Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 95 [ 2363 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 95  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

 
Profiel   

Welkom bij GSBS. Hierbij sturen we elk seizoen aan een onbekende Bokker een boek op die met dat seizoen te maken heeft.

Omdat we midden in de zomer zitten en net een zomereditie van de SS-Boeken gehad hebben. Zal de eerste uitwisseling de herfst zijn.

Herfst
De bomen kleuren oranje/rood, het weer wordt kouder en het regent over het algemeen meer. Heerlijk leesweer! De herfst begint op 21 september.

Het seizoen van de pompoenen, Halloween en dierendag. Genoeg onderwerpen om boeken over te lezen!

Trefwoorden: herfst, oranje, rood, storm, Halloween, pompoenen
Genres: horror, thriller, mysterie, avontuur
Bovenstaande trefwoorden/genres zijn hulpmiddelen, geen harde eisen. De enige eis die er is, is dat het boek binnen het thema Herfst moet passen.

Lootjestrekken.nl
Het verdelen van de lootjes doen we via Lootjestrekken.nl. Hiervoor heb ik alleen je e-mailadres nodig! Je vult dan zelf bij Lootjestrekken.nl je voorkeuren en je adres in. Ondertussen kletsen we in dit topic verder over onze wensen en wat we leuk vinden.

[ img ]

Belangrijke afspraken
  • Aanmelden voor de herfsteditie vóór 1 augustus 2023, via PB bij Marjo
  • Na aanmelding plaats je een voorstelpost in het topic
  • Het pakket bevat één nieuw boek, inclusief een hint
  • Verzenden tussen 21 september en 4 oktober 2023
  • Adres zelf toevoegen bij Lootjestrekken
  • Actief meepraten in het topic
Bij aanmelden ga ik er vanuit dat je akkoord bent met deze afspraken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 11:53 



 
Profiel   

JA

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 11:58 



 
Profiel   

Hallo hallo, ik ben Lisanne en ik houd ziek veel van horror.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:00 



 
Profiel   

Ik wil ook mee doen met een seizoenseditie. Zeker nu er ook andere genres mogen omdat ik geen fan ben van thriller/horror.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:01 



 
Profiel   

M_D_H Hier, ik hou van lezen maar niet van horror, thrillers etc, mijn fantasie slaat daarvan op hol (ik heb boeken, die ik niet in mijn huis kan hebben, want ik weet zeker dat de personages mij komen vermoorden... :oo )

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:15 



 
Profiel   

Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:30 



 
Profiel   

*\o/*

Een vraag. Verzenden we het boek direct naar het lootje of laten we het eerst thuis bezorgen? En dan opsturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:31 



 
Profiel   

Is dit een besloten SS met de oude/vaste garde van de eerdere SS-edities? Zo niet zou ik ook graag mee willen doen :o
Ik vind het idee van de thema's erg leuk, en 1 boek per keer is fijn behapbaar. In stilte jullie vorige topic gevolgd, maar me nooit aangemeld omdat ik 'bang' was een lootje te krijgen ver buiten mijn comfort-boeken-zone. Maar jullie plezier is toch wel aanstekelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:34 



 
Profiel   

Hoi! Ik ben Lolacabana, Laura dus. Ik wil ook mee doen, want ik heb een boekenverslaving. Ik hou van boeken met avontuur, soms thrillers, fantasy, feel-good. Boeken over mensen met boekenwinkels, heerlijk om bij weg te dromen. Eigenlijk van alles behalve horror. Boeken moeten wel een beetje een fijn gevoel geven. Dus geen gruwelijke moorden en bloederige zooi voor mij O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 12:42 



 
Profiel   

Ik doe mee! Maar ik ben aan het werk nu dus vul straks verder aan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 13:14 



 
Profiel   

Joepiee. Ik ben ook aan het werk nu maar antwoord vanavond uitgebreider :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 13:28 



 
Profiel   

Eelmo schreef
Is dit een besloten SS met de oude/vaste garde van de eerdere SS-edities? Zo niet zou ik ook graag mee willen doen :o
Ik vind het idee van de thema's erg leuk, en 1 boek per keer is fijn behapbaar. In stilte jullie vorige topic gevolgd, maar me nooit aangemeld omdat ik 'bang' was een lootje te krijgen ver buiten mijn comfort-boeken-zone. Maar jullie plezier is toch wel aanstekelijk!

Iedereen is welkom :)

Neverland schreef
*\o/*

Een vraag. Verzenden we het boek direct naar het lootje of laten we het eerst thuis bezorgen? En dan opsturen?


Ik ben persoonlijk voorstander van het laatste, zodat het boek ingepakt kan worden en de hint er ook direct bij kan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 13:34 



 
Profiel   

Dit vind ik een tof idee. Ik ga een pb sturen om weer mee te doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 13:59 



 
Profiel   

Marjo schreef
Eelmo schreef
Is dit een besloten SS met de oude/vaste garde van de eerdere SS-edities? Zo niet zou ik ook graag mee willen doen :o
Ik vind het idee van de thema's erg leuk, en 1 boek per keer is fijn behapbaar. In stilte jullie vorige topic gevolgd, maar me nooit aangemeld omdat ik 'bang' was een lootje te krijgen ver buiten mijn comfort-boeken-zone. Maar jullie plezier is toch wel aanstekelijk!

Iedereen is welkom :)



*\o/*
Dan volgen pb en voorstel-post asap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 14:27 



 
Profiel   

Halloo,

Ik heb mij ook aangemeld. Mijn naam is Naomi en ik ben 28 jaar. Ik hou ook wel van lezen, alleen heb ik er niet altijd even veel tijd voor. Iets met een eigen zaak. :o Het liefste heb ik boeken die mij eigenlijk binnen de eerste 10 pagina's pakken. Ik hou vooral ook van mysterie en thriller, maar ik ben ook wel benieuwd naar een horror boek. Boeken graag wel in het Nederlands. Ik laat mij verder verrassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 14:39 



 
Profiel   

Mocht iemand uitsluitingen willen doorgeven vanwege deelname aan vorige boekensanta edities, stuur mij dan even een PB wie dat zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 14:42 



 
Profiel   

Citaat
  • Marjo
  • Cynn
  • Lolacabana
  • M_D_H
  • MarloesHJ
  • Momo94
  • Sirius_
  • Urbanus

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 15:12 



 
Profiel   

Ik ga dit topic even stippen. Wil nog even nadenken of ik me aanmeld. Ik ben dol op lezen, maar kan me eigenlijk geen boeken met ‘herfstthema’ bedenken en ben sowieso niet heel goed bekend met andere genres dan de genres die ik zelf lees :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 15:22 



 
Profiel   

DemiSisa schreef
Ik ga dit topic even stippen. Wil nog even nadenken of ik me aanmeld. Ik ben dol op lezen, maar kan me eigenlijk geen boeken met ‘herfstthema’ bedenken en ben sowieso niet heel goed bekend met andere genres dan de genres die ik zelf lees :o

Het mag dus ook een boek zijn die te maken heeft met de feestdagen of gebeurtenissen in de herfst. Een heel eng horror boek kan ook (Halloween), of juist iets over dieren vanwege dierendag. Thanksgiving kan ook nog, dat valt ook in de herfst :j

Je kan ook denken aan historische fictie die in de herfst plaatsvond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 16:05 



 
Profiel   

Wat een leuk idee :-)

Ik denk er even over na :-)

Herfstboeken....... is het per definitie fictie of mag er ook wat non-fictie verstuurd worden? En het gaat echt om nieuwe boeken toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 16:26 



 
Profiel   

Het is een leuk idee om over na te denken, maar is er nog een. Budget qua boek wat mee telt?
Boeken bij de boekenvoordeel kan soms al van 5,- nieuw of 30,- boeken ben ik ook al tegen gekomen. XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 16:36 



 
Profiel   

Ik heb me aangemeld. *\o/*
Ik ben 27 (vind dit wel een mooie leeftijd, ouder hoeft niet bedankt) en lees 'fanatiek' sinds mijn 15e. The Hunger Games was het boek waar ik verliefd op raakte toen ik 15 was en die genre vind ik nog steeds erg leuk om te lezen. Ik lees ook graag (YA) Fantasy en recent heb ik het Romance genre ontdekt.

Voor dit thema zou ik wel een psychologische thriller een kans willen geven! Dat is mijn favoriete genre qua films maar bij boeken weet ik niet zo goed waar ik het moet zoeken. Met horror maak je mij niet gelukkig. Maar een Fantasy boek of Romance boek wat met herfst te maken heeft is ook goed! :D
Ik lees in het Engels trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 17:25 



 
Profiel   

Ik doe weer mee! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 17:38 



 
Profiel   

Ik ben Marloes en sinds twee jaar weer fanatiek aan het lezen. Vroeger echt veel gelezen maar een periode niet zo.

Ik lees bij voorkeur historische fictie, romans en fantasy begint ook steeds vaker in mijn leeslijstje voor te komen.
Thrillers en horror ligt mij echt niet maar ik denk dat er genoeg herfstboeken zijn te vinden die niet in dat genre liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 18:11 



 
Profiel   

Apple schreef
Wat een leuk idee :-)

Ik denk er even over na :-)

Herfstboeken....... is het per definitie fictie of mag er ook wat non-fictie verstuurd worden? En het gaat echt om nieuwe boeken toch?

Ik denk dat je moet kijken naar wie je krijgt als lootje :j

Ik zou bijvoorbeeld echt niet gelukkig worden van non-fictie :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 18:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 95 [ 2363 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 95  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen