Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 14:25

Op welk plekje is je moeder graag? Houdt ze van de natuur, de zee,... Het belangrijkste blijft dat de mensen die haar lief zijn haar omringen, erbij zijn, aanwezig zijn, nabij zijn. Dat is het aller, aller belangrijkste!

Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie allemaal! Dikke, dikke knuffel! :(:) :(:) :(:)

Elitedeux

Berichten: 691
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 14:35

Heel veel sterkte :(:)

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 14:44

Riel schreef:
Op welk plekje is je moeder graag? Houdt ze van de natuur, de zee,... Het belangrijkste blijft dat de mensen die haar lief zijn haar omringen, erbij zijn, aanwezig zijn, nabij zijn. Dat is het aller, aller belangrijkste!

Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie allemaal! Dikke, dikke knuffel! :(:) :(:) :(:)


Haar lievelingsplekje is, waar haar kinderen zijn <3 & wij zorgen ervoor om elke dag bij haar te zijn ( gescheiden ouders , broer en ik wonen bij papa )

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 14:48

Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen zijn, die mijn gevoel of ons verhaal begrijpen en weten wat wij doorstaan.
Ik ben zo dankbaar voor de mensen, ook al ken ik jullie niet in het echt, die mij helpen van de donkere dagen er een beetje daglicht doorheen te krijgen.

Wij zijn jullie dankbaar

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:06

Ik zou via stichting ambulance wens gewoon een uitje doen naar hun huisjes (ze hebben op diverse parken aangepaste huizen speciaal voor zorg) en zorgen dat jullie daar gezellig met iedereen gaan eten en een leuk weekend ervan gaan maken. Misschien wat uitjes in de buurt. Zij hebben ook met veel mensen/organisaties contact waardoor je meestal gratis ergens heen mag (zo zijn wij naar Beekse Bergen gegaan) Ook is het mogelijk als je een grote familie hebt, huisje erbij te huren op hetzelfde park.

Ik heb dat samen met mijn stiefvader, moeder en de 2 begeleiders ook gedaan. Wij hebben ervoor gekozen om tijdens het eten ook de chauffeur en ziekenbroeder die mee was te trakteren op het eten, pannenkoeken restaurant vlak bij het park waar ze aan apart hoekje hebben zodat het bed ook naar binnen kon. Al was er ook eten en drinken al aanwezig in het huisje.

Ze hebben zelf een bed/brancard voor offroad en daarom zijn we ook met zijn alle het bos ingegaan.



Voor mijn moeder was namelijk gezellig samen zijn ook heel belangrijk en uiteindelijk heeft het zelfs voor een korte opleving gezorgd, ze keek er zo naar uit en had er zoveel zin in. Ze at uiteindelijk zelfs mee! Dit vond ik zo ontzettend fijn om te zien. Ik had fftjes mijn gezellige mam weer terug. En voor mij heen fijn dat er een broeder (in ons geval) mee was, daardoor hadden wij de zorg niet. De broeder zorgde voor moeders.

Siggislief

Berichten: 14012
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mijn hele zieke moeder❤️ “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:59

Heel veel sterkte!

Ik heb zelf 11 jaar geleden mijn moeder verloren aan die poedersuiker ziekte, ze had longkanker en is ook nog naar haar hersenen gegaan.
Na een halfjaar ziektebed is ze overleden op 11-03-2008.

Kim_Evendi
Berichten: 812
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:55

Lieve TS,
Ik reageer eigenlijk nooit op topics, maar ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met alles wat er nu (en in de toekomst) op jullie afkomt.
Ik was 23 toen ik mijn vader verloor aan die nare ziekte, dus ik weet een klein beetje hoe het voor je moet zijn. Je mag me altijd pb'en als je daar behoefte aan hebt :(:)

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:09

Jeetje, lieve meid toch.. Wat een ontzettend heftig verhaal.. Ik heb tranen in mijn ogen.. ;(
Woorden schieten te kort, wat moet dit ontzettend zwaar zijn zeg..
Ik wil jou en alle andere die helaas weten hoe het voelt een hele hele dikke knuffel geven en ontzettend veel sterkte wensen :(:) :(:)
Ik hoop dat je nog even van haar mag genieten en je toch nog wat mooie herinneringen kan maken :(:) :(:)

gillian

Berichten: 4424
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:19

Vreselijk zeg... heel veel sterkte!

pipo

Berichten: 8226
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Mijn hele zieke moeder❤️ “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 20:29

Ook ik ben mijn vader kwijtgeraakt op mijn net 16e. En mijn moeder 6 jaar geleden (was ik 43) ook schoonouders. Dus erg veel verdriet gehad. Mijn jongste kinderen hebben geen opa of oma’s meer terwijl mijn oudste kids omkwamen in de opa’s en oma’s. Verliezen van een geliefde is altijd erg, of het een ongeluk is of ziekte, maakt uiteindelijk niet uit. In jouw situatie ga je zo goed, veel kan er denk ik niet verbeterd worden, net als je houding naar het verlies straks. Nu is het rete triest dat je je moeder ziet aftakelen en straks is het k dat je haar moet missen. Ik merk aan alles dat je hier enorm goed instaat, maar dat neemt het verdriet en de pijn niet weg. Nu niet en straks niet. Blijf praten/ schijven dat heeft mij ook enorm geholpen. Klinkt hard, maar als je straks kan zeggen het is goed zo, is het goed. Nogmaals hele dikke knuffel! Je kan het, jullie kunnen het!! En niemand kan je er daadwerkelijk op voorbereiden. T gaat zoals t gaat. Geniet, praat, vraag vooral ook. Straks kan het niet meer. En koester.

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-19 10:32

Gisteren was het dan zo ver!

De “ laatste “ wens van mama kon in vervulling gebracht worden!
Mama wou nog heel graag zelf een plekje uitzoeken op de natuurbegraafplaats.
Daar zijn wij met Stichting Ambulance Wens Nederland heen geweest.
Echt een 2 in 1 gevoel! Je weet dat dit de plek is & je weet ook. De eerst volgende keer, sta je hier zonder je moeder aan je zij. Confronterend
Na het uitzoeken van een plekje , zijn wij nog doorgereden naar een windmolen die hier wordt gebouwd en mama daar onwijs nieuwschierig naar was.
Wat kun je een moeder veel zien lachen als je daar staat ❤️
Heerlijk! Ik geniet er nog steeds van .

Een dag met 2 gevoelens maar beide zijn ze zo belangrijk! Verdriet en liefde ❤️

Sabbientje

Berichten: 4709
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 10:40

Ik heb de wens voorbij zien komen op de FB van Ambulance Wens. (lees bijna dagelijks wat voor mooie dingen ze die dag gaan doen)

Super fijn dat jullie dit nog hebben kunnen doen met haar.
Snap ook dat het confronterend is. Is ook niet niks.
Geniet van de mooie herinneringen aan jullie wensdag.

pipo

Berichten: 8226
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 10:44

Wat fijn dat je moeder dit nog kon doen. Ja heel dubbel. Maar jee wat geweldig!! Sterkte.

Esmee_RS

Berichten: 4881
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 10:53

Jeetje, wat een heftig verhaal. Heel erg mooi dat je je moeder haar laatste wens in vervulling hebt kunnen laten gaan. Hoop dat dat jullie toch wat rust en kracht kan geven.

Heel veel sterkte voor jullie de komende periode en daarna. Y;(

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:21

Wauw idd dubbel en fijn. Kippenvel als ik dat lees!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 15:55

Inderdaad, het levert hele dubbele gevoelens op. Ikzelf vond die dagen achteraf heel veel fijn en heeft mij echt gesteund. Echter nu, als ik de foto's terug kijk zie ik een vreemde naast mij op het bed liggen. Het is mijn hoofd mijn "oude" mama die er lag. Dus daarom probeer ik eraan terug te denken en niet naar de vele foto's die er toen zijn gemaakt.

Als je wilt praten staat mijn pb altijd open ;) en mocht je in de buurt van Ermelo/Harderwijk wonen ben je welkom om langs te komen in mijn vakantiewoning.

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-19 09:33

Y;( rust in vrede mama ✨❤️
24-07-2019
Je bent mijn trots & hebt tot het laatste gevochten, het is goed zo mama ook al voelt het allemaal heel zwaar.

Vandaag 31-07-2019
Vandaag is de dag, dat wij niet meer samen op de zelfde bodem staan..❤️ Het gaat je goed mam! Het is beter zo! Ik hou zo onwijs veel van jou ❤️ Geniet van alle mensen die om je geven & laat weten dat je er bent met een windvlaag in mijn gezicht ✨ Mijn moeder Mijn trots Mijn Kracht ❤️❤️

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:34

Heel veel sterkte! Y;(

pipo

Berichten: 8226
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:37

Heel veel kracht, liefde en steun toegewenst.

Sweetgirl1
Berichten: 4556
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:38

Enorm veel sterkte Y;(
Heb het stil gevolgd.
Mijn pb box staat open ik weet hoe het is je ouder te verliezen

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:40

Heel erg veel sterkte :(:)

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:51

Heel veel sterkte

luuntje

Berichten: 13983
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:56

Heel veel sterkte.

daantjuhhh

Berichten: 26874
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:09

Lieve TS. Ik kan mij geen voorstelling maken hoe het moet zijn om zulk nieuws te krijgen.
Ik weet eerlijk gezegd ook nooit zo goed wat ik dan zeggen moet. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik jullie onwijs veel sterkte wens. En als je ooit je hart wilt luchten dan staan er hier onwijs veel pb inboxen open voor je. Dat weet ik zeker. Mijne is er 1 van.

Chapeau2002

Berichten: 897
Geregistreerd: 18-03-15
Woonplaats: Heemskerk

Re: Mijn hele zieke moeder <3 “even van mij afpraten”

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:12

Heel veel sterkte voor jou, je familie en vrienden. Wat een vreselijk gemis.. :(:)