekste wat jullie gezegd hebben?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:07 



 
Profiel   

Nee .. ik niet! Mijn vriend toevallig wel, dat wist hij niet voorda hij een relatie met mij had. Hele gekke dingen zegt hij dan weer niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:07 



 
Profiel   

Ik praat schijnbaar heel veel in mijn slaap, niets wat echt verstaanbaar is maar wel hele gesprekken als ik iedereen mag geloven die bij mij slaapt of dat ooit heeft gedaan :')

Ooit eens opgenomen en je hoort inderdaad een hele hoop gebrabbel.
Vrienden hebben wel eens geprobeerd om tegen me te praten en te kijken of ik dan antwoord geef bv maar dat doe ik gelukkig niet :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:13 



 
Profiel   

Ja mensen kunnen hele gesprekken met me houden als ik slaap. Jammer genoeg blijk ik niet heel aardig als ik slaap :').
Maar het schijnt dat ik amper motoriek heb op zo'n moment (til hooguit een arm op of draai een beetje) , en ik 'onthoud' dan ook nog geen 5 minuten wat er is gezegd.

Iedereen komt er dus wel vrij snel achter dat ik op zo'n moment niet echt wakker ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:18 



 
Profiel   

Ik heb mijn periodes... mijn moeder is erg leuk om tegen te praten in haar slaap. Ze heeft dan de neiging om je te bedreigen of te vertellen hoe ze je gaat doden als je haar wakker maakt. Erg traumatisch voor jongere ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:20 



 
Profiel   

Ik praat ontzettend veel in mijn slaap. Vooral wanneer ik net in slaapval.
Soms realiseer ik zelfs dat ik praat, maar ik heb dan geen controle over wat ik zeg (dat is echt heel vervelend :+). Andere keren realiseer ik het me niet maar soms heb ik wel mijn ogen open. Ik praat ook heel 'normaal', je kan een heel gesprek met me hebben terwijl ik slaap zonder te merken dat ik slaap :') Ik weet er dan de volgende ochtend helemaal niks meer van. Of soms juist dus wel.
Ik lach ook heel veel in mijn slaap. Toen ik aan het reizen was sliep ik natuurlijk ook met anderen op een kamer, ik waarschuwde vantevoren dan altijd dat ik in mijn slaap praat anders is het natuurlijk wel schrikken als ik zomaar keihard lacht of begint te praten _O-

Ik heb ook last van slaapverlammingen, vooral wanneer ik een drukke dag heb gehad. Ik droomde eerder bijvoorbeeld heel vaak dat er koeien of paarden op mijn kamer waren die ik weg moest jagen (en dat zei ik dan ook hardop)

Tja.. wat doe je eraan he :')


Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 13-06-19 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:21 



 
Profiel   

Animal schreef
Vorige week werd mijn vriend wakker omdat ik hardop aan het praten was in mijn slaap en 'Je hebt gelijk liefje' zei.

Ik heb nu een app geïnstalleerd en kom er nu achter dat ik best wel veel praat en zelfs zing in mijn slaap. Meestal is het ja of nee wat ik zeg, soms een onverstaanbaar iets, maar ook wel eens hele zinnen.

Zijn er meer Bokkers die praten in hun slaap? En wat is het gekste wat jullie gezegd hebben?

Welke app is dat? Ik heb een slaapstoornis en doe vrij veel in mijn slaap, maar geen idee of ik ook praat (behalve dat ik af en toe schreeuw als ik wakker word). Zou best leuk zijn om eens te kijken wat ik doe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:21 



 
Profiel   

Jep, ik praat, discussieer en lach mensen uit in m'n slaap :+
Mensen zijn echt wel eens heel boos op me geworden de dag erna of juist bang dat ik boos op ze was lol

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:21 



 
Profiel   

Eileen_ schreef
Ik lach ook heel veel in mijn slaap. Toen ik aan het reizen was sliep ik natuurlijk ook met anderen op een kamer, ik waarschuwde vantevoren dan altijd dat ik in mijn slaap praat anders is het natuurlijk wel schrikken als ik zomaar keihard lacht of begint te praten _O-


Die keer dat corn zich zwaar buitengesloten voelde door ons slaap gesprek :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:24 



 
Profiel   

Ik heb 'Sleep' gedownload. Die heeft ook een wekkerfunctie en registreert je bewegingen. Hij maakt ook goed onderscheid tussen bijvoorbeeld geluiden van het omdraaien en praten.

Mijn vriend plaagt me nu continue omdat ik in mijn slaap dus vertelde dat hij gelijk had :P

Afgelopen nacht heb ik gezongen. 2 seconden ongeveer en totaal onverstaanbaar, maar het was duidelijk zang.

Gesprekken met mij houden kan soms. Ik heb ook wel eens met mijn moeder gesproken in mijn slaap vroeger, haha :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:26 



 
Profiel   

Hilarisch _O- _O-

Ik praat zelf ook in mijn slaap. Als ik eenmaal op gang ben kun je hele gesprekken met mij voeren :')
Of ik begin ineens te schreeuwen omdat ik droom dat er wat ergs gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:37 



 
Profiel   

ah ik droom nogal, euhm, "levendig".
Dit varieert van praten, ruzie maken tegen mijn vriend (hoe hij durft te komen slapen EN mijn dekens te pakken???? ) tot 's nachts op schapenjacht te gaan. (schaap in kwestie was mijn vriend die rechtop ging zitten omdat hij de kat hoorde kotsen waarop ik hem besprong met een houdgreep.

of ik droom iets eng en begin te schreeuwen, dan kom ik wakker van mijn eigen geschreeuw...

Bij mij heeft het invloed als ik stress of drukke dagen gehad heb ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:38 



 

Ja hoor, hele verhalen en soms word ik er wakker van en dan denk ik wtf :')
Ooit vroeger eens bij een vriendin geslapen, kwam haar moeder savonds nog ff kijken. Zat ik rechtop in bed en zei dat ze weg moest gaan.. Volgende ochtend, ik had geeeen idee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:43 



 
Profiel   

Ikzelf praat niet, of althans, heb er allang niks meer over gehoord, maar een vriendin vertelde laatst een grappig verhaal.
Zij praat dus wel in haar slaap en ze was bij haar vriend toen ze midden in de nacht overeind schoot en riep: "er is daar water!" en naar de achterkant van het bed wees. Waarop haar vriend vervolgens uiteraard zei dat daar geen water was, en daarop kwam toen: "Als ik zeg dat daar water is, dan is daar water!" en toen vloekte ze een keer en ging weer liggen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:44 



 
Profiel   

Ik vernam laatst uit betrouwbare bron dat ik inderdaad communiceer in mijn slaap. En snurk. Heel charmant. B-) Bij mij is het gerelateerd aan totale ontspanning, denk ik. Als ik bij diegene slaap, ben ik helemaal zen. Zodra mijn hoofd daar het kussen raakt, slaap ik. En klets ik, terwijl ik bij eerdere relaties niet in mijn slaap praatte. Ik mompel meestal iets van 'Dat is goed' 'Ja, klopt' of noem zijn naam. Vind het wel een fascinerend iets. Vroeger wel heel veel geslaapwandeld. Dusdanig dat ik 's nachts door mijn broer uit het weiland gevist ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:48 



 
Profiel   

Voor zo ver ik weet slaap ik alleen in mijn slaap als ik bij iemand logeer. Nu heb ik dan ook geen vriend, maar ik hoor altijd van anderen dat ik soms hele verhalen heb. Soms gaan ze nergens over, soms lijkt het of ik een nachtmerrie heb waarbij ik zeg 'Niet doen!' bijvoorbeeld maar kan ik mij daar niks van herinneren. :P

Edit:
Chiave _O-
Dat kan wel heel verkeerd aflopen eigenlijk..


Laatst bijgewerkt door Merexa op 13-06-19 14:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:57 



 

Hier is al een topic over. :)


Edit:

[MWS] Praten in slaap

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:58 



 

Resistance schreef
Hier is al een topic over. :)


Edit:

[MWS] Praten in slaap


Uit 2013 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:01 



 

Relaxed schreef
Resistance schreef
Hier is al een topic over. :)


Edit:

[MWS] Praten in slaap


Uit 2013 :')



Maar er is laatst nog in gepost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:01 



 
Profiel   

De eerste keer dat ik bij mijn vriend (nu man) bleef slapen heb hem en zijn vader wakker geschreeuwd :')
Die middag had ik een ernstig auto ongeluk gezien en 's nachts droomde ik dat ik als bijrijder in de auto zat en ik met m'n handen moest remmen bij de voetrem :') Daar door ik dus naartoe inclusief een hoop geschreeuw. Ja, toen was heel 't huis wakker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:31 



 
Profiel   

Praten?
Tja ik schreeuw zelf in mijn slaap
Maar dat komt door het dromen.
wat ik zeg of schreeuw weet ik niet.

Neemt die sleep ook je geluiden op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:37 



 
Profiel   

Ik gebruik Android Sleep, die neemt inderdaad je geluiden op. Alleen maak ik echt geen geluid, dus zo spannend is het bij mij niet :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:38 



 
Profiel   

Ik praat ook in mijn slaap. Ik denk nu niet meer zo veel, maar vroeger wel. Wat ik wel heb, is dat als ik slaap en mijn man komt de slaapkamer binnen, dan word ik heel iets wakker en dan kan ik de meest rare dingen zeggen/vragen. Zoals laatst vroeg ik waar dochter A was, of ze al thuis was. Die woont dus al 3 jaar bij haar vriend. Mijn paard moest elke dag een tabletje hebben en dan savonds in bed controleerde ik mezelf of ik dat gedaan had. En vervolgens tegen mijn man zeggen dat ik een huisdier van ons was vergeten zijn tabletje te geven. Die hoefde dus niks. Ze ben ik al vele malen wakker geschrokken omdat ik was vergeten de hamsters te voeren. Of de vogeltjes bij dochter A op de kamer. Dochter woont dus al 3 jaar niet meer thuis en de vogeltjes en hamsters woonden daar ook al een paar jaar niet meer. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:49 



 
Profiel   

Ik kan ook hele gesprekken voeren tijdens het slapen! Ik ga de app maar eens downloaden en kijken wat ik allemaal te vertellen heb hahaha!

Vroeger schijbaar met mijn broer een heel gesprek gehad over kauwgom die zo vies was, hij moest die niet eten en weet ik veel wat allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 15:53 



 
Profiel   

Mijn vriend praat in zijn slaap. Toen we nog niet zo lang bij elkaar waren werd ik daar steeds wakker van. Ik kon het moeilijk onthouden, dus toen ben ik de Sleeptalk recorder gaan gebruiken. Nu we al een tijd samen zijn, word ik alleen wakker als hij hard praat of als hij een vraag stelt.

De opnames zijn soms hilarisch, maar vaak kan ik er geen wijs uit worden wat hij zegt. Al versta ik hem nog beter dan hij zichzelf...

Na een avondje druk 30 seconds spelen, riep hij midden in de nacht ineens keihard 'Bridget Maasland!!!'. :+ Fijn, zei ik, dat jij over andere vrouwen droomt. Maar hij droomt het meest over de kat. 'Waar is Jip eigenlijk?' of hij roept ineens 'ik zie POESSSS <3 '. Haha.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 16:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen