Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mooie en vooral fijne sandalen gezocht!

 
Profiel   

Petrichor schreef
bigone schreef
En vooral Maastricht met al die lekkere klinkerkoppies zou ik voor sneakers gaan met klein katoenen sokje er in. Dus zeker geen dunne zolen wat de meeste modieuze slippertjes hebben.En als dame kan je ook een short aan toch??

Helaas heb ik spuug lelijke benen dus korte broek wordt hem niet.


Joh er is echt niemand die jou ziet lopen en denkt 'god wat een lelijke benen heeft die'. Echt niet. Beloofd :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:22 



 
Profiel   

Evel_Knievel schreef
Ik ben pas geleden gegaan voor olukai sandalen. Zitten heerlijk en zien er ook nog eens mooi uit! (Althans...dat is mijn mening)

https://www.olukaishop.nl/nl/upena-sand ... 06724.html


Ik heb die in het zwart en ben er super blij mee! Ik werk op het strand en met die dagen als volgende week heb ik lekker deze aan. Ben dan met gemak 10/12 uur aan het werk (alleen maar aan het lopen) en heb nergens last van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:35 



 
Profiel   

Ik heb deze. Misschien vindt niet iedereen ze mooi. Maar ze lopen echt zo fantastisch!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:39 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Lau schreef
https://www.timberland.nl/shop/nl/tbl-n ... n-sandalen

Lopen lekker en zien er niet verkeerd uit. En ze hebben echt veel verschillende modellen.

https://www.timberland.nl/shop/nl/tbl-n ... n-a1mqrf13 Ik heb deze. Lopen inderdaad erg lekker. Vallen wel klein, ik had 39 nodig en dat heb ik echt nooit. Eerder maat 37.
Heb ze bij de bever gekocht trouwens.


Die heb ik ook, en inderdaad geweldige sandalen die waanzinnig lopen! Zelfs een hele dag winkelen is geen probleem en dat voetbed is <3 Mooi dat ik zie dat er sale is, ga ik ze nog in een andere kleur bestellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:41 



 
Profiel   

Nou vanavond maar eens even naar de stad, denk dat ik er wel uit kom! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 15:42 



 
Profiel   

Ik heb ook timberlands malibu waves. Zitten echt perfect. Wel een maat groter dan ik normaal heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:00 



 
Profiel   

Mijne ook een half maatje groter genomen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:02 



 
Profiel   

Wolky?

https://www.wolkyshop.com/dames-sandalen#seasons=3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:04 



 
Profiel   

Ik heb onlangs waldlaufers gekocht, niet heel hip maar wel gewoon nog normaal uitziend. Ze lopen heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:09 



 
Profiel   

Kijk ook eens in deze discussie

[LZP] Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:09 



 
Profiel   

Ik heb 3 jaar lang een paar Tamaris sandalen gehad echt top!

Als het warm is en je wilt geen benen laten zien waarom doe je geen lange jurk aan, is net zo luchtig maar wel bedekkend

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:20 



 
Profiel   

sandalen van het merk graceland, verkopen ze bij van haren en bij de wehkamp. Die ik heb kosten 24,95 en ik kan er de hele dag mee lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:30 



 
Profiel   

Skechers! Niet allemaal even charmant, maar ik heb bv een paar teenslippers met steentjes in bloemetjesmotief erop. Leuk, ladylike en super comfortabel. Hebben ook meerdere modellen in sandalen als je niet van slippers houd :)

https://www.skechers.com/de-de/women/all?category=%2Fschuhe%2Fsandalen&genders=W

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:36 



 
Profiel   

Zo net terug!

Ik heb gepast: Skechers, Panama Jack, Timberlands en ik ben naar huis gegaan met Hushpuppies. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 20:05 



 
Profiel   

Foto?! Ben wel nieuwsgierig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 20:57 



 
Profiel   

Dit zijn ze dan:

[ img ]

Persoonlijk had ik liever de bruine variant gehad maar die was helaas een maatje te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 21:54 



 
Profiel   

Gabor type Rolling soft. Google maar eens. Ze verkopen dit type niet overal maar deze hebben een heerlijke zool waar je lang zonder problemen op kunt lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 22:05 



 
Profiel   

He leuk ts die heb ik ook, maar dan zwart :j lopen heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 07:39 



 
Profiel   

SusanH schreef
He leuk ts die heb ik ook, maar dan zwart :j lopen heerlijk!

Ja het waren absoluut de fijnste, zacht maar toch heel stevig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 08:22 



 
Profiel   

Ik zou graag willen weten of jullie het volgende herkennen.

Sinds vandaag loop ik op slippers. Een model van Rieker. Geen teenslipper, maar gewoon het badslipper model met twee bandjes over de voet.
Als ik loop, wil mijn voet niet goed voor in blijven zitten. Ik loop dan al heel snel met mijn hak op de rand van mijn slippers achter.
De verkoopster heeft met passen mee gekeken en die zei dat ik de juiste maat aanhad.
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 20:43 



 
Profiel   

Vorig jaar een variant op deze gekocht;
https://www.schuurman-schoenen.nl/slipp ... 13310.html

Had maat groter dan mijn eigen maat nodig.
Maar omdat de kleur overal bij te combineren is, een tweede paar erbij gekocht in mijn eigen maat.
Neusbandje is niet verstelbaar.

Vandaag weer een paar rieker slippers/sandalen gekocht. Bij deze is zowel de neusband als wreefbandje verstelbaar.
Maar wederom maat groter nodig van Rieker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 21:21 



 
Profiel   

Dat model heb ik ook, alleen een andere kleur.
Maar de verkoopster gaf aan dat deze maat goed is. (maat 39, heb ik in alle andere schoenen ook, behalve bij Nike Air Max dan heb ik ook 40).
Heb er nu ook al mee buiten gelopen.. dus hopelijk went het of zo..
Ik zou wel flink balen als ik een maat te klein heb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 21:46 



 
Profiel   

ItsMe2 schreef
Ik zou graag willen weten of jullie het volgende herkennen.

Sinds vandaag loop ik op slippers. Een model van Rieker. Geen teenslipper, maar gewoon het badslipper model met twee bandjes over de voet.
Als ik loop, wil mijn voet niet goed voor in blijven zitten. Ik loop dan al heel snel met mijn hak op de rand van mijn slippers achter.
De verkoopster heeft met passen mee gekeken en die zei dat ik de juiste maat aanhad.
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?


Zijn je voeten opgezet door de warmte?
Is daardoor de band over de voet te strak, waardoor je voet niet ver genoeg naar voren kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 23:00 



 
Profiel   

Marie111: dat zou het best wel eens kunnen zijn! In de winkel zaten ze echt veel fijner als gisteravond thuis.
Ik ga het even in de gaten houden vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 07:56 



 
Profiel   

Ik heb 2 paar Ecco’s, ben er nog steeds blij mee, wat grovere en iets nettere, maar beide goed voetbed en fijn om op te lopen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 08:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen